جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

87 کاربر(ها) آنلاین هستند (76 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
85
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 14:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
هر کسی این توانایی رو نداره که هم رول جدی رو خیلی خوب بنویسه و هم رول طنز رو و آدم از خوندن هر دوتاش لذت ببره.
از کسانی که توانایی این کار رو دارن میشه به اش ویندر عزیز اشاره کرد که واقعا از خوندن همه رول هاش لذت می بریم.
سوژه های جالب و تکه های طنز داخل رول جدی، جذابیت خاصی به نوشته های این فرد میده.


دلایل رو سالازار گفت و من دیگر نمیگم که وقت تلف نشود.

رای من اش ویندر مار رول نویس سایت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 22:08
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام .
راستش من تو این دو ماه هیچ کسی رو مثله اش ندیدم فعالیت رول بکنه و تاپیک های مختلف رو اینطوری فعال کنه . تاپیک های انجمن هاگزمید و لندن و .. با رول های ایشون فعال شده ..

رای من : اش ویندر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاتر , رولینگ خزیده کردت !!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
هین....من به سالازار رای میدم.چون سبک new church که مطابق باهاش مینویسه،منو دیوونه کرده
با شناسه ی جدیدش شروع به جدی نویسی کرد و نشون داد که در جدی نویسی بسیار قدرتمنده.همچنین طنز نویس خوبی هم هست و توماس جانسون یکی از بهترین طنز نویس های سایت محسوب میشه و میشده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=small][color=660000]گریه میکردم که کفش ندارم،یکی را دیدم ، پا نداشت[/c
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 10:52
نمایش جزئیات
آفلاین
اش ویندر بهترین فقط اش من به اش رای میدم چون جالب مینویسه طنز نویسه و ..........

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 10:42
نمایش جزئیات
آفلاین
هر کسی این توانایی رو نداره که هم رول جدی رو خیلی خوب بنویسه و هم رول طنز رو و آدم از خوندن هر دوتاش لذت ببره.
از کسانی که توانایی این کار رو دارن میشه به اش ویندر عزیز اشاره کرد که واقعا از خوندن همه رول هاش لذت می بریم.
سوژه های جالب و تکه های طنز داخل رول جدی، جذابیت خاصی به نوشته های این فرد میده.
رای من به اش ویندر هست که به نظر من واقعا شایسته این رنکه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]The sun enter
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 09:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام . از نظر من اش ويندوز طوري مي نويسه كه نه به كسي بر مي خوره و نه كسي به خودش مي گيره . ولي خيلي شوخي هم مي كنه .
ارادتمند شما فرگوس فينيگان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلي من
هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید .
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
رای اینجانب اش ویندر
الان 6 ماه دارم پست هاش رو میخونم و تقریبا میشناسم میتونم بگم هیچ کس به خوبی اون نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خداييش اگه هركس تو سايت باشه و بدونه اوضاع چه خبره به هدويگ راي ميده.فعاليت عالي همراه با پستاي بسيار با محتوا و پرمعني هدي نوك طلا رو از ديگر كاربرا متمايز كرده.
پس راي من :هدويگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=small][color=3333CC]هيچ وقت نگوييد كه اي كاش زندگي بهتر �
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 22:05
نمایش جزئیات
آفلاین
راي من اش ويندر

به نظر من اين رنك واقعا لايق اونه.اگه پستهاي اخيرشو و مخصوصا پستهايي كه با شناسه اش ويندر زده رو بخونيد ميفهميد كه از نويسنده اي بزرگ و قديمي سايت چيزي كم نداره فكر نكنين اين رايو برا اين بهش ميدم كه رفيقم نه با اندك نظري در پستاش به اين وقاعيت ميفهميد به نظر من به تك تك پستاش بايد تقدير نامه داد.

با تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
روح جنمار قديم ميكند:

[url=http://ww
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
هدویگ

پستهای خوب و با محتوا و جالب
فعالیت بالا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ـ «خدا را دیدی؟»

ـ «خدا؟… دیوانه شده­ای؟… کجا ست؟»

ـ «همین که می­پرسی «کجاست؟»، یعنی نخواهی دید!… بگذریم!…»