جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

116 کاربر(ها) آنلاین هستند (107 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
116
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 13:36
نمایش جزئیات
آفلاین
شرط ميبندم كه نميتوني حدس بزني.من ميتونم توضيح بدم كه فاوكس اون موقع كجا بوده يا دامبلدور باوجود اينكه طلسم مرگ بهش خورده چه جوري زندس با اسنيپ چه جوري نقشه كشيدن و هزار چيز ديگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برايان دامبلدور جد بزرگ دامبلدور هستم.
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 11:53
نمایش جزئیات
آفلاین
یا اخوانی النظار انا خواستارً بالباز الجدید التاپیکییه تحت العنوان موجدات جادویی ساکن الایران زمین.
دوستان ناظران من میخواستم تاپیکی تحت عنوان موجودات جادویی ایران زمین بزنم لطف کنید یه دونه اجازه مرحمت کنین.

قبلا و قلبا ممنون میشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط داولیش در 1385/6/30 12:00:38
فکر جنگ را با فکر قویتر صلح مقاومت کنید. فکر نفرت را با فکر قویتر عشق مقابله نمایید.
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 10:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نه مرسی میتونم حدس بزنم دلایلتون چیه . به هر حال درست یا غلطش فعلا با اجازه مدیران دوباره تاپیک " مرگ دامبلدور حقه یا حقیقتی تلخ " به طور موقت شاید دائمی باز شده . چون اینطور که معلومه نصف سایت حرف رولینگم قبول ندارن . به هر حال هر دلیلی دارید در همون تاپیک بگید .
مجوز جدید داده نمیشه

بلیز زابینی
ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 04:13
نمایش جزئیات
آفلاین
درباره ي مرگ دامبلدور:با اينكه رولينگ گفته كه دامبلدور مرده ولي بعضي جاها ما نبايد به خود رولينگ هم اعتماد كنيم چون نوشته هاش اينارو ثابت ميكنن.من دلايل بسيار قاطعي دارم كه نشون ميده مرگ دامبلدور همش نقشه اي بوده كه به دست خودش طرح ريزي شده بوده .اگر خواستي بليز همش رو تو يه پيام خصوصي برات ميزنم ببين چجوريه.بعد بهم مجوز بده براي زدن تاپيك اسم رمز:آوداكداورا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برايان دامبلدور جد بزرگ دامبلدور هستم.
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1385 13:16
نمایش جزئیات
آفلاین
به توبیاس :

رولینگ خودش در مصاحبش اعلام کرده دامبلدور مرده و ما هم حرف اونو قبول داریم و تاپیک هایی هم که در رابطه با این مسئله بودن با خواهش (؟؟؟) مدیران همگی قفل شدن و متاسفانه چون این بحث دیگه تموم شده مجوزی هم داده نمیشه .

با تشکر ...
بلیز زابینی ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1385 13:05
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا جان من اصلا با این نظر مخالفم که دامبلدور مرده!
اگه شما اجازه بدید من تو یک تاپیک باز کنم و 9 دلیل براش بگم که نمرده...
اجازه هست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 21:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من ميخوام درباره اين بحث كنم كه

آيا دامبلدور كاغذ داخل قاب آويز رو خونده و فهميده ر.ا.ب جانپيچ رو برداشته؟

مجوز تاپيك جديد ميدي يا پيشنهاد مي كني تو تاپيك ر.ا.ب كيست بحث بشه؟ به نظر من جاي بحث زيادي داره. اگه اون كاغذ رو خونده شايد خودش رو براي اتفاقات تازه آماده كرده.


خب !!!

بر طبق شواهد كتاب كه دامبلدور چنين كاري رو انجام نداده ولي ميتوني اين بحث رو توي تاپيك مربوط به ر.ا.ب بكني . اگر نتيجه داد و تونست به صورت يك شاخه جداگانه دربياد شايد تاپيكش رو جدا كرديم ولي فعلا نه

سيريوس
ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 14:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بليز زابيني عزيز

من ميخوام درباره اين بحث كنم كه

آيا دامبلدور كاغذ داخل قاب آويز رو خونده و فهميده ر.ا.ب جانپيچ رو برداشته؟

مجوز تاپيك جديد ميدي يا پيشنهاد مي كني تو تاپيك ر.ا.ب كيست بحث بشه؟ به نظر من جاي بحث زيادي داره. اگه اون كاغذ رو خونده شايد خودش رو براي اتفاقات تازه آماده كرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 11:56
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
توبیاس اسنیپ نوشته:
توهین نباشه ها ولی به عرض برسونم
خودتون می کید صفحه دوم
صفحه دوم یعنی تو آرشیو...
به نظرتون درسته تاپیک رو از تو آرشیو در بیارم؟؟؟


توبیاس اسنیپ جان
کی گفته صفجه دوم یعنی آرشیو؟صفحه دوم هم مثل صفحه اول هست منتها فرقش اینه که خیلی وقت هست پست نخورده.همونو پست بزن و بحث کن توش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 11:40
نمایش جزئیات
آفلاین
توهین نباشه ها ولی به عرض برسونم
خودتون می کید صفحه دوم
صفحه دوم یعنی تو آرشیو...
به نظرتون درسته تاپیک رو از تو آرشیو در بیارم؟؟؟ :proctor:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!