جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

154 کاربر(ها) آنلاین هستند (139 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
152
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 14 مهر 1386 14:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

کالین جان من منظورم این بود که تکلیف ما هم مشخص بشه!...یعنی من الان به عنوان کاپیتان تیم فینالیست رقابت ها نمیدونم باید چی کار کنم!...برنامه ریزیمون با قفل شدن تاپیک ها خراب شده!!

آیا نمیشد این جنگولک بازیارو بندازین واسه فصل بعدی فینالم الان برگزار بشه تموم بشه بره!؟


دقت کنید که الان فیناله!...اگر در جریان نیستید بدونید!!!




در هر صورت من از همین الان بگم که ما اعتراض داریم به این مشکلات...برنامه ریزیمون خراب شده و به همین اندازه که تاپیک ها قفل بودن میخوایم که بازی ادامه پیدا بکنه!(تا الان شده یک روز و نصفی!)



با تشکر
-کاپیتان تیم پاورداس-

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 14 مهر 1386 04:14
نمایش جزئیات
آفلاین
همي آلبوس استعفا داد...من بينز رو که خودش درخواست کرده بود ناظر اين انجمن کردم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 22:54
نمایش جزئیات
آفلاین
به من در همین لحظه خبر رسید که آلبوس داره میره از سایت!

پس ما الان چی کار کنیم!؟..چرا زمین های بازی بستست!؟...ما نمتونیم پست بزنیم!...لطفا رسیدگی کنید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 21:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

میبینم که هر کی سرشو میندازه میاد تو Home Page من!...یعنی چی آقا!


من فقط سه تا سوال دارم همین:

1-این تاپیک های ورزشگاه چرا قفله!؟
2-آیا کوییرل خبر نداشته الان فیناله و باید این قضیه رو منتقل کنن به لیگ بعدی!؟...یعنی میخواد از فینال این روند پیگیری بشه!؟...همش یک روز و دو ساعت از بازی فینال مونده چه شکلیه اون وقت!؟...من الان میخواستم پست بزنم!
3-چرا تو تاپیک ورزشگاه کلاسیک قهرمانان زمان پایان بازی زده شده 24 پانزدهم مهر؟!...مگه هفت روز نیست بازی؟...مگه نباید تا ساعت 24 چهاردهم مهر باشه!؟...جریان چیه!؟...یعنی فینال هشت روزه؟...چه بهتر!...ما که راضی ایم!



با تشکر
-کاپیتان تیم پاورداس-

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1386/7/13 21:58:28
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 13 مهر 1386 17:21
نمایش جزئیات
آفلاین
در پی اعتراضات چند نفر از اعضا تصمیم گرفته شد:

تمام کسانیکه در این انجمن فعالیت میکنند و تیمی برای مسابقات دارند باید با اتفاق نظر سه نفر رو به عنوان داور مسابقات انتخاب کنند و بعدا امتیازات هر سه داور جمع و تقسیم بر سه شود.

مشکل این انجمن به نظارت آلبوس ربطی نداره و فقط داوری هست که از قرار معلوم اکثریت با اون موافق نیستن.

یا سه داور رو انتخاب کنید یا دو نفر ناظر برای رسیدگی به همه کارهای انجمن مشخص کنید تا در صورت تایید مدیران با نظارت اونها، این دو نفر مسئول این انجمن قرار گیرند.

آلبوس تا زمانیکه شما ناظرین رو مشخص نکردید ناظر این انجمن میمونه...البته اگه داور به جایه ناظر انتخاب بشه ایشون باز به عنوان ناظر در این انجمن میمونن.
جواب رو میتونید بعد از رای گیری بین خودتون در انجمن ناظرین یا از طریق بلیت ارسال کنید.
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/7/13 17:26:36

دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 7 مهر 1386 19:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

بچه ها جون!...لطفا برید جای دیگه بازی کنین ما اینجا کار داریم میخوایم استراحت کنیم!...ناسلامتی هومِ مائه اینجا!!



خب من دیدم واقعا کار سیریوس بلک کار واقعا زیبا و پسندیده ای بود. همون طور که بعضی مواقع آدم اعتراض میکنه و بدی هارو میگه، بد نیست که گاهی خوبی هارو هم بگه!

متاسفانه من چون تو نحوه ی برخورد نمیتونم پست بزنم مجبور شدم اینجا پست بزنم و از آلبوس به خاطر داوری خوبش تشکر بکنم!

ما تا به حال داورهای زیادی تو انجمن کوییدیچ دیدیم...از اون اولی یعنی بلرویچ تا الان...به هر حال داورها روش های خودشون رو دارن...درجه ی سختگیری خودشون رو دارن...مدل قضاوت خودشون رو دارن...و شخصیت خودشونو دارن!

تا به حال همه ی داورها قابلیت قدردانی رو داشتن و اما من میخوام بگم که داوری همین طور در حال پیشرفته و من از همین جا از آلبوس به خاطر پیشبرد اهداف داوریِ کوییدیچ تشکر به عمل میارم




از دوستان هم میخوام که زیاد شلوغ بازی در نیارن ما اینجا آرامش میخوایم، استراحت میخوایم!...خسته ایم!


با تشکر
-کاپیتان فعلی تیم پاورداس-

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 6 مهر 1386 14:35
نمایش جزئیات
آفلاین
1- نقل قول:
شما نصف توصیفات را بعهده شکلک ها گذاشته بودید در حالی که در لحن توصیفی که شما از آن استفاده کرده بودید ، این کار به لحن پست لطمه می زند.


ببینم مطمئنی پست های ما رو خوندی؟ استفاده از شکلک به لحن پست هامون صدمه زده؟ شکلک جزو لحن پستمون بود. نه فقط این پست ها، همه پست هایی که به اسم آرمادیلو زدیم. اون لحن توصیفی که میگی فقط در مورد توصیف اماکن به کار رفته. انتظار نداری که برای اماکن هم شکلک بذاریم؟ شرمنده ولی همچین شکلکی سراغ ندارم.
تو نقل قول بینز هم اومده که استفاده بیش از حد از شکلک. همان طور که گفتم و خودت هم تایید کردی، پست ما شکلک کم هم داشت! ولی نیومدم رو این بحث کنم. همون طور که اول پست قبل هم نوشتم ولی ظاهرا ندیدید، حرف چیز دیگه ایه که ظاهرا متوجه نمیشی.

2- نقل قول:
استفاده از سوژه تکراری و بدون نوآوری کلا یک عب محسوب می شود


نه خیر، انگار باید دنبال یه مترجم بگردم حرفامو ترجمه کنه. سوژه تکراری؟ میشه یه لطف کنی به من بگی سوژه ما چی بود؟ چون مطمئنا نفهمیدی که سوژه ما چیه.
و در مورد تکه بعدی حرفت، مطمئنا وقتی که دوباره نوشتن این قسمت می گرفت، کمتر از وقتی بود که برای جا دادن این قسمت تو پست گذاشتیم!!! چون این قسمت یکی از نکات مثبت پست بود. هر چند که اگه قرار بود متوجه منظورم بشی همون موقع که می خوندیش متوجه میشدی. ولش کن عزیز. تو فرض کن من یه پست دویست خطی نوشتم که چون حوصله نداشتم، ده پونزده خطشو کپی کردم. شما کاریت نباشه داوریتو بکن.

3- نقل قول:
درک عزیز توی یک نمایشنامه طنز ، مسلما نمی توان بدون هدف طنز بودن از سوژه یا تکیه کلمه ای استفاده کرد.


