سلام من می خوام یک تاپیک بزنم در مورد ((مرموز بودن اسنیپ و احترام دامبلدور به وی)) بعد در مورد اینکه چرا همه ی کار های اسنیپ مشکوک می زنه و چرا دامبلدور اینقدر بهش احترام می ذاشت...
- من وفادار ترین خادم لرد سیاه بودم و هستم . جادوی سیاه رو از اون یاد گرفته م . جادوهایی که من بلدم اونقدر قویه که تو بچه کوچولوی روانی ، به فکرت هم نمیرسه چه برسه به اینکه بخوای باهاشون مقابله کنی ...
خوب کتاب من همون جمله شما رو اینجوری نوشته و شک دارم که اشتباه هم کرده باشه . برای اطمینان حالا یه کتاب دیگم دارم و اونم نگاه میکنم ولی مطمئنم این جمله نقص نداره . در حال حاضر باز هم نفهمیدم این جمله رو از کجا آوردی و مجوز داده نمیشه !!!
به بلیز:بلیز عزیز من الان کتاب 5 جلومه قسمت دوم فصل سی و شش .نمیدونم دیگه چه جوری نظرمو بگم
نقل قول از بلاکتریس:من وفا دارترین خادم لرد هستم.من جادوی سیاه رو از لرد یاد گرفتم.لرد چیزی به من داده که حتی فکرشم نمیتونی بکنی!(خب بلیز این نهایت توانایی منه در مورد روشن کردن موضوع)لطفا اگه من اشتباه میکنم یعنی موضوع کاملا روشنه به من توضیح بده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره
Module Hammer System v. 4.0.0.118 Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
باسیلیسک عزیز بلاتریکس در آخر کتاب پنجم چنین حرفی نزده . من از زننده تاپیک انتظار دارم خودش در مورد موضوعی که میخواد بنویسه اطلاعات کامل داشته باشه . ضمنا خواهشا کامل بگو منظورت از این هدیه چیه و میخوای در چه موردی بحث کنی ؟ چون اگر منظورت در مورد جانپیچ ها باشه که ما یه تاپیک هورکراکس ها داریم که در مورد اینه که جان پیچ ها امکان دارن کجا مخفی شده باشند و در اون صورت میتونی این ایدتو همونجا مطرح کنی . منتظر توضیحات کاملت هستم . موفق باشی .
به سیریوس و بلیز:من قبلا هم به بلیز گفته بودم میخوام تاپیکی بزنم که درباره جمله ی بلاکتریس در آخر کتاب پنج که میگه لرد به من چیزی داده که فکرشم نمیتونی بکنی .بحث کنم
اسم تاپیکم تو پست قبلیم تو همینجا گفتم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره
Module Hammer System v. 4.0.0.118 Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
به مرلین : خوب ... من میدونم میخوای در چه موردی بحث کنی بنابراین بهت مجوز رو میدم . ولی چند شرط داره که باید اینا رو رعایت کنی :
1- تاپیک یک طرفه نباشه یعنی اینکه اینجوری نباشه که همه فقط در مورد ایده تو بحث کنند بلکه باید طوری باشه که هم در مورد ایده تو بحث کنند و هم ایده های احتمالیه خودشونم بگن . بنابراین سعی کن تاپیک رو جوری اداره کنی تا از همه ابعاد بشه روش بحث کرد و به اصطلاح برای تاپیکت فضای لازم رو فراهم کنی . همچنین عنوان تاپیکتم تغییر بده یه جوری باشه که بیشتر حالت پرسشی داشته باشه تا اینکه انگار این موضوع کاملا روشن شده .
2- مجوز دو تا تاپیک نمیدم بنابراین یا همه پستتو یه جا بزن یا هم اینکه در اون تاپیک در دو نوبت پست بزن !