جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
25
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 11 دی 1385 21:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .
من یه بار این سوالا رو پرسیدم ولی جوابم رو ندادین پس ببخشید که دوباره میفرستم.

1-میخواستم ببینم الان که تایید شدم لازمه چکار کنم؟
2-یه مشکل دیگه هم که دارم اینه تو قسمت ایفای نقش من نوشته شده بدون نقش . خواستم در این مورد هم برام توضیح بدین که چیکار کنم؟
3-راستی امکان داره شخصیت من از بین بره؟



دوست عزیز شما از وقتی تائید شدید میتونید توی انجمنهایی که مخصوص ایفای نقشه فعالیت کنید و پست بزنید البته من توصیه میکنم اول از همه توی گروه خودتون فعالیت کنین تا راه بیفتین یکی از تاپیکهایی که میتونه شما رو کمک کنه اینجاست
آنچه باید بدانیم

از ناظرین تالار خصوصی بخواه کمکت کنن

در مورد قسمت ایفای نقشت که بدون شخصیته مشکلی نیست و لازم هم نیست کاری انجام بدی مال خیلی از اعضا خالیه شما اگه به فعالیتتون ادامه بدین اون رو براتون درست میکنیم البته بدون اون هم هیچ مشکلی براتون به وجود نمی یاد

در مورد از بین رفتن شخصیتتون هم باید بگم اگر شما بیش از یک ماه در سایت فعالیت نداشته باشین شخصیتتون ازتون گرفته میشه و از ایفای نقش بیرون خواهید رفت البته این موضوع برای شما که شخصیتت ساختگی دارین صدق کاملا صدق نمیکنه چرا که مطمئنا کسی خواستار شخصیت شما نخواهد بود تا ما اون رو به شخص بعدی بدیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/10/11 23:33:30
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 11 دی 1385 21:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .
من یه بار این سوالا رو پرسیدم ولی جوابم رو ندادین پس ببخشید که دوباره میفرستم.


1-میخواستم ببینم الان که تایید شدم لازمه چکار کنم؟
2-یه مشکل دیگه هم که دارم اینه تو قسمت ایفای نقش من نوشته شده بدون نقش . خواستم در این مورد هم برام توضیح بدین که چیکار کنم؟
3-راستی امکان داره شخصیت من از بین بره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوریس اسلاگهورن
ارسال شده در: دوشنبه 11 دی 1385 15:18
نمایش جزئیات
آفلاین
قد کوتاه، کله ی صیقلی و بدون مو، چشمای درشت، شکم بزرگ، سبیل پرپشت و سفیدرنگ (کی گفت فیل دریایی؟؟من طلسمای زیادی بلدم که میتونه از این حرف پشیمونتون کنه!) لباسهای زیاد با مدلهای قدیمی که شامل جلیقه با دگمه های طلایی در طول روز، و ژاکت مخملی مجلل و مشکی وقت خونه ست، مشخصات ظاهری منه. البته وقتی جوونتر بودم موهای براق، کمرنگ و پر پشتی داشتم با سبیلهای بور.
سنم زیاد مهم نیست ولی از صد سال بیشتره...که البته خیلی زیاد نیس!

از سال 1981 به اینور دیگه بازنشسته شدم. تا اون موقع سالها توی هاگوارتز معجون سازی درس میدادم. راستش یه انجمنی هم داشتم که شاگردای نخبه رو توش جمع می کردم...آخه استعداد عجیبی توی کشف آدمای فوق العاده دارم. گروهم اسلایترینه و وقتی تدریس می کردم مسئول گروه هم بودم. توی تغییر شکل هم استعداد خوبی دارم و میتونم به سرعت خودم به انواع چیزای زنده و مرده! تبدیل کنم. یه وقتی حتی شهرتم از شهرت لبخندای گیلدروی لاکهارت هم بیشتر بود، چون هر شاگردی رو که تو انجمن اسلاگ معرفی می کردم حتما واسه خودش کسی می شد.

هری و دامبلدور راضیم کردن از بازنشستگی دربیام و دوباره تو هاگوارتز معجون سازی تدریس کنم. از وقتی اسمشو نبر دوباره قدرتشو بدست آورده، بخاطر ترس از فشار مرگخواراش برای مرگخوار شدن، دائما از خونه ی ماگلهایی که بدون مراقب ترکشون کردن استفاده می کنم. یه کمی به خوشگذرونی اعتیاد دارم، و اولین کاشف استعداد فوق العاده لیلی اونز مادر هری هم هستم. هرچند که هری در مقابل اظهار علاقه ی من به خودش محتاطانه برخورد می کنه. اون فکر می کنه که میخوام از شهرتش سوءاستفاده کنم، در حالی که من نیازی به این کار ندارم و به اندازه کافی دوست و آشنای مشهور دارم! هرچند که استعداد اونم مثل مادرش بطور چشمگیری آدمو هیجان زده می کنه...و خب تمام مدت حضورش تو مدرسه هم با معلم معجون سازیش مشکل داشته، ولی مطمئنم اگه دعوت منو توی انجمنم قبول کنه حتما قهرمان بزرگی میشه!

