بر اساس فیلم هری پاتر 7 (1،2) : خب از نظر من پایان فیلم 7 خیلی حماسه ای بود و جالب.دیگه هری کوچیک نبود.اون تصوری که از هری داشتم تیره شده بود.هری شخصیتش جدی شده بود.و کسی که لبخند رو به اجبار میزنه.الان فقط زنگ مرگ زده میشد.و از نظر من دنیل به خوبی این نقشو بازی کرد.شخصیت نویل خوب دیده میشد.رون و هرمیون هم اتفاق خوبی بودن.ولی در اخر که خانواده ی مالفوی هم از سیاه به سفید تبدیل شدن فوق العاده بود.یعنی نه سفیدا ولی خاکستری.همه چی عالی بود.اسنیپ هم که بزرگ ترین صحنه و قضیه رو به خودش اختصاص داد.واقعا به جرات میتونم بگم بهترین سوپرایز فیلم 7 بود.نویسنده اون اشخاصی که اروم اروم به جلو برده بودو به همون روش نشون داد.و بعضیا مثل نویل به جای یک قدم، یک قدم ده قدم ده قدم به سمت جلو اومد. همه چی عالی بود.و حمــــــــاسه ای
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
تو ضعیفی...من تنهایی صاحب تمام دنیا هستم اما تو مرا به کمک دوستانت شکست دادی... بدان ای نادان قدرت مرا... روزی باز خواهم گشت... ان زمان تمام دنیا بر من زانو میزنند... و تو عصای پیری را در دست داری... من جاودانه ام....
هههه :) الان من چی بگم نفرای قبلی هرچی بود رو گفتن! ولی مشخصه که منم میخوام نظرم رو بگم. اول اینکه مثل همه ی فیلم های هری پاتر یه جاهاییش ضد و نقیض داستان بود! مثلا همون کشتن مار توسط نویل که دوستان گفتن باید قبل از دویل می بود! یا همون زوج لونا و نویل که تو کتاب اسمی هم ازش نیست!
اممم...چجوری بگم؟ بازی دنیل تو این فیلم خیلی خوب نبود. نمیدونم چرا واقعا؟! ولی انصافا بازی بعضی بازیگرا محشر بود از جمله: الن ریکمن(اسنیپ)** دامبلدور**بلاتریکس **مالی ویزلی**جرج و فرد و بقیه که الان یادم نیس.
در کل فیلم خوبی شده بود فیلم 7 قسمت پایانی! مخصوصا اونجاییی که هری میره که خودشو تسلیم کنه!
فاجعه ضعیف بدون کوچکترین توجه به حتی ستون های کتاب. مثلا همون آخرش در حالیکه هری داره با ولدمورت دویل میکنه نویل هم میزنه ماره رو میکشه یعنی هری کلا خبر نداره سر ماره چی داره میاد. یعنی همینجوری هرتکی داره با ولدی دولی میکنه و اگه ماره کشته نشه هم همش کشک میشه
در حالیکه تو کتاب اول نویل ماره رو میکشه یعنی هری مطمان میشه ماره کشته شده بعد میره یا ولدی دویل میکنه.
در تضاد کامل با نویسنده. بازی های بازیگران مخصوصا بازیگران نوجوان فیلم که الان بزرگتر شدن البته غیر از یه سری بازیگر بزرگ مثل آلن ریکمن و رالف فینیس ضعیفتر از همیشه است.
بازی دن رادکلیف که فاجعه است و در مقابل بازی این بشر دو پا بازی بقیه بازیگران فیلم در حد اسکار میباشد. کلا اگه از تو جوب خیابون بازیگر نقش هری رو برای این سری هری پاتر میبردن بهتر از این ماست بدون چربی بود. تکلمش فاجعس چیزی به نام میمیک صورت کلا از موقع زاده شدنش وجود نداشته فقط به خاطر پارتی بازی پدرش تونست بازیگر این سری فیلما بشه ولی نه الان نه بعدا هیچی نخواهد شد. در حالیکه اگه هر ننه قمری رو بهش هفت تا فیلم معروفترین و پر فروش ترین کتاب دنیا اونم نقش اولشو میدادن بازی کنه تا الان حتما با دو تا فیلم دیگه اسکار بازیگری رو گرفته بود
تدوین فیلم با عجله و بدون در نظر گرفتن زاویه های دوربین انجام شده. شما هی دارید چیزایی رو میبینید که دوست دارید یه چیزای دیگه رو الان مشاهده میکردید. میزانسن خیلی خیلی ابتدایی بوده مثلا در صحنه ای که نویل داره ماره رو میزنه با شمشیر و هرمیون و رون هم بالای پله ها هستن نور خیلی زیاد میشه از نا کجا آباد.
