جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

83 کاربر(ها) آنلاین هستند (68 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
83
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1392 16:18
نمایش جزئیات
آفلاین
درباره این عنوان بالایی برای من و فک کنم برای همه ابهام هست، نمی دونم رو چه حسابی ملت رای دادن؟

اما درباره مدیریت؛

فک کنم جادوگران تقریبا فرومی باشه که من دیدم مدیرانش تقریبا، نقش هویج ( ) رو بازی می کنن! یعنی این وسط گردانندگان دسترسی می دن، نظارت میکنن (بر کار ناظرا) و کلا همه چی با خودشونه، حالا دقیقا مدیر چی کارس، من نمی دونم.

تا جایی که دیدیم، مدیر، ناظرانِ انجمن های تحت نظرش رو مشخص می کنه، توشون فعالیت مستمر داره ولی مطمئنا فعالیتش خیلی کمتر ولی تاثیر گذار تر از ناظر هست. اون توی رول زدن حرفه ای تره و می تونه سوژه هارو از رسیدن به درجه شهادت نجات بده، هرچند مورد خشم و غضب پیامبر سیاهی قرار بگیره!

واسه همین به نظرم ایده بازنگری کلی روی این قضیه مدیر باید توی جادوگران انجام بشه، اصلا خودمو در سطح بحث نمی دیدم، اما این قضیه، اگر با مدیریت بعضی ها و در نتیجه فعالیت بیشتر انجمن ها منتهی بشه، باعث خوشحالی همس دیه!

من با طرح این وزغ ممکلت هم موافقم! اما این مدیران گرانقدر گروه های چهارگانه، باید از همون گروه باشنا! و جسارتا، دسترسی مشاهده انجمنای گروه های دیگرو هم نداشته باشن. چون منطقیه فقط گردانندگان ای دسترسی رو داشته باشن. البته مدیری که انجمن مرگخواران رو داره باید مرگخوار باشه.

فکر کنم برای سه تای این گروه-انجمن ها، شخص مورد نظر در دسترس باشه، اما فک کنم هافلپاف دست وبمسترا باشه خیلی بهتره! چون وبمسترا غالبا وقت کمی رو دارن و نظارت هافل هم اصلا وقت نمی خواد!

همین دیه! کلا به نظرم یه تجدید نظری رو این قضیه مدیریت بکنید. راحت هم باشید، هر کسی رو لایق دیدید، حتی دو نفر در یک گروه-انجمن، رو مدیر کنید، این مدیریت دوره ای پیشنهادی بانو ایوانز هم خیلی جذابه! می تونیم بر اساس انتخاب گردانندگان، یک نفر رو به عنوان مدیر یک بخش انتخاب کنیم و همینطور بخش های دیگه.

خب، ممنون از دالّاهوف برای این بحث!

فلیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دربرابر شرارت وزیر و مدیر خیانت کار و مفسد و چیزکش جامعه ساکت نمی مانیم ... !


تصویر تغییر اندازه داده شده

با هم، قدم به قدم، تا پیروزی ...


- - - - - - - - - - - - - - - - -


تصویر تغییر اندازه داده شده

تا عشق و امیدی هست؟ چه باک از بوسه دیوانه سازان!؟
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1392 02:23
نمایش جزئیات
آفلاین
خارج از این بحث‌های فوق تحصصی مدیران فعلی و اسبق و آینده

آقا این ترین‌های بهترین عضو سال بالاخره چیه؟

ظاهرا که باید بهترین عضو تازه‌وارد باشه چون بخشی برای تازه‌واردها در نظر گرفته نشده ولی عنوانش گمراه کننده است.

اگه هم بهترین عضو کلی سایته که پس فرقش با جادوگر سال چیه؟

لطفا بی‌زحمت کمی ما رو روشن کنید!!

مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1392 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
دقیقا باید با دیکتاتوری برخورد کنی چون من از این جور کارها در زمانی که مدیر بودم کردم و دیدم که در این صورت دو اتفاق میفته که هر دوش مطلوبه:

یک- بقیه مدیرا منفعلانه برخورد میکنن و ساکت میشینن در مقابل عمل مدیری که سرخود کارشو انجام داده و اون مدیر هم بنظر من بدرستی استدلال میکنه اگه به شماها باشه انجمن به مرور کاملا راکد میشه.

