جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

35 کاربر(ها) آنلاین هستند (21 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
33
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 14 آذر 1399 00:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز. من می خوام برم گریفندور. اگه نمیشه بدون گروه وارد ایفای نقش می شم. لطفا بفرستم گریفندور.

---

درود بر تو فرزندم.
ازت می‌خوام مشخصات بیشتری درمورد خودت و علاقه‌هات به این کلاهِ پیر بگی تا بهتر بتونه تصمیم بگیره.

موفق باشی فرزند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/14 0:50:47
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 13 آذر 1399 15:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاهِ...آم ببخشید من دقیقا نمیدونم که شمارو چی باید صدا بزنم کلاه قاضی(چند جا دیده بودم که شمارو کلاه قاضی خطاب میکنن) یا کلاه گروه بندی؟!

خب..من شخصیت آرومی دارم و به گفته اطرافیانم مهربون و عاقلم و همیچنین از فراست بالایی برخوردارم. همیشه سعی میکنم کاری رو که درسته انجام بدم حتی اگه به ضررم باشه!

خیلی دوست دارم که توی گروه ریونکلا باشم..از گریفندور هم خوشم میاد ولی بنظر خودم و بقیه ریونکلا خیلی بیشتر با خصوصیات اخلاقی من جور درمیاد.

ولی تصمیمِ شما هرچی باشه من به اون احترام میذارم•◡•

----

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Luna_rey در 1399/9/13 16:51:23
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/14 0:41:54
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 13 آذر 1399 15:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دوباره عرض میکنم کلاه عزیز
با اینکه همیشه گروه رو انتخاب کردی چیزی که فراموش کردم در پست قبلی اشاره کنم بهش اینه که من از گروه هافلپاف اصلا خوشم نمیاد.اگه بین جون خودم و خانوادم یا دوستام قرار باشه یکیو انتخاب کنم جون اونارو انتخاب میکنم
اگر بازم نرت در این باره تغییر نکرد به تصمیمت احترام میزارم
ارادتمند:کارمن

----

درود مجدد فرزندم.
ازت می‌خوام تصمیم این کلاهِ پیر رو بپذیری و به هافلپاف بری. اونجا آینده روشنی برات می‌بینم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/14 0:35:40
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/14 0:36:28
𝓴𝓪𝓻𝓶𝓪𝓷
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 13 آذر 1399 14:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلا قاضی:
باید اینجا اخلاقیاتمون و دو گروه مد نظرمون رو بگیم درسته؟
خوب من باهوشم و عاشق کتاب.خیلی موسیقی سبک اروم دوست دارم و دوستامو با هیچی عوض نمیکنم. عاشق کارای پر خطرم.به طور متوسط مغرورم و هرکسیو مناسب رقابت و دوستی نمیدونم .یکسری اوقات گوشه گیر و مرموزم.مغرورم عاشق خزنده ها مخصوصا مارم به نظرم موجودات زیبایی هستن.همیشه دنبال کشف راه های جدید و چیزای نو هستم.اصیل زادم و از مرگ خوار شدن خوشم نمیاد ولی گروه اسلایدرین رو رو دوست دارم از درس دفاع در برابر جادوی سیاه مراقبت از موجودات جادویی و معجون سازی خیلی خوشم میاد.
اینا اخلاقیاتمه ولی خوب یکم گیج کنندست نمیدونم تو کلاه قاضی هستی بهتر میدونی ولی اولویت اولم اسلایدرینه و دومی گیریفیندور میدونم که بهترین تصمیم رو میگیری

----

درود بر تو فرزندم.

به باور من، گروه مناسب برای تو نه اسلیترین هست و نه گریفیندور، سخت کوشی زیادی در تو وجود داره که فقط در نوادگان هلگا وجود داره، بنابراین برو به:

هافلپاف


مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/13 14:55:17
𝓴𝓪𝓻𝓶𝓪𝓷
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 آذر 1399 11:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز حالت چطوره؟
من صبور هستم زیاد دعوا نمیکنم اما اگه کسی ظلم کنه در مقابلش می ایستم مهربان هستم و به همه کمک میکنم زیاد شجاع نیستم ولی اگه کسی یا چیزی که دوستش دارم در خطر باشه از همه شجاع ترم عاشق درس و کتاب هستم و بازی و تفریح رو د‌وستدارم با همه زود جور در میام

---

درود بر تو فرزند... شجاعت و مهربانی وجودی‌ات رو حس می‌کنم و می‌دونم توی این گروه می‌تونی خیلی موفق بشی. پس برو به...

