جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

33 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
33
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 فروردین 1388 23:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نام و نام خانوادگی: (نام)بارتی کراوچ،(نام خانوادگی)ولدمورت

نام پدر: تام ماروولو ریدل، ملقب به وَلدی یا همون ولدمورت خودمون

لقب: پسر وَلدی

سابقه عضویت: چه سابقه ای بالاتر از پسر وَلدی بودن است؟!

هدف از عضویت: خدمت به پدر مایه ی خوشبختی است!

آیا در راه لرد حاضرید جان خود را فدا کنید: نمیدونم. ولی اینطور که لرد به من تعظیم کرد در میخانه ی مسنجر، فکر کنم اون میخواد جونشو فدای من بکنه!

نظرتان در مورد محفل: نمیدونم. دایی جیمز میگه جای خوبیه

بهترین راه از بین بردن یک محفلی: سپردن اون به بارتی!


اعلام وفاداری!!!


سایه ی لرد تا ابد مستدام باد!!!


من که میدونستم پشت اون همه اصرار برای یاد دادن شکلک تعظیم یه نقشه ای پنهان شده!

وَلدی؟هوم؟
ضمن اعلام این موضوع که من بابای جنابعالی نیستم:

تایید نشد و هرگز نخواهد شد!


[spoiler=بعد از سکته اینو بخون]به خونه خودت خوش اومدی پسر کوچولوی ارباب.

دفعه بعد اگه خواستی بری فکر قلب ضعیف بابای پیرتو بکن!

تایید شد.[/spoiler]

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/1/26 2:43:32
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 23 فروردین 1388 18:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: پرسی ویزلی

سابقه عضویت: برای خدمت گذاری به لرد چه اهمیتی داره سابقه !

هدف از عضویت: جبران کم کاری های گذشته و خدمت به ارباب !

آیا در راه لرد حاضرید جان خود را فدا کنید: زنده بودنم هم به خاطر لرد هست !

نظرتان در مورد محفل: ترجیح میدم در مورد اینکه چرا سکوی نه و سه چهارم محبوبترین صحنه هست نظر بدم !

بهترین راه از بین بردن یک محفلی: همچنان ترجیح میدم وقتم رو برای فکر کردن روی این موضوع که چرا عمامه کوییرل بوی پیاز ِ گندیده میده بذارم ، تا این موضوع ِ بی ارزش


اعلان وفاداری


باشد تا برای همگان عبرت شود !

دست چپ ارباب

شما هیچوقت نرفته بودین که الان بخوایین برگردین.جاتون همیشه محفوظ بود.ارباب میدونست که هیچ ماده ای قادر به پاک کردن علامت زیبای شوم روی دست شما نیست.

بازگشت شما باعث دلگرمی اربابه.

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1388/1/23 18:53:13
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1388/1/23 18:54:46
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/1/24 0:31:33
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 15 فروردین 1388 20:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:تئودور نات

لقب:گرگ خاکستری

سابقه عضویت:در زمان لرد بودن بارون خون آلود عضو شدم و پس از ان در زمان آناکین و سپس در زمان لوسیوس مالفوی و سپس در زمان دراکو مالفوی خدمت میکردم،همچنین سابقه 3 ماه ناظر و معاون لرد را هم در کارنامه خویش دارم.

هدف از عضویت:نشان دادن وفاداری و سپاسگذاری از زحمتهایشان

آیا در راه لرد حاظرید جان خود را فدا کنید:بارها کرده ام،اینبار هم چنین خواهم کرد.

نظراتان در مورد محفل:گروهی متشکل از افرادی که فکر میکنند میتوانند دنیا را نجات دهند.

بهترین راه از بین بردن یک محفلی:ما سابقه کودک آزاری نداریم!

لینک وفاداری

کارنامه درخشان شما رو کاملا به یاد دارم.

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/1/15 20:25:44
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 15 فروردین 1388 19:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:اوری

سابقه عضویت در مرگخواران: من سابقه زیاد دارم

سابقه ی عضویت در محفل:ندارم

هدف از عضویت: با محفل دشمنی دارم

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ بله


نظر شما در مورد محفل چیست؟یه مشت علافن

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ قلقلک دادن

درود بر لرد سیاه

یا لرد

امیدوارم منو قبول کنی

جان اون ماما قشنگ و بابای مشنگت

شما سابقه داری؟
مادر من مشنگ بود؟
شما جرات میکنی درباره پدر ارباب حرف بزنی؟
قلقلک دادن؟

اوری عزیز

منم دلم میخواد شما مرگخوار بشین ولی واقعا هم تجربه و هم فعالیتتون خیلی کمه.و تا وقتی به حد متوسط نرسه نمیتونم تایید کنم.

