جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 17 شهریور 1385 16:12
نمایش جزئیات
آفلاین
درخواست مجوز برای این تاپیک:
" آیا هری در کتاب 7 دست به کارهای غیر اخلاقی با دختر های اطرافش می زنه؟"



جیمز: جانم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1385/6/18 2:22:44
تا يار كه را خواهد و ميلش به كه باشد
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 16 شهریور 1385 13:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظراي تالار اصلي

يه نگاهي به تاپيك شخصيتي بود به نام بندازيد. اكثر پستهاش يك خطي و دو خطي و بي‌محتوا هست. لطف كنيد پستهاي بي‌محتواش رو حذف كنيد و اگر مي‌بينيد كه بدرد بخور نيست قفلش كنيد تا حذف بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 16 شهریور 1385 12:34
نمایش جزئیات
آفلاین
استابي بوردمن عزیز!
تاپیک خوبی از آب در نمیاد،علل دیرکردش ربطی به ما نداره اصلا!رولینگ هر موقع بخواد بنویسه و اصلا بحثی نداره دیگه.،مجوز داده نمیشه.

توبیاس اسنیپ در مورد تاپیک شما باید بررسی شه،اگر بقیه ناظران هم موافقم بودن بزن.منتظر باش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 16 شهریور 1385 10:59
نمایش جزئیات
آفلاین
می شه در صورت امکان مجوز منو بدید ((تو پست 127... ))
فقط به یک نتیجه برسیم بعدا قفل کنین...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 16 شهریور 1385 02:38
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم 1 تاپیک با موضوع علل دیرکرد کتاب 7 بزنم
اجازه هست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 16 شهریور 1385 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام مي خواستم يه تاپيك به عنوان دامبلدور در آخرين نامه به پتونيا چه گفت كه هري را از خانه بيرون نينداخت ؟ بزنم چون همين نامه بود كه باعث شد پتونيا دورسلي هري رو از خونه بيرون نندازه . دامبلدور در نامه اي كه در كتاب 5 نوشت آخرين نامه رو به پتونيا ياد آوري كرد لطفا زودتر جواب بدين


__________

بهت مجوز ميدم به دو شرط :

1- با ادب باشي ,‌ يهني چي زود باشين؟؟

2- ارزشي نشه چون سريع پاك ميشه بدون فوت وقت

سيريوس كبير

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1385/6/16 2:00:44
يادت باشه وقتي خدا بهت ميگه باشه چيزي رو كه مي خواي بهت ميده .
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: چهارشنبه 15 شهریور 1385 19:44
نمایش جزئیات
آفلاین
لطفا مجوز تاپیکی که من با نام "به نظر شما چه کسایی تو کتاب هفت هری کشته خواهند شد"
رو بدین و از قفلی درش بیارین
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
به خرچال :

خوب به نظر من جوابش مشخصه .
1- در اون کتاب دستور العمل هایی وجود داشت که در کتاب های درسی نبود .
2- وجود خود اسنیپ نوعی استرس رو در هری ایجاد میکرد که نمیذاشت کارشو درست انجام بده .
3- احتمالا چون اون موقع از درس معجون سازی نفرت داشت اصلا تلاشی برای یادگیری نمیکرده .

با این حال خرچال جان این تاپیک به تالار اسرار ربط نداره . اگر فکر میکنی با توجه به توضیحات بالا هنوز در سوالت شک داری بهتره بری در تالار اصلی در خواست گرفتن مجوز بدی چون کلا این تاپیک به اونجا ربط داره .

با تشکر - بلیز زابینی ناظر انجمن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 22:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من مي خواستم واسه اين تاپيك مجوز بگيرم ( چرا هري سر كلاس اسنيپ نمي تونست معجونشو خوب درست كنه ؟ ) مي دونم خيلي طولانيه اما واقعا واسم سواله كه چطور تونسته از رو كتاب شاهزاده كه همون اسنيپه به اين خوبي عمل كنه اما با دستورالعمل اون نمي تونه خواهش مي كنم مجوزو بهم بدين خيلي ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
يادت باشه وقتي خدا بهت ميگه باشه چيزي رو كه مي خواي بهت ميده .
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 شهریور 1385 10:22
نمایش جزئیات
آفلاین
به استابی بردمن :
در مورد تشکیل اون حرمه که فکر میکنم توی کتاب به این موضوع اشاره شده چون چوبدستی ولدمورت و هری یکی بوده و همونجور که سیریوس در فصل بعدی گفت در اینجور مواقع یکی از چوبدستی ها سعی میکنه که اون یکی چوبدستی رو وادار کنه تا طلسم های قبلش رو کنه . فکر نکنم نکته مبهمی مونده باشه .
در مورد نابود نشدن ولدمورتم که باز ما میدونیم بخاطر وجود هورکراکس ها میباشد که ولدمورت از قبل آنها رو ساخته .

به هر حال موضوع بالا رو بهتره در تالار اصلی مطرح کنی . اگر قرار باشه مجوز بگیری باید بری تالار اصلی .

در مورد نویل و جینی هم بگم که دامبلدور گفته آخر سر هری باید ولدمورت رو بکشه . حالا اگر نظری داری یه تاپیک در تالار اسرار هست که چگونه لردسیاه کشته میشود یا یه همچین چیزی . میتونی نظراتتو اونجا بگی . فوقش اگر دیدیم موضوع جالبیه بعد اجازه زدن تاپیک صادر میشه که من بعید میدونم .

به آبرفروث :
آبرفروث عزیز . رولینگ شیشتا کتاب نوشته تا در دونه دونشون بگه که هری از جادوی سیاه متنفره و هرگز به سویش کشیده نمیشه . خوب معلومه دیگه هری اگر بعد از کتاب هفتم هم زنده بمونه به سمت جادوی سیاه کشیده نمیشه تا یه ولدمورت دیگه پدید بیاد !!!!
در ثانی به قول جیمز به تاپیک های ارزشی مجوز داده نمیشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!