جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

119 کاربر(ها) آنلاین هستند (107 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
118
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 6 مرداد 1393 19:26
نمایش جزئیات
آفلاین
باشه کلاه عزیز مایکل کرنر چطوره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 6 مرداد 1393 16:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

erfanghorbanee@gmail.com نوشته:
سلام کلاه داداش خوبی؟ مردی دیگه نه؟!؟!؟!؟ خب من میخوام نقش فرد جرج ویزلی (پسر جرج ویزلی) رو ایفا کنم. درمورد خودم باید بگم که یه نوجوون کله شقم در عین حال درسخون بعضی اوقات واقعا درسخون!!!! من نمیگم خیلی شجاعم راستش معمولا برای کارای خطرناک داوطلب نمیشم ولی همچنین میتونم برای رسیدن به هدفم و کمک به به دوستام خطرناک ترین هارم انجام بدم!!!! خودم دوست دارم تو گریفندور باشم بخصوص به خاطر پدرم راستش فک کنم این یه جور تو خون ماست که خانوادگی همه گریفدوری باشیم از راونکلاوم بدم نمیاد ولی خب اولویتم گریفندوره به هر حال انتخاب با خودته راستی گفته بودم که خیلی بامزم یا خودتون میدونین؟


سلام مرد جوان. نمی دونم. من فقط یک کلاهم و چون گودریک دلاور منو سرش می ذاشت احتمالا مردانه ام.
شخصیت فرد جرج ویزلی هم گرفته شده و فعلا توی لیست وارد نشده. گروهت هم به احتمال قوی ریونکلاو یا اسلیترین بشه.
پس لطفا با توجه به گروه احتمالیت یه شخصیت آزاد دیگه انتخاب کن و دوباره برگرد تا گروهت به طور قطعی مشخص بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 6 مرداد 1393 15:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه داداش خوبی؟ مردی دیگه نه؟!؟!؟!؟ خب من میخوام نقش فرد جرج ویزلی (پسر جرج ویزلی) رو ایفا کنم. درمورد خودم باید بگم که یه نوجوون کله شقم در عین حال درسخون بعضی اوقات واقعا درسخون!!!! من نمیگم خیلی شجاعم راستش معمولا برای کارای خطرناک داوطلب نمیشم ولی همچنین میتونم برای رسیدن به هدفم و کمک به به دوستام خطرناک ترین هارم انجام بدم!!!! خودم دوست دارم تو گریفندور باشم بخصوص به خاطر پدرم راستش فک کنم این یه جور تو خون ماست که خانوادگی همه گریفدوری باشیم از راونکلاوم بدم نمیاد ولی خب اولویتم گریفندوره به هر حال انتخاب با خودته راستی گفته بودم که خیلی بامزم یا خودتون میدونین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 5 مرداد 1393 23:38
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ملیکا نوشته:
اسمم آریاناس خیلی با ادب و تودل برو و شجام اگر بخواهی برادرم رو حساب کنی باید منو بفرستی تو گریفندور امیدوارم قبول کنی .

با تشکر از کلاه آریانا دامبلدور :worry:


شما قبل از تاییدت توی کارگاه نمایشنامه نویسی این پست رو فرستادی. اگه هنوزم میخوای وارد ایفای نقش بشی بیا دوباره پست بزن.


نقل قول:

a.m008 نوشته:
سلام کلاه من تدی لوپینم
تقریبا شرو شیطونم ولی به قول خودم کمی کنج کاو ولی به نظر بقیه خیلی کنج کاو
خیلی اهل درس نیستم اما نمراتم هیچ وقت پایین نمیاد تو درسا بیشتر از همه ریاضیات و علوم را می پسندم :angel:
تو درس ریاضی به قول دوستام خوبم خودمم خیلی دوست دارم
تقریبا شجاع هستم ولی ناگفته نماند عشق مقام و قدرت هستم
رفیق بازی به هیچ وجه یعنی خیلی کم
دوست دارم تو گروه گریفیندور بیافتم


به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کن دوست من:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 5 مرداد 1393 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه من تدی لوپینم
تقریبا شرو شیطونم ولی به قول خودم کمی کنج کاو ولی به نظر بقیه خیلی کنج کاو
خیلی اهل درس نیستم اما نمراتم هیچ وقت پایین نمیاد تو درسا بیشتر از همه ریاضیات و علوم را می پسندم :angel:
تو درس ریاضی به قول دوستام خوبم خودمم خیلی دوست دارم
تقریبا شجاع هستم ولی ناگفته نماند عشق مقام و قدرت هستم
رفیق بازی به هیچ وجه یعنی خیلی کم
دوست دارم تو گروه گریفیندور بیافتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
a.m008
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 1 مرداد 1393 19:36
نمایش جزئیات
آفلاین
اسمم آریاناس خیلی با ادب و تودل برو و شجام اگر بخواهی برادرم رو حساب کنی باید منو بفرستی تو گریفندور امیدوارم قبول کنی .

