جینی ویزلی جدید اجازه گرفتن که شخصیت رو عوض کنن منم گفتم مشکلی نداره. دیگه مسئول تایید یا به من باید خبر میداد که ایشون پذیرفته شده یا خودش شناسه قبلی رو میبست چون خیلی ها سوال میکنن و تغییر شناسه نمیدن یا نظرشون عوض میشه من نمیتونم به صرف این اجازه شناسه ای که حدود یک ماه فقط از آخرین ورودش گذشته رو ببندم تا روزی که کسی جایگزین بشه. الان جینی قبلی بسته شد.
این شناسه جینی ویزلیه، از اون طرف این شناسه هم جینی ویزلیه، و هر دو هم به گریفندور دسترسی دارن!!
از اینا ندیده بودیم که دیدیم!
من با لودو هم که حرف زدم؛به من گفت می تونم شناسه رو بگیرم چون بیش از یک ماهه که نیومده.والا منم گیح شدم!مگه شناسش نباید بسته بشه؟!الآن جینی ویزلی اولی شیرجه بزنه توی سایت چی میشه اونوخت؟!شناسه رو از من میگیرین؟!سر من هوو میارین؟!هری پاتر دو زنه میشه؟!بچه هاش مولتی مامان میشن؟!ویزلی ها مولتی دخمل می شن؟!همی عایا؟!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!!
سلام علیکم تاپیک یتیم خانه سنت دیاگون برای من به صورت نصفه نمایش داده میشه. نصف نوشته هارو نمی تونم ببینم. نمی دونم کسی عکس گذاشته چیکار کرده یا مشکل از سیستم منه. جای دیگه چنین مشکلی نداشتم.
آقا من انتقاد دارم!نه از اون انتقادا!انتقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد دارم! چرا به بلیت ها اینقدر دیر رسیدگی میشه؟!خوبه شخصیت مورد نظر رو بگیرن ملــــــــت؟!خوبه عایا؟!خب مگه مدیر روزی یه بار نمی یاد سایت؟!پس چرا اینقدر دیر؟!سریع تر لدفن!!!
ماجرا از اونجا شروع شد که من تصمیم گرفتم شناسه سیریوس رو ببندم، و با یه شناسه دیگه و به صورت ناشناس و تازه وارد، وارد ایفای نقش بشم. وقتی تصمیم قطعی شد، در رابطه با انتخاب شخصیت جدید با آقای بگمن صحبت کردم. مواردی رو بررسی کردیم و آخرش نظرمون روی خانم بلک شد. شخصیتی که میشد سوژه های زیادی رو ازش بیرون کشید. ولی ایشون گفت تو اگر الان سیریوس بلک رو ببندی بعد از اون ور بری خانم بلک رو ایجاد کنی احتمال زیاد شناخته میشی. با اینکه خودت گفتی نمیخوای شناخته بشی.
منم علاقه شدیدی به شناسه سیریوس دارم. مدارکش هست که من بار ها و بار ها تغییر شناسه دادم ولی سر دو هفته نشده دوباره برگشتم به سیریوس بلک.
خلاصه گفتیم چه کنیم که شناخته نشیم. قرار بر این شد که من برای مدتی مولتی اکانت باشم تا وقتی شناسه سیریوس بسته شد کسی شک نکنه که خانم بلک همون سیریوس بلکه. بالاخره من اکانت جدید رو ساختم و همزمان با سیریوس بلک و خانم بلک شروع به فعالیت کردم و کم کم از شخصیت خانم بلک خوشم اومد. به آقای بگمن گفتم من نه میتونم از سیریوس دل بکنم و نه میخوام که خانم بلک رو از دست بدم. ایشون گفتن خب میتونی مولتی بمونی. من گفتم مگه خلاف نیست؟ گفتن که تا وقتی کسی متوجه نشه مسئله ای نداره، تنها مدیر زنده سایت هم منم فعلا.
این شد که برای مدتی هر دو شناسه دست من بود. بعد از اون مورگانا اینا اومدن خونه ما و ایشون هم مطلع شد که مولتی هستم. گفت خب یوزر و پس خانم بلک رو بده اگر اشکالی نداره منم باهاش گهگاهی رول بزنم که البته بعدش هم من یادم رفت هم ایشون.
تنها انگیزه من برای نگهداشتن خانم بلک، این بود که من می تونستم آزادانه به عنوان عضو تازه وارد در کلاس ها شرکت کنم اونم هر کلاسی که دوست داشته باشم. و اینکه می تونستم عضو تیم کوییدیچ بشم و توی مسابقات شرکت کنم. کاری که با سیریوس نمی تونستم انجام بدم. قانون سهمیه ارشد این اجازه رو نمیداد.
اینکه توی گروه هافلپاف افتادم کار کلاه گروه بندی بود. من گفتم علاقه من یا هافله یا راون که انداختمون توی هافل.
دلیل اینکه حقیقت رو کتمان کردم، دیدم نه به صلاح منه نه مدیریت سایت. ممکنه گاهی دروغ بگم اونم به دلایلی، هر کسی توی زندگیش ممکنه در شرایطی دروغ بگه، ولی دروغگو نیستم و از گفتن حقیقت هم ابایی ندارم. تمام این جریانات هم زیره نظر و با اجازه شخص آقای بگمن بود.
حالا دیگه هر کاری دوست دارین انجام بدین. میخواین داوری رو ازم بگیرین، میخواین کلا شناسه رو ببندین.
آقای بگمن، اینارو گفتم که بدونی ترسی هم از گفتن حقیقت ندارم.
با سلام نمیدونم جای مناسبی دارم کامنت میدم ؟ راستش من نمیتونم توی نظر سنجی هاتون شرکت کنمو نوشته که در فلان تاریخ به پایان رسیده. یعنی واقعا همه نظر سنجی ها باهم به پایان رسیده یا برای من اینطوریه؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Underfed Vulture
قبل از صحبت کردن فکر کنید. قبل از فکر کردن مطالعه کنید.