جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

86 کاربر(ها) آنلاین هستند (79 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
83
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  302 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 7 تیر 1400 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه!
من به جادو سیاه خیلی علاقه دارم و جاه طلب هم هستم. از دورگه ها خوشم نمیاد.دوست دارم اسلیترینی بشم.


---

سلام.
ازت می‌خوام یه سر به اینجا بزنی و یه دور خصوصیات گروهای دیگه رو هم مطالعه کنی و دوباره با دو انتخاب برگردی. خصوصا می‌خوام توجهت رو بیشتر به انتخاب خودم برات یعنی ریونکلاو جلب کنم. اگه راجع به هر گروهی اطلاعات بیشتر خواستی هم می‌تونی به پستای قبلیش مراجعه کنی. منتظرتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/4/7 20:27:21
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 6 تیر 1400 19:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی عزیز.
ورود من یه طورایی از پیش هماهنگ شده است و تنها اولویت من هم گروه گریفیندور هست.
ممنونم


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/4/6 21:10:42
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 29 خرداد 1400 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز دفعه قبل که اومدم برای گروهبندی (چند روز پیش) بهت گفتم که اولویت اولم گریفندوره بعدش ریونکلا.
گفتی که ظرفیت گریفندور پره و اگه بخوام صبر کنم ظرفیت گریفندور برای ورودم خالی بشه یا وارد ریونکلا بشم.
میخواستم بگم که میخوام به ریونکلا برم.
چطوری باید وارد این گروه بشم؟؟؟؟


بابت انتخاب هوشمندانه‌ت بهت تبریک می‌گم. مراحل رو همون‌طور که نوشته شده بگذرون و برو به...

ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/29 20:57:18
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/29 20:58:49
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 29 خرداد 1400 19:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. من اولویت اولم اسلیترین هست... ولی خب بقیه گروه ها هم مشکلی ندارم... اولویت دوم رو میزارم ریونکلا


اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/29 20:56:31
سلام علیکم!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 27 خرداد 1400 16:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من اولویت اولم گریفندوره و اولویت دومم ریونکلاست ولی لطفا خیلی به دومیه توجه نکن.
خیلی شجاعم و خیلی به نجات بقیه علاقه دارم و گروه گریفندور رو هم خیلی .
دوست دارم.
از جادوی سیاه هم متنفرم و سعی میکنم باهاش مقابله کنم.
لطفا منو تو گریفندور بنداز.
.
.
.
خیلی ممنونم که به نظرم اهمیت میدی.
لطفا منو تو گریفندور بنداز.
لطفااااااا


---

متاسفم ولی ظرفیت گریفیندور پر شده و عضو جدیدی نمی‌گیره. اگه بخوای می‌تونی بدون گروه وارد ایفای نقش بشی و بلافاصله وقتی ظرفیت گریفیندور خالی شد، به این گروه بری. ولی بزودی مدرسه هاگوارتز شروع می‌شه و بعید می‌دونم ظرفیت گریفیندور تا اون موقع خالی بشه، و اگه بی گروه بیای نمیتونی توی کلاسا شرکت کنی. پیشنهاد من بهت اینه که وارد همون گروه ریونکلاو بشی. اگه بعد از یکی دو ماه فعالیت تو اون گروه خوشت نیومد و ظرفیت گریفیندور هم خالی شده بود، می‌تونی برگردی و به گریفیندور بری.
اینجا می‌تونی راجع به ریونکلاو بخونی، توضیحات تکمیلی هم تو پستای قبلیش موجوده. مطمئنم از این گروه خوشت خواهد اومد. با این حال انتخاب رو به خودت می‌سپارم که بدون گروه بیای یا به ریونکلاو بری.


مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/27 17:24:41
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 23 خرداد 1400 00:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه پیر♥️
مقدمه ای پیدا نکردم که بنویسم برای همین میرم سر اصل مطلب
من ادمی مهربون و ساده ام و کمی خجالتی هستم
دوستام منو به معرفت و فداکاری زیادم میشناسن
یه دختر درس خون هستم و پارسال تیزهوشان قبول شدم ولی بر خلاف خجالتی بودنم خیلی شیطونم
از قانون شکنی بدم نمیاد ولی انجامش نمیدم
نویسنده و شاعر خوبی هستم و پیانو میزنم و یه ماگل زاده ام
به نظر من توی کار گروهی،هم کاری کردن مهم تر از درست کار کردنه و همیشه به اتحاد قلبی بین ادما ایمان داشتم
زود با ادمای اطرافم گرم میگیرم و کلا شوخ طبع هستم ولی خیلی محتاط و مرموزم
اگر هدفی داشته باشم برای به دست اوردنش هیچ وقت تسلیم نمیشم و به خودم و اطرافیانم روحیه میدم
همیشه به برابر بودن انسان ها ایمان داشتم و هیچ وقت نمیخواستم بهترین باشم
برام مهمه که دیگران از دست من ناراحت نشن و حتی به این جمله اعتقاد دارم که اگه قلبت شکست عیبی نداره ولی قلب دیگران رو نشکون

