سلام بر سيريوس و ايگور عزيز : من مجوز يه تاپيكو ميخواستم به عنوان : آيا ممكنه اسكريم جيور مرگخوار باشه ؟ لطفا مجوز رد كنيد بياد ! كار داريم بايد بريم .
ايگور جون نترس بابا بابا مسئولان كه صبح تا شب قبل از صبحانه نهار و شام نيگن بايد فضاي كشور باز بشه البته گذشته از شوخي در حد حرفه احتياط تو به جا و منطقي است ولي بزار جوانها شكوفا بشن و حرفاي دلشونو بزنن خوبه منم جزو فرار مغزها بشم؟(چكش)
تو اگر فرار مغزها هم بشي اشكال نداره
نقل قول:
من میخام ناضر بشم باید کیو ببینم؟
دو تا نكته
1- اول اسمت رو درست كن ما وار بازهاي سايت آبرو داريم!! 2-بي سواد ها رو ناظر نميكنند
پي نوشت : ديگه هم پست بدون محتوا و فكر نزن اين پستي رو هم كه نوشتي فردا پاك ميشه
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
ايگور جون نترس بابا بابا مسئولان كه صبح تا شب قبل از صبحانه نهار و شام نيگن بايد فضاي كشور باز بشه البته گذشته از شوخي در حد حرفه احتياط تو به جا و منطقي است ولي بزار جوانها شكوفا بشن و حرفاي دلشونو بزنن خوبه منم جزو فرار مغزها بشم؟(چكش)
ايگور جان بابا از تو بعيده تو مگه قضيه كافي نتي شدن من و..را نميدوني خدائي وقت نكردم مجوز بگيرم ولي خب حق با توئه اصلا به كلي فراموش كرده بودم معذرت حالا مجوز ميدي؟
نوشته : با سلام خدمت ناظرین اینجا من میخواستم اینجا همی یک تاپیک باز کنم به اسم ايا ر.ب.ا فقط همون هوركراكس رو نابود كرده ؟
چند بار ديگه هم بزني بازم جوابت منفي هستش!!
رولينگ فقط همون يكبار بهش اشاره كرده كه اون هوركراكس رو نابود كرده پس ديگه نيازي به بحث بيشتر نيست !!!
نقل قول:
نوشته : سلام من یه تاپیک در نظر دارم درباره وجود و نقش خداوند در داستانهای هری پاتر. چند جا شخصیت های داستان به خدا قسم می خورن و خود من تو کتابهای انگلیسی که از سایت دانلود کردم کلمه خدا رو سرچ کردم و چندتایی پیدا کردم.
چند عنوان هم برای تاپیک در نظر دارم 1. آیا در داستانهای هری پاتر نقش خداوند دیده می شود؟ 2. آیا رولینگ کتاب را به گونه ای تمام می کند که نقش خداوند دیده شود؟ 3. نقش خداوند در هری پاتر چیست؟
که سومی چون کوتاه تره ، بهتره ممنون میشم بررسی کنید
نميدونم به نظرم به نتيجه ي درستي نميرسه چنين تاپيكي ولي بد نيست اگر بزني
ولي اگر ارزشي شد يا به انحراف كشيده شد سريع پاك ميشه همون اسم سومي هم بهتره به نظرم !!1
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم