جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  25 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 تیر 1387 16:08
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم عضو کوئیدیچ بشم !

مطمئن نیستم که قبلا عضو شدم ! حالا شما تأیید کن ما رو !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 تیر 1387 14:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام:

اول از همه باید بگم یه اشتباه بزرگ کرده بودی آلبوس. من لیلی پاترم نه لیلی اوانز.

به نظرت این نامردی نیست که سه روز یهو بشه یه روز؟

توی سه روز کلی کار می تونیم بکنیم ولی تو یه روز فرصت کمی داریم.

در ضمن در آخرین روز ارسال پست فقط یک پست می تونیم ارسال کنیم یا قانون عوض شده و چند تا پست اشکالی نداره؟

در مورد بسته شدن سایت بیشتر فکر کنین و زمان سه روزو لااقل دو روز کنین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 تیر 1387 11:53
نمایش جزئیات
آفلاین
لیلی اوانز گفته:

نقل قول:
چرا تیم ما فقط یه بار تو ورزشگاه هسته ی زمین بازی داره؟ چرا سه تا مسابقه توی ورزشگاه آزکابان بوقی داریم؟ سوژه چی بدیم؟ ورزشگاه کنار آزکابانه؟ تو آزکابانه؟


برنامه بازی ها درست یه تغییر کوچولو کرد و همه چیز درست شد.هر تیم دو بار تو هسته زمین و دو بار تو آزکابان مسابقه داره!

آزکابان هم زندانه..اگر بخواین طنز بنویسید میتونین اونجا رو جزیره بالاک در نظر بگیرید،اگر میخواین جدی بنویسید جزیره آزکابان در نظر بگیرید..اتفاقا آزکابان جای توصیف و سوژه خیلی زیاد داره.

در مورد اینکه ورزشگاه کجاشه،شما میتونین هر جای اون جزیره خواستید در نظر بگیرینش!برای مثال میتونید یا توی آزکابان باشه،یا بیرون آزکابان،یا نزدیک ساحل و ... !


نقل قول:
اگه یهو سایت بسته شد ، زمان مسابقات عقب می افته دیگه؟ نیم فصل چه وقته؟


بازی سوم که تموم بشه،نیم فصل هست.

اگرم سایت بسته بشه،بر فرض مثال اگر 3 روز بسته بشه،ما فقط یه روز به شما مهلت میدیم تا پست هاتون رو بفرستید.اگر یک روز هم بسته بشه،همون یک روز زمان بازی بیشتر خواهد شد.

----------------------
واربک گفته:

نقل قول:
خب ناظر این همه ورزشگاه هستش خب اخه ورزشگاه شماره یک و دو سوژه جذابی نمی تونه دداشته باشه اما خب سایر ورزشگاه ها کمی بهتره.! نمیشه همه مسابقات توی این دو ورزشگاه تشکیل نشه؟


اتفاقا اینا پر سوژه های جذاب و قشنگ هستن..نیازی نیست که از اونها هم استفاه بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 تیر 1387 00:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ناظر

این همه ورزشگاه وجود داره مثل ورزشگاه یخی سوئد ورزشگاه فضایی نپتون و ...!

خب ناظر این همه ورزشگاه هستش خب اخه ورزشگاه شماره یک و دو سوژه جذابی نمی تونه دداشته باشه اما خب سایر ورزشگاه ها کمی بهتره.!

نمیشه همه مسابقات توی این دو ورزشگاه تشکیل نشه؟

ممنون میشم پاسخ بدید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: دوشنبه 10 تیر 1387 20:36
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا اجازه؟!

این آزکابانه چیه؟
چرا تیم ما فقط یه بار تو ورزشگاه هسته ی زمین بازی داره؟
چرا سه تا مسابقه توی ورزشگاه آزکابان بوقی داریم؟
سوژه چی بدیم؟ ورزشگاه کنار آزکابانه؟ تو آزکابانه؟

مگه زندونیم بریم آزکابان مسابقه بدیم؟

و یه سوال مهم:

اگه یهو سایت بسته شد ، زمان مسابقات عقب می افته دیگه؟
نیم فصل چه وقته؟
و کلا هرچیزی در این موارد هست توضیح بدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 9 تیر 1387 01:27
نمایش جزئیات
آفلاین
خب مهلت عضویت در کوییدیچ به پایان رسید.تا نیم فصل که به زودی برنامه ش داده میشه،عضو گیری جدید صورت نمیگیره!

تو این تاپیک از این به بعد فقط مشکلاتی که دارید(مخصوص بازیکنان کوییدیچ،اعضای عادی تو دفتر ناظرین)بگید تا بررسی بشه!

ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 9 تیر 1387 01:00
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 9 تیر 1387 00:41
نمایش جزئیات
آفلاین
من موافقم!

ایول ایول!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 9 تیر 1387 00:38
نمایش جزئیات
آفلاین
تایید نمودیم!! که با بینوایان باشیم!!:d

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: عضویت در کوییدیچ و مشكلات بازيكنان
ارسال شده در: یکشنبه 9 تیر 1387 00:28
نمایش جزئیات
آفلاین
تركيب تيم كوئيديچ بي نوايان :



دروازه بان:گلگومات

مدافعان : كوزت (مجازي) ، خانم تنارديه (مجازي)

مهاجمان : جيني ويزلي ، آنيتا دامبلدور ، سيريوس بلك

جستجوگر:آلبوس سورس پاتر


ویرایش مدیر!!: حق ندارید کوزت رو بیارید تو تیمتون! کپی رایتش مال منه
این جینی و سیریوس هم برق گالیونا چشماشونو کور کرده! نمی بخشمتون
پ.ن: من مدیرم! می فهمید؟!!


ویرایش ناظر:هووووم دخالت تو کار ناظر؟ !تو مدیر خائن از تیم های حریف پول گرفتی،روحیه این تیم رو خراب کنی ای مدیر خیانتکار! !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لیلی اوانز در 1387/4/9 1:18:24
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/4/9 1:31:49
اگه كسي يه بار زد توي گوش تو ، تو دو بار با چماغ بزن تو سرش.

يكي از ضرب المثلهاي غول ها

تصویر تغییر اندازه داده شده