جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
18
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: انجمن آنتي ساحريال
ارسال شده در: پنجشنبه 12 دی 1392 07:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر شما ای آنتی سواحریون سبیل کلفت!

اینجا فقط با چند تا ماموریت و نظر سنجی و اینا سرپا نگه داشته نمیشه،بلکه هم بستگی و اتحاد و فعالیت اعضا(حالا به هر صورتی) تاثیر بیشری داره.
بله آقایون بنده دقیقا با نوشتن جمله پرمعنی(!) بالا،علاوه بر دعوت شما به همکاری،این منظور رو هم رسوندم که همیشه منتظر ماموریت نباشید!باید بین ماموریت ها فاصله ای هم وجود داشته باشه تا هم سوژه مناسبی به ذهن من و یا هرکودوم از شماها برسه(که در اونصورت با پیام شخصی در میون میذارید.) و هم یه استراحتی بکنید و به کارای دیگه برسید.

اینجا مهم نیست که محفلی هستید یا مرگخوار،اسلیترینی هستید یا گریفیندوری!مهم اینه همه ما اینجا جادوگریم و همه برای هدف خاصی اینجا جمع شدیم.
پس ازتون میخوام که هدفتون رو در قالب یه رول تکی اینجا بفرستید.میشه این خواهش رو به عنوان اولین ماموریت رسمی آنتی ساحریال حساب کرد!

ازتون خواهش میکنم که برای حال گیری سواحریون از الفاظ بد استفاده نکنید.میتونید با خلاقیت خودتون روش های جالبی رو پیدا و استفاده کنید!


به امید سبیلی پرپشت!
این بیانیه کپی از بیانیه بارتی کرواچ است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: انجمن آنتي ساحريال
ارسال شده در: پنجشنبه 12 دی 1392 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
با درود.
بکراست می رویم سر اصل مطلب!

اینجا چرا انقدر سوت و کوره؟چرا اینجارو جارو نزدین؟این آشغالا چرا اینجان؟این همه گرد و خاک چرا داره از سر و کول اینجا بالا میره؟اهو...اوهو...چرا قبضارو ندادین؟اجاره عقب افتاده دارین قایون...هوممم...
یه کاری بکنین دیگه ای ملت جادوگر!یه مامورتی یه چیزی! اینجارو از خاک خوردگی مفرط نجات بدین خب!
همین دیگه...فعلا با اجازه.
پاق!(افکت آپارات کردن به مکانی نامعلوم!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: انجمن آنتي ساحريال
ارسال شده در: جمعه 3 آبان 1392 16:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود بر ساحریون ضد ساحره ی ساحر سالار!

هوووووووف...فوووووووووووت!!!
عاقا پاشید!جمع کنید اون حصیر رو...اون فرش دستباف رو بیارید!یه میز بزرگ و صندلی هم به تعداد اعضا هست دم در،برید اونارم بیارید! الان دیگه "انجمن" آتی ساحریالیم! از آیلین و بانو گانت هم تشکر میکنم!!
الستور بفرما...اینم از هویتمون!
تبریک میگم!

یه ماه از مدرسه مشنگی با هر ضرب و زور و مشقت و سختی و بدبختی و انواع و اقسام امتحانات و نمره ها گذشت!واقعا خسته نباشید میخواد!!!

با توجه به این که ماه اول اینقد راحت و شیک و با کلی بی کاری گذشت،تصمیم گیری اینکه ماموریت بدم یا نه رو به عهده خودتون میزارم!میتونید همین جا نظراتتون رو اعلام کیند!

و اما اینکه ماموریتی داده نمیشه به این معنی نیست که اینجا بشه آزمایشگاه تشخیص خاک و غبار!!!هروقت تونستید بیایید،بنویسید،حال بگیرید،حالتون گرفته شه!

همین دیگه فعلا...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به یاد اما دابز!

