جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

44 کاربر(ها) آنلاین هستند (40 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
43
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: جمعه 15 مرداد 1400 23:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نمرات جلسه اول درس جادوی سیاه فوق پیشرفته




گریفیندور: 8/5

لاواندر بروان:8
لوسی ویزلی:8
آرتور ویزلی:9
جیسون سوان:10
کتی بل:8
لی لی لونا پاتر:7
اینیگو ایماگو:10
اما وینیتی:9
آستریکس:8



اسلیترین:8/1

لرد ولدمورت: 10
آتیلدا:8
آلبوس سوروس پاتر:7
دراکو مالفوی:6
گابریل دلاکور:10
دوریا بلک:8



ریونکلاو:8

تری بوت:8
رابرت هیلیارد:7
دیزی کران:9
آلینس اورموند:8
میوکی سوجی:9
آنانیو دیلن:8
آمانو یوتاکا:7




هافلپاف:
7/5

نیکلاس فلامل:8
جسیکا ترینگ: 7



یه توضیح کوچولو بدم:
با توجه به این که تاکید کردم باید شرح بدین یه سریا بازم رول نوشته بودن و اینکه لطفا مثل امتحان مدرسه مشنگی جواب ندین یکم طنز و خلاقیت قاطی کنین.
مسئله بعدی اینه که قبل از زدن پست ویرایش کنین تا غلط تایپی و املایی نداشته باشین.

موفق باشین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مرداد 1400 23:57
نمایش جزئیات
آفلاین
1. مزایا و معایب این طلسم رو نام ببرید؛هر چه قدر خلاقانه تر بهتر.(چهار نمره)

همین اول بگم من. اقا نکن شر میشه! میخوای شر بشه ؟! پس بکن بزار شر بشه دا به من چه دا.
خب کجا بودیم... مزایا و معایبش که خیلی زیاده. همش رو نمیشه گفت ولی ، به چند تاش اشاره می کنم.

1. میتونیم مسابقات دوئل برگذار کنیم. به بهترین چاگو پرتاب کن هم یک عدد ست چاگو با روکش طلا جایزه بدیم.
2. میتونیم هروقت از کسی خوشمون نیومد طلسم رو روش اجرا کنیم بعد سی و هشت ساعت هم که نه ازچیزی خبر داریم و نه اتفاقی افتاده. اصلا من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود.
3. برای رفتگرای زحمت کش مدرسه و کل جامعه جادوگری هم خیلی مفیده. چرا؟ چون خونی ریخته نمیشه و کثیف کاری هم بوجود نمیاد دا.
4. انتقامی بسی شیرین از پروفسور هایی که نمره تکالیف رو کم میدن! بله درست شنیدین. میتونیم خیلی شیک و مجلسی از هر پروفسوری که تو آزمون ها و تکالیف نمره کم بده استفاده کنیم و به مدت سی و هشت ساعت نهایت لذت حارام رو ازش ببریم. حتی این لذت حارام شامل شما هم میشه پروفسور عزیز! پس ، در نمره دادن نهایت دقت را بکنید.

خب معایب هم میشه به این مورد ها اشاره کرد.
1. خون و خونریزی نمیشه! شاید براتون سوال باشه که چرا این تو فهرست معایب اومده. باید بگم ما خون آشامیم و خون دوست داریم. پس اگه خون نباشه برای ما بده دا.
2. نمیتونیم برای همیشه از شر پروفسوری که همش نمره پایین میده خلاص شیم.
3. کلا شوخی بی مزه ای میشه به هرکی چپ نگا کنی ممکنه زرتی این طلسم رو روت اجرا کنه. نیاز شدید داره که قوانینی رو براش وضع کنند.
همینا دا. بریم تکلیف بعدی.

یه خاطره کوتاه از اینکه خودتون از طلسم استفاده کردین رو شرح بدین.تاکیید می کنم که شرح بدین!(چهار نمره)

خب آقا یبار ما رفته بودیم سر یک کلاسی. بعد اونجا یکی بود قلدری میکرد. نمیذاشت بهمون صندلی برسه. یدونه صندلی خالی بود فقط که اونم یا هی تف میکرد روش یاهم ادامس میچسبوند که نتونیم بشینیم. خلاصه خیلی بی تربیت بود. منم اون روز عصبی شدم. این طلسم رو روش اجرا کردم. یکی به بازو چپ ، یکی به بازو راست ، یکی رون پای چپ و یکی هم به رون پای چپ زدم. حالا حتما میپرسین این همه وحشی بازی برای چی بود اینا که چون صندلیمو کثیف کرده بود منم خودش رو برای سی و هشت ساعت صندلی کردم روی زمین گذاشتم و روش نشستم. خیلی شیک و مجلسی.

2. چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟ سی هشت ساعت عذاب جادو آموز رو به صورت گزارش، شرح بدین. تاکید می کنم به صورت گزارش نه رول!(دو نمره)

عذاب که چه عرض کنم. چاگو همونجوری روی قلوش مونده بود هربار که میخواست آب بخوره آب از قلوش میزد بیرون ماهم میخندیدیم. ولی در عوض میتونست انواع اقسام نوشیدنی و غذارو بدون اینکه سیر بشه امتحان کنه چون هرچی میخورد از قلو میریخت بیرون.
یک بدی دیگه ای که داشت این بود که موقع خوابیدن که نفس میکشید و قلوش بخاطر رد شدن هوا صدا شیپور میداد و اصلا نمیتونستیم بخوابیم. مجبور شدیم از پنجره برج آویزونش کنیم. ولی در عوض تو مسابقات کوییدیچ حسابی بدردمون خورد.
اینم اضافه کنم ، یک خوبی دیگه هم داشت. البته برای ما ، نه اون! اونم این بود که چون چاگو تو قلوش مونده بود هروقت نیاز میشد لباس اینارو مینداختیم روش. یعنی بعنوان رخت آویز ازش استفاده میکردیم. خیلی بدرد بخور بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Life flows in the veins.

از جرقه‌ای کوچک تا شعله‌ای فروزان؛ با شجاعت و اتحاد، برای گریفیندور!


پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: چهارشنبه 13 مرداد 1400 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر پرفسور تیز و برنده

1. مزایا و معایب این طلسم رو نام ببرید؛هر چه قدر خلاقانه تر بهتر.(چهار نمره)
مزایا:

1- میتونیم در حین دزدی ازش برای پرت کردن حواس ملت و زدن جیبشون استفاده کنیم
2- قبل دادگاه روی طرف مقابل اجرا میکنیم و تو دادگاه ادعا میکنیم که طرف دیوونه است .
3- میتوانیم در تبلیغ وسایل الکی شکجه که میخواییم تو پاچه ملت کنیم ازش استفاده کنیم. به این صورت که یک پدر تسترالی رو گیر می آوریم و در حین استفاده از محصولمون ، یواشکی روی طرف ازش استفاده میکنیم.
4- وقتی میخواییم از کلاس فرار کنیم روی سوگلی پروفسور ازش استفاده میکنیم.
5- گم شدیم و میخواهیم کسی ما رو پیدا کنه، روی نزدیکترین فرد اجرا میکنیم.

معایب:
1- خیلی طول میکشه و تبلیغ منفی برای وسایل الکی شکنجه مون میشه. بنابراین باید در طلسمی بعد از تبلیغ فرد را بیهوش کنیم.
2- نمیخواهیم پیدا شیم چون کار بدی کردیم.
3- اگر سوگلی کلاس هم خوابگاهی مون باشد، شب نمی ذاره بخوابیم.

2-یه خاطره کوتاه از اینکه خودتون از طلسم استفاده کردین رو شرح بدین.تاکیید می کنم که شرح بدین!(چهار نمره)
یک بار برای تبلیغ آژیر خطری که آژیر نبود از این طلسم استفاده کردم. در واقع لوسی ویزلی رو با وعده سوپ پیاز گول زدم و در پشت پرده طلسمو روش اجرا کردم. آژیرهامون فروشی داشت که بی سابقه بود. مخصوصا مشتری ها از اینکه آژیر صدای ویزلی زجر کشیده میداد خیلی خوششون اومده بود. البته بعد از فروش مجبور شدم یه جوراب تو دهن لوسی فرو کنم که تا فروش فرداش ساکت باشه. اتفاقا در هر سه روز فروش سود کردم

3. چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟ سی هشت ساعت عذاب جادو آموز رو به صورت گزارش، شرح بدین. تاکید می کنم به صورت گزارش نه رول!(دو نمره)

در دو سه ساعت اول که همه سعی داشتند اون بیچاره رو ساکت کنن ولی چون علاوه بر پر رو بودن،پر شانس هم بود، همون لحظه شجریان جادوکار زاده که میدونین از بزرگان موسیقیه از زیر پنجره کلاس میگذشت و نعره های ایشون رو شنید و خوشش اومد. میگفت جنس نعره هاشو دوست داره. سی و پنج ساعت بعدی جادوکار و شجریان تو استدیو در حال تمرین نوت ها با نعره بودند. اتفاقا تازگیا پوستر کنسرتشم دیدم. هیپوگریف شود سبب خیر دیگه.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
All great things begin with a vision ……....A DREAM
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مرداد 1400 14:03
نمایش جزئیات
آفلاین
کنیچیوا سنسی راکارو

1. مزایا و معایب این طلسم رو نام ببرید؛هر چه قدر خلاقانه تر بهتر.(چهار نمره)

معایا:
اول از همه اینکه این طلسم خاصیت تعویض زمانش رو نداره، مثلاً اگه بخوایم بیست و چهار ساعت رو کسی بمونه نمیتونیم که بمونه چون روی سی و هشت ساعت تنظیم شده ولی اگه نخوایم بیست و چهار ساعت نمونه و بیشتر یا کمتر بمونه نمیتونیم که نمونه که بمونه.
دوم از همه این طلسم خیلی پر کاره، گوگو به شخصه خسته تر از اون هست که به کاراییش فکر کنه ولی یه مثال داریم براتون.
مثال: به این فکر کنید که اگه یه روز یه نفر دمپایی مرلینگاه رو خیس کرده باشه چطور می‌خوایم انتقاممون رو بگیریم ازش؟ بله! این طلسم. کنجکاو شدید که بدونید این عیبش چیه الان، خب دست هر کس بیوفته برای هر دلیل غیر واضحی ازش استفاده می‌کنه.

مزایب: تجارت! تجارت حرف اول رو میزنه. این طلسم رو میشه صادر کرد. حتی میشه وارد کرد. میتونیم با یک تیم اقتصادی خوب این طلسم را گران بفروشیم و ارزان بخریم. شاید هم ارزان بخریم و گران بفروشیم.

