جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

55 کاربر(ها) آنلاین هستند (43 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
54
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  302 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 30 آذر 1399 11:25
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون

من شخصیت شوخ طبع و مهربونی دارم. با همه دوست میشم و دوست های زیادی دارم. خیلی خوش خنده ام.
من برای رسیدن به چیزی که میخوام، تلاش میکنم و پشتکار و تلاش زیاد تا حالا من رو به چیز هایی که میخواستم رسونده. اولویت های من ایناهاس:

۱-هافلپاف
۲- هافلپاف
۳- هافلپاف
۴- هافلپاف

هافلپاف خیلی با روحیه من و اخلاقیات من سازگارتره؛ دیگه هرچی خودت صلاح میدونی
ولی دلم میخواد توی هافلپاف باشم خواهش میکنم هافلپاف هافلپاف هافلپاف.

----

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونی.ریکت در 1399/9/30 11:28:19
ویرایش شده توسط آنتونی.ریکت در 1399/9/30 11:36:56
ویرایش شده توسط آنتونی.ریکت در 1399/9/30 11:44:02
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/30 14:09:57
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 28 آذر 1399 15:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من شخصیتی قوی و
اراده قوی دارم و در عین حال مهربونم و خوش اخلاق
و در مقابل بدی می ایستم
من از گروه گریفیندور و اسلایترین خوشم میاد ولی اگه گریفیندور بیفتم بهتره
چون الویت من گریفیندوره
بدرود

---

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/28 17:18:17
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 27 آذر 1399 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من شخصیت خجالتی دارم
کتاب خواندن رو دوست دارم
حسود هم هستم
همه هم بهم میگویند که مهربونم
اولویتم با اسلیترین و گریفیندور
البته اینم بگم که خود خواهم ولی همیشه به همه کمک می کنم

---
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/28 17:16:11
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 26 آذر 1399 14:50
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
کلاه خوب و نازنین
دم در هوا سم بر زمین
یکمی به من سواری میدی؟

خاک عالم باز همه چی قاطی شد خیلیی شرمنده جناب کلاه
خب سلاملکم

امممم خب خونواده ام همه تو اسلایترین بودن (به جز داداشم) و خب مسلما دوس دارن من تو اسلیترین بیفتم تا مایه افتخارشون باشم.
ولی خودم راستش زیاد از اسلیترینی ها خوشم نمیاد. بچه که بودم چراا ولی الان دیگه نه.
توی گریفندور اگه منو بندازی که همون اول مامانم منو میکشه! پس اگه نمیخوای بمیرم از خیر قرمزا بگذر
توی هافلپاف هم اگه بیفتم منم مثل داداش بزرگم طرد می کنن...
می مونه ریونکلاو. فکر میکنم استعداد و هوش لازم برای این گروه رو داشته باشم

اولویت هام :
ریونکلاو، فقط ریونکلاو
حاضرم اگه پر بود سالها صبر کنم ولی تو گروه دیگه ای نرم

تو رو به مرلین کبیر قسم جای دیگه منو ننداز

----

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Alpha در 1399/9/26 15:14:34
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/27 12:21:54

Together we do whatever it takes
We're in this pack for life
We're wolves
We own the night!


Hell is empty
And all the devils are here

William Shakespeare
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 24 آذر 1399 11:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
حالت چطوره؟...
من عاشق کتاب خوندن هستم
شخصیت آروم و کم حرفی دارم
از موسیقی های آروم خوشم میاد
عاشق نوشتن و نویسندگی
خیلی زود با همه دوست میشم
آدم قانون مندی هستم و همچنین منطقی
از حیوانات خوشم نمیاد
و...
اولویت هام:
1_ریونکلاو
2_اسلایترین

ولی فکر کنم ریونکلاو بیشتر با روحیات من سازگاره بازم هرچی شما بگین

----

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Hinami در 1399/9/24 12:15:51
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/24 14:10:26
حالا امضا به چه دردی می‌خوره؟
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 17 آذر 1399 08:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز؛

من شجاع و جسورم. علاقه یزیادی به کوییدیچ دارم. شب زنده دارم.زرنگ هم هستم.

اولویتم هم گیریفیندوره
اگه امکانش هست میشه بذاریم توش؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط lily.potter در 1399/9/17 8:19:46
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 16 آذر 1399 09:09
نمایش جزئیات
آفلاین
خوندمش.
ولی هنوز سر حرفم هستم!
ولی چون گفتی دو اولویت منم انتخاب کردم:

گیریفیندور
اسلیترین

لطفا بذار برم تو گیریفیندور.

---
درود دوباره.
پافشاری و سماجت برای به ثمر نشوندن حرف، از ویژگی‌های بارزِ فرزندانِ سالازار بوده و هست. ویژگی‌های اخلاقی و درونی که ازت می‌بینم بیشتر از همه چیز نشون دهنده‌ی تعلقت به تالارِ سبزه. پس برای شکفتن و موفقیتت، راهنماییت می‌کنم به...
اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط عابدی در 1399/9/16 9:18:11
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/16 9:20:27
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 16 آذر 1399 08:04
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر تو ای کلاه عزیز؛
ویژگی های من اینه:

-شجاعم
-لجباز هم هستم
-شب زنده دارم!(بعضی وقتا تا صبح شاد و شنگولم)
-حس کنجکاویم خیلی زیاده
-حسود هم هستم.
-عاشق کوییدیچ

اولویت من گیریفیندوره...لطفا منو بنداز تو گریفیندور.
ممنون.

---

درودی بر تو فرزند.
گروه های هاگوارتز هیچ برتریِ قاطعی نسبت به هم ندارن و گریفیندور، ریونکلا، اسلیترین و هافلپاف؛ توسط اعضاشن که خاص میشن. ازت می‌خوام برای اینکه بهتر حرفم رو بفهمی معرفی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز رو مطالعه کنی و بعد، با دو اولویت پیشم بیای تا بهترین تصمیم رو برات بگیرم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط عابدی در 1399/9/16 8:12:42
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/16 9:02:28
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 14 آذر 1399 23:02
نمایش جزئیات
آفلاین
خوندمش.ولی همچنان انتخابم گریفندوره
تورو خدا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا بندازم گریفندور



---

اگر انقدر عطش حضور در گریفیندور رو داری... نمی‌تونم جلوت رو بگیرم. برو به:

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/15 22:00:57
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 14 آذر 1399 00:55
نمایش جزئیات
آفلاین
من شجاع و جسورم و عاشق کوییدیچم. عاشق وسایل مشنگیم. شخصیت انتخابیم تو گریفندوره. خیلیم لوسم! لطفا گریفیندور!!!

---

درودی دوباره بر تو فرزند.
گروه‌های چهارگانه هاگوارتز در جادوگران کمی متفاوت هستند و هیچکدوم بر دیگری برتری‌ای نداره و هر کدوم نقاط قوت و ضعف خودشون رو دارن.
ازت می‌خوام حرفِ این کلاهِ فرتوت رو زمین نندازی و یک‌بار معرفی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز رو مطالعه کنی و دوباره پیشم بیای.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1399/9/14 22:19:24