به جاي اين حرفا بهتر نيست به ما كه تازه وارديم كمك كنيد؟ حالا هي بنويس قضيه ي نظر سنجي بالا چيه!!! ............................................... مطلب بالا رو تو نقل قول نوشتم به چشم بياد
اول بگم که ای بیل_ای اسپلین اگه می خوای چوبدستی رو نتخاب کنی بکن ولی این دلیل قانع کننده ای نیست که تو اوردی. اگه بلند شی و جار بزنی که این ابر چوبدستی دست منه طبق گفته ی تو کسی بهت از گل نازک تر نمی گه اما مشکل بزرگی پیدا می کنه و همه تو خوابت یا وقتی که یه جوری حواست نیست بهت یه رمز آوادوکارا می گن و کارت تمومه مثل همون صاحبای قبلی چوبدستی. حالا نظر خودم. من اگ بودم نلو انتخاب می کردم. چون از سنگه خوشم نمیاد و از ابر چوبدستی هم به دلیل این همه دنگو فنگایی که داره هم خوشم نمیاد بنابراین می مونه همین شنله که من دوسش دارم. ************************************************** این نظر سنجی یعنی چی. من که نمی فهمم. یه رای دهنده رو از دست دادی. اگه می شه بیشتر در مورد نظر سنجی توضیح بدین تا ما هم یه چیزی بفهمیم.
من هم شنل نامرئی رو انتخاب می کنم فقط و فقط به خاطر قابلیت نامرئی کردنش که موهبت خیلی بزرگیه. اگه می تونستم ( مثل دامبلدور) خودم رو همین جوری نامرئی کنم ، سنگ رستاخیز رو انتخاب می کردم... چون خیلی افراد هستند که مردن و ازشون سوالهای زیادی دارم... طبیعتا این انتخاب من به مقدس بودن یا نبودن این اشیا ربطی نداره؛ اگه روشهای دیگه ای هم بود که این قابلیت رو داشته باشه اونها رو انتخاب می کردم. ----------------------------------------پی نوشت این چه جور نظر سنجیه اون بالا؟! خوشم میاد که تا حالا غیر از خودم دو نفر دیگه هم پیدا شدن که جهت خنده به گزینه pink.gif رای دادن!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Ignotus Peverell در 1386/9/3 20:26:07