سلام هوم ... تازگيا يه مشكلي براي من بوجود اومده . يه يارويي براي من هي درخواست پسورد جديد ميفرسته . شايد روزي بيست سيتا ميل بفرسته ! ردشم با شاهزده گرفتيم ولي نتونستيم به نتيجه اي برسيم . درسته كه اين ميلها مشكلي بوجود نميارن و ميتونم اونها رو پاك كنم . ولي طرف داره منو كفري ميكنه . از مديرا ميخوام كه اگه كاري از دستشون بر مياد براي من بكنن .
اتفاقا فکر خوبیه اون جوری رول پلینگ واقعی داریم بهتره تو همون تاپیکی که هری زده نظرسنجی بزاره مثل تو تاپیک نحوه ی انتخاب جادوگر ماه که نظرسنجی داره و ملت توش شرکت کنن اونوقت معلوم میشه که واقعا خوبه یا نه
كميته ي تحميل. خيلي سخت گيزري ميشه. يعني سايت از خشكي الآن هم خشك تر ميشه. و من ترجيح مي دم در همون ايفاي نقش ارباب حلقه ها به ايفاي نقش بپردازم تا در ايفاي نقش به اين سخت گيزري هري پاتر. ببينم همه ي اعضا يك ماه در ايفاي نقش اوليه ان؟ در اون مدت ايفاي نقش واقعي چي ميشه؟ من كه كچل ميشم...
راستش من کمیته ی احتمال ایفای نقش رو خوندم فکر خوبی بود ولی مشکله یعنی من از حالا می دونم چه کسانی می رن تو ایفای نقش اصلی یعنی یک چیز معلومیه ما اینجا می یاییم که ساعات خوبی رو داشته باشیم با این مقررات سخت اضطراب ملت رو زیاد می کنید چون اونی که وارد ایفای نقش اصلی می شه همش در اضطراب که ممکنه فردا از اینجا بره تو ایفای نقش اولیه حالا یک مدت خوبه امتحانی بزارید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
سرژ عزیز من منظورتون رو متوجه شدم اگه به پست مک گونگال توجه کنی که به منظر من شما رو کاملا قانع می کنه همه چیز روشنه و دیگه جای بحث نداره فقط پیشنهاد شما رو مک گونگال قبلا گفته بودن و همین طور گفته بودن که رنکینگ جدید میاد ( تقریبا همون چیزی که شما می گید ) ولی اینی که شما بهش اشاره کردی غیر ممکنه و دو حالت بیشتر نداره یک : خود مدیر ها به کار تک تک اعضا نظارت کنن و به همان میزان نمره بدن که این کار خیلی مشکلیه . دوم : یه رنکی قرار بدن که به صورت پیشرفته و با توجه به فعالیت مفید اعضا نمره بده که فکر نکنم بشه همچین رنکی رو طراحی کرد ... چون همان طور که خودتون می گین باید با توجه به فعالیت مفید اعضا به اون ها نمره داد و رنک که مفید و غیر مفید نمی شناسه فقط به همون برنامه ای که بهش داده می شه عمل می کنه و این هم باز نمی شه
ما راه حل خیلی خوبی برای این که فعالیت اعضا رو مشخص کنیم و بر اساس اون رنکینگ بدیم رو روش فکر کردیم کع فعلا قابل انجام نیست به زودی در حدی که وقت کنم تمام این نقشه ها رو که اجرای اونها با توجه به پیشرفت تکنولوژی محقق خواهد شد در یک صفحه مجزا در قسمت درباره سایت جادوگران قرار میدم ( این فیلم جنگ ستارگان شد !)
و در مورد این سایت:
سایت جادو گران دارای 5 رکورد جهانی: 1- بیشترین نسبت تعداد پست پاک شده به زده شده ( در نتیجه از لحاظ بار روی سرور سایت همه با هم جمع میشه مثلا 55 هزار زده شده و 25 هزارش پاک شده میشه در مجموع 80 هزار) 2- بیشترین نسبت تعداد تاپیک پاک شده به زده شده ( ایضا به بالایی اضافه میشه) 3- بیشترین نسبت تعداد پست به تعداد تاپیک 4- بیشترین تعداد پست ویرایش شده به ویرایش نشده ( اضافه میشه) 5- بیشترین حجم اشغال شده در دیتابیس به ازای هر پست
خدایی اگه کسی فرومی اینجا معرفی کرد که در این سه مورد از این سایت خفنتر عمل کرده بود من یکی حاضرم در اسرع وقت اون سایت رو از بین ببرم تا این سایت همچنان اول باشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
ببخشين دوباره پست زدم ولي باز هم فكر ميكنم يه مورد هست كه بد متوجه شدين.البته من قانع شدم ولي لازم ديدم يه مورد رو بگم:
اينكه منظوره شما از رنك چيه من نميدونم فكر كنم همون سال اول تا سال هفتم باشه.اگه اينجوريه من اصلا نگفتم برايه اون هم يه سال بزارين. من فقط گفتم كه چيزي مثل ((پيام:20)) قرار بدين.