دامبل عزیز، من قبل از اینکه طنز بنویسم دارم نمایشنامه می نویسم. یه نمایشنامه خوب نمایش نامه ایه که توش دقت به کار برده بشه. (قبول نداری؟ به جهنم!) من اگه قرار باشه کل نمایشنامه رو با هدف طنز نوشتن بنویسم، نمایشنامه نمی نویسم، میرم تو یه سایت سرگرمی، جک ها رو کپی پیست می کنم میگم ملت بخونن بخندن. ایراد نمایشنامه ما اینه که لحن حرف زدن جی کی خنده دار نبود؟ پس همه نمایشنامه ها این ایرارد رو دارن که سر و شکل آدم هاشون خنده دار نیست. من جک نمی نویسم. نمایشنامه می نویسم! من دلقک نیستم، نمایشنامه نویسم! حتی بهترین دلقک ها هم همه کارهاشون خنده دار نیست. پس تو باید صب کنی تا کار خنده دارش رو ببینی. در ضمن یادت باشه که دلقک همیشه خودشو مسخره نمی کنه تا تو بخندی، گاهی تو رو مسخره می کنه تا بقیه بخندن. من جک نمی نویسم. نمایشنامه می نویسم! من دلقک نیستم، نمایشنامه نویسم! ... (این قسمت هم می تونی به دلیل تکرار ازم نمره کم کنی!)

4- نقل قول:
توضیحات داخل پرانتز همانطور که گفتید برای اوائل نیاز بود ، و در بقیه بخش ها نیازی به استفاده از آن نبود. مسلما یک نویسنده متبحر می تواند با به نوعی وارد کردن توضیحات به داخل داستان ، توانایی خود را اثبات کند.

این یکی رو هم داشته باش: نقل قول:
خواننده (و نه داور را!)


ما پست رو برای داور نمی نویسیم. برای خواننده می نویسیم. و خواننده هم مثل داور مجبور نیست از پست یک رو شروع کنه به خوندن. اگه خواننده ای از پست چهار شروع کنه به خوندن ولی حتی یه توضیح هم نبینه چی؟ همون طور که خودت گفتی تو باید به عنوان داور پست رو بخونی. من اگه یه توضیح رو چند بار میدم، برای اینکه خواننده عادی از هرجا خوند مشکلی نداشته باشه و اگر همه توضیحات رو مثل هم میدم برای اینه که تو داور بتونی به راحتی تشخیصش بدی.
و اما یه تیکه گفتی توی جمله آخر نقل قولت. ببینم انتظار داری این توضیح که "اسکیت" ورژن جدید "اسکی" است رو بیارم جزو داستان؟ به این میگن تبحر نویسنده؟ لطف کن چیزی راجع به تبحر نویسنده نگو.

نقل قول:
همانطور که گفتم وقتی یک یا دو بار از اسلوموشن استفاده کردید ، بعدش دیگر هیچ طنزی مشاهده نمی شود مگر آنکه تغییری در نحوه اجرای آن ایجاد کنید


خیلی جالبه. واقعا خیلی جالبه. "بعد از یکی دو بار استفاده از اسلوموشن"! جالبه که توی کل پست های ما سه تا صحنه اسلوموشن بیشتر نداریم. البته ما اینو می زاریم رو این حساب که دفعه سوم طنز نداره ولی میشه یکی شباهت نحوه استفاده از اسلوموشن هامونو به خود من توضیح بده؟ به خصوص اینکه با دست زدن پاور مقایسه شده. واقعا جالبه. شخصا به کسی که شباهت اسلوموشن های ما رو بگه جایزه میدم.

5- نقل قول:
جالب اینه که شما برای یک نفر این را قبول دارید و یا حتی دو نفر ولی برای شش نفر نه! اگر موردی را قبول دارید ، بهتر است از هر دو سو قبولش داشته باشید و برای سویی که به نفعتان نیست ، قبولش نداشته باشید.


