جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

24 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 4 تیر 1393 14:53
نمایش جزئیات
آفلاین
از هیچ چیز نمی ترسم ....
شجاع و صادقم
با تفکری به جا ...
از ولدمورت بدم میاد و دست دارم نابودش کنم .. از اسمشم نمی ترسم
برای رسیدن به هدفم هر کاری رو می کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:12:39
ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:13:47
ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:20:36
ویرایش شده توسط Edmard در 1393/4/4 15:22:56
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 1 تیر 1393 22:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اولندش که سلام.

دومندش که... سال اولی ها؟ ینی سال دومی ها و گاها بیشتر مستقیم برن معرفی شخصیت دیگه؟! والا زمون ما که از این جنگولک بازیا نبود!

سومندش که، آقا کلاهه، ما که دیشب اومدیم، تصمیممون این بود که بریم گریف و شخصیت آرتور رو ورداریم، ولی صُب که از خواب پا شدیم یه شخصیت خیلی خفن دیگه به ذهنمون رسید که گروه خاصی نداشت، پس هر چی کرمته!

خلاصه اینکه گروه خاصی مد نظر ندارم، ولی چون قبلا گریف بودم، گروه های دیگه می تونن تنوع خوبی باشن. همین دیگه، مخسی موکو!

p.s: تازگیا علاقه ی خاصی به ویرگول پیدا کردم. :) و... چهارمندش که، من حوصله موصله ی صبر کردن ندارما، تا فردا شب فقط!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Arthur2014 در 1393/4/1 23:11:27
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 31 خرداد 1393 01:43
نمایش جزئیات
آفلاین

lavender111:

فرزندم.

از این که به کلاه اعتماد کردی، خوشحالم. کلاه، سکوت بین کلمات رو میخونه!

پس ازت میخوام که بری به...

اسلیترین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 26 خرداد 1393 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون
خوبی؟من ادمه خیلی شجاعی هستم و به دوستانم اهمیت زیادی می دهم وباهوشم اما حوصله ی انجام کار های خیلی سخت رو ندارم اما وقتی اراده کنم کسی نمیتونه جلومو بگیره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سوروس اسنیپ علاوه بر تدريس معجون سازي و دفاع در برابر جادوي سياه
معلم عشقي پاک و بي انتها بود
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 26 خرداد 1393 18:35
نمایش جزئیات
آفلاین

zahra1999:

پیر شدیم. دیگه خیلی پیر شدیم. طول میکشه تحلیل کردن ذهن پیچیده تون فرزندان من.

بانوی جوان اما شما ، چیزهایی در لا به لای خطوطت بود که باعث شد بفرستمت به...

ریونکلاو!


hermion1

یک روز می فهمید کلاه بهتر میدونست چی به نفع شماست. ولی چه سود؟

فرزندم، حالا که خودت اینطوری میخوای، میفرستمت به...

گریفندور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 25 خرداد 1393 20:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون من کیانا هستم .
من یکم شوخ هستم. آدم کنجکاوی ام.
دوست دارم کاری رو بکنم که دیگران از انجام دادن اون عاجز باشند .
من اگه کسی ناراحتم کنه خیلی عصبانی میشم .
یه کوچولو هم مهربون و دلسوزم .
خیلی از کار های هیجانی خوشم میاد .
من آدم شجاعی هستم .
درسم یه کوچولو بده نه که فکر کنی افتضاحه زیاد خوب نیست !!
من اگه بخوام کاری رو که به صلاح خودم و یا دوستانم باشه رو حتی اگه خیلی مشکل باشه انجام میدم !
کلاه عزیز ممنون میشم که من رو به گروه گریفندور بفرستی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه خوشحال باش خوشحالی دوامش بیشتر از ناراحتیه
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 24 خرداد 1393 01:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروه بندی عزیزم .
من شیطونم و عاشق دردسر...
اعتماد به نفس بالایی ندارم..
خیلی درس خون نیستم ولی اگه بخوام بخونم خیلی خوب میتونم از پسش بر بیام
در برابر مشکلات مقاومت میکنم.. و دل و جرعت هرکاری رو هم دارم
برام مهم نیست که به کدوم گروه برم چون همه ی گروها خوب هستن
حالا هر گروهی که بگی خیلی ازت ممنون میشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 22 خرداد 1393 10:45
نمایش جزئیات
آفلاین
شجاع. شوخ. قوی. مهربانی. احل دوستی.باهوش.

دوست عزیز شما باید اول در کارگاه نمایشنامه نویسی تأیید شوید.
تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/22 12:30:44
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 21 خرداد 1393 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
1-خیلی خوب حالاکه توی هافلپافم باسخت کوشی(سعی می کنم باشم)به سوی سرنوشت می روم. بازم اگربشه برم گریفندورخوشحال می شوم. بهت اعتماددارم کلاه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 خرداد 1393 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جون.
من دختر شجاعی هستم همونطوری که گفتم تو مدرسه هم همه منو دختر شجاع صدا میزنن چون یه بار تو یه اتش سوزی یه نفرو نجات دادم به جاش من زخمی شدم و زیادی باهوش نیستم و اگه حساب کنیم واقعا دورگه هستم چون مامانم اهل یک شهر و بابام یه شهر دیگه هست پس اصیل زاده هم نیستم ولی تصمیم گیری با خودته!

درود
به مراحل ورود به ایفای نقش دقت کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

تأیید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1393/3/21 0:03:03
Only Raven