جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 11:51
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترين ایده دو ماه اخیر ...

مرحله اول انتخابات به پایان رسید و نتیجه آرای دوستان پس از بررسی دلایل و مسائل مطرح شده بدين صورت رقم خورد :


پرسی ويزلی : 14 رای

نارسیسا بلک : 5 رای

آنیتا دامبلدور : 2 رای

آلبوس دامبلدور ، لردولدمورت هر کدام یک رای

هووومکیوس !

پس بدين صورت پرسی ويزلی با ایده مسابقات کوييدیچ خود صاحب بهترين ایده ماه شد .

این انتخابات بدون مرحله دوم ( با نظر مديريت ) در همین مرحله به پایان رسید .

با تشکر فراوان از حضور گسترده شما عزيزان !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/23 12:29:23
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1385/2/23 17:20:28

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 19:59
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بهترین ایده رو باید داد به پرسی ویزلی چون اون بود که کوییدیچ رو رونق بخشید و سرو سامون داد مگر نه الان لیگی در کار نبود به عبارتی اون لیگ کوچکی که پرسی ساخت همه چیز رو رقم زد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1385 17:59
نمایش جزئیات
آفلاین
خب مسلماً پرسی ویزلی(P) بهترين ايده رو داد!
ايده اي كه چنين تحولي ايجاد كنه و باعث بوجود اومدن زير انجمن جديدي بشه كه واقعاً هم فعاله، مسلماً ايده خوبي هستش!
همينا بسه يا توضيح اضافي هم بدم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 22:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بهترين ايده ايدي تابيك كويدييج ميباشد و راى من به ويزلى!

زنده باد برسى ويزلى percy weasly

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
You
بهترین زننده تاپیک!
ارسال شده در: دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 17:37
نمایش جزئیات
آفلاین
این دوره از انتخابات دوره ایه که انتخاب و رای دادن واقعا توش سخته!

اما در بین چند موضوعی که ملت باید در موردش رای بدن یک موضوع هست که کار راحتی رو در پیش داره و اون همین بهترین زننده ی تاپیکه!(کلا این یکی دو خط بر اساس دومبولیسم نوشته شده بود و اگر چند بار خوندید و چیزی نفهمیدید بدونید مشکل از گیرنده نیست مشکل از فرستندست!...چون فرستنده خودش هم نفهمید!)


بر این اساس میخوام رای خودم رو به کسی بدم که واقعا ایده ی جالبی داشت!
یک قسمت جدید در سایت برای مسابقات کوییدیچ!

چیزی که قبل از پیشنهاد این دوستمون خیلی پیشنهاد معمولی ای به نظر میومد و اگر عملی نمیشد حتی من به شخصه نمیتونستم فکر کنم که مثلا اگر این انجمن زده بشه میتونه چیز جالبی بشه!...یعنی بیشتر بر اساس همون مسابقات کوییدیچی که در هاگوارتز برگزار شده بود تصمیم میگرفتیم!

ولی پیشنهاد جالبی داده شد و این طرح عملی شد و استقبال خوبی هم ازش شده(با اینکه تازه درست شده) و به نظر میتونه جای خیلی خوبی برای فعالیت باشه و به شخصه که خیلی از این زیر انجمن خیلی خوشم اومد!

بحث کوییدیچ بحثی بود که به همین راحتی نمیشد در موردش تویه سایت تصمیم گرفت و حتما پیشنهاد پیشنهاد خوبی بوده که مدیرها رو هم راضی به زدن این زیرانجمن کرده و اینجا از پروفسور کوییرل هم تشکر میکنم به خاطر اینکه به این پیشنهاد بها دادند و اونو پذیرفتند!


با این اوصاف بنده رای خودم رو به پرسی ویزلی(P)...تقدیم میکنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 21:07
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو


خب منم مثل اکثر شما رایم رو به زننده ی تاپیکهایی در خصوص کوییدیچ می دم و اون کسی نیست جز
پرسی ویزلی

موفق باشی و همیشه باعث افتخار گریف و کل سایت بشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 17:08
نمایش جزئیات
آفلاین
رای منم : پرسی ویزلی
انجمن کوییدیچ که خیلی خوبه ! مثل سایت کوییدیج قدیمه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 16:56
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من تاپیک کوئیدیچ که توسط پرسی ویزلی زده شد
چون خیلی جالبه با اینکه من توش فعالیت نکردم اما پستا رو خوندم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگي قصه ي مرد يخ فروشي ست كه از او پرسيدند فروختي؟؟ گفت نخريرند تمام شد!
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 16:38
نمایش جزئیات
آفلاین
خب , باید گفت که دو ایده پرسی و لرد , دو چیز متفاوت هست و انتخاب بینشون یکمی سخته ولی میشه با کمی فکر بیشتر به این نتیجه رسید که سبک و ایده کویدییچ جالبتر به نظر میرسه
به هر حال این نوع سبک و ایده نشون داد که خیلی طرفدار داره , و همه بیشتر تمایل به این ایده دارن
ایده پرسی ویزلی بین چند ایده که اساسی ترینش ایده لرد بود , برتری داره و فکر میکنم باید به پرسی ویزلی رای داد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M

وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
Re: بهترين ايده(زننده بهترين تاپيك)
ارسال شده در: یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 15:59
نمایش جزئیات
آفلاین
منم به پرسي ويزلي راي ميدم تاپيك كوييديچ خيلي تاپيك خوبيه(منم كه خيلي فعالم!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين برگ سفر نامه ي باران اين است -------كه زمين چركين است
((شفيعي كدكني))