دوم- بقیه مدیرا صداشون در میاد و میان به اجبار نظر میدن. این دومی خیلی حال میده:دی این اتفاقو قبلا دیدم. موقع انتخاب یه مدیر جدید بود که بقیه بیخیالی طی میکردن یدفعه اومدم بهش دسترسی دادم!! که سر و کله مدیری که به استرجس اس ام اس میده پیدا شد و به استر خبر داد و استر هم مدعی شد که چون مدیر انجمنه باید نظر بده و خودش انتخاب کنه همکارشو. من کلا عاشق استرجسم! میخوام سر به تنش نباشه.

در هر صورت این کارا خوبه بانو آمبریج! تا میتونی از این کارا بکن! جز سود هیچی نداره، مطمئن باش.


برگی از خاطرات انجمن مدیران... البته اینم بگم که من خودم پاک و مطهر نبودم! مطابق ذاتم برخورد کردم همیشه! ذات مرگ خوارم ... طبق استدلالات بالا تکروی داشتم... چند نفرو بلاک کردم... انجمن های بقیه گروه ها رو دیدم...بعد از اینکه دیگه مدیر نبودم تا چند وقت با شناسه دیگه انجمن مدیرارو میخوندم و حتی موقع مدیر شدن اینقدر هیجان داشتم دسترسی نامحدود داشته باشم که به کوییرل گفتم هر کاری غیر از خبر فرستادن هم باشه قبول میکنم.

اینارو بخاطر این گفتم که تو انجمن مدیرا گفتیم پستای اونجارو خارج اونجا نگیم و چون کارهای بقیه رو دارم میگم کارهای خودمم بگم و البته خیلی خوشحال میشم بقیه مدیرا هم کارهای منو بگن. شاید همین یه انگیزه و سرگرمی باشه برای اعضا که بدونن در اون انجمن فسیل شده چه اتفاقات افتاده و چه خوب شد استعفا دادم و میتونم به راحتی اظهار نظر کنم!

از همین جا و همین تریبون بقیه مدیران رو به مناظره دعوت میکنم! همین یک ایده و یک انگیزه س. درباره ش فکر کنید.

فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 12 اسفند 1392 23:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

به نظر من مدیران انجمن دیگه اصلا معنا نداره. چون انجمن در حال حاضر فقط ایفای نقشه. انجمن های غیر ایفای نقش توسط مدیران انجمن رسیدگی نمیشه. خود به خود پست میخورن و جلو میرن و ناظری گاهی سر میزنه. این روند طبیعی هستش در مورد انجمن های غیر ایفای نقش. بحث های هری پاتری خوابیدن به جز فن فیکشن و کارای اشتراکی چیز خاصی نمونده. یکی دو تا طرح ناتمام مونده خودم پیگیری میکنم زودتر تموم بشن (فرهنگنامه +پاترمور). خیلی هم بخوایم امیدوارانه نگاه کنیم فعال شدن بحث واسه فیلم های اقماری (مثل جانواران شگفت انگیز) یا کتاب های دیگه رولینگ میتونه برقرار بشه نه چیز دیگه.

در نتیجه مدیران انجمن دیگه اصلا مفهوم نداره. همون مدیران ایفای نقش باشه خیلی بهتره. الان لیلی که در کینگزکراس فعالیت میکنه همون بهتره که دسترسی وبمستر قبلی رو برگردونم.
فلور هم دقیقا نمیدونم چیکار میکنه. ازش بارها خواستم مشارکت کنه ایده بده یه ندایی بده اما خجالتی تر از این حرفاست نمیدونم یا مارو حساب نمیکنه. کلا وجود ندارم ازشون بپرسم نقش شون چیه !!!

ایوان رو فقط میدونم خیلی گرفتاره. در نتیجه من معتقد هستم بهتره سمت مدیران انجمن تبدیل بشه به مدیران ایفای نقش. یعنی مثلا سه مدیر ایفای نقش داشته باشیم.

یکی شون رسیدگی کنه به ناظران و امورات هاگزمید - مرگخواران - دیاگون - یک گروه هاگوارتز
یکی دیگه رسیدگی کنه به ناظران و امورات قلعه - محفل - وزارت - یک گروه هاگوارتز
مدیر سومی هم به ناظران و امورات لندن - کوییدیچ - آزکابان - یک گروه هاگوارتز

× گروه دیگه هاگوارتز رو مسئولیتش باشه برای یکی از وبمسترها.
× هاگوارتز دروم اشترنگ کلا مال استرجس


هیچ مدیر ایفای نقشی هم نیاد دیگه ناظر باشه توی این انجمن ها. بلکه موارد ذکر شده رو براش ناظر تعیین کنه و به اون ناظر جهت توسعه فعالیت همون انجمن کمک کنه. مدیر دوم مثلا نره در امورات انجمن های مدیر اول دخالت کنه.