نمیدونم چه گروهی مناسبمه
خودم بیشتر حس میکنم بین گریفیندور و ریونکلاوم ولی علاقه ای که به گریفیندور دارم رو به ریونکلاو ندارم

---

سلام. لطفا مراحل ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن و هروقت نوبتش رسید دوباره برای گروهبندی برگرد.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ^Hermione^ در 1400/3/23 0:47:48
دلیل: از قلم انداختن برخی مطالب،غلط املایی
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1400/3/23 1:37:52
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 16 خرداد 1400 15:29
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. خصوصیات من به ریونکلاو می‌خوره بیشتر.

---

سلام. لطفا مراحل ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن و هروقت نوبتش رسید دوباره برای گروهبندی برگرد و یکم در مورد شخصیتت توضیح بده تا کلاه بتونه گروهبندیتو براون اساس انجام بده.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1400/3/16 16:58:14
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 16 خرداد 1400 11:49
نمایش جزئیات
آفلاین
دوباره سلام
من را توی اسلیترین انداختی درحالی که من به اندازه ی ریونکلا از اسلیترین خوشم نمیاد و ویزگی اسلیترنی ای در خوم احساس نمی کنم.نمی توانم توی ریونکلا باشم؟


---

اگه اصرار به ریونکلاو داری نمیخوام مانعت بشم. انتخاب من برات هنوزم اسلیترینه، اما میتونی برای معرفی شخصیت بری و به انتخاب خودت گروهت رو ریونکلاو یا اسلیترین بنویسی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/16 13:28:46
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 16 خرداد 1400 11:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه پیر ^_^
من آدم مرموزی هستم و هیچکس نمیتواند داخل دیدار های اولیه من رو بشناسد ....
کنجکاو اهل ماجراجویی ام و هر ریسکی رو قبول میکنم .
از شکست متنفرم و همیشه تمام سعی خودم رو میکنم تا بهترین باشم.
اگه بخواهم یک کاری رو انجام بدهم باید تا آخرش بمونم و با هر سختی کنار بیام.
میتوانم به راحتی با استدلال هام و نحوه رفتار طرف مقابل ، هر کسی را قانع کنم .
همیشه سعی میکنم راه های متفاوت و جدیدی رو برای یک معما دنبال کنم و کتاب های زیادی هم میخوانم.
اولویت ها:
۱= گریفیندور
۲= اسلیترین
خب دیگه امیدوارم اطلاعات کافی باشه •-•

---

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/16 13:26:56
سحر و جادو می‌تواند شما را به یک فرشته و یا یک شیطان تبدیل کند.... و این « انتخاب شما است »

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به سال اولی ها از این طرف کلاه گروه بندی
ارسال شده در: شنبه 15 خرداد 1400 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی عزیز
خب من....
سعی میکنم مهربون باشم وبه بقیه کمک کنم
از ماجراجویی و کسب کردن تجربه خوشم میاد
کتاب خوندن نقاشی کردن و اواز خوندنو دوست دارم
حیوونارو هم خیلی دوست می دارم
و همیشه سعی میکنم واسه خودم دوستای جدید پیدا کنم
از شرارت متنفرم و سعی میکنم باهاش بجنگم
همین...
از بقیه ی خصوصیاتم چیزی به ذهنم نمی رسه
امیدوارم همینایی که گفتم کافی بوده باشه کلاه عزیز^-^
و اولویت هامم اسلیتیرین و گریفیندور
ولی خب انتخابی که شما بر اساس خصوصیتم میکنین کاملا برام محترمه*-*
ممنون ^-^

---

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

ممنون کلاه عزیز^-^

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط kimkarol در 1400/3/15 15:38:49
ویرایش شده توسط kimkarol در 1400/3/15 15:41:13
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/3/15 16:42:09
ویرایش شده توسط kimkarol در 1400/3/16 0:23:50
kim karol^-^