جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 21 آذر 1392 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
من اومدم به نوبه خودم از مدیران تشکر کنم به چند دلیل:
1- انگیزه و اراده قویشون که سایت رو هنوز سرپا نگه داشته. واقعا ینی اراده پولادین می‌خواد! :D
2- گرفتن دسترسی مدیریت آنتونین دالاهوف. ایشون همین هشت سالی که مدیر بودن تمام صندوق ارزی گالیون‌های جادوگران رو به اسم مسکن مهر به فنا دادن.
3- عوض کردن نام شاهزاده‌ی خالص. ما با این شخص بیشتر از شما آشناییم و اگر ایشون جای هیتلر بود قطعا جنگ جهانی رو به نفع خودش تموم می‌کرد، اینکه این تهدید رو در نطفه خفه کردید نشون از بصیرت چندبُعدی شما داره و واقعا جای تقدیر و تشکره!
4- نکته ویرایشی: من هنوز تو ایفای نقشم؟ :)) ایول آقا ایول :))


این مدتی که ما نبودیم به دنبال کسب مهارت‌های مختلف از سرتاسر این کره خاکی بودیم. برای مثال سرژ در دوره‌های نجاری نظامی شرکت کرده و در حال حاضر مجهز به اره‌های دیسکی مرگ‌باره. خلاصه که به حزب اجازه فعالیت آزادانه بدید، خود دانید البته ولی از ما گفتن بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هدویک در 1392/9/21 0:13:38
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 21 آذر 1392 00:06
نمایش جزئیات
آفلاین
تعجب میکنم که چرا با توجه به تغییر شناسه شاهزاده نیمه اصیل به پتونیا دورسلی old ، هنوز کسی شناسه سرژ رو به عمه فاج عوض نکرده

البته جا داره به این نکنه هم توجه کنیم هرچی باشه پتونیا چهره شناخته شده محسوب میشه اما شناسه ای اون گوشه دیده میشه به اسم هدویک که جای بسی تعقل داره واقعا.

در ضمن همین من قدیمی ترم ها رو کردید که آرشام قیام کرد. از مدیریت میخوام هرچه زودتر این فرد قدمت پرست را بلاک کنند وگرنه انتفاضه دوم تاریخ جادوگران را به همراه تمام یارانم به پا خواهم کرد.

و به امید ریش مرلین به زودی تاپیکی با عنوان "آیا موافق باز شدن شناسه هری پاتر هستید؟" باز میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آذر 1392 23:54
نمایش جزئیات
آفلاین
شما اون رومالسا رو به من نیشان بده اول؟ بعد ویندوز شاووتونه با اون ریشاش! مردک دراز ریش! مادر نزاییده ریش کسی از آقامون دامبلدور بلندتر باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آذر 1392 23:49
نمایش جزئیات
آفلاین
اون موقعی که من با آیدی السامور توی رول بیناموسی مینوشتم، تو داشتی ویندوز 98 رو نصب میکردی. بحث کی از همه قدیمی تره رو باز نکن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سرژ تانکیان در 1392/9/21 0:30:22
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آذر 1392 23:39
نمایش جزئیات
آفلاین
ورودی‌های ۸۴ برن تو صف وایسن، قبل از هر چیز باید تکلیف وردی‌های ۸۳ و این فاجعه‌ی عظیم انسانی که به اردوگاه‌های آشوویتس پهلو می‌زنه یعنی عوض شدن اسم من رسیدگی بشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آذر 1392 23:24
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من شما راست میگی ولی اونام حق دارن

دوستان یعنی چی من ایفای نقش هری پاتری ندارم؟ سرژ تانکیان به این هری پاتری! من خیلی هری پاتری ام باور کنید. از عله بپرسید

حالا من مدیرای الانو نمیشناسم فقط خواستم بگم اگر شما باعث بوجود اومدن این فاجعه (تبدیل شاهزاده ی خالص به پتونیا دورسلی) شدید، دمتون گرم :)))) اون آرشام ویکی لیکس رو هم بلاک کنید و الا با خشم حزب رو به رو میشید

درود بر حزب لیبرال دموکرات جادوگریالیستی. حزبی که هنوز هم برای نجات زن ها و بچه های جادوگران از زیر استکبار عله تلاش میکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آذر 1392 23:07
نمایش جزئیات
آفلاین
به پتونیا دورسلیold

چه اسم خزی داری خواهر . همانا شاهزادگان در میان ما جایی ندارن. ما همراه مستضعفین هاگزمید هستیم. بر همین اسم بمان و بیا با ما باش که همیشه خزهای جامعه جادوگرانی با ما بودند.

ویرایش اول(اسمایلی اسکاور): ای آنتونین که داری مینگری آیا همانا تو همان یار یگانه عله‌ای که با حضور خویش سهام شرکتهای بهداشتی با تولیداتی نظیر شامپو و رنگ مو و دستمال رو به بالاترین نرخش در بیست سال گذشته رساندی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرشام در 1392/9/20 23:16:24
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آذر 1392 22:52
نمایش جزئیات
آفلاین
آرشاما، همانا حذب رو ول کن، غنضفر رو بگیر!
این چه اسمی؟ من دارم آخه؟ از مدیران جدید غیر آستکباری می‌خوام اسم من رو درست کنن خب! این حقّه من بعد ۴ سال بیام تو سایت اسم خودم رو نشناسم؟ همون «شاهزاده‌ی خالص» رو برگردونید لطفاً!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 آذر 1392 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من این تد ریموس لوپین وارد مسائل حاشیه ای شده.

چیزی که الان مهمه اینه که تاریخ داره در کتابخانه هاگوارتز دفن میشه و اخیرا افرادی برخاسته بی‌آنکه گذشته را به یاد بیاورند ادعای مردمی بودن و ضد آستکبار بودن مدیریت دارند. کوییرل هم که کله‌اش بوی سیر میدهد و توان کافی برای مقابله با این دشنه به دستهای دیرین جادوگران ندارد.

بنده به عنوان آنکس که سالها در حصر و زیر سایه دیکتاتوری ِ کابل و سیم سرور( یه چیزی فراتر از داس و چکش) عله بودم نسبت به این وضعیت اخطار میدهم. بنده بعد از سالها سکوت به سایت آمدم تا هشدار دهم که حذب دوباره برخاسته است. آمده ام تا بگویم سرژ میخواهد آلبوم جدید بدهد، آمده ام تا بگویم کیریچر جان پیچ را در برابر پشیزی ناچیز به برادر حمید فروخته است، آمده‌ام تا بگویم مطابق با اسناد تازه منتشر شده توسط وزارتخانه بارون خون آلود یا همان ممد عله سابق در حقیقت ممد ققی بوده است و برای حزب جاسوسی میکرده است.

حزبی ها بدانند آرشام زنده است

هشیار باشید. خدانگهدار


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 18 آذر 1392 07:59
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من داشتم طبق معمول گشت شبونه‌ میزدم تو سایت و به طور خیلی اتفاقی با ایشون برخورد کردم:‌

پروفسور فلیت‌ویک۱

بعد احساس کردم که ایشون نمیتونه اوشون باشه:

پروفسور فلیت‌ویک۲

و خب نسخه‌ی شماره ۲ حسابی تو سایت و ایفا فعاله ولی نسخه‌ی ۱ هم هنوز تو ایفای نقشه!

اصلا نمیدونم جاش اینجا بود یا نه ولی گفتم یه اطلاع رسانی بکنم.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور کويیرل در 1392/9/18 10:03:25
تصویر تغییر اندازه داده شده