یه خاطره کوتاه از اینکه خودتون از طلسم استفاده کردین رو شرح بدین.تاکیید می کنم که شرح بدین!(چهار نمره)
یک روز گوگو بود و بزرگ ویزلی ها، آرتور. شخصیت گوگو حاضر نیست ویزلی ها رو اصلا تحمل کند ولی خب وقتی پای مرگ و زندگی در وسط باشد، او حتی ویزلی ها را هم تحمل می کرد. بچه ویزلی ها کار خرابی کرده بود. وضعیت خوابش درست نبود و متخصص میخواست. گوگو متخصص بود، معلومه که بود ولی خب آرتور ویزلی با شوخ طبعی ذاتی که از نظر گوگو اصلا هم شوخ طبعی نبود، سعی در خنداندن گوگو درباره جوکی و آن هم درباره تعبیر خواب داشت. خط قرمز گوگو! دیگر خودتان می دانید چه شد و چه نشد. آرتور ویزلی روزهای مدیدی در بیمارستان بستری بود و کمپوت هایش را هم گوگو میل می کرد چون خودش از درد مانند کرم به خودش می پیچید.

2. چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟ سی هشت ساعت عذاب جادو آموز رو به صورت گزارش، شرح بدین. تاکید می کنم به صورت گزارش نه رول!(دو نمره)
ایشون با گلوی بریده ولی نبریده اش و درد طاقت فرسایی که داشت همه کلاس هایش را به اجبار شرکت کرد و با جیغ و داد و ناله هایش جلسه اول کلاس های دیگر را مزین کرد.
وقتی هم‌گروهی‌هایش او را روی زمین می‌کشیدند تا به سمت کلاس های مختلف ببرنش انواع کثیفی ها و ویروس ها به او انتقال داده شد و از آنجا که ویروسی مخرب و واگیردار گرفت، سریعا به هم‌گروهی ها و غیر هم‌گروهی هایش انتقالش داد و هاگوارتز را طی سال‌ها تبدیل به بیمارستانی متروکه و مملو از داستان های تاریک و مردمانی زنده که خیلی وقت بود مرده بودند، کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"رویاهات، روح اصلیت رو می‌سازند"


پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مرداد 1400 11:59
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر پروفسور عزیز!
باشد که یک کلاس آدمکشی هم برگزار کنید.

1. مزایا و معایب این طلسم رو نام ببرید؛هر چه قدر خلاقانه تر بهتر.(چهار نمره)
مزایا:
1. دردی که قرار بوده در مدت زمان کوتاهی فرد رو از این دنیا ساقط کنه 36 ساعت طول میکشه! (و فرد رو ساقط نمیکنه در نتیجه میشه بارها و بارها فرد رو تا لب چشمه‌ی سَقَط برد. )
2. مدرک جرم به جا نمیذاره.
3. اگه روی ماگل‌ها اجرا باشه، شبیه یه فیلم کمدی-ترسناک میشه.
4. با توجه به اینکه طلسم بسیار مناسبی برای افرادی که زیادی حرف میزنه، دنیا به جای بهتری تبدیل میشه.
معایب:
1. تا مدت مدیدی افرادی که در نزدیکی فردی که طلسم روش انجام شده هستن آسایش صوتی نخواهند داشت و به صورت مداوم صداهایی از قبیل لوله‌ی آب شکسته، خِرخِر، برفک تلویزیون (وسیله‌ای ماگلی) و ... می‌شنون. (در صورت برخورد به جایی غیر از گلو، صداها شدیدتر و نعره‌گونه خواهد شد.)
2. مدت زمان طلسم قابل تنظیم نیست. (این روزا حتی گوشی‌های ماگلی زمان خاموش شدنشون قابل تنظیمه پروفسور (امید است پروفسور آبرکرومبی هم این تیکه رو بخونن ))
3. با توجه به دردی که ایجاد میشه، فرد مذکور بعد مدتی از هوش میره و درست زجر نمیکشه.(گرچه سریعا به هوش میاد ولی خب )
4. اگه کسی هدف‌گیری خوبی نداشته باشه سبب خسارت بر اموال عمومی میشه.

یه خاطره کوتاه از اینکه خودتون از طلسم استفاده کردین رو شرح بدین.تاکیید می کنم که شرح بدین!(چهار نمره)
وقتی با آسایش در سالن نشسته بودم، یکی از دانش آموزان شروع کرد به بد گفتن از لرد سیاه و اینکه آلبوس دامبلدور قطعا میتونه ایشون رو شکست بده. خب حرف خنده داریه دیگه . منم زدم زیر خنده، نمیدونم چرا این دانش آموز عزیز ناراحت شد و شروع کردن پشت سر هم حرف زدن و اینکه چرا میخندی ، نخند ، اصلا من که با تو حرف نمیزدم و ... . خب منم حوصله‌ی حرفاش رو نداشتم و با توجه به مدلی که شما طلسم رو اجرا کرده بودین، به سمت گلوش چاقو پرت کردم اما خب خطا رفت و خورد به دهنش ! پروفسور باورتون نمیشه که چه تاثیر به سزایی داشت! چون اگه دوباره حرف میزد، دردش بیشتر میشد، کلا ساکت شد و بجز ناله‌های ریز هیچ صدایی ازش درنمیومد!

2. چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟ سی هشت ساعت عذاب جادو آموز رو به صورت گزارش، شرح بدین. تاکید می کنم به صورت گزارش نه رول!(دو نمره)
ساعت اول: خِرخِر کردن با چشمان گشاد شده.
ساعت دوم: خِرخِر با چشمان نیمه بسته به دلیل خستگی و درد مفرط.
5 دقیقه‌ی اول ساعت سوم: بیهوشی به شکل حشره‌ای که روی آب مرده.
بقیه ساعت سوم: التماس‌های نامفهوم، چسبیدن به پاچه‌ی شلوار رهگذران، اشک تمساح
ساعت چهارم: تهدید نامفهوم، چنگ زدن به ردای افراد نزدیک، نعره‌ی مورچه
ساعت پنجم: زل زدن به سقف با صدای برفک تلویزیون
ساعت ششم تا دهم: تکرار پنج ساعت اول به صورت معکوس
ساعت یازدهم: جیغ هیپوگریفی
ساعت دوازدهم: گشتن در کتاب‌ها برای راه حل به همراه صدای لوله‌ی آب شکسته
ساعت سیزدهم: تلاش برای رسیدن به یکی از دیگر اساتید
ساعت چهاردهم: گوله شدن در کف زمین و گریستن (این یکی واقعا تاسف برانگیز بود)
ساعت پانزدهم: جیغ کشیدن مداوم
گزارش ساعت شانزدهم تا سی و ششم به دلیل اینکه فرد پررو در اتاقش حبس شده و طلسم سکوت بر روش انجام شد، ثبت نشده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
All sins are attempts to fill voids
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مرداد 1400 01:29
نمایش جزئیات
آفلاین
*خوبیای(مزایا)*
-واقعی نبودنو اسیب نزدنش ب کسی
-بخاطر واقعی نبودنو اسیب نرسوندنش....برای ترسوندن هرکسی میش استفاده کرد..
-کار کردن باهاش نسبت ب بقیه ی طلسما یکم اسون ترع و زود میش یاد گرفت

*بدی(معایب)*
-دردایی ک طرف تو این سی و هشت ساعت میکشه مساویه با درده واقعی چاقو
-بد جلوه دادنه چاقوهای دیگ(چاقوهای واقعی)
-اگ اشتباه کنی.....نمیتونی اشتباهتو جبران کنی
-نیاز ب دقته فراوونو تمرین

*خاطره کوتاه از استفادتون با چاقو*
تو کتابخونه بودیم..کتاب میخوندیمو ب سه تا از پسرایی ک با حرفاشون بقیرو ازار میدادن تذکر دادیم ک ارومتر بخوننو اگ‌ میخوان حرف بزنن برن بیرون
یکیشون اومد جلوعو ب دوستم گفت
-مگ کتابخونه واس شماهاست....دوس داریم بلند بلند حرف میزنم
یکی دیگشونم اومد جلوعو دوستمو هل دادو گفت
-اصن شماها اینجا چیکار میکنید....
-دوست داشتیم اومدیم اینجا ک کتاب بخونیم....ولی فعلا ک سه تا موجوده موذی نمیذارن
پسره عصبی شدو شونه های دوستمو گرفت
و خب چون دست تنها بودم نمیتونستم باهاشون دعوا کنم...فک کردم ک چطوره -از چاقو هام استفاده کنم
گردنه پسری ک داشت دوستمو اذیت میکردو نشونه گرفتمو چاقورو پرت کردم
چند ثانیه ای نگذشته بود ک شروع کرد ب داد زدن
دوستاش همه چشاشون گرد شدو رو ب من گفتن چیکار کردی
دسته دوستمو گرفتمو گفتم
-بدرود تا سی و هشت ساعته دیگ


*بلایی ک سر جادو آموز پررو اومد*
خب بدبخت اونقدر جیغ کشید و نعره زد که نگنفسش بالا نیومد و مرد...
روحش شاد و یادش گرامی باد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کسی باش که میخوای نه کسی که میخوان=)

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مرداد 1400 01:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور!

1. مزایا و معایب این طلسم رو نام ببرید؛هر چه قدر خلاقانه تر بهتر.(چهار نمره) یه خاطره کوتاه از اینکه خودتون از طلسم استفاده کردین رو شرح بدین.تاکیید می کنم که شرح بدین!(چهار نمره)



مزایا:

۱. این طلسم می‌تونه باعث بشه که ما وقتی از کسی خوشمون نمیاد و نمی‌خوام سر به تنش باشه، به سمتش چاقو پرت کنیم و قایم شیم. بعد از سی و هشت ساعت که پیدامون می‌کنن اثرات طلسم از بین رفته و دیگه هیچ مدرکی علیه‌مون نیست.

۲. دستمون به خون کسی آلوده نمی‌شه. ( هم به معنای آلودگی دست و هم به معنای کشتن )
تازه چاقوهامون هم خط و خش بر نمی‌دارن و صحیح و سالم می‌تونیم از خرخره‌ی طرف برشون داریم.

۳. در طی ۳۸ ساعت صدای شخص در نمیاد و اذیتمون نمی‌کنه چون خرخره‌ش رو شکافتیم.

۴. باعث کم شدن جمعیت کره‌ی زمین نمی‌شیم.


معایب:

۱. فقط ۳۸ ساعت ماندگاری داره.



من شخصا همین دیروز یکی از جادوآموزها رو که داشت تخمه می‌خورد و پوستش رو روی زمین می‌نداخت زندانی کردم و چند تا از این چاقوها رو به سمتش پرتاب کردم؛ لذت قابل وصفی بود.
آثار جرم هم بعد از ۳۸ ساعت از بین رفت و هیچکس هیچی نفهمید. البته نه اینکه یارو رو آزاد کرده باشم ها، نه. منتظرم کلاس تموم بشه تا دوباره با چاقوهای گوگولیم برم سراغش!


2. چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟ سی هشت ساعت عذاب جادو آموز رو به صورت گزارش، شرح بدین. تاکید می کنم به صورت گزارش نه رول!(دو نمره)


جادوآموز پررو همینجوری خرخر می‌کنه، همینجوری بال بال می‌زنه و هیچ کاری نمی‌تونه برای نجات خودش بکنه.

بعدش می‌ره مدیریت مدرسه که بگه چی شده و چه بلایی سرش اومده، ولی صداش در نمیاد.

