من ترجیح میدم جای اون نباشم , ولی اگه بودم از همون اول عین آدم(!) بشینم سر درس و زندگیم,اخلاقمو درست کنم و به خون اصیل نبودنم اهمیت ندم,وقتی هم عین آدم بزرگ شدم و دوره کشتن مامان هری جان شد اونو نکشم بجاش ببرمش باغ وحش(بچشو),گرچه اونجا با یه ولدی دیگه روبرو می شدم و اون جای منو می گرفت,بعدشم که هری رفت سال پنجم و اون لرد جدیده که جامو گرفته گل کرد و اومد من رو بکشه با دو قلوها مار ها رو بندازم به جون وزغ صورتی پیر بعد برم لرد تقلبی رو بکشم...بعدشم...لرد به این خوبی دیده بودید؟
لــــــــــــــــــرد ولـــــــــــــــــــــــــــــــــدموت در خدمت شمــْْـــــــا!
اگر لرد ولدمورت مفتخر می بود که من، او باشم (عجب جلمه ای! خخخخخ) اولندش که لیلی پاتر را نمی کشتم! یا اگر هم کشتم، بچه اش را به عنوان دستیار با خودم می بردم (مثلا خیر سرمان، هری پاتر را همچون خودمان دیده بودیم که می خواستیم بکشیمش دیگر! فراموش نکنیم که ولدمورت، پیشگویی را به طور کامل نمی دانست و خبر نداشت که حتما یکی از این دو باید دیگری را به قتل برساند) و طوری تربیت می کردم که عبد و اجیر بنده باشد و هرگز به فکرش هم خطور نکند بر علیه ما کاری بکند.
دومین کاری که انجام نمی دادم، کشتار بی دلیل بود. لرد ولدمورت بنا بر نص کتاب فردی بسیار باهوش بود و افراد باهوش معمولا از عقل خود استفاده می کنند، نه زور... وقتی به جادوی سیاه تسلط داشته باشیم، با طلسم فرمان سردمداران بوقی را تحت فرمان خود در می آوریم و ملت نیز که به صورت عوام، گوسپندانی بیش نمی باشند تحت سلطه غیرمستقیم خود در می آوریم.
برای حکومت ابدی بر دیگران، کافیست وانمود کنیم قدرت دست آن هاست و وانمود کنیم که حکومت نمی کنیم! همان کاری که قرن هاست زنان در جهان انجام می دهند: تمام قدرت منزل در دست بانوانی است که به همسرشان می قبولانند مرد مقتدری است و حرف حرف شوهر جان است، ولی با سیاست حرف خودشان را پیش می برند.
با این تفاصیل، ما هم دو کاری که انجام نمی دادیم را نوشته ایم و هم دو کاری را که انجام می دادیم!
یک مدت طولانی شخصیت جدید نذاشتم اما حالا دوباره میخوام با یک شخصیت جنجالی تاپیک رو فعال کنم!
شخصیت این دوره که وقت طولانی تری شاید دو هفته بهش تعلق میگیره؛
تام مورولو ریدل معروف به لرد سیاه، اسمشو نبر یا لرد ولدمورت
هست!
پیشنهاد میکنم دو کار که ولدمورت رو اگر دراختیار داشتید انجامش میدادید و دو کار که اگر ولمورت رو در اختیارتون داشتید به هیچ وجه انجام نمی دادید رو بنویسید!
منطقی ترین، شاید طنز ترین و شاید هم تعصب آمیز ترین پاسخ انتخاب میشه و انتخاب شخصیت با خودشه، پس به خوبی فکر کنید و بعد پست بزنید.
خیلی ممنونم، فیلیوس فلیت ویک
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دربرابر شرارت وزیر و مدیر خیانت کار و مفسد و چیزکش جامعه ساکت نمی مانیم ... !
من اگه جای لوسیوس بودم هیچ وقت زیاد به آرتور گیر نمیدادم با ریگولوس بلکم موافقم اخه اون چه اسم مسخره ای بود که واسه بچش گزاشته بود آدم یاد خون آشامو و گورزیلا میفته در مورد وفاداریش به لرد و خون اصیلی خوب از خانوادش به ارث رسیده بود چیکار کنه در کل شخصیت متوسطی بود
من اگه جای لوسیوس بودم اول اینکه یه اسم درست و حسابی واسه تنها پسرم انتخاب میکردم؛دوم هم اینکه اصلا سراغ لرد نمیرفتم و با سیسی میشستیم خونه عین ادم بچه داریمونو میکردیم
حالا چرا لوسیوس مالفوی؟ من هیچوقت نسبت به لوسیوس مالفوی تو کتاب نظر خاصی نداشتم که بخوام بذارمش زیر ذربین تا ببینم چه کاراییش جالب بودن و چه کاراییش مسخره! ولی هرچی باشه لوسی از خودمونه...یه همگروهی و مهمتر از اون یه همکار پس مطمئن باشین که من هرگز در مورد یه همچین شخصی چیز بدی نمی نویسم! خب در پاسخ به جای خالی اول من اگر جای لوسیوس مالفوی بودم کلا با همه کاراش موافق بودم مثل خون اصیلش رفتار کرد!فقط کاش تو کتاب دوم وقتی فهمید دابی از خونه رفته بیرون می ذاشتت تو اجاق و می پختش تا دیگه نتونه بره به هری هشدار بده! در پاسخ به جای خالی دوم من اگر جای لوسی بودم عمرا از کارایی که کردم پشیمون میشدم!...پشیمون نشد؟پس کتاب آخر چی بود؟اون نارسیسا بود؟اونم نشد؟پس برای چی به لرد خیانت کرد؟باشه بذار یه لحظه فکر کنم من جاش بودم هیچوقت به پرو پای یه کارمند بی ارزش وزارت خونه مثل آرتور ویزلی نمی پیچیدم!
خیلی وقت ها شده، وقتی یک کتابی رو می خوانیم و حسابی تو نقش بعضی کارکتر ها فرو میریم یا اصطلاحاً جوگیر می شیم، یک سری ایراداتی رو از شخصیت ها می گیریم.
که مثلا فلان شخصیت باید فلان کار رو می کرد یا فلان کار رو نمی کرد!
این تاپیک دقیقا واسه همینه:
شما کاربرای عزیز، هر هفته بعد از معرفی و ذکر نام یک شخصیت هری پاتری، می خوام دو تا کاری که اگر جای اون شخصیت بودید می کردید یا نمی کردید رو بنویسید.
پس انگاری هر هفته می نویسید:
1) من اگر جای -------- بودم، فلان کار رو حتما انجام میدادم.
2) من اگر جای ---------- بودم، اصلا اون کار رو انجام نمی دادم.
برای هر کدوم فقط یک جواب می تونید داشته باشید.
در ضمن آخر هر ماه یک مسابقه برگزار میشه و بعد از آرشیو کردن و یکجا کردن تمام نظرات اون ماه، خلاقانه ترین، جالب ترین و منطقی ترین (میتونه هر کدومش باشه) نظر انتخاب میشه.
پس حواستون به نظراتتون باشه، بهترینشون رو بنویسید.
شخصیت این هفته، یعنی از امروز جمعه تا روز جمعه هفته دیگه، جناب آقای لوسیوس مالفوی هستند.
ضمناً می تونید برای انتخاب شخصیت هفته بعد، به من پیام بدید و نظرتون رو اعلام کنید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دربرابر شرارت وزیر و مدیر خیانت کار و مفسد و چیزکش جامعه ساکت نمی مانیم ... !