جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

153 کاربر(ها) آنلاین هستند (94 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
152
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1402 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من یه فرد فوق العاده زیرک هستم . باهوشم و استعداد های زیادی دارم. مغرور نیستم ولی افرادی که نزدیکم هستن میگن که خیلی از خود راضیم.عاشق رنگ نارنجی و قرمز و بنفشم.
من همچی تمومم یه فرد نترس و شجاعم .
یکم با کسایی که باهام بد حرف بزنن دعوا دارم . از اذیت کردن( بصورت شوخی ) دوستام خوشم میاد به شرطی که طرفم خوشش بیاد
گروهی ام مد نظرم نیست هر گروهی که خودت صلاح دونستی بنداز


درود بر تو فرزندم!
با اینکه از حرف هات تقریبا مطمئن شدم، ولی باز هم نگاهی به اعماق ذهن و قلبت انداختم و حالا با اطمینان بیشتری میتونم بگم که گروهی که میتونی توش پیشرفت زیادی بکنی چیزی نیست جز...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1402 16:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه فرد فوق العاده زیرک هستم . باهوشم و استعداد های زیادی دارم. مغرور نیستم ولی افرادی که نزدیکم هستن میگن که خیلی از خود راضیم.عاشق رنگ نارنجی و قرمز و بنفشم.
من همچی تمومم یه فرد نترس و شجاعم .
یکم با کسایی که باهام بد حرف بزنن دعوا دارم . از اذیت کردن( بصورت شوخی ) دوستام خوشم میاد به شرطی که طرفم خوشش بیاد
گروهی ام مد نظرم نیست هر گروهی که خودت صلاح دونستی بنداز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 13 دی 1402 10:25
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام من یه دختر مغرور ام فوق العاده مغروررر
حیوان های مور علافم مار و گرگ ان
لباسای رنگ رنگی می پوشم ولی شخصیت خودم مشکیه
سخصیت مورد علاقم اسنیپ و دراکو هست و به نظر خیلی در حق این شخصیت ظلم شده با غیر جادوگر ها مشکلی ندارم مگر این که چیزی بهم بگن که دیگه... از جن های خونگی خوشم میاد و دوست دارم یکی داشته باشم رنگ مورد علاقم مشکی و ابی یاسی هست و از زرد های جیغ خیلی بدم میاد دوستی ندارم و علاقه هم به دوست شدن با کسی ندارم و احساس می کنم باهاشون تفاوت دارم
دوست دارم اسلیترینی باشم راستی مشتاق شنیدن شعر های جدیدت هم هستم کلاه عزیز


سلام فرزندم!
خوشبختانه باید بگم که نظرمون در مورد گروهی که مناسبت باشه با هم مشترکه!
پس برو به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.


نقل قول:
من یه دختر مهربون ولی تنهام ولی اعتراف می کنم گاهی بقیه رو اذیت می کنم. هرجا می رم یا دفتر یا تبلتم دستمه و تند تند می نویسم.
به نظر خودم غیرعادی ام و به خاطرش خجالت نمی کشم. معتقدم آدمای غیرعادی دنیا رو تغییر می دن.
من تا حالا نشده به خاطر یه کاری که بقیه می گن بد بوده خجالت بکشم فقط وقتی خجالت می کشم که خودم بگم کارم بد بوده. همون لحظه که آبروم می ره خجالت نمی کشم ولی بعدش اذیتم می کنه.
کلاه گروه‌بندی جونم بگو تو کدوم گروهم.

درود فرزندم!
همیشه متفاوت بودن چیز بدی نیست. خیلی وقت ها کسانی که متفاوت با بقیه عمل میکنن نسبت به بقیه بهترن.
این افراد همون کسایی‌ان که هلگا برای گروهش دنبالشون میگشت.
پس بذار تو رو طبق خواسته‌ی هلگا بفرستم به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 دی 1402 15:48
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه دختر مهربون ولی تنهام ولی اعتراف می کنم گاهی بقیه رو اذیت می کنم. هرجا می رم یا دفتر یا تبلتم دستمه و تند تند می نویسم.
به نظر خودم غیرعادی ام و به خاطرش خجالت نمی کشم. معتقدم آدمای غیرعادی دنیا رو تغییر می دن.
من تا حالا نشده به خاطر یه کاری که بقیه می گن بد بوده خجالت بکشم فقط وقتی خجالت می کشم که خودم بگم کارم بد بوده. همون لحظه که آبروم می ره خجالت نمی کشم ولی بعدش اذیتم می کنه.
کلاه گروه‌بندی جونم بگو تو کدوم گروهم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یه کتاب می‌شه دور دنیا رو رفت و برگشت، فقط کافیه بازش کنی.
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 11 دی 1402 16:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من یه دختر مغرور ام فوق العاده مغروررر
حیوان های مور علافم مار و گرگ ان
لباسای رنگ رنگی می پوشم ولی شخصیت خودم مشکیه
سخصیت مورد علاقم اسنیپ و دراکو هست و به نظر خیلی در حق این شخصیت ظلم شده با غیر جادوگر ها مشکلی ندارم مگر این که چیزی بهم بگن که دیگه... از جن های خونگی خوشم میاد و دوست دارم یکی داشته باشم رنگ مورد علاقم مشکی و ابی یاسی هست و از زرد های جیغ خیلی بدم میاد دوستی ندارم و علاقه هم به دوست شدن با کسی ندارم و احساس می کنم باهاشون تفاوت دارم
دوست دارم اسلیترینی باشم راستی مشتاق شنیدن شعر های جدیدت هم هستم کلاه عزیز