بستری‌ش می‌کنن توی بیمارستان و درمانگر میارن بالاسرش، ولی هیچکس نمی‌تونه کاری بکنه چون چیزی قابل دیدن نیست و همه فکر می‌کنن داره ادا در میاره و با تیپا پرتش می‌کنن بیرون.

بعدش روی تختش دراز کشیده و همزمان داره بال بال می‌زنه که پیتر و الکس با کمپوت میان دیدنش و اون از رفتارش خجالت می‌کشه.
پیتر و الکس هم که خوب خجالتش می‌دن، می‌شینن کنارش و کمپوت‌ها رو می‌خورن و کلی مسخره‌ش می‌کنن.

پروفسور راکارو هم با جمعی از جادوآموزها میاد تا اونو به همه نشون بده و درسش رو تکمیل کنه، اونا هم بهش می‌خندن و کلا سوژه‌ی خاص و عام می‌شه.

در پایان ۳۸ ساعت تازه داره حالش بهتر می‌شه که یکهو پروفسور راکارو پیداش می‌شه و دوباره بهش چاقو می‌زنه. مدرک موثقی از مکنونات قلبی و مقاصد ایشان برای انجام این عمل در دست نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گب دراکولا!
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: دوشنبه 11 مرداد 1400 13:42
نمایش جزئیات
آفلاین
بسم الروونا


1. مزایا و معایب این طلسم رو نام ببرید؛هر چه قدر خلاقانه تر بهتر.(چهار نمره) یه خاطره کوتاه از اینکه خودتون از طلسم استفاده کردین رو شرح بدین.تاکیید می کنم که شرح بدین!(چهار نمره)


مزایا و معایب.

همانطور که میدانید این گونه طلسم های سیاه و پر از دردی که یادآور کروشیو های دردناک دوران سیاهی است مزیتی ندارند یا اگر دارند هم مزیتی است برای عاملان شر و مفسدین فی الارض که نفرین بر آنها باد.
(البته استاد دور از جون قشنگ شما، این کلاس جنبه ی علمی داره و جهت آشنایی با شدت پلیدی این طلسم برگزار شده من که میدونم.)
و باشد که به مدد های غیبی روونا این طلسم های ناپسند به دست فراموشی سپرده شوند.

اما به معایب بیشمار این طلسم بپردازیم. صد مورد خلاصه شده:

1. از آنجایی که فشار زیادی به گلوی آدم وارد میکند ممکن است باعث شود ورودی و خروجی های بالا مسدود شود.
2.فشار به بالا ممکن است باعث باز شدن غیر ارادی خروجی های پایین شود.
3. باز شدن غیر اردای خروجی های پایین ممکن است باعث آلودگی های متنوعی برای محیط اطراف شود.
4. شدت جیغ های گوش خراش فرد مورد اصابت واقع شده ممکن است بیشتر از 130 دسی بل شده و آلودگی صوتی خطرناکی ایجاد کند.
5. تاثیر آلودگی های فوق و همچنین مشاهده شدت ناراحتی غیر قابل تحمل فرد مزجور(1) ممکن است برای افرادی که قلب رقیقی دارند خطرناک بوده و آن ها را در خود حل کند.
6. حل شدن افراد رقیق القلب در خود باعث میشود سطح رقاقت(2) کره ی زمین کم شده و شاهد ظهور دوره ای غلیظ باشیم.
7. ظهور دوره ی غلیظ میتواند باعث پیدایش جادوگرها و ماگل های پرخاشگر، غیر قابل کنترل و خطرناک شود.
8.پیدایش جادوگران و ماگل های خطرناک میتواند به درگیری هایی بین جادوگران و ماگل ها منجلب شود.
9. درگیری های فوق میتواند باعث کم شدن جمعیت ماگل ها و افزایش جمعیت آزکابان شود.
10. افزایش جمعیت آزکابان باعث میشود وزارت جادو به دنبال احداث زندان جدیدی باشد و به دنبال تهییه ی بودجه برای آن برآید.
11. برای رفع نیاز به دیوانه ساز ها در آزکابان و زندان های جدید باید هزینه های هنگفتی برای فرهنگسازی در فرزند آوری بیشتر دیوانه ساز ها صورت گیرد.
12. برای رفع هزینه های فوق مالیات ها افزایش می یابد.
13. افزایش مالیات ها بر جادوگران غلیظ القلب باعث شورش و تظاهرات میشود.
14-99.بررسی زمینه شکل گیری جنگ جهانی سوم و البته آخر و بررسی تاثیرات آن بر زندگی بشر که البته شرح آن در این گزارش نمیگنجند.
100. کره ی زمین در آتش جنگ و ویرانی میسوزد و نسل موجودات کره ی زمین برای همیشه نابود میشود.

***


خب بریم سراغ خاطره من در استفاده از این طلسم:

