من اومدم به نوبه خودم از مدیران تشکر کنم به چند دلیل: 1- انگیزه و اراده قویشون که سایت رو هنوز سرپا نگه داشته. واقعا ینی اراده پولادین میخواد! :D 2- گرفتن دسترسی مدیریت آنتونین دالاهوف. ایشون همین هشت سالی که مدیر بودن تمام صندوق ارزی گالیونهای جادوگران رو به اسم مسکن مهر به فنا دادن. 3- عوض کردن نام شاهزادهی خالص. ما با این شخص بیشتر از شما آشناییم و اگر ایشون جای هیتلر بود قطعا جنگ جهانی رو به نفع خودش تموم میکرد، اینکه این تهدید رو در نطفه خفه کردید نشون از بصیرت چندبُعدی شما داره و واقعا جای تقدیر و تشکره! 4- نکته ویرایشی: من هنوز تو ایفای نقشم؟ :)) ایول آقا ایول :))
این مدتی که ما نبودیم به دنبال کسب مهارتهای مختلف از سرتاسر این کره خاکی بودیم. برای مثال سرژ در دورههای نجاری نظامی شرکت کرده و در حال حاضر مجهز به ارههای دیسکی مرگباره. خلاصه که به حزب اجازه فعالیت آزادانه بدید، خود دانید البته ولی از ما گفتن بود!
تعجب میکنم که چرا با توجه به تغییر شناسه شاهزاده نیمه اصیل به پتونیا دورسلی old ، هنوز کسی شناسه سرژ رو به عمه فاج عوض نکرده
البته جا داره به این نکنه هم توجه کنیم هرچی باشه پتونیا چهره شناخته شده محسوب میشه اما شناسه ای اون گوشه دیده میشه به اسم هدویک که جای بسی تعقل داره واقعا.
در ضمن همین من قدیمی ترم ها رو کردید که آرشام قیام کرد. از مدیریت میخوام هرچه زودتر این فرد قدمت پرست را بلاک کنند وگرنه انتفاضه دوم تاریخ جادوگران را به همراه تمام یارانم به پا خواهم کرد.
و به امید ریش مرلین به زودی تاپیکی با عنوان "آیا موافق باز شدن شناسه هری پاتر هستید؟" باز میکنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
ورودیهای ۸۴ برن تو صف وایسن، قبل از هر چیز باید تکلیف وردیهای ۸۳ و این فاجعهی عظیم انسانی که به اردوگاههای آشوویتس پهلو میزنه یعنی عوض شدن اسم من رسیدگی بشه!
دوستان یعنی چی من ایفای نقش هری پاتری ندارم؟ سرژ تانکیان به این هری پاتری! من خیلی هری پاتری ام باور کنید. از عله بپرسید
حالا من مدیرای الانو نمیشناسم فقط خواستم بگم اگر شما باعث بوجود اومدن این فاجعه (تبدیل شاهزاده ی خالص به پتونیا دورسلی) شدید، دمتون گرم :)))) اون آرشام ویکی لیکس رو هم بلاک کنید و الا با خشم حزب رو به رو میشید
درود بر حزب لیبرال دموکرات جادوگریالیستی. حزبی که هنوز هم برای نجات زن ها و بچه های جادوگران از زیر استکبار عله تلاش میکنه
چه اسم خزی داری خواهر . همانا شاهزادگان در میان ما جایی ندارن. ما همراه مستضعفین هاگزمید هستیم. بر همین اسم بمان و بیا با ما باش که همیشه خزهای جامعه جادوگرانی با ما بودند.
ویرایش اول(اسمایلی اسکاور): ای آنتونین که داری مینگری آیا همانا تو همان یار یگانه علهای که با حضور خویش سهام شرکتهای بهداشتی با تولیداتی نظیر شامپو و رنگ مو و دستمال رو به بالاترین نرخش در بیست سال گذشته رساندی؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرشام در 1392/9/20 23:16:24
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
آرشاما، همانا حذب رو ول کن، غنضفر رو بگیر! این چه اسمی؟ من دارم آخه؟ از مدیران جدید غیر آستکباری میخوام اسم من رو درست کنن خب! این حقّه من بعد ۴ سال بیام تو سایت اسم خودم رو نشناسم؟ همون «شاهزادهی خالص» رو برگردونید لطفاً!
به نظر من این تد ریموس لوپین وارد مسائل حاشیه ای شده.
چیزی که الان مهمه اینه که تاریخ داره در کتابخانه هاگوارتز دفن میشه و اخیرا افرادی برخاسته بیآنکه گذشته را به یاد بیاورند ادعای مردمی بودن و ضد آستکبار بودن مدیریت دارند. کوییرل هم که کلهاش بوی سیر میدهد و توان کافی برای مقابله با این دشنه به دستهای دیرین جادوگران ندارد.
بنده به عنوان آنکس که سالها در حصر و زیر سایه دیکتاتوری ِ کابل و سیم سرور( یه چیزی فراتر از داس و چکش) عله بودم نسبت به این وضعیت اخطار میدهم. بنده بعد از سالها سکوت به سایت آمدم تا هشدار دهم که حذب دوباره برخاسته است. آمده ام تا بگویم سرژ میخواهد آلبوم جدید بدهد، آمده ام تا بگویم کیریچر جان پیچ را در برابر پشیزی ناچیز به برادر حمید فروخته است، آمدهام تا بگویم مطابق با اسناد تازه منتشر شده توسط وزارتخانه بارون خون آلود یا همان ممد عله سابق در حقیقت ممد ققی بوده است و برای حزب جاسوسی میکرده است.
حزبی ها بدانند آرشام زنده است
هشیار باشید. خدانگهدار
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به