از هیچ چیز نمی ترسم .... شجاع و صادقم با تفکری به جا ... از ولدمورت بدم میاد و دست دارم نابودش کنم .. از اسمشم نمی ترسم برای رسیدن به هدفم هر کاری رو می کنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:12:39 ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:13:47 ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:20:36 ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:22:56
دومندش که... سال اولی ها؟ ینی سال دومی ها و گاها بیشتر مستقیم برن معرفی شخصیت دیگه؟! والا زمون ما که از این جنگولک بازیا نبود!
سومندش که، آقا کلاهه، ما که دیشب اومدیم، تصمیممون این بود که بریم گریف و شخصیت آرتور رو ورداریم، ولی صُب که از خواب پا شدیم یه شخصیت خیلی خفن دیگه به ذهنمون رسید که گروه خاصی نداشت، پس هر چی کرمته!
خلاصه اینکه گروه خاصی مد نظر ندارم، ولی چون قبلا گریف بودم، گروه های دیگه می تونن تنوع خوبی باشن. همین دیگه، مخسی موکو!
p.s: تازگیا علاقه ی خاصی به ویرگول پیدا کردم. :) و... چهارمندش که، من حوصله موصله ی صبر کردن ندارما، تا فردا شب فقط!
سلام کلاه جون خوبی؟من ادمه خیلی شجاعی هستم و به دوستانم اهمیت زیادی می دهم وباهوشم اما حوصله ی انجام کار های خیلی سخت رو ندارم اما وقتی اراده کنم کسی نمیتونه جلومو بگیره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
سوروس اسنیپ علاوه بر تدريس معجون سازي و دفاع در برابر جادوي سياه معلم عشقي پاک و بي انتها بود
سلام کلاه جون من کیانا هستم . من یکم شوخ هستم. آدم کنجکاوی ام. دوست دارم کاری رو بکنم که دیگران از انجام دادن اون عاجز باشند . من اگه کسی ناراحتم کنه خیلی عصبانی میشم . یه کوچولو هم مهربون و دلسوزم . خیلی از کار های هیجانی خوشم میاد . من آدم شجاعی هستم . درسم یه کوچولو بده نه که فکر کنی افتضاحه زیاد خوب نیست !! من اگه بخوام کاری رو که به صلاح خودم و یا دوستانم باشه رو حتی اگه خیلی مشکل باشه انجام میدم ! کلاه عزیز ممنون میشم که من رو به گروه گریفندور بفرستی !
سلام کلاه گروه بندی عزیزم . من شیطونم و عاشق دردسر... اعتماد به نفس بالایی ندارم.. خیلی درس خون نیستم ولی اگه بخوام بخونم خیلی خوب میتونم از پسش بر بیام در برابر مشکلات مقاومت میکنم.. و دل و جرعت هرکاری رو هم دارم برام مهم نیست که به کدوم گروه برم چون همه ی گروها خوب هستن حالا هر گروهی که بگی خیلی ازت ممنون میشم
سلام کلاه جون. من دختر شجاعی هستم همونطوری که گفتم تو مدرسه هم همه منو دختر شجاع صدا میزنن چون یه بار تو یه اتش سوزی یه نفرو نجات دادم به جاش من زخمی شدم و زیادی باهوش نیستم و اگه حساب کنیم واقعا دورگه هستم چون مامانم اهل یک شهر و بابام یه شهر دیگه هست پس اصیل زاده هم نیستم ولی تصمیم گیری با خودته!