I'm bad.And that's good
I'll never be good.And that's not bad


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: انجمن آنتي ساحريال
ارسال شده در: یکشنبه 14 مهر 1392 22:36
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر...
چه خبره...چی شده...چتونه شماها؟هان؟کفش پرت میکنی به یه خانم محترم؟ شرم ندارین آیا؟
چوبدستی میکشین رو من؟مگه من چه...نزن بچه...برو کنار ببینم...مودی اون پای چوبیتو بکش کنار پاتو نشستی بو میده دستتو بکش...همچین میزنمت حلیم شیا...
.........الان با من بودی؟ بسه...ساکت...آقا ساکت...گفتم ساکت...
جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!
حالا دیگه دست روی یه زن بلند میکنین؟برای یه زن چوبدستی میکشین؟به یه زن حرفای...می زنین؟از همین تریبون شمارو به نام زن و حقوق زن...
اوه ببخشید...اینجا که من فقط ناظرم...ظاهرا موقعیتو یه لحظه فراموش کردم!
اهم...خب عزیزان...نه غیوران...نه...جادوگران...نه اینجوری همه فکر میکنن کل سایت منظورم بود...اصلا ولش کن ای اعضای آنتی ساحریال!
ظاهرا مشابه این تاپیک تو انجمن شهر لندن هم بوده و زمان مجوز دادن به تشکیل ستاد شما به این موضوع توجه نشده بوده.برای همین با همفکری ناظر محترم انجمن شهر لندن مادر ارباب بزرگ تصمیم گرفته شد تا این دوتا با هم ادغام شن.اگه یه سری پستای ناآشنا میبینین مربوط به انجمن آنتی ساحره های شهر لندنه.
از همکاری شما آقایون پیشاپیش متشکرم.
با آرزوی له شدگی...نه ببخشید...موفقیت روز افزون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آیلین پرنس در 1392/7/14 22:47:37
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: شنبه 30 شهریور 1392 10:50
نمایش جزئیات
آفلاین
بیدار شید از خواب تنبلی و غفلت ای غیوران.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: شنبه 16 شهریور 1392 14:11
نمایش جزئیات
آفلاین
الستور با گام هایی محکم به سمت سکو رفت و پس از این که پشت تریبون قرار گرفت، تکه کاغذ کهنه ای از جیبش در آورد در حالی که با چشم جادوئیش ملت را زیر نظر گرفته بود خواند:

- به یاد مرلین! دوستان! قبل از شروع کلامم حکایتی کوتاه می خونم براتون از کتاب «آنتی ساحریال در طول تاریخ»:

نقل قول:
" و آنگاه شیخ الشیوخ، بارتی کراوچ اندر توصیف آنتی ساحریال فرمود:
دلیل بی رقیب بودن ما قدرتمند نبودن رقیب نبودندی، همانا ضعیف [ضعیفه هم نوشته می شود. - مترجم] بودن رقبای ما بودندی.
پس جمله حاضران، از مرید و دشمن، از ساحر و ساحره، جامه بدریدندی و چکش زنان سر به افق های نامعلوم روبرو گذاشتندی و آنگاه مودی و کراوچ عواید آنتی ساحریال را دور از عینین سیدنا آنتونین قسمت نموده و با جیبی پر و قلبی مطمئن به سمت جزایر تفریحی بالی [بالاک در گذشته های دور بالی هم گفته می شده - نویسنده!] طیاره اخذ نمودندی و به پرواز در آمدندی"


دوستان! همانگونه که در حکایت پند آموز بالا که به دوهزار سال پیش برمی گرده، متوجه شدیم، سابقه ی کلاهبرداری در آنتی ساحریال... :worry: ... اهم اهم... چیز... نه اون چیز نه! :vay: ... د ِ خفه شو! خوبـــــه!
دوستــــان! ما امروز اینجا جمع شدیم... جمع شدیم تا... ... خب از اتاق فرمان اشاره می کنن که وقت سخنرانی من تموم شده، به گیرنده گوجه های خود دست نزنید، الان بارتی میاد حیفه گوجه نداشته باشین!
والسلام علیکم، اسپمر معروف، شیخ الستور بن پنجعلی، مودی چشم باباقوری.

و ملت (آنهایی که هنوز بیدار بودند) کنان به اندوخته ی گوجه های خود نگاهی کرده و منتظر شدند تا شاید بارتی آن قدر لیاقت داشته باشد که گوجه های نازنین کیلویی بوق گالیونشان را حروم او کنند.

(این در کل اسپم بود و درکل داشت! صرفا جهت یادآوری این مکان به مسئولان محترم!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: شنبه 16 شهریور 1392 09:34
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام من استعفا خودم را به عرض شما می رسانم.