این قضیه مدیر الان یک سال و نیمه روی مخ منه. دیگه دیکتاتوری عمل باید کنم. اصلا نظر هیچ کدوم تون اهمیت نداره. فقط خودمان !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 9 اسفند 1392 12:18
نمایش جزئیات
آفلاین
منم با نظر دالاهوف در مورد اینکه مدیر انجمن به ویژه مدیر ایفای نقش بهتره توی انجمن ها فعال باشه موافقم.

اما خب پست زدن و فعالیت توی انجمن زوری نیست چه برای اعضا چه برای مدیرا. اما اگه یه نفر یا چند نفر باشن که بیان اعلام کنن دوست دارن انجمن رو فعال کنن و حاضرن برای اینکار وقت بذارن و در عین حال فکر می کنن با داشتن یکسری دسترسی ها مثل دسترسی مدیریت و نظارت بهتر و راحت تر می تونن این فعالیت رو انجام بدن، به نظر من باید این دسترسی ها بهشون داده بشه.

اون پیشنهاد مدیر دوره ای برای انجمن هم فکر خوبیه و می تونه باعث رقابت بشه.

حقیقتش من در مورد فعالیت سایر مدیرای انجمن چیزی نمی دونم چون تنها بخش سایت رو که فرصت می کنم بخونم بازی با کلمات و کارگاه نمایشنامه نویسیه.
فقط می خواستم بگم کم کاری من در انجمن های دیگه به جز کینگزکراس رو به حساب کم کاری تیم مدیریت انجمن نذارید. فعالیت من در حد ناظر انجمن کینگزکراسه نه بیشتر و فکر کنم فقط به خاطر گیس سفیدمه که عنوان مدیر رو یدک می کشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 3 اسفند 1392 18:40
نمایش جزئیات
آفلاین
خواستم پیشنهاد بدم ولی به قول شما باید انگیزه ش در بقیه اعضا هم باشه اگه بود و بقیه هم صحبت کردن اونوقت ادامه بدیم. فقط اینو بگم، منظورم این بود که این روال باید عوض شه وگرنه یه مدیر انجمنم اضافه بشه توفیری نمیکنه. این روال تابو بودن مدیر شدن. عضوی که فعاله و ناظر هم هست و با قوانین آشنایی داره وقتی خوب فعالیت میکنه بنظرم باید بهش پیشنهاد مدیریت بدید چون تا یه مدتی انگیزه داره بعدش بیخیال میشه.

نه فقط یه فرد که ممکنه تو یه بازه زمانی سه نفر حتی بتونن مدیر شن. البته این ها فعلا فقط بقول شما از قول من نوشته میشه و یک شخص قابلیت تغییر قوانین رو نداره...نمیدونم شایدم داره...اگه بخوای مشکلی نیست میتونم بنویسم قوانین جدید در مورد شرح وظایف مدیر انجمن رو البته به شرطی که روال انتخابشونم همونطور که در بالا گفتم عوض بشه.

ولی اینجوریام که شما گفتی نیستا...حداقل شما یه نفر نیستی...بزنم به تخته خیلی هم خوب موندی...دندونات که مشخصه سفیده چوب جادوگریت هم که شراره های طلایی رنگ ازش سرشاره...شاید باید این تیم پیر و فرتوت و خسته رو کلا احیا کنی...شاید در طالع شما بوده که تاریخ ساز باشی...بعنوان اولین اقدام پیشنهاد میکنم دسترسی هری و بعدش استرجس رو بگیری...

منم...اممم...نه یه مرگخوار تشکر نمیکنه...فرت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 3 اسفند 1392 15:43
نمایش جزئیات
آفلاین
درسته که دو سالی تو سایت نبودم ولی اونقدر یادمه که همیشه خدا سر این مدیر انجمن بحث میکردیم که یکی بیاد که فعالیت کنه آخرم ما نفهمیدیم این فعالیت چه شکلی هست.
گروه مدیران فعلی دندونم برای جویدن ندارن چه برسه جون برای نوشتن. بنابراین این قوانین مدیران انجمنو خودت بنویس بده اگه چشمی برای خوندن داشتیم میخونیم و اگه سری برای تکون دادن داشتیم، تایید میکنیم.

در کل دوست عزیز موضوع اینه که فعلا فقط شما یه نفری داری در مورد مدیر جدید صحبت میکنی، و فعلا هم فقط من یه نفرم که دارم به شما جواب میدم پس پیشنهاد میکنم شما حداقل به همراه این چند نفری که ازشون نام بردی بیاین طرح ها و در نهایت مدیر انجمن مد نظرتون رو معرفی کنید تا در موردش بیشتر صحبت کنیم.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 3 اسفند 1392 12:01
نمایش جزئیات
آفلاین
ت مثل تاریکی

از دالاهوف به کوییرل راونکلاوی

اهم اهم ...

