جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

41 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
40
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  364 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: چهارشنبه 12 دی 1397 20:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خواب خود شخص هری رو که نه ، ولی خب خواب هاگوارتز و دنیای جادوگری خیلی دیدم ...

البته بیشتر یا در مورد دراکو بوده یا خواب معجون ساختن ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We all have both light and dark inside us . What matters is the part we decide to act on . That is what we really are ... S.B

تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: دوشنبه 5 آذر 1397 16:33
نمایش جزئیات
آفلاین
وقتى بچه بودم اولين بارى که هرى پاترو ديدم اون قسمت بود که ارباب دوباره متولد شد.
خو منم بچه بودم ديگه ،شبش خواب اربابو ديدم که ميخواد منو بخوره!(ارباب ببخشيد واقعاً... دست خودم نبود اون موقع هنوز بچه بودم، بعدشم که قيافه پر ابهت شمارو ديدم ترسيدم درواقع انقدر که شما اقتدار دارين 😽)يه بارم چند شب پيش خواب ديدم ديانا کارتر واقعى شده و منم !خودم!خود خودم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 4 آذر 1397 11:24
نمایش جزئیات
آفلاین
خب نمیشه گفت خواب هری پاتری بوده...یادمه فقط داشتم تو راهرو های هاگوارتز قدم میزدم که پیچ خیلی طولانی داشت و راهروعه هم اصن تموم نمیشد بعدشم یهو دراکو رو دیدم که بعد مامانم بیدارم کرد برم مدرسه دوست داشتم اون لحظه بمیرم.
یبارم خواب دیدم از توی کوچمون رفتم تو ساختمون همسایه بعد سر از تالار اسرار در اوردم همینجور داشتم در دیوارو نگاه میکردم که یهو یه مار سیاه از اب پرید بیرون منو نیش زد از خواب بیدار شدم...کلا از بناهای دنیای جادوگری خواب میبینم تا شخصیتاشون .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 3 آذر 1397 19:34
نمایش جزئیات
آفلاین
من تا الان چندین بار خواب هری پاتری دیدم یکیشون که از همه واضح تر بود این بود که هری واسه من جغد میفرسته که ولدمورت داره میاد سراغمون منم همه دوستامو جمع میکنم و هری و هرمیون و رون هم میرسن و باهم با ولدمورت میجنگیم و شکستش میدیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
&وفاداری و شجاعت در رگهای من جریان دارند&
پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 3 آذر 1397 18:59
نمایش جزئیات
آفلاین
خواب هری پاتری ندیدم ولی بار اول که فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ رو دیدم شب خوابدیدم دارم با یه هلو سخنگو حرف می زنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا حالا کسی با گیتار زده تو سرت!؟
پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 3 آذر 1397 16:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من همین دیشب خواب دیدم تو تالار اسرار دارم با {ولدمورت} می جنگم .
البته آخرشم باختم وقتی داشت
می کشتم از خواب پریدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 11 شهریور 1397 06:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من چون روانی و یکی از طرفدار های سر سخت هری پاترم خیلی خوابشو دیدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من معتقد بودم و هستم که ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسی است ! »


پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مرداد 1397 20:24
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه منظورت خود هری مونه، که... خب نه! من واقعا شخصیتشو تو فیلم و کتاب، دوست ندارم. چه برسه که خوابشو ببینم!!
اما اگه منظورت فیلم هری پاتر و کل هاگوارتزه، بله، دیدم. اونم چند بار.
یه بار خواب دیدم که دارم از فشار مشقا، میمیرم. که فکر کنم، خوابم به حقیقت پیوست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Cause i don't wanna lose you now
I'm looking right at the other half of me

پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: دوشنبه 1 مرداد 1397 21:36
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا اره چند روزی خواب میدیدم منو دوست پاتریم رفتیم هاگوارتز و داریم با اسنیپ و دراکو کل کل میکنیمو و ولدمورتو شکست میدیم
آی خدا این خوشی های تو خواب رو ازمون نگیر یَک حس خوبی داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشبختی حتی در تاریک ترین زمان ها هم پیدا میشهتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: تا به حال خواب هری پاتری دیدید؟؟؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 مرداد 1396 22:07
نمایش جزئیات
آفلاین
میشه گفت یکی...
مثل بودن توی قدح اندیشه بود
هری میانسال بود و بلاتریکس کشتش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

"تنها ارباب است که میماند"