من اینو تکذیب می کنموبه کارم ادامه میدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: دوشنبه 11 شهریور 1392 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
اوووم حقیقتش من اول که اینجارو دوباره راه انداختم دوست داشتم کارمون ادامه دار باشه و یه گروه قوی بشیم و چون گروه حمایت از ساحره ها هم فعال شده بود فکر میکردم و میکنم که پتانسیل زیادی داریم برای هر روز قوی تر شدن منتها سرم خیلی شلوغ شده و الان واقعا فکر نمیکنم بتونم اینجارو اداره کنم یا کار مفیدی انجام بدم حالا شما لطف میکنید و به ما هنوز میگید رییس ولی حقیقتش اینه بیشتر شبیه مترسک شدم:دی با بارتی و چارلی کارارو هماهنگ کنید منم اگه تونستم میام ولی بعیده فعلا. از نظر اسمی اگه بخواین من هستم ولی از توی کار و عمل نقشی نمیتونم داشته باشم الان پس هماهنگی یا صحبت با منم لزومی نداره. امیدوارم یه روزی دوباره برگردم بین شما. موفق باشید. متشکرم. خیلی ممنونم. پیروز باشید. هر روز بهتر از دیروز باشید. شاد و سرزنده ... اوووووخ ... گوجه؟! اوکی اوکی رفتم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: دوشنبه 11 شهریور 1392 19:42
نمایش جزئیات
آفلاین
ای ملت! این بوقی گل و گلاب (اینا با هم تداخلی ندارن! ) همه چی گفت جز جواب من! ملت! این سعی داره این کارو کنه تا من هی بیام پست بزنم و آنتی ساحریال بره اون بالا! ملت من با این بوقی تو یه جبهه قرار دارم(از نظر جادوگر بودن، سایر جهات نع! :vay: ) ولی گفته باشم اگه این بار جوابمو نده من میدونم و...

چی میگی؟ چی؟
جدی؟! :worry:


بارتی جون بیا بغلم!
پیــــف! مگه تو خونه ی ریدل حموم ندارین؟! یالا جوابمو بده بینم اعصاب نذاشتی واسم!

پ.ن: بارتی اون «تصویر کوچک شده» ی تو امضات رو مخه! معلوم نیس چیه، عکسش نیوفتاده. ورش دار پلیز!
پ.ن2: آنتونین بارتی معاونته، تو هنوز رئیسی! یه سری به ماهم بزن!!
پ.ن3: می گم خودمم در عجبم که چرا دارم برا آنتی ساحریال بال بال میزنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1392/6/11 20:08:46
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: آنتی ساحریال
ارسال شده در: یکشنبه 10 شهریور 1392 13:09
نمایش جزئیات
آفلاین
دیشب جواب ندادم،چون خواستم خود آنتونین جواب بدن!حالا جواب داده نشده،پس خودم میجوابم!مث اینکه روی صحبت شمام با بنده بود!

نقل قول:
سلام بر تو اى بزرگ مرد سيبيل كلفت آنتى ساحره سالارى گل و گلاب؛ بارتى كراوچ بوقى!


آخرش نفهمیدم...گل و گلابم یا بوقی!تکلیف خودتو روشن کن الستور خب!

نقل قول:
اينم هدف از عضويت بود نوشتى؟ نه واقعا اين هدف از عضويت بود؟


باور کن آخر پستم واسه افرادی مثل شما کلی توضیح دادم نه واسه عمه قزی!

نقل قول:
هدفم مقابله با ساحره هايه كه هدف مقابله با جادوگر هايى رو دارن كه اونا هدف مقابله با ساحره هايى كه هدف مقابله با جادوگرا رو ندارن ندارن! گرفتى؟!


اتفاقا خیلی واضح بود!فقط واسه محاسبه کردن این معادله چند مجهولی ماشین حساب جادویی و مشنگی کفایت نکرد،به روش سنتی استفاده از چرتکه پناه بردم!

نقل قول:
آنتونين، بارتى، دولت بودجه داد؟!!! هنوز نمى خواين به پيشنهادم فك كنين؟!


حالا گیریم بودجه هم داده باشه...پیشنهاد شما چی بود اصن؟!

نقل قول:
مى گم اگه بودجه هم نداده عب نداره ها... به حساب بارتى!


جان؟!...نه کاه و نه کاهدونی مال شماست،داری روشم حساب باز میکنی؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارتی کراوچ در 1392/6/10 13:16:54
به یاد اما دابز!

I'm bad.And that's good
I'll never be good.And that's not bad


تصویر تغییر اندازه داده شده