1) موضوع تاپیک را اینطور تفسیر کنیم که منظور از لرد ولدمورت، همان مشکلات، سختی ها، انسان های مخالف و سراشیبی های زندگی است که بنظر من باید با ولدمورت به شدت جنگید و کم نیاورد!
2) بنظر من میشود از سیاه ترین کاراکتر خلق شده توسط رولینگ یعنی لرد ولدمورت استفاده ابزاری کرد! من ابدا مذهبی نیستم ولی مذهبی ها تعبیری دارند که میگویند خداوند هیچ چیزی را بدون حکمت نیافریده! ما میتونیم از خوبی های لرد ولدمورت استفاده ابزاری کنیم! از آن وجه سیاه و نشکنش در مقابل مشکلات زندگی و انسان های نامرد استفاده کنیم! از شخصیت سیاه خودساخته ش! ولدمورت در اوج ذلالت دنیای مشنگی استعداد خود را کشف کرد! پیشتر از آنکه دامبلدور به سراغش بیاید متوجه شده بود اسانی عادی نیست!
در مقابل ارباب بزرگوار تعظیم میکنم . کاری همیشه وقتی ایشون میاد میکنم .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
I close my eyes, only for a moment and the moment's gone All my dreams pass before my eyes in curiosity Just a drop of water in an endless sea All we do crumbles to the ground, though we refuse to see Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky It slips away and all your money won't another minute buy Dust in the wind All we are is dust in the wind Everything is dust in the wind
من اول از راه معرفت دوم از دوستی سوم ازراه فش و فش کشی چارم از راه دعوا پیخ پیخ کارمو پیش میبرم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!! *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-