جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

28 کاربر(ها) آنلاین هستند (19 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: چهارشنبه 15 آذر 1385 12:34
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد سوال الكي مي پرسم ولي ميشه من رو راهنمايي كنيد كه چطوري ميتونم يه نظر خواهي ايجاد كنم؟
سعي كردم ايجاد كنم ولي تو تاپيك نيومد

نظر سنجیت را بگو تا ما برات بذاریم.

سوال: آیا در میان جادوگران اعتقاد به خدای خالق جهان وجود دارد یا خیر؟

جوابها: فقط بله و خیر

متشکرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/9/15 16:01:21
ویرایش شده توسط فایرنز در 1385/9/15 23:27:20
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: دوشنبه 6 آذر 1385 22:43
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به ناظرین گل تالار اسرار

من یه تاپیک زدم به اسم "نقش خداوند در هری پاتر چیست؟" میخواستم اگه اجازه میدین تا بحث داغه یه نظر سنجی توش بذاریم


آیا در میان جادوگران اعتقاد به خدای خالق جهان وجود دارد یا خیر؟


اگر تایید کنین ممنون میشم

اجازه داده میشود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/9/8 21:39:27
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 5 آذر 1385 19:03
نمایش جزئیات
آفلاین
جوزف جان،شما میتونی در این مورد در تاپیک اتفاقات کتاب 7 بحث کنی و لازم نیست تاپیک اضافی برای این کار زده بشه.

بنابراین مجوز داده نمیشود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 5 آذر 1385 10:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر سيريوس و ايگور عزيز :
من مجوز يه تاپيكو ميخواستم به عنوان : آيا ممكنه اسكريم جيور مرگخوار باشه ؟
لطفا مجوز رد كنيد بياد ! كار داريم بايد بريم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[
Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 4 آذر 1385 22:52
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ايگور جون نترس بابا بابا مسئولان كه صبح تا شب قبل از صبحانه نهار و شام نيگن بايد فضاي كشور باز بشه البته گذشته از شوخي در حد حرفه احتياط تو به جا و منطقي است ولي بزار جوانها شكوفا بشن و حرفاي دلشونو بزنن خوبه منم جزو فرار مغزها بشم؟(چكش)


تو اگر فرار مغزها هم بشي اشكال نداره

نقل قول:
من میخام ناضر بشم باید کیو ببینم؟


دو تا نكته

1- اول اسمت رو درست كن ما وار بازهاي سايت آبرو داريم!!
2-بي سواد ها رو ناظر نميكنند

پي نوشت : ديگه هم پست بدون محتوا و فكر نزن
اين پستي رو هم كه نوشتي فردا پاك ميشه


سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 4 آذر 1385 22:34
نمایش جزئیات
آفلاین
من میخام ناضر بشم باید کیو ببینم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
روزگاريست همه عرض بدن مي خواهند همه از دوست فقط چشم و دهن مي خواهند ديو هستند و لي مثل پري مي پوشند گرگ هايي که لباس پدر?
Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 4 آذر 1385 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
ايگور جون نترس بابا بابا مسئولان كه صبح تا شب قبل از صبحانه نهار و شام نيگن بايد فضاي كشور باز بشه البته گذشته از شوخي در حد حرفه احتياط تو به جا و منطقي است ولي بزار جوانها شكوفا بشن و حرفاي دلشونو بزنن خوبه منم جزو فرار مغزها بشم؟(چكش)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 2 آذر 1385 20:25
نمایش جزئیات
آفلاین
آنتونین دالاهوف جان،متاسفانه مجوز داده نمیشه!!!

اتفاقا موضوع جالی رو برای بحث گذاشتی ولی چون سیاسی ممکن هست بشهو احتمالش خیلی زیاد هست خطرناک باشه به تاپیک مجوز داده نمیشه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 2 آذر 1385 18:16
نمایش جزئیات
آفلاین
ايگور جان بابا از تو بعيده تو مگه قضيه كافي نتي شدن من و..را نميدوني خدائي وقت نكردم مجوز بگيرم ولي خب حق با توئه اصلا به كلي فراموش كرده بودم معذرت حالا مجوز ميدي؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: پنجشنبه 2 آذر 1385 17:59
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
نوشته :
با سلام خدمت ناظرین اینجا من میخواستم اینجا همی یک تاپیک باز کنم به اسم ايا ر.ب.ا فقط همون هوركراكس رو نابود كرده ؟



چند بار ديگه هم بزني بازم جوابت منفي هستش!!

رولينگ فقط همون يكبار بهش اشاره كرده كه اون هوركراكس رو نابود كرده پس ديگه نيازي به بحث بيشتر نيست !!!



نقل قول:
نوشته : سلام من یه تاپیک در نظر دارم درباره وجود و نقش خداوند در داستانهای هری پاتر.
چند جا شخصیت های داستان به خدا قسم می خورن و خود من تو کتابهای انگلیسی که از سایت دانلود کردم کلمه خدا رو سرچ کردم و چندتایی پیدا کردم.

چند عنوان هم برای تاپیک در نظر دارم
1. آیا در داستانهای هری پاتر نقش خداوند دیده می شود؟
2. آیا رولینگ کتاب را به گونه ای تمام می کند که نقش خداوند دیده شود؟
3. نقش خداوند در هری پاتر چیست؟

که سومی چون کوتاه تره ، بهتره
ممنون میشم بررسی کنید


نميدونم به نظرم به نتيجه ي درستي نميرسه چنين تاپيكي ولي بد نيست اگر بزني

ولي اگر ارزشي شد يا به انحراف كشيده شد سريع پاك ميشه
همون اسم سومي هم بهتره به نظرم !!1


سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/