جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

61 کاربر(ها) آنلاین هستند (46 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
59
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 19 مهر 1393 02:05
نمایش جزئیات
آفلاین

جینی ویزلی جدید اجازه گرفتن که شخصیت رو عوض کنن منم گفتم مشکلی نداره. دیگه مسئول تایید یا به من باید خبر میداد که ایشون پذیرفته شده یا خودش شناسه قبلی رو میبست چون خیلی ها سوال میکنن و تغییر شناسه نمیدن یا نظرشون عوض میشه من نمیتونم به صرف این اجازه شناسه ای که حدود یک ماه فقط از آخرین ورودش گذشته رو ببندم تا روزی که کسی جایگزین بشه. الان جینی قبلی بسته شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 18 مهر 1393 21:50
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سيريوس بلك نوشته:
وا مصیبتااااااااااا
آقای مدیررررررررررررررر، آقااااااااااااااااااااااااا

این شناسه جینی ویزلیه، از اون طرف این شناسه هم جینی ویزلیه، و هر دو هم به گریفندور دسترسی دارن!!

از اینا ندیده بودیم که دیدیم!


من با لودو هم که حرف زدم؛به من گفت می تونم شناسه رو بگیرم چون بیش از یک ماهه که نیومده.والا منم گیح شدم!مگه شناسش نباید بسته بشه؟!الآن جینی ویزلی اولی شیرجه بزنه توی سایت چی میشه اونوخت؟!شناسه رو از من میگیرین؟!سر من هوو میارین؟!هری پاتر دو زنه میشه؟!بچه هاش مولتی مامان میشن؟!ویزلی ها مولتی دخمل می شن؟!همی عایا؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!


ارزشی انفجاری


تصویر تغییر اندازه داده شده




شناسه قبلی:لاوندر براون
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 18 مهر 1393 21:20
نمایش جزئیات
آفلاین
وا مصیبتااااااااااا
آقای مدیررررررررررررررر، آقااااااااااااااااااااااااا

این شناسه جینی ویزلیه، از اون طرف این شناسه هم جینی ویزلیه، و هر دو هم به گریفندور دسترسی دارن!!

از اینا ندیده بودیم که دیدیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مهر 1393 15:52
نمایش جزئیات
آفلاین
ساعت سایت به گمونم با ساعت رسمی مملکت مغایرت داره... هوم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 16 مهر 1393 16:26
نمایش جزئیات
آفلاین
آنتونین دالاهوف از تصاویر بسیار بزرگی استفاده کرده بودن که با توجه به گذشتن از مهلت ویرایش توسط خودشون من تصاویرو حذف کردم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 16 مهر 1393 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام علیکم
تاپیک یتیم خانه سنت دیاگون برای من به صورت نصفه نمایش داده میشه. نصف نوشته هارو نمی تونم ببینم. نمی دونم کسی عکس گذاشته چیکار کرده یا مشکل از سیستم منه.
جای دیگه چنین مشکلی نداشتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 4 مهر 1393 11:26
نمایش جزئیات
آفلاین
بسم مرلین!

آقا من انتقاد دارم!نه از اون انتقادا!انتقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد دارم!
چرا به بلیت ها اینقدر دیر رسیدگی میشه؟!خوبه شخصیت مورد نظر رو بگیرن ملــــــــت؟!خوبه عایا؟!خب مگه مدیر روزی یه بار نمی یاد سایت؟!پس چرا اینقدر دیر؟!سریع تر لدفن!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 4 مهر 1393 00:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

آقا لطفا این صدای دینگ! پیام شخصیا رو (حداقل برای من و کلاه) غیرفعال کنید. بعضی وقتا به شدت رو اعصابه صداش.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

