جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
در عمل که بخوایم تو همین سایت هم در نظر بگیریم ، هیچ کدوم از گروه ها جز اسلیترین خصوصیاتی که میگن رو ندارن !

چون این اسلیترین بود که با شجاعت ،زیرکی و باهوشی ،سخت کوشی و با اعتماد به نفس تونست قهرمان جام هاگوارتز فقط با یک نفر بشه !

یعنی یک نفر به تنهایی از اسلیترین همه گروه ها رو سوسک کرد ،دیگه فرض کن تعداد بیشتری اسلیترینی بیان ،دیگه کار شماها تمومه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 19:24
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب

به نظر من جمله ی هافل از همه قشنگ تر و مفهومی تره.
جمله ی گریف هم خیلی قشنگ ولی یه کم گنگه.
جمله ی ریون هم به نظر من مفهوم نیست.

اول از همه مال هافل رو توضیح میدم.

علم که مشخصه با سخت کوشی خیلی راحت به دست میاد.
چه زیاد بودن دانشمندایی که با بهره ی هوشی خیلی پایین به درجات خیلی بالا رسیدن. و فقط با سختکوشی بوده.

طبق اصول روانشناسی غلبه بر ترس با تمرین های مشخص و تلاش بسیار، قابل دستیابیه.

نجابت و وقار هم همینطور. چه کسایی بودن که از دهات های دور افتاده( توهین نشه به کسی) به چهره های محبوب و با وقار تبدیل شدند.

جمله ی گریف رو هم که سیریوس توضیح داد و به نظر من هم کوشش بدون فداکاری باعث تفرقه خیلی درست نیست.

و اما جمله ی ریون

خداوکیلی شجاعت و اصالت چطوری با هوش و علم به دست اومده؟
اتفاقاً خیلی جاهایی که عقل سلیم ما را از یه کاری باز میداره ولی با شجاعت اون کار رو انجام می دیم.
اصالت هم که دیگه چی بگم.

در مورد سختکوشی:
اتفاقاً تجربه نشون داده افراد با هوش کمتر تلاش می کنن و با تکیه بر هوش بالای خودشون خیلی وقتا از سختکوش ها عقب می مونن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
میون یه مشت مرگخوار/ زیر علامتی شوم
توی خ�
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا بیخود شلوغش نکنید ... هرکس از چیزی حرف میزنه که اون چیز رو نداره ... مثلا گریفندوری ها از شجاعت حرف میزنن چون ترسوئن ... هافلپافی ها از تلاش و سخت کوشی حرف میزنن چون نای راه رفتن ندارن و راونکلایی ها از علم و هوش حرف میزنن چون اصولا آدمای خنگی هستن

در عوض اسلیترینی ها از چیزی حرف نمیزنن چون اصولا همه چیز دارند و انسان های شریف، اصیل و عملگرایی هستند و کمتر صحبت میکنند و بیشتر عمل میکنند و مرد میدان های بزرگ هستند و چون میدونند که همه میدونند که اونا آدمای گولاخی هستند نیازی نمیبینن الکی توی امضاهاشون شعار بدند

وگرنه هافلپافی ها که هاف هافو هستند راونی هام که همه بعد از مدرسه بیکار شدن دم در وزارتخونه مشغول دستفروشی ان .... گریفندوری ها هم که چون رولینگ خودش گریفندوری بوده الکی بزرگش کرده وگرنه از اولشم هیچی نبودن اصل کتابم اینه که هری توی همون سن یک سالگی و قبل از اینکه ولدمورت بره سر وقتش، دست تو دماغش میکنه بعدم نمیتونه دستشو از دماغش بکشه بیرون، خفه میشه میمیره ....

جهت روشن سازی ....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 18:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اینا که همش نظرات شخصی من بود و امیدوارم هدف از دادن جمله هم همین بوده باشه

در مورد اینکه گریفندور بدون نقصه، بازم به نظر من، شجاعت بدون احتیاط کافی، حماقتی بیش نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 18:53
نمایش جزئیات
آفلاین
درسته من این برداشتو کردم، باشه قبوله منظورتون این نبوده، پس جمله گریف قبوله. حالا شجاعت بدون چی بده؟ همه گروها که بدون یه چیزی ممکنه به راه بد منحرف بشن، حالا گریف با چی منحرف میشه؟

نشون میده گریف خصوصیتش نقص نداره

اما شما مطمئنی که وقتی این جمله رو دادن، واقعا منظور گودریک این نبوده که ما فداکاریو تواضع و اینارو داریم؟ شاید فقط نظر شما این باشه. اما اگه واقعا منظور گودریک هم هنگام بیان جمله، همین حرف شما بوده، من حرفی ندارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:57:31
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:57:44
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:59:43
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 18:41
نمایش جزئیات
آفلاین
نکته اینجاست که روی صحبت با اصیل زاده هاست نه با سایر آدم ها.