متاسفانه تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اوری در 1388/1/15 19:37:43
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/1/15 20:30:32
شناسه ی قبلیم که بعد از این ساختمش ولی دوباره برگشتم به این

اینه

عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم

چاکر همه بچه های قدیمی (کینگزلی شکلبوت ، پیوز ، رفوس ، زاخاریاس ، دادالوس دیگل و خیلی های دیگه که حال ندارم بنویسم اسمشون رو )

Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 9 فروردین 1388 16:06
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد الان دارم با قدرت ِ شش ریشتر میلرزم!

نام: گابریل دلاکور

لقب: گابر ( خیانت کار؟! نـــــــــــــه! )

سابقه عضویت در مرگخواران : داریم . یک دوره ، درست تا شما لرد شدید منم مرگخوار شدم ! دراکوی ِ بوقی جواب پستمو نداد .

سابقه عضویت در محفل : من خیلی شرمسارم که اینو میگم .. ولی داریم ..

هدف از عضویت: بازگشت به آغوش ِ ارباب ولدی ؛ و اینکه این گروه هامون اینقدر خالی نباشه!


آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ در هر صورت فدا خواهیم شد.


نظر شما در مورد محفل چیست؟ من جلوی ارباب از محفل حرف بزنم؟ خب چون اصرار میکنید من فکر میکنم محفل خیلی جای پیشرفت داره و فعلا" به شدت داره فعال میشه و مرگخوارا باید از قدرت ِ فوق ِ تصورشون استفاده کنند.


بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ کروشیو که مال ِ بلاس ، آوداکداورا که مال شماست .. من فکر کنم از راه لگد و مشت وارد بشیم .

لینک پست :

خاطرات مرگخواران

-----

پ.ن : دلیل استعفای من از مرگخواران و رفتن به محفل، به خاطر کمک به محفل بود و بعد از اونجا هم خارج شده ام. ممنون میشم خیانت رو فراموش کنید ارباب، حالا من راه خودم رو یافته ام.

ارباب، قول میدم زمینای خانه ی ریدل رو میشورم. اصلا" میشم خدمتکار خانه ی ریدل ! فقط منو نکشید !!



نقل قول:
فقط منو نکشید !!

در این مورد نمیتونم قولی بهتون بدم!

خدمات صادقانه شما به ارباب فراموش نشده.برای اثبات وفاداریتون به شما فرصت دوباره ای داده میشود.
به خونتون خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1388/1/11 20:14:40
[b]دیگه ب
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 24 اسفند 1387 18:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: رودولف لسترنج

سابقه عضویت در مرگخواران : هيچ سابقه اي ندارم

سابقه عضویت در محفل : هيچ سابقه اي ندارم

هدف از عضویت : خدمت

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید ؟ جانم فداي لرد

نظر شما در مورد محفل چیست ؟ ارزش نظر دادن رو نداره!

بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست ؟به كا بردن كلمه لرد ولدمورت

لینک پست ها :
زندگی به سبک سیاه

اول باید با هم به توافق برسیم.
همینجا رسما اعلام میکنم که من کاری با همسر مو وزوزی شما ندارم.مشکل باید از جای دیگه ای ریشه یابی بشه.
بفرمایین تو ارتش شاید شما بتونین کنترلش کنین!

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/12/24 19:21:49
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 9 اسفند 1387 14:03
نمایش جزئیات
آفلاین
مای لرد

اومدم از دست معشوقۀ مو وزوزی تون شکایت کنم.
وقتی منو برگردونده به ایفای نقش، یادش رفته دسترسی مرگخواری منو بده. بسکه عاشقه این دختره.

طلاقش بدین لطفا.

حق با شماست ملکه مورگانا

ولی آنیتا که مو وزوزی نیست.موهای آنیتا خوشگل و خوش حالت و زیبا و نرم و براق...اهم...موضوع این نبود...مو وزوزی خواهر سابق شماست.به همین زودی فراموش کردین؟

به هر حال خوش اومدین.دوری از شما حتی اگه برای یکی دو روز باشه برای ارباب خیلی سخت بود.

بشدت و با تاکید زیاد تایید شد.


ویرایش زیر ویرایشتون رو بی ادبی ندونین لطفا.
فقط خواستم یادآوری کنم موهای تمام دختران خانوادۀ بلک صاف و نرم و ایناست. آنیتا مو وزوزی بود مای لرد. گمونم برای صاف کردن موهاش از همون معجونایی استفاده کرده که هرمیون خون لجنی توی جشن کریسمس، قبل از مسابقات جام آتش درست و استفاده کرده بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/12/9 16:01:31
ویرایش شده توسط مورگانا لی فای در 1387/12/10 2:53:04
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: دوشنبه 5 اسفند 1387 20:39
نمایش جزئیات
آفلاین
السلام علیک یا دارک لرد

نام و نام خانوادگي: فرانک لانگباتم

سابقه عضويت در مرگخوار ها : با کمال تاسف ندارم یا لرد.

سابقه عضويت در محفل ققنوس : چند روزی بود یا لرد، شرمسار و پشیمانم و اون چند روز بدترین دوران زندگیم بوده. واقعا شرمسارم.

هدف ازعضویت : خدمت به اربابم و جبران اشتباهات.


1-آیا حاضرید در راه خدمت به لرد جان خود را فدا کنید؟چرا؟ بله حتما. زیرا وظیفه ی من است.

2-نظر شما درباره محفل ققنوس چیست؟ مذخرف ترین محفل دنیا.

3-بهترین و مناسبترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ هر چی لرد بگن اما به نظر من همون بلایی که بلاتریکس سر خود من آورد.

امیدوارم لرد مرا برای خدمت به خود لایق بدانند.

فرانک عزیز

متاسفانه نمیتونم تایید کنم.طبق قوانین ایفای نقش شما باید عضو گروهی بشین که شخصیتتون تو کتاب عضو اونجا بوده.وگرنه نظم و ترتیب و منطق ایفای نقش از بین میره.فرانک لانگ باتم یه کارآگاه سفید بود و طبیعتا نمیتونه مرگخوار بشه.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/12/6 4:08:40
من رفتم.

خیلی زوق زده نشید چون از دستم راحت نشدید، شناسه ی جدید من : نیمفادورا تانکس.
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 3 اسفند 1387 18:46
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر کنم الآن دیگه بشه جز مرگخوار ها شد
چهار پنج تا پست توی ایفای نقش زدم و باز هم بیشتر میشه
لطفا مرگخواریت منو قبول کنید
به پست بعدی مراجعه فرمایید
------------------------------------
نام:اوری

سابقه عضویت: جز بهترین یاران لرد سیاهم

هدف از عضویت: با محفل دشمنی دارم

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ بله

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ شکنجه

درود بر لرد سیاه

اوری عزیز

منظورم از کسب تجربه این نبود!برای با تجربه شدن به مدت زمان بیشتری احتیاج دارین.پستاتونو خوندم.هنوز حالت "خام"دارن.یعنی با جو و حال و هوای سایت مطابق نشدن.به نظر من خوندن پستهای نویسنده های خوب سایت و خوندن نقدهایی که توسط مشاورای ایفای نقش انجام میشه و درخواست نقد و راهنمایی از مشاورا خیلی بیشتر از نوشتن به شما کمک میکنه.بیشتر بخونین.


متاسفانه تایید نشد.

دو تا نکته کوچیک:وقتی میتونین پست قبلیتونو ویرایش کنین نباید دو تا پست پشت سر هم بزنین.مخصوصا اگه حرفی برای گفتن نداشته باشن.اینجور پستا پاک و یا ادغام میشن.

نکته دوم:بعد از اینکه یه ناظر پستتونو ویرایش کرد اصولا نباید پاکش کنین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/12/4 2:50:48
شناسه ی قبلیم که بعد از این ساختمش ولی دوباره برگشتم به این

اینه

عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم

چاکر همه بچه های قدیمی (کینگزلی شکلبوت ، پیوز ، رفوس ، زاخاریاس ، دادالوس دیگل و خیلی های دیگه که حال ندارم بنویسم اسمشون رو )

Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 1 اسفند 1387 13:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:اوری

سابقه عضویت: جز بهترین یاران لرد سیاهم

هدف از عضویت: با محفل دشمنی دارم

آیا حاضرید در راه لرد سیاه جان خود را فدا کنید؟ بله

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟ شکنجه

درود بر لرد سیاه

اوری عزیز

همونطور که به خودتونم گفتم برای مرگخوار شدن تجربه تون فعلا خیلی کمه.شما اصلا تو ایفای نقش فعالیت نداشتین.

تعداد پستهاتون مهم نیست.کافیه فعالیت و سطح پستای ایفای نقشتونو به حد قابل قبولی برسونین.

تایید نشد.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1387/12/1 14:59:46
شناسه ی قبلیم که بعد از این ساختمش ولی دوباره برگشتم به این

اینه

عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم

چاکر همه بچه های قدیمی (کینگزلی شکلبوت ، پیوز ، رفوس ، زاخاریاس ، دادالوس دیگل و خیلی های دیگه که حال ندارم بنویسم اسمشون رو )