با تشکر از کلاه آریانا دامبلدور :worry:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ملیکا در 1393/5/2 18:10:38
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 1 مرداد 1393 16:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

septimus نوشته:
سلام من آرتور ویزلی هستم کلاه جان خیلی جدیو با ادبو مو قرمزم خودتم منو میشناسی و امیدوارم مثل اجدادم منرو به گریفیندور بفرستی من خیلی باهوشو شجاع و درسخون بودم و هستم راستی به بچم ترقه ندید چون روحه نمیتونه بگیره زیر پاتون ترقه میترکه من موهام هیچوقت سفید نمیشه شیش تا بچه دارم 400 تا فامیل دارم آخ آخ بچه هام اینان بیل،چارلی،رونالد،فرد،جرج و جینی دختر کوچولوم حالا ببینم مارو کجا میفرستی



گریفندور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 1 مرداد 1393 14:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من آرتور ویزلی هستم کلاه جان خیلی جدیو با ادبو مو قرمزم خودتم منو میشناسی و امیدوارم مثل اجدادم منرو به گریفیندور بفرستی من خیلی باهوشو شجاع و درسخون بودم و هستم راستی به بچم ترقه ندید چون روحه نمیتونه بگیره زیر پاتون ترقه میترکه من موهام هیچوقت سفید نمیشه شیش تا بچه دارم 400 تا فامیل دارم آخ آخ بچه هام اینان بیل،چارلی،رونالد،فرد،جرج و جینی دختر کوچولوم حالا ببینم مارو کجا میفرستی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 30 تیر 1393 02:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

cedric-potter7 نوشته:
سلام
با اجازت من سدریک دیگوری رو میخواستم ، البته یکی قبلا گرفته نقششو ولی چندین ماه هست که نیومده سایت و فعالیت نکرده لطفا رسیدگی کن مرسی



این نکته رو در مرحله ی بعدی که معرفی شخصیته بگو و با توجه به شخصیتی که میخوای برو به...

هافلپاف!


نقل قول:

girlpaiizy-21 نوشته:
کلاه جان سلام علیکم اسم من البته اسم تخیلیم لی لی پاتر هست ( اسم واقعیم : حُسناس) ..
من از نوادگان پــآتــرم درواقع دختر هـری پـآتـرم تو درس ها مثل مادرم باهوش و زرنگم ..
تو انجام کارها هم مثل پدرم قوی و نترس..
خلاصه بگم که خیلی هم شیطونم ولی کم کاری نمیکنم به جون خودم راس میگم .. دیگه اینکه من عاشق گریفیندورم فقط خواهشا من رو به اسلیترین نفرست چون معلوم نیست برم اونجا
آیا نابودش میکنم و یا آیا آتش بر آن ملک خواهم زد خخخ .. خب دیگه ببخشید اگه با شوخی هام
ناراحتت کردم .. قربونت دوستدار تو (حُسنــآ) لی لی پــآتــر
.
.
.
*خدایا قول میدم کمتر شیطونی کنم و لی تورو خدا اسلیترین نه !!* ^_^



سلام بانوی جوان. لطفا به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کن:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 30 تیر 1393 01:07
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه جان سلام علیکم اسم من البته اسم تخیلیم لی لی پاتر هست ( اسم واقعیم : حُسناس) ..
من از نوادگان پــآتــرم درواقع دختر هـری پـآتـرم تو درس ها مثل مادرم باهوش و زرنگم ..
تو انجام کارها هم مثل پدرم قوی و نترس..
خلاصه بگم که خیلی هم شیطونم ولی کم کاری نمیکنم به جون خودم راس میگم .. دیگه اینکه من عاشق گریفیندورم فقط خواهشا من رو به اسلیترین نفرست چون معلوم نیست برم اونجا
آیا نابودش میکنم و یا آیا آتش بر آن ملک خواهم زد خخخ .. خب دیگه ببخشید اگه با شوخی هام
ناراحتت کردم .. قربونت دوستدار تو (حُسنــآ) لی لی پــآتــر
.
.
.
*خدایا قول میدم کمتر شیطونی کنم و لی تورو خدا اسلیترین نه !!* ^_^

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط girlpaiizy-21 در 1393/4/30 1:37:26
* راستی چه زیباست سکوت؛ این واژه پر از فریاد *