يه نگاهي به تاپيك شخصيتي بود به نام بندازيد. اكثر پستهاش يك خطي و دو خطي و بيمحتوا هست. لطف كنيد پستهاي بيمحتواش رو حذف كنيد و اگر ميبينيد كه بدرد بخور نيست قفلش كنيد تا حذف بشه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy
سلام مي خواستم يه تاپيك به عنوان دامبلدور در آخرين نامه به پتونيا چه گفت كه هري را از خانه بيرون نينداخت ؟ بزنم چون همين نامه بود كه باعث شد پتونيا دورسلي هري رو از خونه بيرون نندازه . دامبلدور در نامه اي كه در كتاب 5 نوشت آخرين نامه رو به پتونيا ياد آوري كرد لطفا زودتر جواب بدين
خوب به نظر من جوابش مشخصه . 1- در اون کتاب دستور العمل هایی وجود داشت که در کتاب های درسی نبود . 2- وجود خود اسنیپ نوعی استرس رو در هری ایجاد میکرد که نمیذاشت کارشو درست انجام بده . 3- احتمالا چون اون موقع از درس معجون سازی نفرت داشت اصلا تلاشی برای یادگیری نمیکرده .
با این حال خرچال جان این تاپیک به تالار اسرار ربط نداره . اگر فکر میکنی با توجه به توضیحات بالا هنوز در سوالت شک داری بهتره بری در تالار اصلی در خواست گرفتن مجوز بدی چون کلا این تاپیک به اونجا ربط داره .
به استابی بردمن : در مورد تشکیل اون حرمه که فکر میکنم توی کتاب به این موضوع اشاره شده چون چوبدستی ولدمورت و هری یکی بوده و همونجور که سیریوس در فصل بعدی گفت در اینجور مواقع یکی از چوبدستی ها سعی میکنه که اون یکی چوبدستی رو وادار کنه تا طلسم های قبلش رو کنه . فکر نکنم نکته مبهمی مونده باشه . در مورد نابود نشدن ولدمورتم که باز ما میدونیم بخاطر وجود هورکراکس ها میباشد که ولدمورت از قبل آنها رو ساخته .
به هر حال موضوع بالا رو بهتره در تالار اصلی مطرح کنی . اگر قرار باشه مجوز بگیری باید بری تالار اصلی .
در مورد نویل و جینی هم بگم که دامبلدور گفته آخر سر هری باید ولدمورت رو بکشه . حالا اگر نظری داری یه تاپیک در تالار اسرار هست که چگونه لردسیاه کشته میشود یا یه همچین چیزی . میتونی نظراتتو اونجا بگی . فوقش اگر دیدیم موضوع جالبیه بعد اجازه زدن تاپیک صادر میشه که من بعید میدونم .
به آبرفروث : آبرفروث عزیز . رولینگ شیشتا کتاب نوشته تا در دونه دونشون بگه که هری از جادوی سیاه متنفره و هرگز به سویش کشیده نمیشه . خوب معلومه دیگه هری اگر بعد از کتاب هفتم هم زنده بمونه به سمت جادوی سیاه کشیده نمیشه تا یه ولدمورت دیگه پدید بیاد !!!! در ثانی به قول جیمز به تاپیک های ارزشی مجوز داده نمیشه .