جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

33 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
33
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 2 دی 1388 18:21
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

خیر

2-سابقه عضویت در محفل؟

خیر شما جادوگرا کوچیکتر از اونید که من عضو گروه شما باشم(:دی)

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

سفیدا بی حالو بدون هیجانن اینقدر خوبن که حالتو بهم می زنن
سیاه خیلی باحالان پر از سیاهی خشونت . پر از هیجان

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

شما جون بخواه ما مخلص شماییم چشم چشم :دی


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

به نظرم من آدم های مهم همشون کچل بودن



6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

آوادکدوارا به همین سادگی بهمی خوشمزگی

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

تمام تنشو ماساژ میدم

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

به من مربوط نیست لرد سیاه چه کارایی می کنه حتما یه چیزی می دونه خودش که اینکارو کرده مگه نه عزیزم؟

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

قصد کشتن یه نفرو دارم هنوز موفق نشدم

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: خیلی مسخره است

طلسمهای ممنوعه: خیلی فاز می دن وای مخصو صا کروسیاتوس (کرشیو)

الف دال: oh shet!
-----------------------------

متاسفانه تجربه تون برای مرگخوار شدن خیلی کمه.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/10/3 21:08:26
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/10/3 21:29:58
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 21 آذر 1388 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

خير!

2-سابقه عضویت در محفل؟

بله! هنوزم هستم!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

سفيدا سفيدن و سياها سياه! ولي من خودم خاكستريم!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

من دستورات دامبلدورم اجرا نميكنم! ولي حاضرم جانم رو فدا كنم. البته در لحظه آخر از جلوي طلسم كنار ميكشم!

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

قبلا" در فرم عضويت محفل گفتم. قدرت شير در يال هاشه و انسان هم همين طوريه.(چه جادوگر و چه عادي) پس ميشه گفت جادوگر كچل به هيچ وجه قدرتمند نيست!

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

تا حالا به فكر نابود كردن خودم نيفتادم!

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

يقينا" نوازشش نميكنم. ولي سعي ميكنم با عطوفت با او رفتار كنم. آخه يكي بگه حيوون قحط بود كه مار خريدي؟

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

حتما" عشقش كشيده و از ته زده!

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

با ايوان روزيه شوخي هاي متعددي كردم!

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: از كمش خوشم مياد

طلسمهای ممنوعه: دوس دارم! البته فقط در حد دوست!

الف دال: از همون اول خوشم نيومد ازش!

-----------------------------




که جادوگر کچل به هيچ وجه قدرتمند نيست.هان؟که حيوون قحط بود كه مار خريدي.هان؟
شانس آوردی که محفلی هستی و نمیتونم تاییدت کنم.وگرنه به تک تک موهای سرت حالی میکردم که قدرتمند یعنی چی!

گذشته از حس وفاداری و علاقه عمیقی که در شما نسبت به لرد و ارتش سیاه میبینم(!)سیریوس محفلی بود و تا لحظه مرگش محفلی موند.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1388/9/21 15:37:05
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1388/9/22 14:33:35
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1388/9/22 14:35:00
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/9/23 21:15:56
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: دوشنبه 13 مهر 1388 13:58
نمایش جزئیات
آفلاین
-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

بله


2-سابقه عضویت در محفل؟

خیر ارباب


3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

جبهه سیاه ارباب رو دارن جبهه سفید یه کپه ریش


4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

امممم...بستگی داره ارباب، اینکه چند گالیون بهم بماسه


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

تاریخ نشون داده که جادوگران کچل قدرت بیشتری دارن نسبت با جادوگران ریشو


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

امممممم...ارباب، محفلی چیه؟ من که هیچ چیزی جز دو سه تا سوسک نمیبینم!


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

واسش اسفناج میگیرم بره حال کنه


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

ارباب در واقع مایکل جکسون بوده بعد از اینکه طی یک حرکت خرابکارانه قصد کشتنشون رو میکنن میرن به فرانسه و در اونجا با نام مستعار ژان وار ژان زندگی میکنن، پس از مدتی به انگلستان میان و با یک عمل جادویی جراحی پلاستیک دماغ و موهاشون رو بر میدارن تا توسط دشمنانشون شناخته نشن و با نام لرد ولدمورت، جادوگر کبیر به زندگی پر برکت خودشون ادامه میدن


9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

اممممممممم...یه بار مورگانا لی فای رو با دستکش های بکس جادو شده له و لورده کردم


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: بستگی به مدلش داره...