این جا لطفا یه افکت خنده بذارید. میشه بگید من کجا گفته ام که هماهنگی رو تعداد اعضا رو در مورد یک یا دو نفر قبول دارم؟ (حالا چه واقعا قبول داشته باشم یا نداشته باشم) خب من میام یه خورده مغزم رو به کار میندازم و اون تکه "قبول داشتن" رو حذف می کنم بعد یادم میاد که تیم ما یه بار فقط با دو تا بازیکن شرکت کرد و یه بار برای اینکه فقط کاپیتانمون شرکت کرد، که در هر دو بار از تیم ما امتیاز کم شد. حالا میشه بفرمایید چه جوری من فقط وقتی به نفعمونه قبولش دارم؟ اصلا این موضوع تا حالا به نفع ما بوده که بخوایم حرف شما رو درست فرض کنیم؟
آلبوس جان راجع به چی حرف می زنی؟ تیم ما همیشه به خاطر این قانون امتیاز از دست داده بعد به من تهمت می زنی که وقتی به نفعم باشه این رو قبول دارم؟ لااقل یه تهمتی بزن که بچسبه به آدم! اگر دفعه های قبل چیزی نگفتم، چون دفعه های قبل کوتاه اومدم، چون دفعه های قبل وقتم رو برای بحث کردن تلف نکردم. ولی این دفعه آمپر چسبوندم. علتش رو هم اگه پست قبلم رو درست بخونی متوجه میشی. البته اگه درست بخونی!
به خصوص اون تکه که در مورد اختلاف امتیازات هماهنگیه رو بخون و یه نقل قول از پیشکسوتان داوری بیار که کارتو تایید کنه! (یه چند تا افکت خنده و همر و این چیزا هم بذارید اینجا. می ترسم خودم بذارم به دلیل استفاده نادرست از شکلک، از پستم امتیاز کم شه!)

نقل قول:
حضور پنج بازيكن نشان از هماهنگي و فعاليت اعضاي اين تيم مي دهد و يكي از مسائلي كه باعث شد از لحاظ هماهنگي امتياز خوبي بياورند همين بود.

نقل قول:
البته این را هم باید بگم که حضور شش بازیکن در مسابقه و زدن ده نمایشنامه توسط این شش نفر ، تا حدودی توانست امتیازات هماهنگی از دست رفته تیم شما را برگرداند.


نقل قول اول رو خودت در تایید حرفت آورده بودی. پس به نظر شما اگه یه تیمی فقط دو نفر از بازیکناش شرکت نکنن (پنج از هفت)، لایق اینه که امتیاز هماهنگیش رو بالاتر بدیم و ضعف هماهنگی پست ها رو جبران می کنه. همان طور که بنا به نقل قول دومتون، این اتفاق افتاده.
خب تیم پنج نفره ما (دو تا مجازی)، سه نفرشون شرکت کردن. پس ما هم لایق این هستیم که ضعف هماهنگی پست هامون جبران بشه و به جای چهل و سه چهل و پنج بگیریم. نیستیم؟

6- یه نقل قول از من گذاشتی در مورد تیم تجدید نظر. برو دوباره اون تکه از حرفامو بخون. نه نقل قول خودت رو، حرف های منو بخون. من نگفتم تیم تجدید نظر تشکیل بشه. من نگفتم تیم بازبینی تشکیل بشه. من اصلا تو این قسمت از حرفم از شما ایراد نگرفتم. من فقط داشتم درخواست کمک می کردم. نه از شما از همه کسایی که ممکنه اون پستو خونده باشن تا بهم کمک کنن که بتونم معنی ها رو بهتر درک کنم. من تیم تجدید نظر و بازبینی نمی خوام. من راهنمایی می خوام. من جواب این سوالو می خوام که واقعا من اشتباه می کنم یا تو. و در ضمن تمام این حرف ها فقط راجع به سوژه بود نه راجع به بازی. چون تو سوژه ما رو "تکراری و مربوط به پست قبل" می دونی و سوژه پاور رو "خوب کار شده". توجه کن من که کاری به خوب یا بد بودن سوژه پاور ندارم. بحث من سر حرف هایی که شما راجع به سوژه تیم ما زدی و مقایسه اون. لطفا بفهم من چی دارم میگم. من نمی دونم چرا متوجه منظورم نمیشی. این همه توضیح دادم بعد دوباره میای میگی لیگ بعدی تیم تجدید نظر می ذارم (!!!) این جواب حرفای من تو این پست بود؟

