جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

45 کاربر(ها) آنلاین هستند (30 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
44
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 18:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من حذبي نيستم ! ولي حذبي ها رو دوست دارم !
-----------------
1- تاپيك :
زاخارياس اسميت و نقش آن در كتاب 7 در پيدا كردن هوركراكسس هلگا هافلپاف !!
فکر کنم این تاپیکت فقط برای خنداندن ناظران بود نه؟اگر تو این تاپیک رو بزنی اون یکی میاد میگه نقش سرژتانکیان در کتاب 7 چیه؟

" خنده چيه جييگر ! باب هپزيبا اسميت بووقه اون وسط فاميل زاخي ايناس ديگه اين زاخي با اون زاخي كه شما فكر مي كني فرق داره !! "
مجوز داده نمیشه!

2- تاپيك :
چرا وقتي آمبريج به اسنيپ گفت كه ميرم از دومبول مي پرسم چرا تو استاد دفاع در برابر جادوي سياه نميشي اسنيپ ترسيد ؟!
من که چنین چیزی یادم نمیاد،با ذکر صفحه به من بگو کجا بود این قسمت تا ببینیم چی میشه!

صفحه ش يادم نيست .. اونجا كه آمبريج مياد بره بازرسي كلاسا !! كلاس معجون سازي از اسنيپ مي پرسه كه تو براي دفاع در برابر جادوي سياه اومدي اسنيپ ميگه به توچه آمبريج ميگه ميرم از دومبول مي پرسم !! اسنيپ ميترسه و ميگه نه نه من مي ترسم !!!! ( با اندكي تصرف و تلخيص !!!!! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 15:57
نمایش جزئیات
آفلاین
ببينم به اين مجوز ميديد؟

آيا دامبلدور مرده است؟بسياري از طرفداران هري پاتر ميخواهند قبل از اينكه كتاب به پايان برسد جواب اين سوال را متوجه بشوند.زياد مهم نيست كه رولينگ چي گفته.چون در كتاب بارها نشان داده شده كه به رولينگ هم نبايد زياد اعتماد داشت. اين مهمه كه ما مسايلي رو كه ازديد دور مونده بررسي كنيم.
بعد از پيدا شدن علامت شوم دامبلدور و هري به برج رفتند.هري رفت تا اسنيپ را خبر كند تا به كمك دامبلدور بيايد.اما بعد از شنيدن صداي پا دامبلدور به او دستور بازگشت ميدهد و بعد او را بدون هيچ كلامي فلج ميكند و فرصت دفاع از خودش را ازدست ميدهد تا به چنگ دراكو مالفوي بيفتد. او نميخواسته هري هيچ كار احمقانه اي بكند تا تمام نقشه اش به هم بريزد.اما نقشه چه بود؟
به قسمت ديگري ميرويم.
ما ميدانيم كه در تمام دنيا ولدمورت فقط از يك جادوگر ميترسد و او فقط آلبوس پرسيوال والفريك برايان دامبلدور است.او قدرت بسيار زيادي براي پيگيري نقشه هايش دارد.وميدانيم كه او 6جان پيچ درست كرده بود كه دامبلدور متوجه شده بود.پس ما ميدانيم كه تا قسمتي كه دامبلدور كشته شد او به هيچ وجه احمق نبوده است.
او ميدانسته براي عوض شدن جريان جنگ چيزهايي بايد تغيير كند.مطمئنا تا وقتي كه دامبلدور حضور داشت ولدمورت هيچ وقت خودش را علني نميكرد.بنابراين او نقشه ي مرگ غير واقعي خودش را طراحي كرد تا بتواند ولدمورت را فريب دهد.اما او براي اجراي نقشه اش به يك نفر اجتياج داشته.او به هيچ وجه نميخواسته از هري استفاده كند.چون قرار نيست هري از همه چيز باخبر باشد
.پس چه كسي به او كمك كرد؟
من جواب اين سوال را پيدا كردم. سيوروس اسنيپ

