جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

27 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 10:50
نمایش جزئیات
آفلاین
بودلر

من نمیخوام اسپم بذارم
اما
حال و حوصله ش رو اگه نداری بیخیال شیم...


پ.ن:
لوپین کوچک ... به پدربزرگ پدرت خیلی شبیهی ... طرف حساب من چشماش ضعیفه ببم جان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 05:02
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:


یادته ما رو از پارک ساعی تا نیلوفر پیاده بردی؟! یادته گشنه‌مون بود؟! یادته هی گفتی الان می‌رسیم الان می‌رسیم؟!
حالا بیــــــــــــا.. این دفعه مدیریت میتینگ طرف ِ منه!


وای وای وای... داغ دلم تازه شد.. اصن اسمش اومد کف پام تیر کشید! اون میتینگو کی یادش میره!
! الان آنی مونی میخواد بیاد میتینگ نمایشگاه؟ آقا یواشکی بی سر و صدا زمان و مکانو عوض کنین بهش نگین... از ما گفتن بود!

پ.ن. دامبلدور سینیور! ما درک میکنیم سنی ازت گذشته و سوی چشمات ضعیف شده، ولی یه ذره کوچیکتر پدر جان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 00:38
نمایش جزئیات
آفلاین
دو بگو که ملت تا دو و نیم خودشون رو برسونن!

البته اگر زودتر بود بهتر بود چون وقت نماز و ناهار داخل محوطه غرفه ها بسیار خلوت تر میشه اما من اون موقع خیلی خیلی کار دارم

هر چی بوس کوچولوی خودم بگه همونه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 00:20
نمایش جزئیات
آفلاین

آنی مونی:

یادته ما رو از پارک ساعی تا نیلوفر پیاده بردی؟! یادته گشنه‌مون بود؟! یادته هی گفتی الان می‌رسیم الان می‌رسیم؟!
حالا بیــــــــــــا.. این دفعه مدیریت میتینگ طرف ِ منه!
آرمینام.

جاگسن:

پیشنهادت چه تاریخیه؟ لطفاً هوای ما جماعت در حال درس خوندن رو داشته باش.

پرسیوال:

خوبه. مترو مصلی خوبه. اگه کسی مخالفت نکرد، قرارو می‌ذاریم خروجی مترو مصلی. ساعت دو خوبه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: شنبه 6 اردیبهشت 1393 00:10
نمایش جزئیات
آفلاین
الان دقیقا توضیح بده بولدوزر


دیر نیس؟



آقا قرار باشه ایستگاه مترو مصلی
جون مادرتون شهید بهشتی پیاده نشید



پسرم موافقی عایا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نه! عجب تاریخ بدی! من برای نمایشگاه کتاب 13 دارم میام تهران! اگه بشه روزش رو تغییر داد خیلی خوب میشه. که هم نشد دوستان به جای ما. :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 18:19
نمایش جزئیات
آفلاین
من همونم !!!! تو کدومی ؟ :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 17:55
نمایش جزئیات
آفلاین

اگه تو همون آنی مونی هستی که من می‌شناسم، بیا، منو می‌شناسی. خاطره‌ی شیرین هم از میتینگ رفتن باهات داریم [ ] و پیاده‌روی های زیـــــــــــــــــاد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 17:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی هم خوبه ، راستش من بچه های جدید رو اصلا نمیشناسم نمیدونم بیام اونجا کسی رو آشنا میبینم یا نه :دی شاید اومدم :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 16:29
نمایش جزئیات
آفلاین

آخه الا تو ملت ما رو نمی‌شناسی. ما سعی کردیم بهترین روز و ساعت رو بذاریم که همه بتونن بیان. نه مدرسه، نه دانشگاه و نه محل کار و خلاصه همه روال باشن. اگه بذاریم واس رفراندوم، تا قیوم ِ قیومت باس بدوییم دنبال ملت که بیان نظر بدن!

ترجیحاً همه به هم اطلاع رسانی کنین که اوضاع از چه قراره، دیه من نمی‌دونم باس چطوری خبر بدم به همه.


یکی‌تون بیاد یه جای مشخص پیشنهاد بده!

دم ِ کدوم در جمع شیم!؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)