در حقیقت من خیلی قلب رقیقی داشتم و نمیتونستم این طلسم و روی کسی امتحان کنم ولی یکی بود که بدم نمیومد برای یه بارم که شده اذیتش کنم.
هاگرید، هاگرید همیشه با کرفس ها مثل علف هرز برخورد میکنه، از نظر هاگرید علفی که هیچ حیوونی دوستش نداره لیاقت مصرف آب و مواد غذایی توی زمین رو نداره. هیققق.
خلاصه یه روز صبح که مثل همیشه هاگرید داشت میومد من و که طبق معمول یکی با تنفر خورده بودم و جلوی جنگل ممنوعه ریسپاون(3) شده بودم از زیر خاک بیرون بکشه و پرت کنه به دور دست ها چوب مو بیرون کشیدم و ...
میدونین چیه؟ هاگرید اون روز لخت بود، یه روز گرم تابستونی بود و فقط یه شلوارک گشاد و گل گلی داشت و منم که تو محاسبات زمانیم اشتباه کرده بودم طلسم و وقتی اجرا کردم که برگ موهام تو دست هاگرید بود و تا نیمه از جام بلند شده بودم و طلسم صاف خورد به سوراخ ناف هاگرید، چشمتون روز بد نبینه زیر خروار ها خاک، چرک های خشک شده و رنگا رنگ، قورباغه هایی گلی و به بزرگی ماهیتابه، کرم ها درشت و آب دار سیاه و سفید و مقداری هم برگ خشک شده و پشم های تیره به نرمی پنبه دفن شدم.
انگار چاقوی خیالی طلسم روی هاگرید اثرش در حد خالی کردن محتویات نافش بود، متنفرم از این طلسم.
ولی هاگرید یکم با من مهربون تر شده تازگیا وقتی من و میبینه میگه خیلیم به درد نخور نیستی.

2. چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟ سی هشت ساعت عذاب جادو آموز رو به صورت گزارش، شرح بدین. تاکید می کنم به صورت گزارش نه رول!(دو نمره)


جادو آموز پررو مثل کرم روی زمین میلولید، چند نفری که بیشتر دلشون میسوخت بیشتر بالای سرش موندن و بیشتر دلداریش دادن تا جایی که مجبور شدن برن برای کلاس بعدیشون.
و بعضی های دیگه هم که مونده بودن و گزارش مینوشتن بقیه ی کار و به من سپردن و با جمله ی ناراحت کننده ی بعدا از رو تو مینویسیم تنهام گذاشتن.
و من موندم که گزارش ساعاتی رو بنویسم که کسی نبود ببینه.
مثل کرم بود دقیقا مثل کرم روی زمین به خودش میپیچید اونقدر شبیه که جن های خونگی نظافتچی هم اشتباه گرفتنش.
دنبال جن های خونگی راه افتادم، دانش آموز پررو که فک میکرد بالاخره دارن میبرنش درمانگاه کمتر تقلا میکرد ولی...
جن های خونگی از مسیر پله های برج کنار آشپز خونه میرفتن ، همون برجی که پله های چوبی و پر از روغن و چرب و چیلی داره و کسی معمولا ازش استفاده نمیکنه چون به هیچ جای خاصی خاصی نمیرسه.
بالای برج پاهاش و به یه طناب سفید بستن و از سقف برج آویزون کردن و دور تا دورش رو با نخ های پشمی باریکی پوشوندن، انگار داشتن بهش کمک میکردن پیله بسازه، بچه پررو هم که فهمیده بود اینحا درمانگاه نیست تقلا میکرد و جن ها خونگی رو هم کلافه.
داستان تا اونجا پیش رفت که که بچه پر رو که تقریبا بین نخ های سفید دفن شده بود توی هوا تاب میخورد و جن های خونگی و رو به در و دیوار پرتاب میکرد، تا اینکه طنابش پاره شده و از پنجره ی تاق دار و بلند برج به بیرون پرت شد.
اونجا بود که برای اولین با ر از شروع کلاس تا اون موقع قدرت شنواییم و دوباره به دست آورده بودم و خبری از جیغ های کر کننده نبود.
در ادامه گزارش باید بنویسم هنگام سقوط پچه پر رو پیله ی دورش کم کم باز شد و با اسلوموشون شدن فضا پروانه ای قشنگ با بال هایی به بزرگی اژدها های دم کوتاه و رنگی به زردی طلا به پرواز در اومد و انبوه نخ های سنگین پیله با صدای تالاپی محو توی رود خونه افتاد.
پروانه توی آسمون چرخی زد و به سمت خورشید رفت، اونقدر رفت و رفت تا حالا که خط اخر گزارشم و مینویسم چیزی جز خورشید نمیبینم، و البته جن های خونگی پر از خاک و خون مردگی زیر پوستی ای که با اپلود افتخار برای خودشون ، جلوی پنجره رو به خورشید کلاهشون و به هوا پرت میکنن و جیغ و هورا های بلند میکشین.

***


1)مورد زجر واقع شده، در حال تحمل عذاب.
2) سطح رقیق بودن.
3) من یه کرفسم که طلسم شدم،وقتی یکی من و می خوره و من میمیرم دوباره از جلوی جنگل ممنوعه در میام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: شنبه 9 مرداد 1400 17:27
نمایش جزئیات
آفلاین
1. مزایا و معایب این طلسم رو نام ببرید.
مزایا :
1) دوربین مخفی خوبی میشه
2) سوژه خوبی برای انتقامه......
3) وقتی حوصله یکی رو نداری تا 38 ساعت فراریش می دی .
4) افزایش حقوق پرستار ( انقدر که بچه ها از درد مراجعه می کنند )
5) تعطیل کردن کلاس به مدت 38 ساعت به دلیل نبودن معلم
6) دردش خیلیه
معایب :
1) زد طلسم نداره پروفسور اگه به خود زننده بزنند چی ؟ یکی بسازید دیگه
2) کر می شیم از جیغ و دادای طرف چه وعضشه !
3) اگه خطا بره چییییی . یه افسون هم باید اضافه کنید که درست به هدف بخوره
4) دردش خیلیه
۲ . یه خاطره کوتاه از اینکه خودتون از طلسم استفاده کردین رو شرح بدین.
داشتیم می رفتیم سر کلاس پیشگویی که یهو یادم اومد تکلیفشو انجام ندادم بعدا واقعا حوصله پیشگویی سرکاری نداشتم بعد سریع از جایی که پروفسور مرا نبیند یه چاقو به گلویش پرت کردم که خطا رفت و صاف به قلبش خورد ولی بازم درد داشت چون پروفسر در کمال درد کلاس را تعطیل کرد . خیلی کوتاه مختصر
۳ . چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟
انقدر جیغ می کشید که نگو و به هر دری زد نتونست دردو قطع کنه پس صداشو خفه کردم و انداختمش تو قفس و هرکسی حوصله اش سر می رفت می رفت نگاش می کرد که خودشو به در و دیوار می کوبید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