اسنيپ دقيقا كسي بوده كه دستورات دامبلدور را اجرا ميكرده.وقتي دامبلدور و هري به هاگوارتز برگشتند او از هري خواست تا برود و سيوروس را بيدار كند.چرا سيوروس در آن موقع بايد بيايد؟
در آن موقع تعدادي از اعضاي محفل ققنوس در آنجا بوده اند.تانكس و بيل ولوپين و مك گونگال يا هاگريد.چرا اسنيپ؟
چون او ميدانسته كه زمان اجراي نقشه فرا رسيده پس دنبال سيوروس فرستاد.
اما من مطمئنم كه شما از خودتان ميپرسيد با اين همه توضيحات دامبلدور چگونه زنده است؟او به قتل رسيد آن هم با طلسم آوداكداورا كه هيچ كسي از آن جان سالم به در نميبرد.اما بايد بعضي چيزها را به شما ياداوري بكنم.
مودي تقلبي در كلاس دفاع در برابر جادوي سياه در باره ي اين طلسم گفت كه:آوداكداورا افسوني است كه به پشتوانه ي جادويي زيادي نياز دارد.من شك دارم كه اگر همه ي شما چوبدستيهاي خود را به طرف من بگيريد و اين طلسم را برزبان بياوريد حتي خون از بيني من جاري شود.
همچنين بلاتريكس لسترنج در كتاب محفل ققنوس در وزارتخانه بعد از آنكه هري كروشيو را نتوانست به طور كامل روي او اجرا كند گفت:تا حالا از طلسم هاي نابخشودني استفاده كرده بودي پاتر؟بايد بخواي تا درد ايجاد بشه.بايد از شكنجه لذت ببري.خشم شرافتمندانه نميتونه مدت زيادي منو عذاب بده.بايد واقعا بخواي.
پس واقعا اگر اسنيپ طرف دامبلدور بوده او افسون را اجرا كرده ولي واقعا نميخواسته كه آسيبي به دامبلدور بزند.پس او دامبلدور را دقيقا نكشته.
اگر شما كتاب كوييديچ در گذر زمان را خوانده باشيد ميدانيد كه جادوگران نميتوانند به تنهايي پرواز كنندو به چيزي نياز دارند.حالا دامبلدور چگونه توانسته پس از سقوط از برج جان سالمم به دربرد؟
جواب سوال فاوكس است.
اوققنوس بسيار سريعي است.او دقيقا چيزهايي را داشته كه دامبلدور به آن نياز داشته.
توانايي حمل دامبلدور را داشته.ميتوانسته به سرعت آتش برود.ميتوانسته با اشك ريختن قسمت مجروح بدن او را درمان كند.ميتوانيم تصور كنيم كه او دامبلدور را گرفته و به پايين رسانده و اورا درمان كرده با استفاده از اشك شفا بخش معروفش.
حالا به چيزهاي ديگري ميرسيم.
ما ميدانيم دامبلدور قبل از اينكه مدير مدرسه بشود استاد درس تغيير شكل بوده است.ما ميدانيم كه مك گونگال در بخش جانورنمايي بسيار ماهر است.اما دامبلدور...
گريزلدا مارچ بنكس ممتحن وزارت سحروجادو در كتاب محفل ققنوس به آمبريج ميگويد:من ميدونم.اگر اون خودش نخواد نميتونيد پيداش كنيد.موقعي كه او امتحان دوره ي عالي جادوگريش رو ميداد من خودم در درسهاي تغيير شكل و وردهاي جادويي ازش امتحان گرفتم.باچوبدستيش كارهايي ميكرد كه تا حالا نديده بودم.
اگر دامبلدور در وقتي كه 17ساله بوده قادر به انجام اين كارها بوده در اين سن چه كارهايي كه نميتوانسته بكند.
مسلما ما ميتوانيم فرض كنيم كه او در اين سن وردهاي تغيير شكل ويژه را يادگرفته بوده.مثلا ميتوانسته كه يك تپه را به شكل چيز ديگري دربياورد.
اما دامبلدور كه بعد از افتادن به پايين چوبدستي نداشت.
جواب اين سوال مشخص است.
