این خیلی نامردیه منم برای گرفتن نقش مک گوناگل نمایش فرستادم ولی اینجا نوشته فقط یک نمایش برای اون نقش رسیده!یعنی مال من چی شده؟
متاسفم من بلیتی از شما پیدا نکردم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/11 13:19:05
[i][b][size=small][color=009966]Mr. Moony presents his compliments to Professor Snape, and begs him to keep his abnormally large nose out of other people's business :clap2
اول پیشگو رو ازینجا دانلود کنین ببخشین من میخواستم کد جاوااسکریپت"پیشگوییهای پرفسور تریلانی " رو که خودم دسکاریش کردم رو بذارم تو امضام. میشه جاوا و php رو برای امضا فعال کنین؟ البته اگه سایت آپگرید نخواد.
جوزف ورانسكي نوشته: در مورد ناظراني كه بي مسوليتند و سالي يك بار به انجمنشان سر مي زنند بايد چه كار كرد ؟
والا در ارتباط با اونا باید مدیران انجمن تصمیم بگیرند مطمئنا اگر بی نظمی از ناظر ببینند...نظار رو برخواهند داشت...
نقل قول:
تعداد پیام های که من فرستادم چرا این طوریه؟ من تا حالا 170 یا 180 پیام یا بیشتر فرستادم اما در پایین شکلکم نوشته2 تا؟ در ضمن سطح پست هایم هم اشتباهه ....طوری نشون می ده که انگار هیچ وقت پست نزدم خواهش می کنم بررسی کنید و این مشکل را حل کنید
همانطور که قبلا کریچر عزیز گفتن این مشکل حادی نیست و به زودی درست میشود هر از گاهی این بی نظمیها در انجمنها در تعداد پستا رخ میده که این طبیعیه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
با سلام از کمک قبلیتون متشکرم تعداد پیام های که من فرستادم چرا این طوریه؟ من تا حالا 170 یا 180 پیام یا بیشتر فرستادم اما در پایین شکلکم نوشته2 تا؟ در ضمن سطح پست هایم هم اشتباهه ....طوری نشون می ده که انگار هیچ وقت پست نزدم خواهش می کنم بررسی کنید و این مشکل را حل کنید....با تشکر فراوان