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 9 دی 1402 21:06
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام و درود بر شما
بدون معطلی شروع میکنم به توصیف خودم...
خب من می تونم بگم باهوش و درسخونم و توی موقعیت های سخت با استفاده از هوشم مشکلات رو حل می کنم
دوست دارم برای زندگی برنامه و روتین داشته باشم اما نه خیلی سختگیرانه در حد متوسط که زندگیم نظم داشته باشه
توی رهبری کردن خوب نیستم بنابراین قدرت طلب هم نیستم
ترسو نیستم اما شجاع هم نیستم خیلی
روحیه لطیفی ندارم اما بی حس و خشک هم نیستم (سعی میکنم متعادل باشم)
خیلی به آراستگی اهمیت میدم و یکمی هم تجملات رو دوست دارم(جواهرات و...)
خودم دوست دارم توی ریونکلاو بیفتم
اما در کل میدونم کلاه گروه بندی قطعا منو در مناسب ترین گروه می اندازه

پ.ن:راستی می دونستید قلعه ریونکلا توی هاگوارتز بهترین منظره رو داره؟

درود بر تو فرزندم!
میدونم قراره از تصمیمم متعجب بشی، ولی این رو بدون که شخصیت شما انسان ها خیلی عمیق تر از چیزیه که فکر میکنین.
شخصیت هر کسی لایه های بیشماری داره و حتی خودش هم نمیتونه به بعضی از اونها دسترسی داشته باشه.
برای همینه که من اینجام تا با در نظر گرفتن شخصیت کامل هر کسی گروه مخصوص خودش رو براش انتخاب کنم.
پس امیدوارم به تصمیم این کلاه پیر اعتماد کنی و بری به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 9 دی 1402 19:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود بر شما
بدون معطلی شروع میکنم به توصیف خودم...
خب من می تونم بگم باهوش و درسخونم و توی موقعیت های سخت با استفاده از هوشم مشکلات رو حل می کنم
دوست دارم برای زندگی برنامه و روتین داشته باشم اما نه خیلی سختگیرانه در حد متوسط که زندگیم نظم داشته باشه
توی رهبری کردن خوب نیستم بنابراین قدرت طلب هم نیستم
ترسو نیستم اما شجاع هم نیستم خیلی
روحیه لطیفی ندارم اما بی حس و خشک هم نیستم (سعی میکنم متعادل باشم)
خیلی به آراستگی اهمیت میدم و یکمی هم تجملات رو دوست دارم(جواهرات و...)
خودم دوست دارم توی ریونکلاو بیفتم
اما در کل میدونم کلاه گروه بندی قطعا منو در مناسب ترین گروه می اندازه

پ.ن:راستی می دونستید قلعه ریونکلا توی هاگوارتز بهترین منظره رو داره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 9 دی 1402 18:13
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام کلاه گروه بندی عزیزم.
من خودمو عجیب میدونم.
در عین باهوشی گاهی اوقات خنگ میشم
در عین شرارت میتونم مهربون باشم
شجاعم اما ترسو ام
خوش قلبم اما گاهی خیلی ظالم میشم.
هیچ اولویتی هم برای گروه بندی ندارم. همشون خوبن.
تو بهتر میدونی
خودمو کامل به خودت میسپارم


سلام فرزندم!
اینکه انقدر با خودت صادقی و ویژگی های خوب و بدت رو پذیرفتی عالیه.
هیچکس تو این دنیا به معنای واقعی کلمه کامل نیست. همه‌ی ما نقاط ضعف و قوت خودمون رو داریم و باید سعی کنیم که با تلاش و کمک به همدیگه کاستی هامون رو جبران کنیم.
با حرفات کاملا بهم ثابت کردی که چه عزم قدرتمندی برای این کار داری.
پس اجازه بده که تو رو پیش کسایی بفرستم که توی سختکوشی مثل خودت نظیر ندارن.
مطمئنا بهترین جا برای تو...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 9 دی 1402 15:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروه بندی عزیزم.
من خودمو عجیب میدونم.
در عین باهوشی گاهی اوقات خنگ میشم
در عین شرارت میتونم مهربون باشم
شجاعم اما ترسو ام
خوش قلبم اما گاهی خیلی ظالم میشم.
هیچ اولویتی هم برای گروه بندی ندارم. همشون خوبن.
تو بهتر میدونی
خودمو کامل به خودت میسپارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 7 دی 1402 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

میتو نوشته:
سلام کلاه گروهبندی جونم!

خب اولین بار نیست تو رو ملاقات میکنم، البته توی این جسمم اولین باره، اما میدونی خیلی دلم برات تنگ شده بود!

هم باهوشم هم جاه طلب و هم مهربون اما از همه بیشتر شجاعم و حاضرم برای دوستام هر کاری بکنم.

یه گریفندوریه عشق کتابم و خب تعریف از خود نباشه نقشه های نسبتا خوبی میکشم اما دوست دارم با اونا به بقیه کمک کنم.

اوه و نقشه غارتگر رو هم بدید برم.


درود بر تو فرزندم!

ببین کی اینجاست! یه فرزند ماجراجوی دیگه؟ نیازی به معطلی نیست، سریعا برو به...

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!