ویرایش در جواب ویرایش:

مشکل شما اینه که شما فکر می کنید گریفندور گفته همه این صفات رو ما داریم و اگر شما نداشته باشید هیچی نیستید. منظور گریفندور این نبود که ما متواضعیم و اگر شما که عاقل هستید متواضع نباشید متکبر میشید. این فقط نصیحته.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلك در 1390/4/2 18:45:03
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
با اینکه در چنین شرایطی اگه شخص اصیل مث سگ بترسه بدجور ضایع میشه و مسخره ش میکنن، اما این در مورد یک فرد بدبخت بیچاره هم همین طوره!

درسته که فرد اصیل بیشتر آبروش میره و مایه ننگش میشه، اما به هر حال آدم عادی هم مسخره میشه!

درست نمیگم؟

ویرایش:

حق با شماس! گریفندور مث دو گروه دیگه نمیگه خصوصیات شما از خصوصیت گروه ما بوجود اومده، اما به نحوی داره میگه بدون صفت ما هم چندان به درد نمیخوره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:41:11
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:50:25
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:52:47
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 18:33
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرت اگر یک اصیل خفن در یک شرایط دشوار مثل سگ هاگرید بترسه و بره زیر پتو مایه ننگ نیست؟

ویرایش:

در ضمن گریفندور هیچ کدوم از صفات را به خودش یا گروهش نسبت نداد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلك در 1390/4/2 18:35:48
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 18:22
نمایش جزئیات
آفلاین
اول بگم که من رنگیش نکردم! از تو امضا ملت گریف کش رفتم و اونا رنگی کردن! میتونی امضای جرج و آقای الیواندر و خیلیای دیگه رو ببینی.


درسته که گریف چیزیو به خودش نسبت نداده، ولی رسما گفته اگه خصوصیت مارو نداشته باشین، اون خصوصیتتون به جای اینکه به دردتون بخوره، به ضررتونه. یعنی در نهایت خصوصیت ما بهتره و باید مال مارو داشته باشین تا به خودتون ببالین!


من فداکاری و تواضعو در مورد گریف هنوزم درک نمیکنم. حالا فداکاری رو به شجاعت میشه نسبت داد، اما تواضعو نه!

بازم بیاین بحث کنیم


ویرایش:

یه چیز دیگه! الان اصالت و شجاعت چه ربطی دارن؟ منو روشن کنین.

آدم اصیلی که شجاع نباشه، مایه ی ننگه؟ خب اینکه دیگه ربطی به اصالت نداره! یعنی در کل شما میگی هرکی شجاع نباشه، به درد نخوره! اصالت یعنی اصیل بودن و حالا بخواد آدم اصیل شجاع باشه یا آدم معمولی شجاع باشه چه فرقی هست؟

کامل توضیح بدین پیلیز!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:28:09
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/2 18:33:16
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 18:09
نمایش جزئیات
آفلاین
از نظر من بهترین جمله مال گریف هست. به خاطر اینکه بقیه گروه ها سعی داشتن همه چیزو به خودشون وصل کنن. ولی ما این کارو نکردیم. نگاه کنید:


گودریک معتقد بود ...

اصالت بدون شجاعت مایه ننگ و کوشش بدون فداکاری باعث تفرقه و دانش بدون تواضع شروع تکبر است.


اصالت بدون شجاعت مایه ننگ. این توصیه ما بود به اسلی ها! ای کسی که توی گروه اسلایترین هستی، اصالت بدون شجاعت فایده ای نداره.

کوشش بدون فداکاری باعث تفرقه. اینو قبول دارم یک ذره گنگه

دانش بدون تواضع شروع تکبر است. اینم در واقع میشه گفت یک توصیه هست به گروه ریون که ای باهوش دانشمند عقل کل() هر چقدر هم علم داشته باشی اگر تواضع نداشته باشی، متکبر و مغرور میشی و با مخ میخوری زمین.

در نتیجه به نظر من منطقی ترین جمله مال گریفه. اولا" تقریبا" هیچ چیز رو به خودش نسبت نداده. دوما" میشه گفت پندیست برای سایر گروه ها. بعدشم وقتی این جمله در گریف مطرح شد اصلا" رنگی نبود که شما سرخ و سبز و رنگین کمانش کردی
و میشه گفت گریفندور شخصیتی بوده که همیشه به فکر دیگران هم بوده. زیرا این جمله همون طور که در چند خط بالا تر هم گفتتم، روی سخنش به سایر گروه هاست تا به گریفی ها!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلك در 1390/4/2 18:11:42
ویرایش شده توسط سيريوس بلك در 1390/4/2 18:15:13