به غذاهای چرب علاقمندم. همینطور آناناس شکری، شکلات و انواع شراب. تا حالا دوبار هم تو زندگیم از فلکسی فلیسیس استفاده کردم که یه بارش وقتی خیلی جوون بودم و 24 سالم بود، یه بار دیگه هم وقتی 57 سالم بود.باورتون نمیشه اگه براتون تعریف کنم...!
دوست و همکار قدیمی دامبلدورم هستم. همینطور از معدود اسلایترینی هایی هستم که اصلا مخالفتی با دورگه ها یا ماگلها ندارم. اما این واقعیت که من در مورد جادوی سیاه هورکراکس به تام ریدل اطلاعات دادم هیشه آزارم داده. همیشه عذاب وجدان داشتم و حالا هم که دامبلدور مرده بیشتر از همیشه عصبی و نگران میشم.


معرفی عالی ای بود...تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1385/10/13 21:20:07
[b][color=0066FF]و آنگا?
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 11 دی 1385 11:02
نمایش جزئیات
آفلاین
بندن

گروه گریفندووووووووور

توضیح

پیک مرگ، همان که باشنیدن صدایش لرزه بر اندام مردم خواهد افتاد، به سرعت باد و قد دراز، سراپا غرق در خون و عاشق آدم کشی...
پروفسور گیلدروی لاکهارت ادعای کذبی دارد! می گوید من از لبخندش فراری شده ام، اولا غلط می کند اگر من رو دیده بود که زنده نمونده بود ثانیا هم نداره


کافی بود؟!


معرفیت کوتاهه دوست عزیز.نوع چوب دستی، رنگ مو، قد، سن و ... پستهایه بقیه رو بخون حتما.موفق بابشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/11 19:20:45
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 10 دی 1385 21:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: بارون شک آلود
گروه: اسلیترین
معرفی کوتاه:برادر بارون خون آلود هستم و بسیار حساس هستم.
نام قبلی من بارون خون آلود بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچ وقت با ناظران ور نروید
چون عاقبت خوشی نداره!!!
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 10 دی 1385 21:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نام :باسيليسك
گروه :اسلايدرين
معرفی کوتاه:اگر تخم مرغ را زير وزغ پرورش دهيم من به وجود مي ايم. بددهن يوناني مرا به وجود اورد.اولين نام من هرپوي زشت بود.من سبز رنگ درخشان هستم و 50 فوت هستم وهركس مستقيم به چشم من نگاه كند ميميرد

معرفیت کوتاه و در ضمن حتما به این تاپیک یه نگاهی بنداز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1385/10/13 21:14:52
P.M.C
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 10 دی 1385 17:53
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : هيستيا
نام خانوادگی : جونز
گروه : گریفندور
سن : 27
معرفی کوتاه : هیستیا در وزارت سحر و جادو کار میکنه و موقع دادگاه هری هم حضور داشت . جونز توی محفل ققنوس هم فعالیت میکنه


معرفیت بی نهایت کوتاهه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/11 19:21:07
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 10 دی 1385 17:25
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی من خوندم که نوشته بود میشه خودتون به داستان شخصیت اضافه کنید ! مثل برادر هرمیون یا ... خوب کی میتونه وجود این شخصیت رو انکار کنه ؟ فکر نمیکنم تا حالا تو کتاب گفته شده باشه که همچین کسی وجود نداره ...

این قانون فعلا منتفیه .شخصیتهایه خوبی داریم که هنوز انتخاب نشدن بهتره یکی از اونها رو انتخاب کنی.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/10 17:39:44
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 10 دی 1385 04:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : یولیا
نام خانوادگی : پاتر
جنسیت : دختر
گروه : گریفندور
قیافه ی ظاهری : همینی که مشاهده می کنید

معرفی کوتاه : یولیا پاتر درواقع میشه "دختر پسرعموی پدر هری " یا " نوه ی برادر پدربزرگ هری " که در حال حاضر سال پنجم هاگوارتز درس میخونه و ...


شخصیتهای ساختگی تایید نمیشن لطفا از لیست شخصیتها یه شخصیت هری پاتری انتخاب کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/10 12:54:21
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/14 19:54:59
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 9 دی 1385 16:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .
1-میخواستم ببینم الان که تایید شدم لازمه چکار کنم؟
2-یه مشکل دیگه هم که دارم اینه تو قسمت ایفای نقش من نوشته شده بدون نقش . خواستم در این مورد هم برام توضیح بدین که چیکار کنم؟
ممنون
3-راستی امکان داره شخصیت من از بین بره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریستین جیمسون در 1385/10/9 16:40:34