جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  65 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  139 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  254 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  247 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  329 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  231 خواندن  1 نظر 
wand

روزنامه صدای جادوگر

wand
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1402 18:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

S@S نوشته:
سلام کلاه.
من آدم مغروری‌ام، ساده‌لوح نیستم، بدبینم و شاید هم یکمی باهوش و یکمی سختگیر. زود جوش میارم ولی کم حرف می‌زنم.
اولویت من اسلیترین هست، چون به نظرم خیلی شبیه به اونا هستم.
ممنون.

درود بر تو فرزندم.
خوش‌حالم که علاقمندی و نظر خودت، کاملا مشابه با نظر منه. پس بدون معطلی برو به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1402 22:27
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه...
من یکوچولو فضول و کنجکاوم
شیطنتام زیاده و مغرورم
ولی نترسم
من بین گریفیندور و اسلیترین موندم.
بلندپروازم و یکوچولو قلدر.
ولی گاهی وقتا مهربون.
تست دادم و افتادم اسلیترین.
ولی خودم مطمئن نیستم.
هیچی دیگه
نه اونقد باهوش ریونکلاویم
نه اونقدر مهربون هافلپافی
نه زیاد مغرور اسلیترینیم
نه زیاد شجاع گیریفندوری
خودت انتخاب کن دیگه



سلام. اول باید تو بازی با کلمات تایید بشی و بعد برای گروهبندی بیای. پس لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/6/26 18:47:40
زن‌مالفوی
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1402 09:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه.
من آدم مغروری‌ام، ساده‌لوح نیستم، بدبینم و شاید هم یکمی باهوش و یکمی سختگیر. زود جوش میارم ولی کم حرف می‌زنم.
اولویت من اسلیترین هست، چون به نظرم خیلی شبیه به اونا هستم.
ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 23 شهریور 1402 19:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Sarvin.k نوشته:
سلام کلاه عزیز
من باهوش، منطقی و مغرورم
خیلی با تنهایی خودم راحتم و از تجمع خوشم نمیاد
خیلی زیاد کتاب میخونم و عاشق فیلم دیدن معما حل کردن نقاشی کردن موزیک زدن و موزیک گوش کردنم
توی درس خوندن جدیم و همیشه بهترین نمرات رو میگیرم
خیلی ترسوام و از حشرات و حیوانات چندش بدم میاد
رنگ مورد علاقم آبیه
تو سایت ویزاردینگ ورد هم که تست دادم ریونکلا شدم
الویت اولم ریونکلاس
الویت دومم ریونکلاس
لطفاً منو تو ریونکلا بنداز نه گروهای دیگه
مرسی🙌


درود بر تو فرزندم.
حالا که تصمیم خودتو گرفتی، منم جلوتو نمی‌گیرم. پس برو به...

ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 23 شهریور 1402 18:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من باهوش، منطقی و مغرورم
خیلی با تنهایی خودم راحتم و از تجمع خوشم نمیاد
خیلی زیاد کتاب میخونم و عاشق فیلم دیدن معما حل کردن نقاشی کردن موزیک زدن و موزیک گوش کردنم
توی درس خوندن جدیم و همیشه بهترین نمرات رو میگیرم
خیلی ترسوام و از حشرات و حیوانات چندش بدم میاد
رنگ مورد علاقم آبیه
تو سایت ویزاردینگ ورد هم که تست دادم ریونکلا شدم
الویت اولم ریونکلاس
الویت دومم ریونکلاس
لطفاً منو تو ریونکلا بنداز نه گروهای دیگه
مرسی🙌

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1402 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

kimiii_a نوشته:
‌‍‎سلام کلاه عزیز!
من خودم دوست داشتم توی گروه گریفیندور باشم، ولی توی سایت ویزاردینگ ورلد که تست دادم هربار چیزهای مختلفی آورد . از ویژگی‌هام بگم، دوستام میگن باهوش کلاسم، شجاعم و یه‌کمی کسی که جلوی زورگوها وای‌میسته . یعنی اگر کسی به شخص دیگه‌ای زور بگه من سفت‌وسخت جلوش وای‌میستم، البته به نظر دوستام . حالا، اگرهم نشد که گریفیندوری بشم، ریونکلاو رو هم دوست دارم .
انتخاب با خودت کلاه عزیز.


درود بر تو فرزندم.

نیازی به نقل قول نبود و همون پست اولت کافی بود، برای همین من پست دومت رو پاک کردم. و اما در مورد گروهبندی...
راستش من علتی که توی ویزاردینگ ورلد هر بار یک گروه مختلف میفتادی رو می‌دونم، همه‌ش همین‌جاس، درون خودت. چیزهایی که من در تو می‌بینم تو رو محدود به یک ویژگی خاص نکرده. برو به جایی که می‌تونی تمام این ویژگی‌های خوبت رو با هم پرورش بدی یعنی...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1402 13:24
نمایش جزئیات
آفلاین
‌‍‎سلام کلاه عزیز!
من خودم دوست داشتم توی گروه گریفیندور باشم، ولی توی سایت ویزاردینگ ورلد که تست دادم هربار چیزهای مختلفی آورد . از ویژگی‌هام بگم، دوستام میگن باهوش کلاسم، شجاعم و یه‌کمی کسی که جلوی زورگوها وای‌میسته . یعنی اگر کسی به شخص دیگه‌ای زور بگه من سفت‌وسخت جلوش وای‌میستم، البته به نظر دوستام . حالا، اگرهم نشد که گریفیندوری بشم، ریونکلاو رو هم دوست دارم .
انتخاب با خودت کلاه عزیز.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط kimiii_a در 1402/6/20 13:28:59
دلیل: نمیدونم چجوری این پستم رو نقل قول کنم، میتونید راهنمایی بفرمایید لطفا؟ ممنون میشم.
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1402 16:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام کلاه
من میخواستم عضو ریون بشم
اگه نشد گریفم دوست دارم
ولی اولویتم ریونه
حتی دوبار تست دادم جواب تستامم شد ریون و برای همین میخوام عضو گریف یا ریون بشم
دیگه انتخاب با کلاه عزیزه

سلام فرزندم!
ممنونم که میخوای به تصمیم من اعتماد کنی. هوش و ذکاوت زیادی در درونت میبینم. شکی ندارم که در کنار نوادگان روونا به سادگی پیشرفت میکنی. پس...


ریونکلاو


مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1402 16:33
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام کلاه گروهبندی
من مغرور، جدی و جاه طلب هستم
تو درسام خیلی خوبم و الویتم تو هر چیزی درسام هس
میتونم هر روز کلی کتاب بخونم و خسته نشم.
دوستام میگن خیلی باهوشم و خرخون
درس مورد علاقم معجون سازی و دفاع در برابر جادوی سیاه هس
کوییدیچ هم خیلی دوست دارم و ترجیح میدم جستجوگر باشم
رنگ مورد علاقم آبی هست
الویت اولم ریونکلا هس و اگه نشد گریفیندور
انتخاب با خودته کلاه عزیز

سلام فرزندم!
میدونم این اولویتت نیست. ولی امیدوارم به تصمیمات این کلاه پیر اعتماد کنی. مطمئنم میتونی به آسونی در گریفندور پیشرفت کنی.

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1402 16:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
من میخواستم عضو ریون بشم
اگه نشد گریفم دوست دارم
ولی اولویتم ریونه
حتی دوبار تست دادم جواب تستامم شد ریون من خیلی از شجاعت خوشم میاد و برای همین میخوام عضو گریف یا ریون بشم
دیگه انتخواب با کلاه عزیزه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!