شرط ميبندم كه نميتوني حدس بزني.من ميتونم توضيح بدم كه فاوكس اون موقع كجا بوده يا دامبلدور باوجود اينكه طلسم مرگ بهش خورده چه جوري زندس با اسنيپ چه جوري نقشه كشيدن و هزار چيز ديگه
یا اخوانی النظار انا خواستارً بالباز الجدید التاپیکییه تحت العنوان موجدات جادویی ساکن الایران زمین. دوستان ناظران من میخواستم تاپیکی تحت عنوان موجودات جادویی ایران زمین بزنم لطف کنید یه دونه اجازه مرحمت کنین.
قبلا و قلبا ممنون میشم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط داولیش در 1385/6/30 12:00:38
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
نه مرسی میتونم حدس بزنم دلایلتون چیه . به هر حال درست یا غلطش فعلا با اجازه مدیران دوباره تاپیک " مرگ دامبلدور حقه یا حقیقتی تلخ " به طور موقت شاید دائمی باز شده . چون اینطور که معلومه نصف سایت حرف رولینگم قبول ندارن . به هر حال هر دلیلی دارید در همون تاپیک بگید . مجوز جدید داده نمیشه
درباره ي مرگ دامبلدور:با اينكه رولينگ گفته كه دامبلدور مرده ولي بعضي جاها ما نبايد به خود رولينگ هم اعتماد كنيم چون نوشته هاش اينارو ثابت ميكنن.من دلايل بسيار قاطعي دارم كه نشون ميده مرگ دامبلدور همش نقشه اي بوده كه به دست خودش طرح ريزي شده بوده .اگر خواستي بليز همش رو تو يه پيام خصوصي برات ميزنم ببين چجوريه.بعد بهم مجوز بده براي زدن تاپيك اسم رمز:آوداكداورا
رولینگ خودش در مصاحبش اعلام کرده دامبلدور مرده و ما هم حرف اونو قبول داریم و تاپیک هایی هم که در رابطه با این مسئله بودن با خواهش (؟؟؟) مدیران همگی قفل شدن و متاسفانه چون این بحث دیگه تموم شده مجوزی هم داده نمیشه .
آيا دامبلدور كاغذ داخل قاب آويز رو خونده و فهميده ر.ا.ب جانپيچ رو برداشته؟
مجوز تاپيك جديد ميدي يا پيشنهاد مي كني تو تاپيك ر.ا.ب كيست بحث بشه؟ به نظر من جاي بحث زيادي داره. اگه اون كاغذ رو خونده شايد خودش رو براي اتفاقات تازه آماده كرده.
خب !!!
بر طبق شواهد كتاب كه دامبلدور چنين كاري رو انجام نداده ولي ميتوني اين بحث رو توي تاپيك مربوط به ر.ا.ب بكني . اگر نتيجه داد و تونست به صورت يك شاخه جداگانه دربياد شايد تاپيكش رو جدا كرديم ولي فعلا نه
سيريوس ناظر انجمن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
آيا دامبلدور كاغذ داخل قاب آويز رو خونده و فهميده ر.ا.ب جانپيچ رو برداشته؟
مجوز تاپيك جديد ميدي يا پيشنهاد مي كني تو تاپيك ر.ا.ب كيست بحث بشه؟ به نظر من جاي بحث زيادي داره. اگه اون كاغذ رو خونده شايد خودش رو براي اتفاقات تازه آماده كرده.