خلاصه اینکه اگه حتی قدرت ا... صلح میرزایی این فیلمو میساخت بهتر ساخته میشد. کلا باید این اقای یاتس و همکاران دور و ور سینما نیان Bas*****s
ویرایش: البته من از بدترین لحظات زندگیم دیدم همین فیلمای هری پاتر بوده و هست و سعی میکنم تا امکان داره چشمم بهشون نیافته همین فیلم هفتم رو هم تو هواپیما و اجباری دیدم و همش حرص خوردم. وقتی میبینمش انگار دارن عزیزمو تیکه تیکه میکنن جلوم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1391/1/24 8:47:14
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سلام بر همگی بچه ها دقت کردین اسم تاپیک رو ، نوشته فیلم نه کتاب . حالا ولش کنین ، به نظر من قسمت های مبارزه اش خوب بود ولی قسمت های دوئل لرد و هری یه کم بی مزه و یه جورایی خز بود ، یه جوری طراحی شده بود که باید ازهمون اول لرد بمیره ، واقعا که ! چی میشد با وجود کشته شدن لرد تو کتاب ، اینبار تو فیلم هری کشته بشه ؟
ای بابا ! آقا ما تسلیمیم ! راستی مگه تو پسر من نیستی که قرار بوده واسه بابات یه زن دیگه بگیری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شایدم هری قبلا یه زن دیگه داشته و ما خبر نداشتیم !!! هاااان ؟؟؟؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
در اندرون دل خسته من ندانم کیست که من خموشم و او در فغان و در غوغاست... در زندگی مثل زودپز باش...هر وقت جوش آوردی در کمال آرامش سوت بزن!
اولا مگه موهاي قرمزت چه شه ليلي هم موهاش قرمز ولي كسي به روش نمياره دوما پدر من ميخواست بايكي ديگه ازدواج كنه اما من نذاشتم سوما مگه از اون دين شكست عشقي خوردي بس نبود كه اومدي سراغ پدر من هان؟درضمن شما بايد افتخار كني كه زن هري پاتر(پسري كه زنده ماند)شدي مثل من
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1390/6/30 19:48:09
وااااااااااای چقدر عصبانی !!! پسرکم چرا ناراحت میشی ؟؟ آخه من خیلی دوست داشتم یه شکست عشقی بزرگ بخورم !!!! بعد خیلی دلم به حال خودم سوخت و گفتم نه بابا ! اصلا خوب شد که شکست عشقی نخوردم و هری بالاخره منو گرفت والا منو با این موهای قرمز کی می گرفت ؟؟؟ ولی بعد تو آینه نگاه کردم دیدم خیلی هم خوشگلم و هری خیلی هم دلش بخواد که که منو بگیره !!! و اینبار دلم واسه هری سوخت و کلااز پست قبلیم احساس انزجار کردم .
در اخر با اینکه خودمم نفهمیدم چی گفتم ولی با تمام وجود از پست قبلیم اعلام انزجار و بیزاری می کنم.
آلبوس جونم راضی شدی؟؟؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
در اندرون دل خسته من ندانم کیست که من خموشم و او در فغان و در غوغاست... در زندگی مثل زودپز باش...هر وقت جوش آوردی در کمال آرامش سوت بزن!
اولا كه زندايي هرميون و دايي رون خيلي هم بهم ميان دوما شوما ناراحتي زن هري پاتر(پسري كه زنده ماند)مادر آلبوس سوروس پاتر، لي لي لونا پاتر وجيمز سيريوس پاتر شدي؟اگه ناراحتي ديگه اون به من ربطي نداره