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/11 11:15:23
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 9 آذر 1399 16:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز حالت چطوره؟!!!
خب میخوای خصوصیات منو بدونی اره؟!
خب خب اینم از خصوصیات من:
خیلی جوکم و همش میخندم.
زیاد با همه شوخی میکنم و خیلی اجتماعیم.
زیادی اهل ریسک هستم.
خیلی فعال و پر انرژیم بیشتر شبا.
دیگه چی بگم؟!آم
حسادت زیاد میکنم حتی به بهترین دوستام.
بعضی وقتا خود خواه میشم و به کسی توجه نمیکنم.اما در عین حال بیشتر اوقات سنگ صبورم و به همه مشاوره میدم.
اصلا هم یجا اروم نمیشینم و توی ی حمع با همه حرف میزنم.
دیگه اگه چیزی خواستی بگو بهت بگم کلاه عزیز. :

----
درود بر تو فرزندم. حال این کلاه زوار در رفته هم خوبه...حداقل وصله پینه هاش که سر جاشه‌!

نظر این کلاه پیر اینه که در میون نوادگان هلگا میتونی خیلی خوب پیشرفت کنی.

پس برو به...

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Fateme_sh_194 در 1399/9/9 16:34:44
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/9 16:39:49
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 2 آذر 1399 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
عجب حس عجیبی هست که زیر کلاه هستم.
خلاصه من شوخ طبعی هستم.
از بچگی دوست داشتم توی اسلایترین باشم.
حالا خلاصه هر طور دوست داری ای کلاه.
من خودم یک جادوگر اصیل و خانواده در هستم.

پدر مادر من یک خانواده اصیل هستن.
من خودم عاشق معجون هستم.
و عاشق مبارزه با جادوی سیاه هستم.
کلا خانواده ما همیشه توی اسلایترین بودن پس منم قطعا دوست دارم توی اسلایترین باشم.

----

اوه فرزندم، ولی این کلاه قاضی ویژگی های گروه دیگه ای رو در درونت می بینه. ویژگی هایی که در فرزندان هلگا سراغ داره. گفتی که خانواده ت همیشه توی اسلیترین بودن...پس وقتشه که تفاوت خودتو بهشون نشون بدی.

به این کلاه پیر اعتماد کن و برو به...

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/2 21:50:38
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 1 آذر 1399 21:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاهییییییییییییییییییییییییییی
خصوصیات اخلاقی:
شجاع، دیوونه، عصبی، باهوش
توی طنز نویسی کارم خوبه و عاشق گریفندورم
هاگوارتزم خونه منه
جاست منو بنداز گریفندور

----

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/1 22:47:08
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 1 آذر 1399 16:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

مالفوی.دراکو نوشته:
من دراکوی... باهوشم... قشنگ خرگوشم... هر موقع کاری ندارم...سر به سرت میذارم...
دیگه چی بگم بفرستم... اسلایترین... دیگه... از ایدیم... هم معلومه... دیگه میرم... اسلایترین...

ویژگی هام... که معلومه... شجاعم... ما در مواقعی که جون خودم در خطر نباشه... ... هوش خوبی دارم... و اینکه هی دوس دارم کنایه بزنم...



سلام فرزندم. حالا که تکلیفت با خودت روشنه، منم سن و سالی ازم گذشته و ترجیح می‌دم گاهی به مغزم استراحت بدم، چک و چونه نمی‌زنیم. مستقیم برو به ...
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 1 آذر 1399 16:31
نمایش جزئیات
آفلاین
من دراکوی... باهوشم... قشنگ مثل خرگوشم... هر موقع کاری ندارم...سر به سرت میذارم...
دیگه چی بگم بفرستم... اسلایترین... دیگه... از ایدیم... هم معلومه... دیگه میرم... اسلایترین...

ویژگی هام... که معلومه... شجاعم... ما در مواقعی که جون خودم در خطر نباشه... ... هوش خوبی دارم... و اینکه هی دوس دارم کنایه بزنم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مالفوی.دراکو در 1399/9/1 19:10:17