7- یه قسمت راجع به حضور تیم آجاس در پست های ما نوشتین و منم جواب دادم که توی پست جوابیه تون هیچ اشاره ای به اون نشد. فک کنم معنیش اینه که توضیحاتم رو قبول دارید. پس لطفا اون تکه رو از توی داوریتون بردارید و نمره شو هم به ما بدید. حتی اگه فقط یه صدم نمره به خاطرش کم شده. من به داوری کاری ندارم. اگه داوری سوژه ما به نظرش مزخرفه اشکال نداره. (اون در خواست کمکی هم که به خاطر مقایسه سوژه ها دادم هیچ ربطی به داوری نداره و قرار نیست روی امتیاز ها بحث بکنه) ولی داور وقتی ایراد منطقی از داستان میگیره و جواب می شنوه باید قبول کنه که ایراد رو اشتباها گرفته و باید جبران کنه. حداقل باید از توی نقد داوری برداشته بشه تا کسی که نقد پستهای ما رو می خونه، فک نکنه که ما یه مشت احمقیم که معنی گذر زمان رو نمی فهمیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 6 مهر 1386 14:16
نمایش جزئیات
آفلاین
گرچه شاید این پست در سیل اعتراضات ِ درست و غلط گم شه، ولی مهم نیست.

داوری مسابقه خودمون رو خوندم و می دونم که تمام اعضای تیممون هم نظر من رو دارن.

ما باید می باختیم و باختیم. حتی با اشتباه لارتن هم باز حق چیورون بود ببره.

خواستم یه خسته نباشیدی به آلبوس بگم که زیر اینهمه انتقاد داره باز کارشو می کنه و باز هم سعیشو می کنه از هم نپاشه و عدالت رو رعایت کنه.

شاید بعضی جاها اشتباه داشته باشه ولی تو بازی ما عدالت رو رعایت کرد و خیلی خوشحالم که به اسم ِ من امتیاز نداد!

خسته نباشی آلبوس جان!


ممنونم از لطفت سیریوس عزیز ، امیدوارم در رده بندی مسابقات حضور پرقدرتی داشته باشید و در دوره بعد نیز با موفقیت ظاهر شوید.با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1386/7/6 14:25:21
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/7/6 18:28:42
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 6 مهر 1386 13:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
پیشنهاد هوریس عزیز:
ببین آلبوس جان.بیا یه تیم تجدید نظر تشکیل بده.(با موافقت اعضای رول)تیمش دو نفر عضو داشته باشه .
بعدش اگر تیمی اعتراض داشت،تیم تجدید نظر وارد میشه و پس از خوندن پست ها،رای میده.
هر یک از اعضای تجدید نظر،جدا رای میده.رای داور هم یک رای محسوب میشه.در کل میشه سه رای
دو رای(تجدید نظر)+یک رای(داور)=سه رای

این کار چند تا خوبی داره.دیگه شاهد استعفا های فوق نمیباشیم.
دیگه شاهد ناراحت شدن داور دیگر نخواهیم بود.
این اطمینان در کاپیتان ها به وجود میاد که اگر داوری اشتباه کرد،یک مرجع بالاتری برای رسیدگی به شکایات وجود داره.
به نظرم سیستم داوری حال،خیلی دیکتاتوریه.از ما گفتن بود.


پ.ن:البته منم یقین دارم که استعفای لودو به دلیل تجدید نظر نیست.حالا اگر قبلا هم تهدید به استعفا کرده،شوخی بوده.
اصلا هم ناراحت نیست.


پ.ن:همون طور که شاهد هستید،بنده هم فقط برای کوییدیچ در سایت موندم.از نظارت و مرگ خواری و گروه اسلی استعفا دادم.کلا میخواستم جمع کنم بساط رو اما کاپیتان اجاس بودن،با چسب جدا نشدنی به زمین چسبیده بود.
ته دلم راضی نیست که بریم مرحله ی بعد،ولی نمیشه بیخیال آبروی تیم هم شد.در هر صورت،چه بالا بریم و چه نریم خوبی های خودش رو داره.
امیدوارم در این تک زیست گاه رولم، با آرامش زندگی کنم.همسایه ها هم آرام باشند.


