جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

123 کاربر(ها) آنلاین هستند (115 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
123
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 09:50
نمایش جزئیات
آفلاین
توبیاس اسنیپ جان

در صفحه 2 همین انجمن تایپیکی به نام مرموز بودن اسنیپ هست و فکر کنم در تالار اسرار هم دلیل احترام دامبل به اسنیپ وجود داشته باشه.

تاپیک تکراری مجوز داده نمیشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 08:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من می خوام یک تاپیک بزنم در مورد
((مرموز بودن اسنیپ و احترام دامبلدور به وی))
بعد در مورد اینکه چرا همه ی کار های اسنیپ مشکوک می زنه و چرا دامبلدور اینقدر بهش احترام می ذاشت...

ممکن هست مجوز داشته باشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
بلیز کلا بی خیال شدم

ولی احیانا کتاب هری پاترو ترجمه ی بهارک ریاحی پور گیر آوردی بخون

ممنون . منم ترجمه ویدا اسلامیه رو پیشنهاد میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1385/6/26 11:46:19
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 22:29
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی جالبه چون کتاب من اینو ننوشته !

- من وفادار ترین خادم لرد سیاه بودم و هستم . جادوی سیاه رو از اون یاد گرفته م . جادوهایی که من بلدم اونقدر قویه که تو بچه کوچولوی روانی ، به فکرت هم نمیرسه چه برسه به اینکه بخوای باهاشون مقابله کنی ...

خوب کتاب من همون جمله شما رو اینجوری نوشته و شک دارم که اشتباه هم کرده باشه . برای اطمینان حالا یه کتاب دیگم دارم و اونم نگاه میکنم ولی مطمئنم این جمله نقص نداره . در حال حاضر باز هم نفهمیدم این جمله رو از کجا آوردی و مجوز داده نمیشه !!!

پ ن : مطمئنی جمله رو دستکاری نکردی ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 22:12
نمایش جزئیات
آفلاین
به بلیز:بلیز عزیز من الان کتاب 5 جلومه قسمت دوم فصل سی و شش .نمیدونم دیگه چه جوری نظرمو بگم

نقل قول از بلاکتریس:من وفا دارترین خادم لرد هستم.من جادوی سیاه رو از لرد یاد گرفتم.لرد چیزی به من داده که حتی فکرشم نمیتونی بکنی!(خب بلیز این نهایت توانایی منه در مورد روشن کردن موضوع)لطفا اگه من اشتباه میکنم یعنی موضوع کاملا روشنه به من توضیح بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 22:10
نمایش جزئیات
آفلاین
مرگ خوار شماره 4،

به یک سری دلایل من به شما مجوز نمیدم.

اولا که شما میتونی بری تو تاپیک های مختلف در مورد مرگ دامبل بحث کنی و نیاز به تاپیک جدید نیست.

دوما تاپیک ارزشی میشه به نظر من و همه فقط میان یک پست دو خطی میزنند و میرن.

مجوز داده نمیشود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 14:41
نمایش جزئیات
آفلاین
آقایون ناظرا میخواستم یه تاپیک در مورد اینکه چرا دامبلدور پس از برخورد طلسم اسنیپ بهش اول رفت هوا بطنم.
اجازه هست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 11:25
نمایش جزئیات
آفلاین
باسیلیسک عزیز بلاتریکس در آخر کتاب پنجم چنین حرفی نزده . من از زننده تاپیک انتظار دارم خودش در مورد موضوعی که میخواد بنویسه اطلاعات کامل داشته باشه . ضمنا خواهشا کامل بگو منظورت از این هدیه چیه و میخوای در چه موردی بحث کنی ؟ چون اگر منظورت در مورد جانپیچ ها باشه که ما یه تاپیک هورکراکس ها داریم که در مورد اینه که جان پیچ ها امکان دارن کجا مخفی شده باشند و در اون صورت میتونی این ایدتو همونجا مطرح کنی . منتظر توضیحات کاملت هستم .
موفق باشی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 22:46
نمایش جزئیات
آفلاین
به سیریوس و بلیز:من قبلا هم به بلیز گفته بودم میخوام تاپیکی بزنم که درباره جمله ی بلاکتریس در آخر کتاب پنج که میگه لرد به من چیزی داده که فکرشم نمیتونی بکنی .بحث کنم

اسم تاپیکم تو پست قبلیم تو همینجا گفتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 19:26
نمایش جزئیات
آفلاین
به سیریوس و جیمز : چشم هر چی شما بگید تسلیم !

به مرلین :
خوب ... من میدونم میخوای در چه موردی بحث کنی بنابراین بهت مجوز رو میدم . ولی چند شرط داره که باید اینا رو رعایت کنی :

1- تاپیک یک طرفه نباشه یعنی اینکه اینجوری نباشه که همه فقط در مورد ایده تو بحث کنند بلکه باید طوری باشه که هم در مورد ایده تو بحث کنند و هم ایده های احتمالیه خودشونم بگن . بنابراین سعی کن تاپیک رو جوری اداره کنی تا از همه ابعاد بشه روش بحث کرد و به اصطلاح برای تاپیکت فضای لازم رو فراهم کنی . همچنین عنوان تاپیکتم تغییر بده یه جوری باشه که بیشتر حالت پرسشی داشته باشه تا اینکه انگار این موضوع کاملا روشن شده .

2- مجوز دو تا تاپیک نمیدم بنابراین یا همه پستتو یه جا بزن یا هم اینکه در اون تاپیک در دو نوبت پست بزن !

موفق باشی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!