هورکراکس را به خاطر بسپار؛ ولدمورت مردنیست!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 28 شهریور 1393 12:11
نمایش جزئیات
آفلاین
ماجرا از اونجا شروع شد که من تصمیم گرفتم شناسه سیریوس رو ببندم، و با یه شناسه دیگه و به صورت ناشناس و تازه وارد، وارد ایفای نقش بشم.
وقتی تصمیم قطعی شد، در رابطه با انتخاب شخصیت جدید با آقای بگمن صحبت کردم. مواردی رو بررسی کردیم و آخرش نظرمون روی خانم بلک شد. شخصیتی که میشد سوژه های زیادی رو ازش بیرون کشید. ولی ایشون گفت تو اگر الان سیریوس بلک رو ببندی بعد از اون ور بری خانم بلک رو ایجاد کنی احتمال زیاد شناخته میشی. با اینکه خودت گفتی نمیخوای شناخته بشی.

منم علاقه شدیدی به شناسه سیریوس دارم. مدارکش هست که من بار ها و بار ها تغییر شناسه دادم ولی سر دو هفته نشده دوباره برگشتم به سیریوس بلک.

خلاصه گفتیم چه کنیم که شناخته نشیم. قرار بر این شد که من برای مدتی مولتی اکانت باشم تا وقتی شناسه سیریوس بسته شد کسی شک نکنه که خانم بلک همون سیریوس بلکه.
بالاخره من اکانت جدید رو ساختم و همزمان با سیریوس بلک و خانم بلک شروع به فعالیت کردم و کم کم از شخصیت خانم بلک خوشم اومد. به آقای بگمن گفتم من نه میتونم از سیریوس دل بکنم و نه میخوام که خانم بلک رو از دست بدم. ایشون گفتن خب میتونی مولتی بمونی. من گفتم مگه خلاف نیست؟ گفتن که تا وقتی کسی متوجه نشه مسئله ای نداره، تنها مدیر زنده سایت هم منم فعلا.

این شد که برای مدتی هر دو شناسه دست من بود. بعد از اون مورگانا اینا اومدن خونه ما و ایشون هم مطلع شد که مولتی هستم. گفت خب یوزر و پس خانم بلک رو بده اگر اشکالی نداره منم باهاش گهگاهی رول بزنم که البته بعدش هم من یادم رفت هم ایشون.

تنها انگیزه من برای نگهداشتن خانم بلک، این بود که من می تونستم آزادانه به عنوان عضو تازه وارد در کلاس ها شرکت کنم اونم هر کلاسی که دوست داشته باشم. و اینکه می تونستم عضو تیم کوییدیچ بشم و توی مسابقات شرکت کنم. کاری که با سیریوس نمی تونستم انجام بدم. قانون سهمیه ارشد این اجازه رو نمیداد.

اینکه توی گروه هافلپاف افتادم کار کلاه گروه بندی بود. من گفتم علاقه من یا هافله یا راون که انداختمون توی هافل.

دلیل اینکه حقیقت رو کتمان کردم، دیدم نه به صلاح منه نه مدیریت سایت.
ممکنه گاهی دروغ بگم اونم به دلایلی، هر کسی توی زندگیش ممکنه در شرایطی دروغ بگه، ولی دروغگو نیستم و از گفتن حقیقت هم ابایی ندارم.
تمام این جریانات هم زیره نظر و با اجازه شخص آقای بگمن بود.

حالا دیگه هر کاری دوست دارین انجام بدین. میخواین داوری رو ازم بگیرین، میخواین کلا شناسه رو ببندین.

آقای بگمن، اینارو گفتم که بدونی ترسی هم از گفتن حقیقت ندارم.

خلاص!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 28 شهریور 1393 10:28
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نمیدونم جای مناسبی دارم کامنت میدم ؟
راستش من نمیتونم توی نظر سنجی هاتون شرکت کنمو نوشته که در فلان تاریخ به پایان رسیده.
یعنی واقعا همه نظر سنجی ها باهم به پایان رسیده یا برای من اینطوریه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Underfed Vulture


قبل از صحبت کردن فکر کنید.
قبل از فکر کردن مطالعه کنید.