تو چرا؟ تویی که زمانی به این افتخار نائل شدی که پشت کله محترمت میزبان ارباب بزرگوار باشه چرا؟ آوردن اسم لرد ولدمورت در میان آن نام های منحوس چه دلیلی دارد؟ ارباب لرد ولدمورت به تنهایی دارد همه کارهای بقیه را انجام میدهد.

در مورد بقیه مناصب سایت از جمله وزیر و دامبلدور حرفت درسته. در مورد مدیر هاگوارتز هم که بنظر من استرجس رو از مدیر انجمن ها بردارید بذارید یکی از مسولان دائمی هاگوارتز چون واقعا علاقه هم دارد. فرضا میشه یک منصبی مثل آرگوس فیلچ هم براش تعریف کرد:دی

اما بنظر من مدیران انجمن رو مدام رفرش کنید. نذارید همینجوری بمونه. یه سری دسترسی براش تعریف کنید اگه مثل گردانندگان بهش اعتماد ندارید ولی بذارید افراد با انگیزه و فعال بیان. اگه این حس بشه که هر کس فعاله و میتونه مثمر ثمر باشه مدیر انجمن میشه این خودش کلی انگیزه س.

مضاف بر اینکه خواهشا شرح وظایفی که هری پاتر اولیه! برای مدیران انجمن تعریف کرده بوده یعنی صرف اداره انجمن رو عوض کنید. مدیر انجمن باید فعال کنه انجمن رو نه که زوری ولی کسی باشه که خود بخود تو انجمن فعال باشه ایده داشته باشه. با ارباب و بقیه مناصب سایت ارتباط داشته باشه.

بخاطر همین از اشخاصی مانند مورفین و مروپ و لینی و آیلین اسم بردم.

نکته آخر هم اینکه استرجس پادمور رو بردار و خودتو به مدیران انجمن اضافه کن چون اقلا داری یکی از وظایف مهمشون یعنی رسیدگی به ناظران رو انجام میدی. در هر صورت استرجس رو بردارید. فایده نداره:دی

بازم فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 3 اسفند 1392 10:03
نمایش جزئیات
آفلاین
به مرلین:
چهارشنبه که شما رو ناظر گذاشتم دسترسی نظارت هم بهتون دادم حالا نمیدونم چی شده که نیومده

به دزیره:
خوش اومدی

به دالاهوف:
مشکلی با اضافه کردن مدیر جدید نداریم ولی موضوع اینه که ما واقعا نیاز به همچین کسی نداریم. اگه وزیر، مدیر هاگوارتز، لرد، دامبلدور و همه مدیران انجمن هر کدوم بتونن وظیفشون رو انجام بدن خود به خود همه انجمنها فعال میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 2 اسفند 1392 17:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سین مثل سیاهی

آخی دزیره رو ببنید..

اممم...غرض از پست زدن:
سابق بر این بخصوص روی این مورد در انجمن مدیران تاکید و یادآوری میکردم ولی الان طبیعتا باید اینجا بگم. البته صرفا دارم بعنوان یه عضو معمولی سایت میگم نه چیزی بیشتر و کمتر. اسم تاپیک، انتقادات و پیشنهاداته دیگه.

روی صحبتم با گردانندگان نیست چون اگه بررسی کنیم هر کدوم یه موقعی به درد سایت میخورن.

کوییرل و آمبریج که کارهاشون مشخصه. هری هم که معمولا موارد لاینحل رو حل میکنه. استر و ایوان و سوروس هم در مورد انجمن ها و اخبار و هاگوارتز کارهاشون رو میبینیم.

بنابراین مشخصا صحبتم در مورد مدیران انجمنه. مدیرانی که این دوستان هم سابقه شون و فعالیتشون مشخصه. لیلی عزیز از بهترین نویسندگان و فعالترین اعضای سایت بود. همینطور فلور که در مقاطعی از لیلی هم حتی بهتر بود و البته استر که صرفا در هاگوارتز بیشتر کارهاش به چشم میاد.

پس با سابقه این دوستان هم کاری نداریم منظورم فعالیت حال حاضر این دوستان و اوضاع انجمنه.

ما الان تعریفی که از مدیران انجمن داریم همون تعاریف سابق و فسیل شده ست که اونموقع ها هم تو انجمن مدیرا میگفتیم؟ یعنی اشخاصی که مبصر هستن و نظارت میکنن یه موقع پست فیل تری نخوره تو سایت؟

اگه همون باشه که خب مشخصه چرا ترکیب مدیران انجمن الان اینجوریه و وضع انجمن هم به تبعش اینجوریه.

