جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

365 کاربر(ها) آنلاین هستند (294 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
363
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  253 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: شنبه 29 اسفند 1394 18:13
نمایش جزئیات
آفلاین
نتایج ترین های این دوره در بحث انتخاب "ناظر سال" به شرح زیر میباشد:

ریتا اسکیتر(ویلبرت اسلینکرد):
1 رای
ویولت بودلر: 3 رای
لاکرتیا بلک: 3رای
لرد ولدمورت: 4 رای
آرسینوس جیگر: 5رای
لینی وارنر:3 رای

با تشکر از مشارکت اعضای محترم به علت به حد نصاب نرسیدن این نظرسنجی بین هر 6 نفر ادامه پیدا میکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیوروس اسنیپ در 1394/12/29 21:03:01
ویرایش شده توسط سیوروس اسنیپ در 1394/12/29 21:15:14
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: پنجشنبه 27 اسفند 1394 20:57
نمایش جزئیات
آفلاین
وینکی هم مثل این کثیف صفحه قبل ( ) نمی خواست رای داد ولی تصمیم گرفت اومد و رایشو با احترام به بقیه ناظرین قابل مثل جیگر و بودلُر به کسی داد که مثل همیشه بیشترین زحمت رو برای انجمن هاش کشید. کسی که علاوه بر منظم و فعال نگه داشتن تاپیک های انجمناش وظیفه ی سخت آموزش دادن به تازه وارد ها رو هم داشت و به بهترین شکل انجامش داد. ناظری که واقعا یکی از ستون های این سایت بود. رای وینکی ارباب قدر قدرت، لرد ولدمورت کبیر و خیلی بزرگ بود! وینکی جن مرء خووب؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Take Winky down to the Mosalsal City, where the grass is mosalsal and the mosalsals are MOSALSAL
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اسفند 1394 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظر سال.. هووم!

تدی حرف های منو زد! خیلی هم حرف های منو زد! :| خیلی خیلی حرفای منو زد! :|
با توجه به همون صحبت های تدی، رای خودمو به آرسینوس جیگر میدم به خاطر نظارت روی انجمن های وزارت سحر و جادو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اسفند 1394 13:55
نمایش جزئیات
آفلاین
ارباب لرد ولدمورت!

به خاطر حضور همه جانبه در تمام زمینه ها، فعال نگه داشتن انجمنشون به بهترین شکل ممکن، اداره دوئل ها به بهترین شکل که کار بسیار سختیه، پست زدن ها و سوژه دادن های همیشگی و مداوم و به موقع، راهنمایی تازه واردین و خیلی دلایل دیگه! و البته تمام این موارد رو در تمام طول سال میتونید مشاهده کنید. بدون وقفه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارباب یه دونه باشن... واسه ی نمونه باشن!


پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: چهارشنبه 26 اسفند 1394 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
ارسینوس جیگر!

به دلیل همه ی زحماتی که برای وزارت کشیدن و همچنان هم دارن میکشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1394 22:30
نمایش جزئیات
آفلاین
تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1394 15:05
نمایش جزئیات
آفلاین
خب چه سخت و دشوار. قطعا کسانی مثل لرد ولدمورت یا ویولت بودلر عزیز لایق این رنک هستن اما خب کسی که من بهش رای میدم از موقعی که من عضو شدم و احتمالا قبلش انجمنش رو فعال نگه داشته و حسابی بهش رسیده...

لینی وارنر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خودم، آخرین چیزی بودم که برایم باقی می‌ماند تصویر تغییر اندازه داده شده

Onlyتصویر تغییر اندازه داده شدهaven
تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1394 14:58
نمایش جزئیات
آفلاین
لاکی واقعا تو تالار هافل زحمت میکشه. خیلی! داشتم با خودم فکر می کردم اگه ما لاکی رو نداشتیم چیکار می کردیم؟
رای من... لاکرتیا بلک!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: شنبه 22 اسفند 1394 21:21
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین ناظر سال... هووم... چقدر سخت!

گزینه ها زیاده و ناظرای هر انجمن خیلی زحمت کشیدن برای کارشون.
لرد که همیشه نه فقط انجمن خودش که بقیه‌ی انجمنا رو هم فعال کرده,
ویولت که هر جا مسئولش شده براش در حد خودکشی زحمت کشیده
لینی که آروم و بی‌صدا کارشو انجام داده و گل کاشته
جیمز سیریوس پاتر که نه ماه از امسال رو ناظر ویزنگاموت بود و نقدهای بی نقصش از بهار تا آخرای پاییز رو همیشه میشه برگشت و بارها و بارها خوند و هیچوقت ازش تشکر نشد..
ریتا اسکیتر که قلم‌پرو احیا کرد دوباره و آلبوس هری دامبلدور که محفلو سر پا نگه داشته..
مرلین که یکی از سخت‌ترین انجمن‌ها رو نظارت کرد تا لیگ کوییدیچ برگزار بشه..

چقدر حرف زدم!

رای من همه ی اینا هست ولی باید یکیو انتخاب کنم.. برای همین به آرسینوس جیگر رای میدم که باشد که نباشد ولی مسئولیت چند تا انجمن مهم رو امسال داشت و توی همه‌شون عالی کرده.. باشد که نباشد همچنان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بهترین ناظر سال
ارسال شده در: شنبه 22 اسفند 1394 19:24
نمایش جزئیات
آفلاین
من بین چند راهی موندم بین لاکرتیا بلک که با وجود اینکه هافلی نیستم ولی خب می‌تونم قشنگ حس کنم روحی که دمیده در وجود تالار هافلیون رو و همچنین لینی وارنر که به شدت کمک کرده به ریونی ها و همچنین ویولت بودلر و هکتور دگورث گرنجر با نظارت بر ویزنگاموت.

ولی خب من رایم رو می‌دم به لرد ولدمورت، کسی که یکی از ستون های اصلی سایته و با نظارت فوق العادش داره استعدادهای فوق العاده‌ای رو می‌پرورونه. کلی نقد، کلی سوژه ی جدید، کلی مشورت دادن به مرگخوارا، کلی ماموریت و ... .

پ.ن: آقا من یادم رفت از آرسینوس هم اسم ببرم برای همین حالا به شکل جدا ازش تشکر می‌کنم هم برای آزکابان، هم وزارت و دیگر مسئولیت هاش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تراورز در 1394/12/22 21:42:19
every fairytale needs a good old-fashioned villain

حاجیت بازی رو بلده

حاجی بودیم وقتی حج مد نبود...


تصویر تغییر اندازه داده شده