در کشاکش شجاعت و اصالت، در هیاهوی هوش و ذکاوت، اتحاد و پشتکار سو سو میزنند...فرزندان هلگا میدرخشند!
تصویر تغییر اندازه داده شده
بله تا زنده ایم واسه هافل می جنگیم.
123 هافل برنده می شه !
پاسخ به: کلاس «جادوی سیاه فوق پیشرفته»
ارسال شده در: شنبه 9 مرداد 1400 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
پروفسور من نفهمیدم منظورتون خود طلسم هستش یا چاقویی که طلسم روش انجام شده. در هر صورت این لیست ترکیبی از مزایا و معایب هردو است.

مزایای این طلسم:

1-استفاده از یک طلسم سیاه فوق پیشرفته ی جادویی میتواند تعداد زیادی فالوئر برای شما کسب کند.
2-این طلسم جادویی را میتوان به جای چاقو پلاستیکی روی شیرینی ناپلئونی هم انجام داد که واقعا باعث گیج شدن فرد و ندانستن اینکه از کدام طرف خورده میشود.
3-هر چه قدر از چوبدستی برای درست کردن چنین طلسمی استفاده شود چوبدستی سیاه تر شده و خوی شیطانی میگیرد که باعث میشود در ازمون های خانه ی ریدل نمره ی بالاتری کسب کنید.
4-این طلسم واقعا آسان است و برای انجام دادن آن نیاز به هوش خاص، اصالت بالا یا قدرت بالایی ندارید.
5-این چاقو را میتوان به شخصی که معمولا رقص چاقو برای کیک تولد انجام میدهد داد. ( بگیر بشین دیگه لامصب. )
6- این طلسم طبق ماده 85 قانون وزارتخانه کاملا ممنوع بوده و دفعه اول شامل جریمه میشود که خب برای وزارتخانه خوبه و میتوان خزانه رو با پول جریمه ها پر کرد.
7-میتوان صدا خفه کن روی چاقو نصب کرد و فرد مورد نظر سی و هشت ساعت زجه ی بی صدا میزند.
8-میتوان تعداد زیادی ازجن ها و انسان های مجرم را با این طلسم هدف قرار داد و از صدای داد ان ها برق تولید کرد.
9- میتوان از این طلسم به عنوان آژیر خطر استفاده کرد.
10-میشود از این طلسم روی ماهی های توی اب استفاده کنیم و با موج ایجاد شده از امواج صدای ماهی ها بریم موج سواری.
11-اگر از این طلسم روی خودمان استفاده کنیم و صدای خودمان را ضبط کنیم میتوانیم به عنوان کنسرت راک اند رول به ماگل های نادان قالب کنیم.
12-میتوان سی و هشت ساعت متوالی شخص طلسم خورده را روی یخچال اویزان کنیم تا بچه ها جرات نزدیک شدن به یخچال نکنند.
13-در عملیات های نظامی صدای داد زدن و ضجه های فرد میتوان عامل حواس پرتی دشمن بشود. پس شخص را لوله میکنیم و پرت میکنیم پشت تپه و دشمن رو سردرگم میکنیم.
14-میتوان این طلسم را روی تعداد زیادی چاقو انجام داد و با کمک سانتریفیوژ سلاح زجرکش کردن جمعی ساخت.
15- میتونیم بذاریمش روی صندلی پروفسور تا وقتی نشست روش مجبور شه کلاس رو زودتر تعطیل کنه.
16-میتوان این طلسم را در مقیاس های کوچکتر هم اجرا کرد و با اجسام ریز تر مثل گل سر و دستبند ، تله درست کرد.
17-میتوان با ان مسابقه ی کی از همه قوی تره انجام داد و دید بعد از 38 ساعت کی بیشتر تحمل دارد.
18-میتوان این طلسم و چاقو هارا با کمی برند سازی به فرشتگان جهنم قالب کرد و در مقادیر زیاد ان را صادر کرد اون دنیا. که خب باز هم نفع مالی دارد.
19-این طلسم با کمک یک طلسم دیگر، طلسم قوی تری را میسازد. پس یادگرفتن ان خالی از لطف نیست.
20-بعد از تمام شدن ساعات شکنجه به شما مقام جیغجیغوی افقی را اهدا میکنند. چون سی و هشت ساعت به صورت افقی جیغ زدین.
21-به جای استفاده کردن از کروشیو و تمام شدن شارژ چوبدستی میتوان از این طلسم استفاده کرد.
22-بدون خونریزی بودن این طلسم خیلی جاها میتواند به نفع استفاده کننده باشد. مثلا اگر مادرخوانده ی بدجنسی دارید و نمیخواهید به او اسیب جسمی برسانید.
23-دیدین بعضی شب ها اینقدر خوب هستند که دوست ندارید بخوابید. با استفاده از این طلسم میتوانید کل محله را دو شب بیدار نگه دارید و اوقات رویایی را برای خودتون فراهم کنید.
24-میتوان بعد از فروختن تعداد زیادی از این طلسم تعداد زیادی هم گوشگیر تولید کرد و با قیمت بالا فروخت که سود بیشتری کسب کنیم.
25-میتوان توی تاپیک " چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره" مشارکت کنیم و جواب خوبی داشته باشیم.
26-میتوان روی بچه های سرتق استفاده کرد بچه هایی که به وسایل شخصی دست میزنند یا حرف گوش نمیدهند و مادر و پدر محترم شان ( ) کاری نمیکنند. بچه را با این طلسم ضربه فنی کرده و صبر میکنیم تا حرارت دلمان پایین بیاید و حسابی خنک شود.
27-از این روش برای مهاجرت اسان میتوان استفاده کرد و چنین شخصی را حتما برای درمان به خارج میفرستند.
28- میتوان از شخص طلسم شده به عنوان جن یاد کرد و بچه هارا ترساند.
29- میتوان شخص طلسم شده را در محل بوق زدن ممنوع پارک کرد تا کلی جریمه شود و با دیدن جریمه ها بیشتر زجر بکشد.
30-این طلسم برای تدریس در هاگوارتز عالی است.