همزاد جان ميگم منظوره منو متوجه نشدي همينه ديگه.من نگفتم((فعاليت:5))يهني اين 5 نمره هست از طرفه مديران.مگه((پيام:16)) اين معني رو داره.منظورم اينه كه هر چيزه با ارزشي كه برايه سايت فرستاديم و مديران قبول كردند يك عدد به عدد فعاليت اضافه بشه دقيقا مثل پيام.
در آخر ميگم كه مرسي از توجه تون.از كساي كه جواب دادن سپاسگزارم.
در مورد پيشنهادات دوست عزيز سرژ؛ يه ضرب المثل قديمي هست:: اگه بشه چي ميشه! اينجا هم دقيقا همين مصداقه، اگه بشه چي ميشه! ما ميدونيم كه با اون سايت آرماني فاصله داريم، و روي اينا هم قبلا كلي بحث كرديم، تنها مشكل ما از لحاظ اجرايي هست وگرنه نظرهاي منطقي ارائه نموديد! در مورد سخنان جالب: يكي از راههاي تشويق كردن كاربران داخل پرانتز! به نظر من پرانتز بسته! اينه كه بدونن اسمشون توي صفحهي اصلي سايت هست و يه جور تشويق ميشه گفت در واقع؛ و اگه از اون متنها كوتاهها و قشنگها رو به اسم كاربرها بذاريم به نظر من يه نفر هم تنوعي توي اون قسمت (كه ديگه جملههاش واقعا به طرز احمقانهاي تكراري شده!) داده ميشه، و هم كاربرا به صحيح نوشتن تشويق ميشن! بازم داخل پرانتز اين نظر منه! و در راستاي پيشبرد اون حاضرم يه ملتي رو قانع كنم!
دوشیزه چانگ اگه خیال می کنی اون تاپیکا که اشاره کردی "افتضاحه" پس بهتره ليست شخصيتهاي گرفته شده و گرفته نشده رو بخونی! منم اتفاقا می خوام که ثبت شدن این ویرایش ها حذف بشه. ظاهرا هری می دونه چطوری باید این کارو کرد. خودش اگه وقت کنه اینو ور می داره.
در مورد سخنان جالب، این جملات فقط از توی کتاب ها انتخاب می شن و نه از تاپیک ها. این نظر منه!
در مورد پاک کردن پیام ها هم فکر می کنم شما باید به همین راه سخت بسازید چون فکر نکنم راه حل دیگه ای براش باشه.
و اما پیشنهاد سرژ خب همزاد هری تا حدودی حرفایی که لازم بود رو گفتن. پیشنهاد سرژ همون سیستم رنکینگی هست که ما قراره اجرا کنیم. ولی خب قبلا هم هزار بار گفتیم و الان باز هم تکرار می کنیم که فعلا تا اومدن نسخه جدید فروم، اجرای این مسائل غیر ممکنه. این کارا باید به صورت اوتوماتیک انجام بشه. نه اینکه مدیران دستی بشینن به کسانی که برای سایت مطالب می فرستند امتیاز بدن. صبر کنید تا نسخه جدید بیاد بعد ما یه کاریش می کنیم. نترسید ما رنک ها رو فراموش نکردیم!
سرژ عزیز! همونطور که همزاد جان هم فرمودن، حجم مطالب زیر آواتارها همینجوریش هم زیاد هست. چه رسد به وقتی که مطالبی که شما میگید (مثل تعداد مقالات،اخبار، عکسهای فرستادهشده و ...) رو هم اضافه کنن. این مسئله خصوصاً در مورد پستهای ارزشی کاملاً مشهوده و حجم مطالب زیر آواتار بسیار بیشتر از حجم خود پست هست!!!! این یه مورد. مورد دوم اینه که اگه قرار بر گذاشتن رنک باشه، بدون گذاشتن این اطلاعات زیر آواتار هم میشه. کلیهی اطلاعات اعضای سایت در بانکاطلاعاتی سایت ذخیره شده و احتیاجی به بودنشون زیر آواتار نیست. به راحتی قابل محاسبهس. اما نفس عمل، این که بخوان برای مقالات، عکس، یا هر چیز دیگهای که میفرستن رنک بذارن، که بازم میشه همون رنکینگی که مدیران سایت برش داشتن! اگه خوب بود که میذاشتنش! دیگه برداشتنش واسه چی بود؟
همزاد جان! این سایت 6022 عضو نداره!!! یه نگاه به شناسهی نفر ما قبل آخرین نفری که عضو سایت شده بکنی، میبینی که شماره آیدیش بیش از یه دونه با نفر بعد از خودش اختلاف داره. هری که گفت، مربوط میشه به تعداد ثبتنامهای ناموفق. مثلاً من خودم دوبار ثبت نام کردم! دفعهی اول، میل فعالسازی عضویتم برام نیومد!! برای اطلاعات بیشتر، به صفحهی لیست اعضا مراجعه شود!!