هوم ، راستش اين تغييرات زياد به نظرم جالب نيست ! خصوصا اون منوي مديريت كه شده كامبو ! يه جوريه ! اصلا بهم نميسازه ! مثل قبل صميمي نيست ! اين نظر منه ! اون بخش آخرين پستهاي زده شده هم فكر ميكنم اصلا كاربردي نداره؟؟ داره؟ چه استفاده اي ميشه از اون كرد؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
هووووم....من نگرفتم.....اخرين پستاي خودمونو نشون ميده يا اخرين پستايي كه بعد از اخرين خروج من زده شده؟؟؟؟ من دومي رو ديدم ولي اينطور كه هورنباي ميگه....
در ضمن....اين سمت شما ميتونانيد و شما نميتوانيد خيلي بالاست! من كه اصلا خوشم نيومد! اين شكلكها رم بذاريد بد نيست! همه كدهارو كه ادم حفظ نميشه!
خب منم با ماندانگاس در اين مورد كه جاش عوض شه موافقم. كلا اينكه پاسخ سريع اومده اونجا خيلي خوب شده و در مورد زدن شكلهام منم حرف ماندانگاس رو انجام دادم و به مشكلي بر نخوردم. فقط اين تاريخ پست قبلا جاش بهتر بود به نظر من ...اينطوري خيلي جالب به نظر نمياد. . مهمترين و به نظر من كارامد ترين قسمت همين سيستم پست هاي زده شده از اخرين زمان وروده...من هميشه اين مشكل رو داشتم ..براي همين هر بار مجبور بودم برم تو قسمت ويژگي هاي فرديم و اخرين پستامو ببينم...اما اين طوري خيلي بهتر شده ! .
در مورد قضيهي اين آي پي ها اونايي كه به صورت 255.255.255.255 زده ميشه طبق آخرين دستاوردهاي من از ISP هايي استفاده ميكنن كه خودشون يه پراكسي سرور دارن، در واقع يه جورايي دست بالاي دست ميگن چي ميگن... تا بخوام من به آي پي حقيقي سرور خودم كه192.168.40.*** هست برسم، بايد دو تا پراكسي سرور رو از طريق ISPرد كنم و در واقع اين يه ظلمي به من هست كه نميتونم به اينترنت مستقيما دسترسي پيدا كنم و همون بساط هميشگي كمبود سرعت پيش مياد...
اين سيستم جديد ترين پيام ها خوبه و لي جاش بده همون طور كه هري گفت بهتره از صفحه اصليه انجمن ها بياد بيرون به نظره من بالاي باكسه جديدترين پيامها در انجمن بياد خيلي خوب ميشه
اين ورودي كه بالاي پاسخ سريع هم اومده خيلي باحاله چون من هر وقت اومدم پست بزنم يادم رفته كه وارد شم و پست ميزنم و به عنوان مهمان مينويسه فقط اگه شكلكها توي پاسخ سريع هم بيان خيلي خوب ميشه ! ميدونم ميگين اسمش پاسخ سريعه ولي فكر نميكنم كليك كردن روي يه شكلك وقت بگيره و اسمش بشه پاسخ آهسته
ويرايش : يه چيزي كه بعد از زدن اين پيغام ديدم اين بود كه من اين پست رو از قسمته پاسخ سريع نوشتم و آخره حرفم نوشتم : h a m m e r : ( بدونه فاصله بينه حروف ) و بعد از اينكه ارسال رو زدم و پست رو ديدم اون شكله رو ديدم پس اونايي كه ميخوان توپاسخ سريع شكل بزارن فكر كنم بتونن با حفظ كردنه كده شكلك ها اين كارو بكنن
بله متاسفانه اين زمانش رو درون خودش داره حساب ميكنه چون بتونه ديروز و امروز بنويسه به جاي تاريخ شبيه VB شده ميبينيد كه عددش هم انگليسيه ايراد اينجاست كه الان زمان ها در فروم بر حسب گرينويچ نوشته شدن سيستم جديدترين پيام ها همينه كه خودت گفتي يعني مثلا اگه شما از ساعت 10 صبح بري از سايت بيرون و ساعت يك بعد از ظهر برگردي و اين لينك رو بزني پست هايي كه در اين سه ساعت زده شده رو برات مياره اگرم كه بري و سه روز ديگه برگردي همه پست ها تو اون سه روز رو مياره البته اين لينك از صفحه اصلي انجمن ها قابل دسترسيه ولي بهتره بياريمش بيرون مثلا در منوي كاربر قرار بديم؟ http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewpost.php?new=1
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سیستم این دیدن جدید ترین پیام ها چیه؟ یعنی وقتی من مثلا ساعت 10 دی سی میکنم و ساعت 12 آن میشم هر چی پست تو این 2 ساعت زده شده رو برام مییاره؟ اگه این طوری باشه که خیلی عالیه( البته تا اون جایی که دیدم همین طوریه) این که منو ها به صورت دورپ دان هست هم خیلی خوبیه به نظر من سرعت خیلی عالی شده در مورد زمان زده شدن پستها که پایین هر پست مینویسه هم جالب نیست البته فکر کنم هنوز داره روش کار میشه چون تو فارسی زوپس خوندم اشکال داره انجمن ها هم یک مقدار تو هم تو همه پاسخ سریع هم خیلی باحاله
چيزايي كه در اين فروم تغيير كردن اكثرا براي بالا رفتن سرعت بوده به مانيا: بله قبلا بود ولي الان در پاسخ سريع وجود نداره پاسخ سريع اسمش روشه ديگه براي نوشته هاي سريعه تغيير به شناور حتما تغيير ميكنه فقط بك گراند رنگ نداره
به چو: افرادي كه به يك فروم دسترسي دارن ( ناظر فروم يا مدير ) ميتونن آي پي رو ببينن آي پي مدتي طول ميكشه كه ثبت بشه قبل از اون 255 نشون ميده ولي بعدا درست ميشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هووومك....من در اين مورد زياد سر در نميارم ولي مشكلي هست يا هميشه اينجوريه؟؟؟؟ من معمولا اي پي ها رو نگاه نميكنم ولي حالا كه تو پستاس متوجه شدم كه جاي پي خودم و چندين نفر ديگه 255.255.255.255 هست! چرا بايد اينطوري باشه؟؟؟؟؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
قبلا که تو پاسخ کوتاه بود در ضمن من اصلا از IE استفاده نمیکنم که بخواد اینطوری بشه شناور رو هم که انتخاب میکنم تغییر پیدا نمیکنه اصلا خیلی خیلی بد جور شده سایت یه شکل دیگه به خودش گرفته