معایب:
(اینقدر این طلسم خوبه که واقعا عیبی به ذهنم نمیرسه.)

1-اگر مجبور باشیم با شخص طلسم شده یک جا باشیم. خودمان سی و هشت ساعت زجر میکشیم.
2-این طلسم ممنوع شده و جریمه ی خیلی بالایی دارد.
3-ادم تا مدت ها جرئت نمیکند به هیچ چاقویی دست بزند.
4-کابوس دوران طلسم شدگی تا مدت ها در فرد باقی میماند و باعث بیرون روی میشود.
5-با اینکه طلسم فوق پیشرفته ی سیاه است هدف را از بین نمی برد.
6-اگر این طلسم روی شخص مذکر خیلی درشت هیکلی استفاده شود. ممکن است که درد بکشد و جیغ بزند اما انقدر قدرت داشته باشد تا کتک مفصلی نثار ما کند.
7- اگر پشه ای شخص طلسم شده را نیش بزند و بعد مارا نیش بزند. طلسم منتقل میشود.
8-ممکن است از فرد طلسم شده به عنوان اژیر اتش نشانی استفاده شود.
9-عیب این طلسم مطمئنن از مزایای ان نیست.
10-از انجایی که طلسم خیلی سیاه و کثیف است با اب شسته میشود و چاقو و وسیله ی طلسم شده پاک میشود.
11-نمیتوان این چاقو را توی جیب قایم کرد چون ممکن است گل به خودی بزند.



گزارش استفاده:
در این گزارش سعی میکنیم این طلسم را روی شخص معمولی اجرا کنیم. یک حشره اونجاست و من اروم میرم سمتش. اون حشره انگار حواسش نیست و داره با یه گل صحبت میکنه. گلش خوب چیزیه.
-عه بچه ها لینیه. لینی...
-عه تو اینجا چیکار میکنی؟
-زارت.

بله چاقوی طلسم شده رو فرو کردیم داخل بدن لینی.
حالا لینی داره زجر میکشه.
لینی داره جیغ میزنه.
لینی داره این دلو به اتیش میکشه.
سوسن خانوم...
عه اقا حواسم پرت شد. بله این لینی رو طلسم کردیم. اینم عکسش که می بینید خیلی ناراضیه و داره زجر میکشه.
تصویر شماره ی 1
چوبدستی کوچیک لینی داره ویبره میره احتمالا لرد سیاه باهاش کار داره بهتره فعلا لینی رو رها کنیم چون مثل اینکه خیلی سرش شلوغه.


2. چه بر سر جادو آموز پررو اومد؟ سی هشت ساعت عذاب جادو آموز رو به صورت گزارش، شرح بدین. تاکید می کنم به صورت گزارش نه رول!(دو نمره)

جادو اموز پررو کسی نبود جز نیکلاس فلامل.
پس طبق مدارک و صحبت های شاهد های عینی اتفاقی که برای وی افتاد به شرح زیر است:
با سفینه ی ادم فضایی ها به جای خر ربوده شد. بعد هم همچنان در حال جیغ و داد زدن در هاگوارتز دیده شد که زبانش را میچرخاند و میدوید برای همین از هاگوارتز اخراج و مورد اصابت یک تخت خواب قرار گرفت. اما به خاطر جیغ های بنفش زدن، دوستان جادوگر و ساحره دست از سر وی برنداشتند و ابتدا اورا چند بار در دستشویی میرتل گریان سیفون کرده و سپس از برج ستاره شناسی به پایین پرت کردند تا خشک شود.
نیکلاس هنوز به زمین نخورده بود که شخصی روی او طلسم خشک شدن اجرا کرد و اورا ثابت نگه داشت تا وقتی که ماموران سنت مانگو به سراغ او امدند و انواع و اقسام پودر و دارو و سرنگ و امپول را به او وارد کردند. اما وسط راه نظرشان عوض شد و به جای سنت مانگو اورا به شیون اوارگان بردند و تا به سبک آوارگان شیون کند اما چند نفر که نیکلاس را میشناختند دست و پای نیکلاس را بستند و جلوی خانه ی پدر و مادرش اورا زمین انداختند و به انها تحویل دادند. پدر و مادر نیکلاس هم که بی اعصاب بودند نیکلاس را توی کوه های برفی هاگوارتز رها کردند تا سورتمه سواری کند و جیغ بکشد و لذت ببرد. بعد از تصادف با هکتور و ریخته شدن معجون هکتور در دهان نیکلاس و کف کردن نیکلاس اورا کشک خاله ی هافلپاف حساب کردند ، پس اورا به خوابگاه بردند تا پایان زمان طلسم، در انجا حبس باشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!