طلسمهای ممنوعه: مال بچه فوفولاست!

الف دال: بچه فوفول ها


چند گالیون...هان؟
تشریف بیارین گالیونو حضورا نشونتون بدم.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/7/13 15:18:36
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 10 مهر 1388 13:16
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

مسلما نه! متاسفانه در طي چند قرن اخير بعد از مرگم ، افتخار اينو نداشتم كه در خدمت گولاخترين نواده ي سالازار باشم !

2-سابقه عضویت در محفل؟

بـــــــــــــــــــــــــــــــــله !

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

1. روئساي سفيد ريش دارن‌ ! اما روئساي سياه ندارن.
2. روئساي سفيد اصولا ليبرالن !‌ اما روئساي سياه اصولا ديكتاتورن .
3. روئساي سفيد عينك ميزنن ! اما روئساي سياه عينك نمي زنن .
4. روئساي سفيد حكم رئيس رو براي زير دستاشون دارن !‌ اما روئساي سياه حكم ارباب رو براي زير دستاشون دارن .
5 . مشكي رنگ عشقه

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

واي اگر كه ارباب ، حكم جهادم دهد ، ارتش دامبل نتواند كه جوابم دهد !


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

بيشك ديدگاه هر كس نشانه ي طرز تفكر اوست . ما در برابر ديدگاه افراد مسئول نيستيم


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

جلوي چشمش ريشاي آلبوسو بزنين !

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

براش لالايي مي خونم تا بكپه !


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

ارباب حتما مي خواسته يه مد جديد راه بندازه كه اصولا موفق بوده . مگه نديدي خواننده هاي راك دارن يك به يك كچل و بي دماغ مي شن ؟ !


9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

به آلبوس گفتم : دوسِت دارم


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:


ريش: صراط مستقيم !

فرق بين ساحره و جادوگر: فرق بين الاغ و خر !

طلسمهای ممنوعه: چيزي كه عيان است ! چه حاجت به امتحان است !

الف دال: گراب علي پلنگ !


خوش اومدین.

درباره کپیدن نجینی هم بعدا با هم حرف میزنیم!

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/7/11 18:12:17
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 22 شهریور 1388 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

بله

2-سابقه عضویت در محفل؟

بله

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

الان ؟ تفاوت توی رنگشون .

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

بلی ... اگر جزو همون اطاعت محض حساب میشه .


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟


نقطه عطف حضور استر در سایت


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

بفرستیش محفل ، البته قبلا میتونست بره اتاق سارا !


7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

افتخار میدیم از محیط پیام شخصی بریم تو چت با هم گپ بزنیم .


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

چون این جور چیزا دست و پا گیره لرد برداشته گذاشته تو جیبش! دماغشم میخواست شبیه مایکل کنه نتونست آنطوری شد .


9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

حضور در سایت جادوگران
البته ناگفته نماند تا الان دو یا سه تا مرگخوار رو هم کشتم .


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: فرق بین ساحره و جادوگر ، دامبل و لرد و ...

طلسمهای ممنوعه: زیاد کارایی نداره، چون تقریبا همه استفاده میکنن! من ترجیح میدم جور دیگه ای عمل کنم .

الف دال:
اونز . دی سارا


فعالیت شما منحصر شده به هاگوارتز...قبلا یکی دو نفر رو به امید فعالیت بیشتر همینجوری تایید کردم ولی نشد.برای همین اول فعالیت بعد تایید.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/22 20:22:46
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 21 شهریور 1388 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
والا دیگه حافظه ما مثل قدیم ها کار نمیکنه مادر !!! چیز پدرم!!! چیز فرزندم !!! چیز اربابم !!!!
اربابم !! فکر کنم قبلا بودم !!!

2-سابقه عضویت در محفل؟
من به این سوال هیچگونه پاسخی نمیدم !!!!

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟
تابلو دیگه !!! رنگشون !! یک سفید ها سیاهن ولی با فریب میگن ما سفید مفیدیم !!! سیاه اینقدر سیاهن که نمیتونن هیچ کسی رو فریب بدن !!!