اگه اعضای استثنایی ای مثل ارباب لرد ولدمورت گرامی یا اعضای با استعدادی مثل مورفین و مروپ و لینی و آیلین نباشن یعنی این اعضا رو فاکتور بگیریم از انجمن چی میمونه جز ویرانه ای از هاگوارتز بعد از اتمام جنگ؟

نمیخواین دوباره احیاش کنید؟!

هری اولین عضو و موسس سایت بوده و منم سابق بر این و حتی الان خیلی از حرفاشو قبول داشتم و دارم اما بعضی از حرفاش تاریخ مصرفش گذشته مثل اینکه اعضای عادی با مدیران هیچ فرقی ندارن یعنی عضوی بخواد کاری بکنه بدون دسترسی هم میتونه بکنه.

حقیقتش اینه که یه عضو معمولی توی یه مقاطع خاص و در یه محدوده خاص میتونه، اینو عملا ارباب و مورفین نشون دادن ولی یه عضو معمولی بصورت کلی نمیتونه تغییرات ایجاد کنه. ضمن اینکه مدیر انجمن، شخصیتی از نظر وجهه در افکار عمومی سایت داره و اختیاراتی داره که واقعا میتونه تاثیرگذارتر باشه.

ارباب که مشخصه قبول نمیکنن و البته من خبر ندارم اشخاصی مثل مورفین و مروپ و لینی و آیلین قبول میکنن یا نه ولی باید امثال این افراد مدیر انجمن باشن.

کسانی که بتوانند نفسی تازه در انجمن بدمند و بقیه هم از اون ها انگیزه و الگو بگیرند. به عضو معمولی یا تازه وارد یا حتی قدیمی وقتی ببینه اشخاصی مدیران انجمن سایت هستند که خودشون فعالند بصورت دوبل انگیزه میگیره. هم از این لحاظ که مدیران سایت توی پست های ایفای نقش فعالند و تاثیرگذار هم از این لحاظ که اگر فعالیتش خوب باشد آن عضو هم میتواند تاثیر گذار باشد.

من کوییرل رو واقعا قبول دارم. ولی جا داره یه سر سوزنی هم به ایشون بزنیم حالا که به بقیه زدیم. کوییرل وقتی برمیگرده به سایت نظم و روال طبیعی سایت برمیگرده و جای یه دوست و همکار قدیمی هست که بر گردن من هم حق دارد و از اینکه برگشته خیلی خوشحالم ولی بعضی سخت گیری ها برای مدیر کردن اعضا بخرج میداد که امیدوارم الان دیگه اینجوری نباشه.

البته وقتی هم کوییرل نبود نایب بر حقش استرجس از این گیرا میداد و البته الحق والانصاف هری همیشه با این سخت گیری ها مخالف بود هر چند میشه گفت چون خودشو درگیر نمیکنه براش مهم نیست ولی کلا از نظر عقیده اینجوری بود که نباید اینقدر سخت گرفت برای مدیر کردن اعضا.

الان عید نزدیکه. بهتره یه تحولی هم توی انجمن ها ایجاد کنید. ما که از سنمون گذشته و به عشق اعضای خاصی مثل ارباب میایم سایت ولی بصورت کلی حیفه. این سایت یه داستان هایی داره که شاید خیلی ها باورشون نشه. چقدر آدم ها از همینجا شخصیتشون ساخته شد. چقدر عشق ها روشن شد چقدر عشق ها خاموش شد.

جادوگران مثل یه کتاب زندگی شده برای اعضاش. نذارید اینجوری بمونه. توی این حالت رکود. احیاش کنید. کمکی هم بخواین حتما بقیه و از جمله من هستیم. فرضا خود من هر کاری که از دستم بربیاد تا جایی که وقتم اجازه بده و البته غیر از کارهای مدیریتی حاضرم انجام بدم. مدیر و ناظر رو قبول نمیکنم بشم نه اصرار نکنید خواهشا:دی ولی کارای دیگه رو هستم.

هر چند زندگی های الان فوق العاده شلوغه ولی جادوگران جزو علایق همه ماست. ببینید وقتی یه مدیر فعال باشه چقدر اوضاع سایت فرق میکنه. مثال عینیش زمانیه که آمبریج فعال بود همه کیف میکردن و کلا سایت فعال شده بود. پس زیر سیبیلی رد نکنید این قضیه رو.

فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!