اسنيپ بعد از اينكه نقشه را اجرا كرد ميتواسنته خيلي راحت به طريقي چوبدستي دامبلدور را بردارد و در فاصله اي كه هري براي خروج از قلعه مشغول نبرد بوده چوبدستي را به او برساند.بدون اينكه هري متوجه شود.
آيا امكان پذير نبوده؟اسنيپ جادوگر بسيار توانايي بوده و فرستادن يك چوبدستي برايش مثل آب خوردن بوده.يادتان هست كه در كتاب سنگ جادو دوقلوهاي ويزلي گلوله هاي برف را طوري جادو كرده بودند كه هرجا كوييرل ميرود به دنبال او باشند.
خوب حالا ميرسيم به بخش جسد دامبلدور.
ما ميدانيم كه دردرگيريهاي هاگوارتز مرگخواري به نام گيبون كشته شد.او ميتوانسته جسد را جوري احضار كند و آن را به شكل خودش دربياورد و قاب آويز را درون جيبش بگذارد.براي اينكه همه چيز طبيعي باشديا اينكه خودش به طور موقت آنجا بخوابد تا جاروجنجال قطع شود.
اما اينجوري او به يك همكار ديگه احتياج داشته.
هاگريد اين شخص بوده.ما هيچ وقت متوجه نشديم كه چه بلايي بر سر جسد گيبون آمد ولي ميدانيم كه هاگريد به جسد ها دسترسي داشته.چون او خودش بدن دامبلدور را جابجا كرده بود.
او به مك گونگال دراين با ره ميگويد:تموم شد.انجامش دادم.من بردمش.
هاگريد ميتوانسته خيلي راحت جسد گيبون را نزد دامبلدور ببرد تا او از قدرتش براي تغيير شكل استفاده كندو جسد گيبون را به شكل خودش دربياورد.پس دست هاگريد هم به همراه دامبلدور و اسينپ در يك كاسه است.
حالا دوباره به برج برميگرديم.
نخست مالفوي رسيده دامبلدور هري را افسون كرده تا نتواند هيچ حركت احمقانه اي بكند.او ميدانسته كه به اندازه ي كافي وقت دارد تا مالفوي را سرگرم كند تا اسنيپ برسد.سپس گري بك و مرگخواران ديگر رسيدند و بعد اسنيپ.مالفوي درمانده شده بوده و قادر به كشتن دامبلدور نبوده و اين هدف دامبلدور و اسنيپ بوده.
بعد اسنيپ يك ورژن ضعيف از آوداكداورا را فرستاده تا همه بروند و ديگر هيگ كسي اهميت نميداده كه دراكو نتوانسته آن كار را انجام دهد چون مهم هدف يعني كشتن دامبلدور بوده كه انجام شده بود.
بعد همه رفتند و نقشه كاملا اجرا شد.در مورد تابلو هم مسلما براي جادوگري مثل او درست كردن يك تابلو براي اينكه بعد از مرگ تقلبي اش بالا بيايد كاري نداشته
بعد فاوكس وارد شده بوده و نقشش را به خوبي انجام داده بوده.همان طور كه در حفره ي اسرار آميز هري و در محفل ققنوس دامبلدور را نجات داده بود اين با ر هم كار خودش را كرد.
نقطه ي عالي اين نقشه فريب ولدمورت بوده.مطمئنا هري بدون كمك كسي به هيچ وجه قادر به پيدا كردن جان پيچ ها و بعد از بين بردن ولدمورت نيست.اسنيپ حالا وفادار ترين فرد به لرد سياه شده و او ميتواند موثرترين كمك به هري باشد.
اين نقشه ي دامبلدور بوده و بازيگرانش خودش و اسنيپ و هاگريد و فاوكس بوده اند.كتاب 7خيلي جالب ميشود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برايان دامبلدور جد بزرگ دامبلدور هستم.
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 14:06
نمایش جزئیات
آفلاین
خرچال عزیز،
چنین تاپیکی هست،اگر هم نباشه قبلا بوده و چون اصلا استقبال نشد و ارزشی بود جذف شد!فکر نکنم بگیره کارت!تاپیک ارزشی چقدر دوست دارین درخواست بدین ملت.