خب پس از بررسی این مورد ، به نظرم طرح خوبی اومد البته با یه سری تغییرات که در ادامه پست توضیح میدم و از این قراره:
به نظر من این کمیته به غیر از داور سه نفر باشند و پس از پایان یک مسابقه ، همزمان با داور مسابقه را بررسی کنند و نتیجهای که به نظرشان عادلانه بوده ، قبل از ارسال نتیجه داوری توسط داور به وی پیام شخصی کنند.داور پس ار بررسی مسابقه ، نتیجه ای که توسط آنها از طریق پیام شخصی به وی اعلام شده ، بررسی کند و چنانچه دید دو سوم از افراد بر خلاف او رای دادند ، دومرتبه و با توجه به بررسی و نقد آن عزیزان نتیجه را بررسی کند و سپس بعد از بازبینی ، نتیجه را در تاپیک کمیته داوران ارسال کند.البته این پیشنهاد در صورت تصویب در لیگ بعد اجرا خواهد شد.برای ارائه دلایل مخالفت و یا موافقت با این طرح ، در صورت تمایل ، کوییدیچ بازان گرامی به تایپک نظرخواهی در مورد قوانین جدید کوییدیچ مراجعه کنند.البته این سه نفر توسط خود شما و با نظرسنجی میان افراد منتخب کاندید شده انتخاب خواهند شد. موفق باشید .با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 6 مهر 1386 10:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام درک عزیز ، اول از همه تشکر کنم از اینکه انتقادتون را مستقیم و بدونه هیچ پیچشی گفتید تا من در حد توانم بتوانم ، توضیحا لازمه را به شما بدهم.من از نقل قول تمامی پیشکسوتان داوری استفاده می کنم بهمراه توضیحاتی از خودم ، امیدوارم که قانع کننده باشه.

نقل قول:
درک نوشته:
نمی دونم زیادی استفاده از شکلک و غیره چه ربطی به هماهنگی و یه دستی داره. اگه شکلک ها زیاد هم باشن، تو همه پست ها زیادن پس ما هماهنگ عمل کردیم. تازه اگرم اينطور نباشه، تعداد شكلك ربطي به هماهنگي نداره، نحوه ي استفاده از شكلك مهمه كه ما هماهنگ بوديم.


خب حرف شما کاملا درست است ، ممکن است در برخی جاها شکلک بیشتری نیاز باشد ولی شکلک باید به قدری باشد که خواننده (و نه داور را!)زده نکند .شما نصف توصیفات را بعهده شکلک ها گذاشته بودید در حالی که در لحن توصیفی که شما از آن استفاده کرده بودید ، این کار به لحن پست لطمه می زند. در اینجا نقل قولی از پست شماره 29 تاپیک کمیته داوران ،داوری پروفسور بینز گرامی برای مسابقه بوق 1960 و پاورداس را برای توضیح بیشتر می آورم:
نقل قول:

نمایش نامه ی تیم بوق در حد متوسط بود که سوژه ی خوبی هم داشت فقط یکی دو نکته باعث ضعف نمایشنامشون شده بود یکی استفاده ی بیش از اندازه از شکلک بود به طوریکه یه جاهایی آدمو اذیت میکرد استفاده از شکلک باید به اندازه و در حد نیاز باشه


در بخش بعدی پستتان:
نقل قول:
درک نوشته:
"سوژه" - "آوردن تکه ای داستان مسابقه قبلیتان"؟!


در این مورد باید بگم استفاده از سوژه تکراری و بدون نوآوری کلا یک عب محسوب می شود چه برسد به استفاده از کلمه به کلمه متن مسابقه قبل هرچند برای یک پاراگراف . شما که اینقدر روی پستها کار کرده بودید ، چقدر برایتان وقت می گرفت تا این قسمت را جور دیگر می نوشتید ؟

نقل قول:
درک نوشته:
باعث زحمت خواننده میشد؟! ببخشید که واقعا این قدر زحمتتون دادیم. ولی اصلا قرار نبود به طرز حرف زدن اون بخندید، ممکنه بعضی جاها سعی کرده باشیم با حرف هایی که می زنه شما رو بخندونیم، ولی با طرز حرف زدنش نه.


