جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: شنبه 18 آبان 1387 20:03
نمایش جزئیات
آفلاین
هري با يه افسون ساده از دامبلدور بي حركت مونده بود و افسونهاي ساده احتمالا با مرگ افسونگر، از بين ميرن؛
ضمن اينكه هري خودش دامبلدور رو ديد و خيلي از جادوگرا و ساحره ها هم عدم صحت مرگ رو عنوان نكردن.
به هر تقدير آواداكداورا به دامبلدور برخورد كرده و تا اونجايي كه اطلاعات كتاب ما رو راهنمايي ميكنه، اين طلسم برگشت ناپذيره و هيچ ضد افسوني هم نداره.

و اينكه اصلا چرا بايد شك كنه؟ اگه به مرگ سيريوس شك كرد، چون هيچ دليل عيني براش پيدا نميكرد...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/8/19 19:00:40
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: دوشنبه 21 مرداد 1387 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب هری دید که طلسم به دامبلدور خود و ان رو از ان فاصله پرت کرد پایین پس نباید شک میکرد که ممکنه اتفاقی افتاده باشه .
تازه بالای جسدش هم رفت و چیزی ندید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 تیر 1387 20:00
نمایش جزئیات
آفلاین
چون هری مطمئن بود که اون جان پیچو این حرفا نداره.

هیچ محافظی نمی تون در برابرطلسم آواداکداورا دوام بیاره.

طلسم قشنگ به دامبلدور خورد.

اون توانی هم برای زنده موندن نداشت.


ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 تیر 1387 12:41
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا بايد هري شك ميكرد؟ اون خودش خوب ميدونست كه وقتي طلسم اوداكداورا روي يك نفر اجرا بشه ، صد درصد اون شخص ميميره.
در ضمن من با حرف بقيه هم موافقم. منظورم اينه كه دامبلدور وقتي اون معجون رو خورده بود كاملا ضعيف شده بود و مرگش بالاخره سر ميرسيد. دلايلي هم كه ديگران آوردن كاملا درسته.
من فكر ميكنم اين موضوع ديگه جاي بحث نداشته باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشبختي به سراغ كسي مي رود كه فرصت انديشه درباره ي بدبختي را ندارد.
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: جمعه 31 خرداد 1387 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم با دلایل کراوچ کاملا موافقم.



ویرایش پرسی ویزلی :
دوست عزیز ! اینجا باید نظرتون رو کامل مطرح کنید ، نه اینکه پاسخ تک خطی بدید یا با پست های سایرین موافقت یا مخالفت کنید در یک جمله ! پست شما رو بزودی پاک میکنم ! دقت کنید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1387/3/31 22:49:57
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: جمعه 31 خرداد 1387 20:33
نمایش جزئیات
آفلاین
بعضی از دوستان خوب گفتن ، چرا باید هری شک می کرد ؟

مرگ صد در صد ... به خاطر چندین دلیل :
1. به زبان آوردن آوداکاداورا !
2. بر خورد اشعه ی سبز رنگ به آلبوس دامبلدور !
3. پرت شدن اون به پایین که خود نیز باعث مرگ انسان می شود .
4. آلبوس از طریق معجونی که خورده بود خیلی ضعیف شده بود و دیگر جایی برای زنده ماندن نداشت .
5. و ...


از نظر من هیچ جایی برای شک نداره !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: جمعه 31 خرداد 1387 17:27
نمایش جزئیات
آفلاین
همون طور که بقیه شک نکردن هری هم شک نکرد. هم نور سبز رنگ اومد که همه فکر کنن آواکداورا بوده و هم از بلندی افتاد. حتی اگه طلسم آواکداورا هم نبوده از اون بلندی که این پیرمرد افتاد صد در صد می مرد پس جای هیچ شکی نبود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: شنبه 18 خرداد 1387 01:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

هری، چرا بـاید شک میکرد !؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img align=left]http://snape.persiangig.com/other/1903271_5924129.
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 16 خرداد 1387 12:50
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا شک کنه !!

اسنیپ اومد 3.2.1 اواداکاداورا

خوب مرد دیگه نور سبز بهش خورد تازه از بلندی هم افتاد پایین !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا هری به مرگ دامبلدور شک نکرد؟
ارسال شده در: جمعه 20 اردیبهشت 1387 15:51
نمایش جزئیات
آفلاین
اين كه چرا بقيه شك نكردن اينه كه شايد چون هري دقيق براي بقيه توضيح نداد
به خاظر بهتي كه بهش دست داده بود و پيش فرض ذهني كه از اسنيپ داشت اينقدر اين تنفر در ذهنش ريشه گرفته بود كه اجازه نداد به احتمال ديگه اي فكر كنه مخصوصا كه به خاظر معجون دمبلدور هم ضعيف شده بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شايدفراسوي زمان و مكان و در درون واقعيتي ژرف تر همگي اعضاي يك بدن باشيم
-----
ايا شما كه صورتتان را
در