خوب قدرت تخیلم رو خیلی بالا برد یاد گرفتیم در مقابل هر سیاهی سفیدی است که با سیاه بجنگه و مقابله کنه ...شجاعت رو یاد داد یاد گرفتم که در مقابل مشکلات صبور باشم و سختی های زندگی برام آسون بشه یاد گرفتم دوستام رو دوست داشته باشم و به اونها وفادار باشم . خیلی چیزای دیگه یادم داد
من واقعا واقعا واقعا .... از اعماق اعماق وجودم برای اونایی که هیچی نفهمیدن متاسفم و با بیل ویزلی موافقم مهم نیست اگه چیزایی که این کتاب می خواد یاد بده رو قبلا تو کتابای دیگه هم نوشته باشن مهم اینه که خود ادم چی از هری پاتر یاد میگیره
لسترنج نوشته: کسانی که مطالعه شون در زمینه کتاب انقدر پایین باشه که حسن کچل هم نخونده باشن مطمئنا از هری پاتر این مسائلی که شما گفتید رو یاد می گیرن
اگر کسی از هری پاتر چیزی یاد گرفته باشه احتمالا از شوتی حادی رنج برده و تو زندگیش ای هیچی نوفهمه ولش کن !
سرکار لسترنج اگر اسم اینی که شما نوشتی توهین نیست چیه؟
من شخصا دامنه مطالعه خیلی فراتر از ژانر فانتزی. من یک سال در مورد اساطیر تحقیق کردم. ادبیات کلاسیک انگلیس رو دوره کردم. مطالعات سیاسی - فلسفی هم بد نیست. اصلا هیچ چیزی رو به اندازه مطالعه دوست ندارم. با این وجود از هری خیلی چیزها یاد گرفتم. اونوقت تو میای میگی هر کی از هری چیزی یاد گرفته مطالعه نداره یا شوته.
هری یک داستان عمیقه نه یک فانتزی مسخره بی معنی. و اگه بعد از چند سال خوندن کتابای هری پاتر این رو نفهمیدی، واقعا برات متاسفم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy
فکر میکم چیزی که از هری پاتر میشه یاد گرفت شجاعت و مهربانیه و دیگه اینکه در سخت ترین شرایط بتونیم کسی رو دوست داشته باشیم هری پاتر فقط یک داستان تخیلی نیست که یه مشت جادوگر توش کارهای عجیب انجام بدن! هری پاتر رو میشه به زندگی خودمون نزدیک کنیم و ازش یاد بگیریم
هری پاتر بی معنی ترین داستان دنیاست حالا خیالتون راحت شد خانم لسترنج که دیگه سر هری پاتریستها داد نزنید.اگر شما با حسن کچل خوندن راه زندگی رو پیدا می کنید برین همون حسن کچل رو بخونین و به هری پاتر کاری نداشته باشین.یاد گرفتن هر کس از یه داستان مربوط به خودشه و کسی حق انتقاد نداره خانم لسترنج
البته شما منظور من رو درست نفهمیدید: اگر چیز جدیدی یاد بگیره شوته چون هیچی نخونده تو عمرش دلیل خوندن هری پاتر به نظرم باید لذت از محیط فانتزی ش باشه. داستان علمی تخیلی نیست از نظر علمی هم خیلی مشکل داره پس یاد گرفتن توش معنی نمیده!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
مانده از شب هاي دورادور، بر مسير خامش جنگل، سنگينچيني از اجاقي
لسترنج کسانی که مطالعه شون در زمینه کتاب انقدر پایین باشه که حسن کچل هم نخونده باشن مطمئنا از هری پاتر این مسائلی که شما گفتید رو یاد می گیرن ولی تو حسن کچل خیلی بهتر به این موضوعات اشاره کرده داستان های مثل من از تاریکی نمی ترسم هم جالبه ولی به عنوان یک داستان نسبتا خوب اگر به هری پاتر نگاه کنیم در آخر یه داستان هپی اندینگه مثل بقیه داستان ها با موضوع جدید! اگر کسی از هری پاتر چیزی یاد گرفته باشه احتمالا از شوتی حادی رنج برده و تو زندگیش ای هیچی نوفهمه ولش کن !
سرکار لسترنج
ادب یکی از اولین و اساسی ترین نشانه های شعور و منطقه.
من نمی دونم شما به چه حقی به این 60 یا 70 نفری که توی این تاپیک مطلب زدن توهین می کنی و به اونها میگی نفهم و شوت.
اگر شما نتونستی از هری پاتر چیزی یاد بگیری مشکل خودته و باید به توان ذهنی خودت شک کنی، نه اینکه به بقیه فحش بدی.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy
البته لسترنج عزيز به نظرت كمي تند نرفتي؟؟ بالاخره كسي كه تو زندگيش حتي يكبار هم درمورد روان شناختي و يا حتي علوم اجتماعي ساده شنيده باشه (لازم به خوندن كتابش هم نيست حتي)ميدونه كه هر نوشته اي كه انسان بخونه ويا ببينه و يا بشنوه ولو سطحي يا تكراري بازم روش تاثير ميزاره و بشر از اون چيزي جديد ياد ميگيره (ممكنه اين يادگيري محدود بشه به شناخت نوع جديد پرداخت به يك موضوع كاملا كليشه اي مثل نبرد خير و شر )