توبیاس اسنیپ،
در تالار اسرار چنین تاپیکی هست که به دلیل یک سری مسائل قفل شده!اونجا درخواست بده ببینم برات چیکار میتونم بکنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 14:03
نمایش جزئیات
آفلاین
-من میترسم!
-آخه ار چی ایگی جون؟
-آخه من تاحالا به حذب جماعت مجوز ندادم سیریوس جیگرر
-خب پس بذار من بدم!

-----------------
1- تاپيك :
زاخارياس اسميت و نقش آن در كتاب 7 در پيدا كردن هوركراكسس هلگا هافلپاف !!
فکر کنم این تاپیکت فقط برای خنداندن ناظران بود نه؟اگر تو این تاپیک رو بزنی اون یکی میاد میگه نقش سرژتانکیان در کتاب 7 چیه؟

مجوز داده نمیشه!

2- تاپيك :
چرا وقتي آمبريج به اسنيپ گفت كه ميرم از دومبول مي پرسم چرا تو استاد دفاع در برابر جادوي سياه نميشي اسنيپ ترسيد ؟!
من که چنین چیزی یادم نمیاد،با ذکر صفحه به من بگو کجا بود این قسمت تا ببینیم چی میشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 14:02
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام می خوام یک تاپیک بزنم به نام
(( عنوان اصلی کتاب 7 از نظر شما... ))
و ببینیم که عنوان اصلی کتاب هفت چیه
هرچند که فکر نکنم تاپیک مال اینجا باشه
حالا شما در صورت امکان راهنمایی ام بکنین
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 23:06
نمایش جزئیات
آفلاین
- من مي ترسم، من تا حالا پامو بيرون رول نذاشتم !
چو : نترس مك، من پشتتم !!
مك : ادي جوون شوما بيا پشتم !!، اين چوئه خطرناكه !!
ادي : هووي مك، تو و ترس، تو وحشي اي تو وحشي اي تو وحشي اي تو نبايد بترسي !!( صفت ديگه اي پيدا نكردم !! ) !
مك : باشه من ميرم ... ولي پشتم باش ها !!
مك ميره دفتر ناظرين تالار اسرار ولي پاي سومش گير مي كنه به پاي چهارمش با كله مياد تو زمين و ميميره !!!!


غرض از مزاحمت !
1- تاپيك :
زاخارياس اسميت و نقش آن در كتاب 7 در پيدا كردن هوركراكسس هلگا هافلپاف !!
2- تاپيك :
چرا وقتي آمبريج به اسنيپ گفت كه ميرم از دومبول مي پرسم چرا تو استاد دفاع در برابر جادوي سياه نميشي اسنيپ ترسيد ؟!

من خودم كلي تفكر دارم راجع به اين دو موضوع ولي بره قسمت مقالات نمي فرستم چون only forum!!

با تشكر اگه اطلاعات بيشتر خواستيد با ما تماس بگيريد !!
يادتون نره .. خودباوري ........
آقا تبليغ نكن !!


پ.ن : غير رولم جاي باهاليه ها !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 15 مهر 1385 22:27
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم یه تاپیک با این مضمون بزنم که دامبلدور در کتاب 5 برای پتونیا چی نوشته بود که باعث شد هری رو از خونه ش بیرون نندازه ممنون میشم اگه مجوز بدین باتشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
يادت باشه وقتي خدا بهت ميگه باشه چيزي رو كه مي خواي بهت ميده .
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 9 مهر 1385 12:25
نمایش جزئیات
آفلاین
مجوز داده نمیشود !!!!

چه علاقه ای دارین که تابیک هایی ارزشی بسند بزنید !!!

بلیز جان از راهنمایی های سازنده ات هم متشکرم !!!
انشاالله به زودی برگردی!!!

سیریوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 8 مهر 1385 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
tire_khalass عزیز!

این تاپیک بسیار ارزشی میشه!یکی میاد میگه چرا میدونند اون یکی میگه نه نمیدونند و ... . و اصلا تاپیک خوبی از نظر نظم نمیشه!

دوم این که سوژه ی مهمی نیست که بشه روش بحث کرد!چه بدونند چه ندونند هیچی نمیشه!

سوم اینکه حتما میدونند،چون اربابشون یک بار از مرگ نجات پیدا کرده و این نیاز به جان پیچ داره یا دم باریک هم میدونسته و میتونه بگه به بقیه مرگ خواران!

مجوز داده نمیشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 8 مهر 1385 06:19
نمایش جزئیات
آفلاین
یک تاپیک با این عنوان(آیا مرگخوارها از وجود هوراکسها خبر داشتند؟)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم.
آرتور چارلز کلارک