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

بلی بلی

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کله لرد زیباست چه با مو چی بی مو !!! هر جادوگری کچل باشه حتما میخواسته از ارباب تقلید کنه پس باید کشته بشه

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
یه نور سبز ببینه

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
براش غذای خوش مزه درست میکنیم !!! بخورد چاق شود بعد از چاقی بترکد !!!


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

موها رو باد برده !!! ارباب هم از غمه موها گریه کرده !!! بعد آب دماغش جاری شده !! اومده با تسمال دماغش رو بگیره !!! یکم محکم گرفته !!! دماغ پر !!!

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
یه بار یه یارو محفلی رو بردیم بعد زدیمش بعد کشتیمش بعد شکنجش دادیم تا اعتراف کرد !!!! ولی یادم نیست به چی اعتراف کرد


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش: ریش از پشم ساخته شده و ما از پشم پول تولید میکنیم !!!!
طلسمهای ممنوعه: نفس من بیدن !!!
الف دال: ایششششششششششششششششش



نگاه کن...نه سرتو بلند کن و به هیکل ارباب یه نگاهی بنداز.لاغر شده،نه؟
به نظر شما مقصر کیه؟همون آشپزی نیست که ارباب رو ول کرد و رفت؟
ارباب الان هشت ماهه که داره نیمرو میخوره.
صرفنظر از رفتارتون با نجینی تایید شد..چون ارباب دیگه طاقت گرسنگی رو نداره.

به خونتون خوش اومدین آشپز مونی.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/21 22:51:15
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 21 شهریور 1388 22:00
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟
نه متأسفانه. ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری میمیره الانم دیر نیست
2-سابقه عضویت در محفل؟

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

اوم....یه لحظه الان یادم میاد....مــــــــــامـــــــــان

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

صد در صد، اصلاً صد در هزار

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

کچل بیمار است ما باید به فرد کچل کمک کنیم.من همین جا از دوستان مرگخوار تقاضا میکنم که موهای خود را کوتاه کنند که ولدی ببینه دردش تسکین پیدا کنه

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

با لغت(لگد) میزنیم تو گوشش که دیگه از این گل خوریا نکنه.

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

میرم کنارش،نوازشش میکنم،شبا توی بغلم میگیرمش و میخوابم و ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
احتمالاً با قیچی بازی میکرده.

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

من یه بار با یکی دعوام شد بهش فحش دادم،در رفتم.(آخر رذالت)

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بیان کنید:
-ریش: برادر بسیجی
-طلسمهای ممنوعه: به به
-الف دال:ندامت و پشیمانی.




ارنی عزیز

تجربه شما خیلی کمه.بیشتر پستاتون مربوط به ثبت نام و اینجور چیزا بود.برای تاییدتون کمی تجربه و فعالیت بیشتر لازم دارم.

(یکی به من توضیح بده چطوری میشه با لگد زد تو گوش یکی؟!)

تایید نشد.



ببینید ارباب من تازه به سایت برگشتم و فعالیتم برای همین کمه.وقتی من اومدم جلسه ی آخر کلاسها بود که در 2تاش شرکت کردم.الانم دیگه لیگ کوییدیچ شروع میشه و میتونید شاهد فعالیت های من باشید.برای خطر کله ی کچل شما الان توی یه امتحانم شرکت میکنم.
تجدید نظر شود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/22 8:52:29
ویرایش شده توسط ارنی مک میلان در 1388/6/22 11:29:00
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 شهریور 1388 13:01
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

از زمان لرد بودن سرژ و از بعد از اونم از وقتی نقش معاون لرد به وجود اومد همیشه به عنوان معاون لرد ها ایفای نقش میکردم


2-سابقه عضویت در محفل؟

ندارم.


3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

محفلی ها آدم خوبان ... سیاه ها آدم بَدان ...

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

بله ... کاملا حاضرم.

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

یک سری آدم مثل همه.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

انقدر بزنیمش که دیگه از جاش بلند نشه.

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

دوستش خواهیم داشت.


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

خود لردسیاه جلوی آینه نشسته و این بلایا رو سر خودش آورده.


9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

بازگشت دوباره به جمع مرگخواران.


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:


ریش : ریش اگر حالت فانتزی داشته باشه عکس پرسنلیتونو قبول نمیکنن.


طلسم های ممنوعه : فرمان، کروشیو، آواداکدورا.


الف دال : هیات خلوط مهفل..