درک عزیز سوژه شما طنز بوده و مطمئنا متوجه این هستین که یکی از خصوصیات اصلی طنز ، خنده دار بودن آن است.در مورد زحمت هم ، من نگفتم که باعث زحمت من می شود چون من حق این را ندارم و وظیفه ام حکم می کند ولی آن را برای بقیه خواننده ها نوشتم.درک عزیز توی یک نمایشنامه طنز ، مسلما نمی توان بدون هدف طنز بودن از سوژه یا تکیه کلمه ای استفاده کرد.

نقل قول:
درک نوشته:
تقریبا تمام توضیحات داخل پرانتز مربوط میشه به قسمتی هایی که قسمتی از کلمه رو تغییر داده بودیم و اون توضیحات هم فقط برای نشون دادن همین بود. با ساختار ثابت و دقیقا مشابه و هماهنگ با هم که فک کنم هر کسی بعد از خوندن دو تا از اونا بقیه رو رد می کنه.


توضیحات داخل پرانتز همانطور که گفتید برای اوائل نیاز بود ، و در بقیه بخش ها نیازی به استفاده از آن نبود.مسلما یک نویسنده متبحر می تواند با به نوعی وارد کردن توضیحات به داخل داستان ، توانایی خود را اثبات کند.در مورد توضیحات برای کلمه هم همانطور که گفتم وقتی یک یا دو بار از اسلوموشن استفاده کردید ، بعدش دیگر هیچ طنزی مشاهده نمی شود مگر آنکه تغییری در نحوه اجرای آن ایجاد کنید ، دقیقا تیم پاورداس سوژه دست زدنشان در اکثر پستها بود ولی به نحوه های مختلف که هر بار یک نوآوری جالب داشت.

نقل قول:
آخه تعداد بازيكن چه ربطي به هماهنگي داره؟؟؟ ما هم ميتونستي و يوزر و پس بقيه رو داشتيم.


درک عزیز این مورد اگر ظلم بوده در داوری های دیگر نیز مشاهده شده و جالب اینه که شما برای یک نفر این را قبول دارید و یا حتی دو نفر ولی برای شش نفر نه!اگر موردی را قبول دارید ، بهتر است از هر دو سو قبولش داشته باشید و برای سویی که به نفعتان نیست ، قبولش نداشته باشید.در اینجا نقل قولی می آورم از بلرویچ گرامی که در پست شماره 4 تاپیک کمیته داوران برای مسابقه گریف یونایتد و فمن ذکر کرده اند:
نقل قول:

از همه مهمتر حضور شش نفر و زدن ده پست بود که واقعا نشون میده تیم خوب و هماهنگی رو تشکیل دادین .


و همچنین پست 21 کمیته داوران ، داوری شده توسط مرلین کبیر برای مسابقه ترنسیلوانیا و پوپیتر:
نقل قول:

حضور پنج بازيكن نشان از هماهنگي و فعاليت اعضاي اين تيم مي دهد و يكي از مسائلي كه باعث شد از لحاظ هماهنگي امتياز خوبي بياورند همين بود.


و در همین پست برای تیم ترنسیلوانیا اینگونه نوشته اند:
نقل قول:
اين تيم نيز به دليل حضور شش بازيكن به عنوان يك تيم هماهنگ امتياز بسيار بالايي گرفت.

و بخش اخر پستت:
نقل قول:
به شخصه بنا به بعضی دلایل نمی خواستم بگم که تیم تجدید نظر داوری تشکیل بشه.


این مورد نیز در دست اقدام است ولی نه به آنگونه که شما اسم آنرا بازبینی گذاشته اید و برای لیگ بعد انشالله منظور خواهد شد.

موفق باشید.با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!