جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

73 کاربر(ها) آنلاین هستند (55 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
71
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 2 خرداد 1393 11:42
نمایش جزئیات
آفلاین
بر اساس فیلم هری پاتر 7 (1،2) :
خب از نظر من پایان فیلم 7 خیلی حماسه ای بود و جالب.دیگه هری کوچیک نبود.اون تصوری که از هری داشتم تیره شده بود.هری شخصیتش جدی شده بود.و کسی که لبخند رو به اجبار میزنه.الان فقط زنگ مرگ زده میشد.و از نظر من دنیل به خوبی این نقشو بازی کرد.شخصیت نویل خوب دیده میشد.رون و هرمیون هم اتفاق خوبی بودن.ولی در اخر که خانواده ی مالفوی هم از سیاه به سفید تبدیل شدن فوق العاده بود.یعنی نه سفیدا ولی خاکستری.همه چی عالی بود.اسنیپ هم که بزرگ ترین صحنه و قضیه رو به خودش اختصاص داد.واقعا به جرات میتونم بگم بهترین سوپرایز فیلم 7 بود.نویسنده اون اشخاصی که اروم اروم به جلو برده بودو به همون روش نشون داد.و بعضیا مثل نویل به جای یک قدم، یک قدم ده قدم ده قدم به سمت جلو اومد.
همه چی عالی بود.و حمــــــــاسه ای

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تو ضعیفی...من تنهایی صاحب تمام دنیا هستم
اما تو مرا به کمک دوستانت شکست دادی...
بدان ای نادان قدرت مرا...
روزی باز خواهم گشت...
ان زمان تمام دنیا بر من زانو میزنند...
و تو عصای پیری را در دست داری...
من جاودانه ام....

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 خرداد 1393 14:27
نمایش جزئیات
آفلاین
هههه :) الان من چی بگم نفرای قبلی هرچی بود رو گفتن!
ولی مشخصه که منم میخوام نظرم رو بگم.
اول اینکه مثل همه ی فیلم های هری پاتر یه جاهاییش ضد و نقیض داستان بود! مثلا همون کشتن مار توسط نویل که دوستان گفتن باید قبل از دویل می بود! یا همون زوج لونا و نویل که تو کتاب اسمی هم ازش نیست!

اممم...چجوری بگم؟ بازی دنیل تو این فیلم خیلی خوب نبود. نمیدونم چرا واقعا؟!
ولی انصافا بازی بعضی بازیگرا محشر بود از جمله:
الن ریکمن(اسنیپ)** دامبلدور**بلاتریکس **مالی ویزلی**جرج و فرد و بقیه که الان یادم نیس.

در کل فیلم خوبی شده بود فیلم 7 قسمت پایانی!
مخصوصا اونجاییی که هری میره که خودشو تسلیم کنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 28 اسفند 1391 01:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من هم خیلی ضعیف بود ! دلیلشو بقیه دوستان گفتند !
منم باهاشون موافقم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگه توزندگی زمین خوردی از جات پاشو پوز خند بزنو بگو: همه ی زورت همین بود؟؟
پاسخ به: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 فروردین 1391 08:40
نمایش جزئیات
آفلاین
فاجعه
ضعیف
بدون کوچکترین توجه به حتی ستون های کتاب.
مثلا همون آخرش در حالیکه هری داره با ولدمورت دویل میکنه نویل هم میزنه ماره رو میکشه یعنی هری کلا خبر نداره سر ماره چی داره میاد. یعنی همینجوری هرتکی داره با ولدی دولی میکنه و اگه ماره کشته نشه هم همش کشک میشه

در حالیکه تو کتاب اول نویل ماره رو میکشه یعنی هری مطمان میشه ماره کشته شده بعد میره یا ولدی دویل میکنه.

در تضاد کامل با نویسنده.
بازی های بازیگران مخصوصا بازیگران نوجوان فیلم که الان بزرگتر شدن البته غیر از یه سری بازیگر بزرگ مثل آلن ریکمن و رالف فینیس ضعیفتر از همیشه است.

بازی دن رادکلیف که فاجعه است و در مقابل بازی این بشر دو پا بازی بقیه بازیگران فیلم در حد اسکار میباشد. کلا اگه از تو جوب خیابون بازیگر نقش هری رو برای این سری هری پاتر میبردن بهتر از این ماست بدون چربی بود. تکلمش فاجعس چیزی به نام میمیک صورت کلا از موقع زاده شدنش وجود نداشته فقط به خاطر پارتی بازی پدرش تونست بازیگر این سری فیلما بشه ولی نه الان نه بعدا هیچی نخواهد شد. در حالیکه اگه هر ننه قمری رو بهش هفت تا فیلم معروفترین و پر فروش ترین کتاب دنیا اونم نقش اولشو میدادن بازی کنه تا الان حتما با دو تا فیلم دیگه اسکار بازیگری رو گرفته بود

تدوین فیلم با عجله و بدون در نظر گرفتن زاویه های دوربین انجام شده. شما هی دارید چیزایی رو میبینید که دوست دارید یه چیزای دیگه رو الان مشاهده میکردید.
میزانسن خیلی خیلی ابتدایی بوده مثلا در صحنه ای که نویل داره ماره رو میزنه با شمشیر و هرمیون و رون هم بالای پله ها هستن نور خیلی زیاد میشه از نا کجا آباد.