فرم کاملا بی حوصله پر شده بود.
با توجه به سوابق قبلیتون تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1388/6/17 13:05:44
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/21 22:06:00
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 14 شهریور 1388 20:58
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام !

1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

از زمان تاسیس شدن این انجمن ، در واقع از زمان لرد شدن بارون خون آلود ، در گروه مرگ خواران عضو بودیم .


2-سابقه عضویت در محفل؟

هرگز ! همین که با یکیشون زندگی می کنم ... کافیه !


3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

مثل تفاوت من و سارا ...


4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

آره... به شرطی که روابط خانوادگی رو به شدت در نظر داشته باشه ...


5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

اوه ... حرف این یکی رو نزن که اصلا حوصله ندارم ... یکی همین چند روز پیش رفت سربازی !!! با 4 زد می فهمی با با 4 ...!


6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

یه تک پا تشریف بیارید خونه ، کاملا روشنتون می کنم در این زمینه!



7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

دوستش خواهیم داشت ...


8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

موها و دماغ لرد کاملا طبیعیه ! وقتی خواهر به این خشگلی داره دیگه اصلا موها و دماغ ولدی به چشم نمی یاد ! خیالتون تخت باشه!


9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

سارا اوانز هرازگاهی یکی از اونا رو به اختصار در چت باکس بیان می کنه ... منتظر باشید !


10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:


ریش : ما که نداریم ، پس بی خیال !


طلسم های ممنوعه : اگه می شد ، چی می شد ...!


الف دال : حیاط خلوت محفل ...



با تشکر :




شما ماموریت قبلی رو که لردای قبلی بهتون داده بودن انجام دادین؟سر سارا رو آوردین؟لرد سیزدهم از اون لردا نیست ها...سرشو میخوام.قراره بزنم سر در خانه ریدل.

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/16 3:55:14
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/16 3:58:54
از دفتر خاطراتم :

از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 شهریور 1388 02:09
نمایش جزئیات
آفلاین
1-سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران؟

با افتخار می تونم بگم بله ارباب

2-سابقه عضویت در محفل؟

حتی فکرشم نمی تونم بکنم که تن به این خواری بدم !

3-مهمترین تفاوت بین دو جبهه سیاه و سفید؟

وجود شما تفاوت بین سیاهی سفیدی ،تاریکی و روشنی و حتی زندگی و مرگ هست ارباب .

4-آیاحاضر به اطاعت محض از دستورات لرد سیاه هستید؟آیا حاضرید جان خود را در راه ارباب فدا کنید؟

افتخاری بالا تر از این؟!اگر چیز با ارزش تری را هم داشتم فدا می کنم.

5-نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

جادوگرای کچل رو دوست ندارم . البته به جز ارباب چون کچلیتون زیباییتون رو دو چندان کرده.

6-بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

بعد از شکنجه دادن وکشتن کسانی که آن فرد محفلی دوستشون داره ،در جلوی چشماش، اون رو باید شکنجه داد تا به حد جنون برسه و بعد برای تکه تکه شدن به اژدها و یا اگر تسترال های ارباب گرسنه بودن به آن ها داد. (اگر اژدها و یا تسترال ها مایل به خوردن آن فرد نبودند ،که این امری طبیعیست،از لذت کار کم تر می کنیم و اون رو با آواداکداورا می کشیم.)

7-در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

مثل قبل می برمش گردش. با هم می ریم سینما ، موزه ، نمایشگاه و...

8-به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

فکر می کنم طبق وصیت نامه ی سالازار عمل کردید. البته این یه رازه .

9-یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.

سم ریختن تو شام کریسمس افراد خانواده ی ویزلی !البته خودم نخوردم.

10-نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید:

ریش:

طلسمهای ممنوعه:عشق دوم من (صد البته عشق اول خود شما هستید)

الف دال:با اشاره ی انگشت کوچیکه ی شما از بین خواهند رفت.

-*-*-*-*-*-*-

ارباب دوری از شما خیلی سخت بود. حتی برای چند روز !



____________


مرگخواران هورکراکسهای ارباب هستن.رفتن هرکدوم برگی از زندگی ارباب کنده میشه و با برگشتنشون ارباب جان تازه ای میگیره.(چه ارباب ادیب و فهیمی دارین!به وجودش افتخار کنین.)

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/6/10 2:28:03