خلاصه اینکه اگه حتی قدرت ا... صلح میرزایی این فیلمو میساخت بهتر ساخته میشد.
کلا باید این اقای یاتس و همکاران دور و ور سینما نیان Bas*****s

ویرایش:
البته من از بدترین لحظات زندگیم دیدم همین فیلمای هری پاتر بوده و هست و سعی میکنم تا امکان داره چشمم بهشون نیافته همین فیلم هفتم رو هم تو هواپیما و اجباری دیدم و همش حرص خوردم. وقتی میبینمش انگار دارن عزیزمو تیکه تیکه میکنن جلوم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1391/1/24 8:47:14
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
پاسخ به: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 فروردین 1391 06:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همگی
بچه ها دقت کردین اسم تاپیک رو ‏،‏ نوشته ‏
فیلم نه ‏
کتاب ‏
.
حالا ولش کنین ‏،‏ به نظر من قسمت های مبارزه اش خوب بود ولی قسمت های دوئل لرد و هری یه کم بی مزه و یه جورایی خز بود ‏،‏ یه جوری طراحی شده بود که باید ازهمون اول لرد بمیره ‏،‏ واقعا که !‏
چی میشد با وجود کشته شدن لرد تو کتاب ‏،‏ اینبار تو فیلم هری کشته بشه ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 23 فروردین 1391 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش من یه جورایی با جینی موافقم .حیف من که زن رون شدم با اون قیافش.سوءتفاهم جینی جان
ولی تو هم لیاقت هری رو داشتی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.
Re: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 30 شهریور 1390 21:32
نمایش جزئیات
آفلاین
ای بابا ! آقا ما تسلیمیم !
راستی مگه تو پسر من نیستی که قرار بوده واسه بابات یه زن دیگه بگیری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شایدم هری قبلا یه زن دیگه داشته و ما خبر نداشتیم !!! هاااان ؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در اندرون دل خسته من ندانم کیست
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست...

در زندگی مثل زودپز باش...هر وقت جوش آوردی در کمال آرامش سوت بزن!
Re: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 30 شهریور 1390 19:45
نمایش جزئیات
آفلاین
اولا مگه موهاي قرمزت چه شه ليلي هم موهاش قرمز ولي كسي به روش نمياره دوما پدر من ميخواست بايكي ديگه ازدواج كنه اما من نذاشتم سوما مگه از اون دين شكست عشقي خوردي بس نبود كه اومدي سراغ پدر من هان؟درضمن شما بايد افتخار كني كه زن هري پاتر(پسري كه زنده ماند)شدي مثل من

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1390/6/30 19:48:09
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 30 شهریور 1390 17:55
نمایش جزئیات
آفلاین
وااااااااااای چقدر عصبانی !!! پسرکم چرا ناراحت میشی ؟؟
آخه من خیلی دوست داشتم یه شکست عشقی بزرگ بخورم !!!!
بعد خیلی دلم به حال خودم سوخت و گفتم نه بابا ! اصلا خوب شد که شکست عشقی نخوردم و هری بالاخره منو گرفت والا منو با این موهای قرمز کی می گرفت ؟؟؟
ولی بعد تو آینه نگاه کردم دیدم خیلی هم خوشگلم و هری خیلی هم دلش بخواد که که منو بگیره !!! و اینبار دلم واسه هری سوخت و کلااز پست قبلیم احساس انزجار کردم .

در اخر با اینکه خودمم نفهمیدم چی گفتم ولی با تمام وجود از پست قبلیم اعلام انزجار و بیزاری می کنم.

آلبوس جونم راضی شدی؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در اندرون دل خسته من ندانم کیست
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست...

در زندگی مثل زودپز باش...هر وقت جوش آوردی در کمال آرامش سوت بزن!
Re: نظرتون راجع به پایان فیلم 7 چیه؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 30 شهریور 1390 00:04
نمایش جزئیات
آفلاین
اولا كه زندايي هرميون و دايي رون خيلي هم بهم ميان دوما شوما ناراحتي زن هري پاتر(پسري كه زنده ماند)مادر آلبوس سوروس پاتر، لي لي لونا پاتر وجيمز سيريوس پاتر شدي؟اگه ناراحتي ديگه اون به من ربطي نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده