جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (21 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 8 تیر 1385 01:33
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب منم گفتم یه نظری بدم.
به نظره من بعضی از قوانین به حق گفته شده مثله شماره های3،4،5،6 میشه گفت بیشتر خراب شدن چت باکس سایت به این عوامل بستگی داره و با جلوگیری از این گسترش اینها میتوان کمی چت باکس رو به راه خودش برگردونید.
اما من با چند تا قانونی که گفتید مخالفم یکیش
صحبت نکردن از چیزهای بی مورد که ربط به سایت نداره رو به نظره من نمیشه جلوشو گرفت البته میشه قانونهایی رو ایجاد کنید که این صحبتها محدود بشه اما به نظره من اگه بخواهید کلا جلوشو بگیرید اونوقت باید هر روز یه5،10 نفری رو بلاک کنید که این اصلا برای سایت مفید نیست
در مورده صحبت نکردنهای بیمورد تو چت باکس این دیگه خیلی بی انصافی هست .به نظر من یکی از فعالیتهای چت باکس همین احوال پرسی هست .دیگه اینو وردارید که اصلا چت باکس نباشه خیلی خوبه .اما خوب میشه باز با ایجاد قوانینی این صحبتها رو محدود کرد تا چیزهای که گفته شده از اونا تخلف نکنند اعضا

خوب تبلیغ کردن در یک مورده هایی فرق میکنه و نمیشد آنها رو هم جلوشونو گرفت .مثلا کسانی که میخواهند تاپیکی رو فعال کنند خوب مجبورند برای بالا بردن بازدید و همچنین پستها اون تاپیک بیان تبلیغ کنند .که بهترین راه تو سایت همین چت باکس هست.اما خوب بعضی ها فقط میخواهند سایت و یا چیزی رو که به نفع خوشونه تبلیغ کنند که بهتره جلوی این گرفته بشه
به نظره من اگه این قوانین اجرار بشن اول هم چت باکس به شدت افت میکنه دوما از اون طرف ترفیک زیادی در پیام شخصی ها ایجاد میشه.مثلا تبریک گفتن به یکی، طرف مجبوره بره به پروفایل اون شخص و پیام براش بفرسته که این به غیر از اتلاف وقت چیز دیگری نسیب آدم نمیکنه.
به نظره من بهتره یه بازبینی کلی به این قوانین بدید چون اگه این قوانین اجرار بشن بهتره چت باکس کلا ورداشته بشه

البته این نظره منه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فعلا با این حال میکنیم...


شخصیت جدید
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 7 تیر 1385 18:31
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب به نظر من این شیش موردی که شما میگی خیلی کلی هست یعنی هر کلمه یا جمله ای که در چت باکس نوشته بشه رو میشه به این شیش مورد ربط داد یعنی ممکنه مثلا من یه پست تو یه تاپیک بزنم و دوست داشته باشم بقیه بخونن و به همین دلیل تو چت باکس تبلیغ میکنم و اونوقت ممکنه از نظر شما بیمورد باشه و بعد بلاک . ممکنه یک نفر چند سئوالی مطرح کنه و دیگری هم جواب بده بعد ممکنه از نظر شما بی مورد باشه بعدش بلاک . ممکنه یکی یه پیام کوتاه برای یه نفر داشته باشه و با این سرعت پایین سایت نتونه بره پیام شخصی بده بعد بیاد تو چت باکس پیام بده بعدش بلاک . شما اگر میتونی کلمه یا جمله ای بگو که به این شیش مورد نشه ربطش داد و چون فقط سلیقس که تعیین کننده ی اینه که چی مهمه و چی مهم نیست آخرش به بلاک ختم میشه ممکنه یه خبر یا یه پیام از نظر یه نفر مهم باشه ولی از نظر یه مدیر مهم نباشه مثل همین تاپیک نحوه ی برخورد رو چند بار تبلیغ کردید چون فکر میکردید مهمه حالا اگر من مدیر باشم و اونو بیمورد تشخیص بدم باید بلاک کنم ؟
اگر این چت باکس فقط برای چنین اخباری اونم از سوی مدیریت باشه بهتره برداشته بشه و شما اون بالا به جای چت باکس لینک خبر بدید و بعد بچه ها هم بخونن و کسی هم بلاک نشه هم به نفع شماست که اینقدر وقت نمیزارید برا اخطار و بلاک کردن و هم به نفع اعضاست که دیگه بلاک نمیشن

نقل قول:
هر گونه صحبت و اطلاع رسانی واجب و یا اظهار نظر درست در مورد مسائل درون سایتی بلامانع می باشد


خوب اطلاع رسانی واجب چیه و اظهار نظر درست چیه ؟ کی میتونه اینو تشخیص بده ؟ حالا اگر یه نفر بخواد اظهار نظری در مورد مسایل درون سایتی بکنه و ندونه که درست یا نادرست مهمه یا غیر مهمه باید چیکار کنه ؟ اول بیاد یه پیام شخصی به مدیر بده ببینه آیا مهم و درست هست بعد بره تو چت باکس بزنه ؟ یا راه حل دیگه ای وجود داره
نمونه ی این برخورد شخصی و سلیقه ای رو تو بار قبل دیدیم که من فکر میکردم میتونم به سئوال فردی پاسخ بدم یا فکر میکردم مهم باشه همه بدونن آنیتا ناظر شده این کار رو کردم و بلاک شدم . حالا ممکنه بازهم همین اتفاق بیوفته
البته دو سه موردش درست و خوبه مثل مورد اول و دوم و چهارم که مشخصن درباره ی چه گفته هایی هستن ولی بقیش کلیه و طرز تشخیصش کاملا سلیقه ای هست


با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
قانون جدید پیام کوتاه
ارسال شده در: چهارشنبه 7 تیر 1385 14:48
نمایش جزئیات
آفلاین
*توجه*

به دلیل مشکلاتی که در یکی دو هفته ی اخیر در قسمت پیام کوتاه سایت به وجود آمد تصمیماتی گرفته شد که در ذیل به اطلاع شما میرسانم:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

هر گونه صحبت و اطلاع رسانی واجب و یا اظهار نظر درست در مورد مسائل درون سایتی بلامانع می باشد.

*مواردی که با انجام آنها کاربر مورد نظر به مدتی که مدیر سایت اعلام میکند بلاک خواهد شد:

1-صحبت در مورد جام جهانی فوتبال و مانند اینها(ایام مناسبتی که به سایت جادوگران و هری پاتر و جادوگری هیچ ربطی ندارد.)

2-انواع صحبت های بی مورد مانند سلام و احوال پرسی

3-تبدیل کردن پیام کوتاه به میخانه مسنجر!

4-انواع جملات باطل و بیهوده و انواع لغات کریه و زشت

5-بحث های بیهوده: بحث هایی که جای آنها در تاپیک هایی مانند همین تاپیک نحوه ی برخورد میباشد و همچنین بحث هایی که به کلنجار و دعوا کشیده شود.

6-تبلیغ کردن لینک ها و تاپیک ها به صورت بی مورد



در حال حاضر همین شش مورد مد نظر تیم مدیریت سایت میباشد، اما ممکن از در آینده ای نزدیک به این شش مورد موارد دیگری نیز اضافه گردد.

امیدواریم شما نیز مارا در مدیریت صحیح قسمت پیام کوتاه در سایت همراهی و همیاری فرمایید.

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 3 تیر 1385 22:18
نمایش جزئیات
آفلاین
این چت باکس مثل اینکه شده جریان روز سایت!!

خیلی خوبه که شما نظراتتون رو میگین ولی پیشنهادم اینه که کسی دیگه چیزی در این مورد نگه چون تا حالا 4-5 تا نظر داشتیم دقیقا همشون میگفتن که چت باکس خیلی آستاکبار شده!

خب ببینید...در این مورد بحث و تبادل نظر خواهد شد و بعد کارهایی انجام میگیره....پس بهتره فعلا منتظر بمونید...فقط یه کم!


راستی پروفسور بینز امیدوارم ناراحت نشده باشید...چونکه به هر حال یه نفر این وسط قربانی میشد که از بدشانسی شما قرعه به نام شما افتاد!...به هر حال ما با کسی شوخی نداریم!...بنده قبلا ناظر بودم و میدونم که ناظرا در اینجور مواقع خودشون رو تافته ی جدا بافته از بقیه کاربرای عادی میدونن!!

به هر حال در مورد تصمیمات اتخاذ خواهد شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من دخالت میکنم ولی پروفسور بینز عزیز لطف کردند و به سوال من پاسخ دادند و پاسخشون هم اصلا بی ربط نبود و در حقیقت یه جور اطلاع واسه همه بود.در حقیقت سوال من بی ربط بود و اگه قرار باشه کسی بلاک بشه منم .ایشون هیچ تقصیری ندارن چون میخواستن به من کمک کنن.پس اگه امکان داره یا ایشونو بلاک نکنین یا اگه می خواهید من رو یک ونیم روز بلاک کنید.با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور اسپروات در 1385/4/2 15:53:24
ویرایش شده توسط پروفسور اسپروات در 1385/4/2 15:54:03
ویرایش شده توسط پروفسور اسپروات در 1385/4/2 15:55:55
فریا
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب با عرض سلام در همین موردی که کریچر گفت من یه چیزی بگم
خوب شما این چت باکس رو ایجاد کردین که همه ازش استفاده کنن برا حرفهای مهم این درست ولی یه مدت طولانی ولش کردید و تبدیل شد به مسنجر که دیگه افراد می آمدند توش شماره مینداختن که مثلا من هزار تا پیام دادم توش بعد الان یه کار خوب کردید گفتید که نظارت میشه روش بعد اخطار میدید اینم خوبه ولی الان اینقدر دارید سختگیری میکنید که از اونور شده الان من به سئوال یکی از بچه ها پاسخ دادم و یه پیام تبریک دادم به مدت یک روز و نیم بلاک شدم حالا شما یا سختگیری شدید میکنید یا اصلا ول میکنید این قضیه رو اصلا تعادلی در بین نیست ؟
به نظر من یه تعادلی باید این وسط باشه حالا منو بلاک کردید اشکالی نداره ولی با بقیه این برخورد رو نکنید
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
در پی اعتراض دوستان نسبت به فوق العاده ارزشی شدن چت باکس از این به بعد در زمینه ی استفاده از اون سخت گیری بسیار بیشتری میشه تا چت باکس به پیغام گیری که از اول هم چنین نامی داشته تبدیل بشه در همین راستا

افراد تنها مجاز به دادن پیغام های مهم به یکدیگر هستند حال به یک شخص یا یک گروه و یا به کل سایت
همچنین سوالات مهمی را که فکر میکنند با پرسیدن در پیغام گیر زودتر به جواب میرسند

کسانی که خلاف این عمل کنند در مرتبه ی اول اختار اون هم در همون پیغام گیر بهشون داده میشه دفعه ی دوم شناسشون برای مدتی بسته میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 13:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
مرلین کبیر نوشته:
با عرض سلام و پوزش از مزاحمت.
از اونجاييكه هر مسئله اي در ايفاي نقش را در اينجا مطرح ميكرديم من هم اينجا مشكلم را مطرح ميكنم.
گويا در اين مدت زمان طولاني كه من نتوانستم در اين سايت حضور مستمر به هم رسانم شخص ديگري (طبق قوانين و با تاييد مدير) ايفاي نقش مرلين كبير را بر عهده گرفته. شكايتي نيست، چرا كه اگر ايشان تاييد شده به اين معنيست كه حتما قانون به ايشان اجازه داده.
من نيز فقط براي روشن شدن موضوع و دانستن تكليف خود اين پيام رو ميزنم كه ببينم آيا هنوز امكان دارد كه من به نقش قبلي برگردم؟‌ (شايد خود فردي كه الان مرلين است حاضر باشد نقش را پس بدهد) يا كه به دنبال يك نقش ديگر باشم؟ متشكر ميشوم اگر تكليف را روشن كنيد تا ما نيز سر و ساماني گيريم!سییی

نقل قول:
هوکی نوشته:
مرلين جان، از وقتي بلر شخصيت شما رو گرفته، تو چت باكس كلي حرف زده شده راجع به اين كه همه رو شما حساسن و نمي دونم شخصيت مرلين به بلرويچ نمي آد و اين حرفا...
ولي من نمي گم شخصيت رو از اون بگيرين، ولي اصولا يه زماني قانون اين جوري نبود كه اگه يه مدتي پست نزد شهصيت رو بدن؟ حالا مرلين عزيز خودمون دقيقا همين ديروز چن ساعت قبل از اين كه نقششو بگيرن پست زد. اين يعني چي خب؟
البته، بازم مي گم من نمي گم شخصيت مال كي باشه، ولي هر كسي بايد واقعيت رو قبول كنه..
شهصيت مرلين به كسي جز خود مرلين نمي اد ديگه آقا جون! چرا اصرار مي كني؟!!
(ببخشيد دخالت كردم)


خب در این مورد بهتره من کمی توضیح بدم!

به مرلین:
واالله یه مدتی بود که یه بنده خدایی شخصیت شما رو میخواستن....ما هم کمی طولش دادیم موضوع رو تا ببینیم شاید شما در تابستون در سایت فعال شدید...ولی بعد از انتظار و همچنین اینکه میدونستیم شما در سایت دیگری پاتون گیره! به این نتیجه رسیدیم که شما فعالیتی در سایت ندارید و شخصیت مرلین هم که فکر کنم بدونید که در کتاب اومده و یه شخصیت خودساخته نیست و همون طور که خودتون گفتید کار کاملا قانونی بوده.

به هر حال چون شما حق بزرگتری و همچنین قدیمی بودن دارید و شما استاد ما هستید ما سعی میکنیم موضوع رو سریعتر برطرف کنیم.چون کسی که شخصیت شمارو گرفته به جرات میتونم بگم که فعالترین عضو سایته که البته فعالیتش هم کاملا مثبت بوده.به همین خاطر یک کم موضوع پیچیده میشه.من پیشنهاد میکنم که خودتون با مرلین جدیدمون یک صحبتی داشته باشید خیلی خوب میشه...

به هوکی:
هوکی عزیز اولا اینکه من جواب استادمون رو خودم میدادم و دوما اینکه اینجا جای این نیست که بیاید و بگید: بله موافقم!...خیلی مخالفم!...شدیدا درست میگن!...صددرصد غلطه!...چه دوست باشین چه دشمن!

ولی به هر حال باید در جواب نوشتت باید بگم که...

اولا اینکه مرلین جدیدمون مطمئن باشین که اگر بخواد میتونه با هر شخصیتی راحت کار کنه و البته این یه هنره که کسی بتونه با هر شخصیتی کار بکنه و به نظر من بلرویچ هنر خودش رو در این مورد با شخصیت قبلیش نشون داده و مطمئنم که از نمایشنامه های شخصیت جدیدش هم لذت خواهیم برد.

دوما اینکه مگه شخصیت اومدن و نیومدنیه؟!!!....مرلین یه شخصیت جادوگریه که ممکن بود هر کسی غیر از مرلین قدیمیمون اون رو بگیره!....به هر حال من اومدن و نیومدن در مورد شخصیت نمیبینم!...ممکنه یکی هنر اینکه با شخصیت های مختلف کار بکنه رو نداشته باشه ولی من این هنر رو در بلرویچ دیدم و تاییدش کردم.

سوما اینکه در اینکه یه شخصیت از کسی گرفته بشه ما دوتا مورد داریم: 1-یک ماه یا بیشتر از آخرین پستشون در ایفای نقش بگذره، 2-وقتی مدیران بگن که یک شخصیت فعال نیست و چیزهایی در موردش بدونن
به هر حال در این مورد شخصیت مرلین از نظر من فعال نبوده و یک پست بعد از مدت ها نمیتونه تضمین کننده ی فعالیت باشه.

ولی به هر حال ایشون حق بزرگی و استادی به گردن ما دارن و ما در این راستا سعی میکنیم مشکل به نحو احسنت برطرف بشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 10:41
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بووبو نوشته:
1-ارباب ِ عزیز! رفیق ِ من! دست بر قضا من یکی شخص شما رو بسیار دوست می دارم و هیچ خوشم نمی شه که می بینم از من دلگیری! دلیل اش رو هم هر چی کنکاش می کنم پیدا نمی کنم!

2- کار کم طرفدار می ماند و خاک می خورد! خدای ناکرده ویروس یا طاعون که نیست! این جا هم گویا فروم آزاد است و قرار است که همه ی دیتا بیس سایت حفظ بشود و و و ...


3- کی بووبو رو برکنار کرد؟! شما دارید اطلاعات غلط به کاربر سایت می دهید جناب مدیر!
می شود توضیحی بدهید که کی من را از ولدمورت بودن بر کنار کرد؟! غیر از این بود که من شناسه رو تحویل دادم و شما چند روز بعدش و در روز های نمایشگاه کتاب من رو دیدید و کلی هم شاکی بودید که چرا من این کار رو کردم؟!

4-آیا من مشکلی داشتم که رفتم یا نه؟!

به هر حال باعث انبساط خاطر ما خواهد شد اگر توضیح بدی رفیق که کی من رو برکنار کرد؟! لابد استقبال کم یکسری از دوستان!

5-خود تو رفیق عزیز که اون روز ها شناختی نداشتم ازت به من گفتی که این کار قرتی بازیه! هنوز متن اش وجود داره و برای سند می شه روش کرد!

6- من یکی بهترین نویسنده ی ژانر فانتزی فارسی زبان هستم ( این هم مدل ِ آتشفانی که در حال پاچیدن توی دیوار هست!)


خب سلام این آخرین پست من در این زمینه است و دیگر این موضوع رو ادامه نخواهم داد...چون همانطور که گفتم دوستان قدیمی((منظورم بووبو نیست)) به خاطری که مشکلی که با مدیریت سایت دارند((میتونم بگم با من ندارند))....فقط یک ایراد میگیرند و میروند..اینجور نوشتن نقد صحیحی نیست و بیشتر غرض ورزیه

1-بووبو جان بنده نه از شما دلگیرم و نه از شما کینه ای بدل دارم ولی به عنوان یک مدیر سایت از شما دلخورم چون مسئولیتهایی رو که مدتها قبل قبول کرده اید انجام نمیدهید
چند دفعه گفتم:بووبو جان توی رول فعال نیستی حداقل به قولهایی که دادی عمل کن...متاسفانه چنان جذب زیرابیوس شدی که قولهایت رو توی این سایت فراموش کردی
امیدوارم به اونها عمل کنی
بنده هیچ کینه و ناراحتی از شما ندیدیم

2-بنده هم طاعون وار با کارهای شما برخورد نکردم...قول دادم تاپیکها رو برگردونم که برگردوندم....توی مطالب اشتراکی و خانه ریدلها موجود است....من گفتم که اگه بروبچ خواستند مثل سابق فعال بشه....دیگه نمیدونم این ایرادات الکی که فرهاد شروع کرده بود برای چی بوده و چرا بعد از گذشت یکی دو ماه باز اینها رو عنوان کرده

3-خب من حداقل مرد هستم و میگم که باید این جمله رو یک جور دیگه مینوشتم..شما خودتون رفتید....درسته و بنده هم گفتم چرا رفتید...این نشون میده که بنده با نوشته های شما هیچ مشکلی نداشته و ندارم

4-این رو زمان به مرور ثابت خواهد کرد که مشکل داشتی و رفتی یا رفتی تا آغازی نو داشته باشی!!!

5-من گفتم قرتی بازیه؟خداروشکر این کلمه در ادبیات من موجود نیست..شما آرشیو رو کپی کن اینجا
بارها به خودت گفتم که قبل از ولدمورت شدن تو من پیشنهاد فروم خصوصی رو دادم ولی فعلا این موضوع مهم نیست
چیزی که مهمه اینه که شرایط برای زدن فروم خصوصی اون موقع نبود..و این توجیه نبود.
آیا شما میتونستید تایید شخصیت کنید؟وقتی مدیر نبودید؟
شرایط اینطور ایجاب میکرد که فروم خصوصی زده نشود.

6-بدون شرح!!...من در اینباره حرفی نمیزنم همه چیز روشنه..که ویروس خود شیفتگی به سرعت در حال پخش شدنه!!! و این همونه که باعث میشه من کمی از دوستان قدیمی دلگیر بشم!!

خب میرسم به دوست قدیمی خودم فرهاد که امیدوارم صحبتها منو یک انتقاد بدونه و نه غرض شخصی!!!
((خب چون بحث ،غرض شخصی نیست من ژوپسا ژوپسا و کمی دلگیر شدن رو ندید میگیرم!!!چون اینها شوخی بین خودمونه دیگه؟کلی هم سر این موضعات با هم خندیدیم))
نقل قول:

در پایان امیدوارم دست از کمی دلگیر شدن برداری و بهت گرفتم که این جریانات رو شخصی برگزار نکنی و کاملاً در سطح غیرشخصی و بحث منطقی در نظر بگیری.


خب خب شروع میکنیم
اول
نقل قول:

من فکر مي‌کنم چیزی که به خود شیفتگی معروف بود هیأت‌تحریره‌ی آ.ف نبود! بلکه‌ مدیریت جادوگران بود که البته در طول این مدت به خوبی این مسئله رو طی چندین نوبت شیلنگ گرفتن، فکر کنم به اندازه‌ی کافی ثابت کرده باشند. لطفاً در مورد خودشیفتگی، خود تحویلی و مشابهه‌های اون مدیریت جادوگران چیزی نفرمایند!

متاسفانه این خودشیفتگی در آکادمی فانتزی بیشتر از جادوگران در حال حاضر به چشم میخوره...اگر در جادوگران یک آتشفشان وجود داره..در زیرابیوس کم کم قلل آتشفاشانی بزرگی به چشم میخوره

فرهاد عزیز صحبتهایی که اینجا عنوان کردی با چیزهایی که تو و مملی به من گفتین خیلی فرق میکنه..متاسفانه در جریان جلسات آکادمی که بودم از دیدگاه شما به جادوگران کاملا شناخت دارم...
من بسیار خوشحالم که احساس میکنی با رفتن از اینجا به افتخاری هزار ساله رسیدی و از ننگ جادوگرانی بودن جدا شدی.....ببخشید مجبورم بهت نیش بزنم چون نیش برخوردهای شخصی دوستان((نمیگم فقط تو)) بارها به تن من خورده

نقل قول:

به این می‌گن دیکتاتوری

آقای نقد کننده!!
نمونه کامل این دیکتاتوری رو خودتون سر انجمن ارباب حلقه ها داشتید!!..اون موقع خودت دیکتاتور نبودی؟منی که به وسیله شما مدیر انجمن شده بودم از اقدام شما اصلا خبر نداشتم!!ناظری انتخاب کردی برای اون فروم که بعدها فهمیدم سعیده..
نزدیک بود کار من و اون به جاهای باریک بکشه..فقط برای اینکه به من اطلاعی نداده بودی

در این مورد هم باید بگم که:
این دیکتاتوری نیست...بنده ناظر جایی شدم..مسئولیت شخصی رو گرفتم
نمیخوام به شیوه ولدمورت سابق ادامه بدم؟زوره؟
من تاپیکها رو قفل کردم و انجمن رو خوصوصی کردم و خوشحالم که اینکارو کردم و اثر این کار در تابستان امسال کاملا مشهود خواهد بود
حالا اینکه هر کاری مخالفانی داشته باشه اصلا مشکلی نیست...ولی دوست عزیزم اگر نقد سالمی داشتی من هرگز به اونصورت بهت جواب نمیدادم

تو همین الان برو رو ویژگیهای فردیت و آخرین پستات و نظرات رو بخون
به غیر تیکه انداختن و مسخره کردن من پستی نمیبینم
((این موضوع در مورد پیام و دوستان دیگر هم صدق میکنه))
برای همینه که میگم دوستان بعد از مدتها پیداشون میشه و لطفی میکنند و میروند

نقل قول:

به اینم می‌گن دموکراسی
از برآیند این دوتا میشه نتیجه گرفت: فروم و کامیونیتی آزاد از نوع فرمایشی! البته در این وسط لازم مي‌دونم ذکر کنم که این یه قلم نباید به پای علی نوشته بشه چون به هر حال تلاش‌های دموکراتیکی انجام داده!

اتفاقا دقیق زدی به هدف
علی کاملا مخالف این کار بود و من اصرار کردم
تمام عواقبش رو قبول میکنم((توجه کن:از زیرش در نمیرم))
من نمیدونم پای علی رو چرا میکشی وسط...وقتی قبول داری که علی نقشی نداشته چرا اسمشو میاری؟من که فکر نمیکنم تو با علی مشکلی داشته باشی!!!

نقل قول:

در پایان خواهشمندم از آب گل آلود ماهی نگیر و مشکلات روابط عمومی و عدم دقت خودتون در انتخاب جملات توی نقدهاتون رو گردن ما نندازین! جهت یادآوری کمی از اخبار زمان انتشار کتاب تندیس جادوگران رو مطالعه بفرمایید.

فعلا که تور ماهی گیری دست شماست!!!
عدم دقت در انتخاب جملات؟ ایول!!!
میشینیم از اول میخونیم هر نقدی توهین آمیزی که مربوط به مدیران الان بود را با هر نقد توهین آمیز از مدیران سابق مقایسه میکنیم...ببینیم کدوم تندتره!!((من اصلا دوست ندارم پای رفیق عزیزم مملی رو بیارم وسط این دعوا..البته اونم از اینکه زمانی در جادوگران بوده شرمندست.))

نقل قول:

نمی‌تونم فیلم بازی کنم بگم ایول پویان که در اون‌جا رو تخته کردی. همچین آدمی نیستم

منم نگفتم بگو ایول ولی انتظار نداشتم بگی متنفر شدم!!!

من چندتا سئوال دارم
1-وقتی بار اول اعلام کردی که چرا این کارو کردیم و تاپیکها برگردونید..و ما برگردوندیم چرا هیچ اثری از شما و دوستان عزیز پست مدرنیسم دیده نشد؟

2-چرا بعد از این همه مدت دوباره این بحث کشیدی وسط؟مگر قرار نبود که مشکلی رو که تازگی بین من و آکادمی پیش اومده بود...بین خودمون حل کنیم؟
چرا درست در زمانی که میدونستی من روی آکادمی حساس شدم این مطالب زدی؟واقعا میخواستی نقد سالم کنی؟اگر اینجور بوده من کاملا ازت عذر میخوام ولی اگر اینجور نبوده......

-------------
من نمیخوام رفیق هامو از دست بدم و دیگر به پستای دوستان جواب نمیدهم حتی اگر فرد خود من رو ببرند زیر سئوال
چون ارزش چیزی که برای من مهمه .. بیشتر از دعوای دو تا سایت یا دو تا مدیره

دوستی ها برای من ارزشش خیلی بالاتره ...پس با دوتا پست زیر سئوال نبریمشون...من تمام تلاشم رو کردم که دوستان قدیمی رو به سایت برگردونم یا سعی کنم دیدگاهشون نسبت به سایت بهتر بشه و کینه های قدیمی رو فراموش کنن یا اگر ادعایی دارن که مثلا مقالات سایت مقالات جالبی نیستند خودشون ریش و قیچی رو بگیرن دستشون...نه اینکه فقط زخم زبون بزنن و برن

ولی گویا هر چه تلاش میکنم بدتر میشه و هیچکس نمیخواد فراموش کنه

آقایون اگر مرد عملید بیایید وسط؟مقالا ت ضعیفه؟چندتا مقاله بنویسید که قوی باشه....توی همین جشنواره تابستانی
قول میدیم جایی جداگانه برایشان در نظر بگیریم تا با مقالات سطحی دمخور نشن!!!!و سطح کاراتون رو پاینن نیاره...واقعا مشتاقم بدونم مقالاتی که شما در زمینه هری پاتر ارائه میدهید در چه سطحیه

به عمل کار براید به سخندانی نیست

من دیگر هیچ صحبتی نخواهم داشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/4/2 10:56:22
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/4/2 11:12:11
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/4/2 11:17:23
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 07:44
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر میکنم مسایلی که توش اختلاف نظر وجود داره نباید به تخطئه کردن همدیگه کشیده بشه.

اینجا یه سری مسایل مشخص وجود داره که ارتباطی به نوع افکار افراد نداره ولی متاسفانه با مسایل دیگه ای که توش اختلاف نظر داریم قاطی شده و باعث شده بحث سردرگم بشه.

نقل قول:
البته سطح سلیقه ی عمومی جادوگران هم برای عیار کار آدم ، واحد سنجش خوبی نیست! تو می توانی با نوع نوشتن من مخالف باشی! همان طور که پاتر عزیز بود و این رو اظهار هم کرد و به هیچ کجای من هم بر نخورد!


بوبوی عزیز من شما رو آدم منطقی میدونم. اگه من میخواستم در فروم با نوشته های شما به این صورت که نوشتی مخالفت کنم مشکل خاصی برای این کار نداشتم. من با تو چت نسبتا طولانی داشتم و به نظرم درست نیست برای افرادی که تمام اون چت رو ندیدن یه جمله برداشت شخصی شده آورده بشه و گفته بشه من با نوشته های تو مخالف بودم.
من اصلا هیچ وقت نیومدم به کسی بگم با نوشته های تو مخالفم بلکه من نوشته ها رو نقد میکنم و دلیل میارم که چرا این نوشته به نظر من ( نه نظر هیچ کس دیگه ای) خوب و عالی اومده و چرا مزخرف و آشغال بوده و قبول دارم که در این زمینه خیلی هم رک هستم و امکان نداره ملاحظه کنم و همین باعث مشکل هم شده

خود شما اذعان داری که فن فیکش مینوشتی و دقیقا بحث ما در اون چت هم سر همین فن فیکشن نویسی بود.
رول پلینگ داستان نویسی نیست. ایراد کار شما و دوست دیگه که من نوشته های اونو خیلی دوست داشتم یعنی نارسیسا همین بود که در رول پلینگ میخواستید فن فیکشن بنویسید در نتیجه بقیه افراد رو به نوعی مجبور میکردید تا از یه روش مشخص با یه اسلوب خاص پیروی کنن. چون هیچ کس از جمله من دوست نداره بقیه بیان داستانش رو خراب کنن. من این تغییر نوشته ها رو در بعضی ها دیده بودم که اجبار داشتن با نوع نوشته ها هماهنگ بشن.

نارسیسا یه بار ازم پرسید جای این تاپیک ها کجاست و من گفتم جاش تو فروم داستان نویسی اشتراکیه و نه رول پلینگ به طور کلی اگه کسی میخواد با افراد خاصی با روش خاصی بنویسه نمیتونه این کارو در رول پلینگ بکنه و بره ناظر اون فروم هم باشه و همه از ترس دیلیت شدن یا ادیت شدن پستشون به اجبار بیافتن. روی سخنم اینجا با ناظران فعلی هم هست و میتونن این رو یه اخطار دوستانه تلقی کنن.

و این قضیه منحصر به شما نبود نیست و نخواهد بود و الان هم خیلی افراد میخوان افکار بقیه مثل اونا باشه و همه مثل اونا ادامه بدن یه پست رو یا مثل اونا بنویسن. و برای این کار میان از روش های غیر معمول و غیر قانونی مثل دست کاری در پست ها استفاده میکنن

در حالیکه رول پلینگ ابدا این نیست. اسمش روشه باید اینجا بازی کنی و قواعد بازی رو شما مشخص نمیکنی یا هر کس دیگه ای اگه تونستی بدون جر زنی یا قهر کردن و رفتن بازی رو در یه فضای آزاد ادامه بدی که هستی وگرنه همین میشه که شده.

رول پلینگ در این سایت باعث و بانی خیلی از مشکلات، سوئ تفاهمات و زد و خورد های حقیقی و بر هم خوردن روابط دوستانه شده و علتش هم همینه که ما به زبون میگیم بازی و شوخی و غیره ولی بعدا در باطن خیلی چیزا برامون جدی میشه

نقل قول:
و بعد هم پاتر عزیز در یک گفتگوی خصوصی ( چت) گفت که براش عجیب بوده که من خیلی "یهو" رفتم و این طور حرف ها و جویای این بود که آیا من مشکلی داشتم که رفتم یا نه؟!


بله من بازم میگم که رفتن تو به این صورت برام عجیب بود و تصور نمیکردم مشکلی اینقدر بحرانی ایجاد شده باشه که به طور کلی بزاری و از فروم بری.

--------------------------------------------------------------------------------------------
به فرهاد و پویان:

نوع ادبیاتی که به کار میبرید که توام با نیش و کنایه هست اصلا مناسب برای یه بحث مشخص نیست. به قول معروف
be specific
همونطور که در جمله اول این پست نوشتم اختلاف نظر با یه سری مسایل مشخص قاطی شده و ازش استفاده ابزاری میشه.
از جمله اون مسایل مشخص بیرون کردن فرهاد از مدیریت بوده که متاسفانه به روش های مختلف در هر فرصتی دلیل اصلی کنار زده میشه و اختلاف نظر ها رو برای این قضیه عنوان و بزرگ میکنن.

اختلاف نظر همیشه وجود داره. اگه تو مدیریت همین سایت قرار باشه همه یه دست عین من فکر کنن دیگه تیم مدیریت معنی نخواهد داشت چون خود من اینجوری نیستم و میتونم تنهایی به جای 5 نفر دیگه که مثل من فکر میکنن فکر کنم و تصمیم بگیرم و نیازی به تعداد اضافی فکر مشابه نیست.

جالب اینجاست که اتفاقا من با تو فرهاد و مملی نظر های مشابه بیشتری داشتیم تا مدیران فعلی سایت. همین الان من با پستی که تو زدی موافق ترم تا با پستی که پویان زده.

در نتیجه من یه بار دیگه اعلام میکنم بیرون کردن شما فقط به دلیل زیر بوده و بس:
" تو یکی رو بر خلاف نظر همه مدیران به طور دیکتاتوری ناظر کردی و قول دادی و مکتوب نوشتی در صورتی که این فرد در جایی غیر از فروم خاصی بنویسه باهاش برخورد خواهی کرد و مسوولیت کارهاش رو بر عهده میگیری ولی بعد از اینکه این فرد نه تنها در فروم دیگه نوشت بلکه به همه مدیران فحش داد شما کاری نکردی و بعد از اینکه من ازت خواستم کاری بکنی بازم کاری نکردی و بعد از 5 بار تلفن من هم کاری نکردی و منظور از کار بیرون کردن این فرد از نظارت می باشد."

شما این 5 جمله ای که نوشتم رو هر وقت جوابی داشتی در مورد بیرون کردنت از مدیریت هم صحبت کن اگه برای این مساله مشخص جواب نداری لطفا پای اختلاف سلیقه و نظر و هزار چیز بی ارتباط دیگه رو میون نکش

اگه قبول داری این کار درست بوده علت اینکه الان اون فرد در آکادمی فانتزی ناظر نیست رو هم یه توضیحی بفرما.

اگه من قصد بیرون کردن تو رو داشتم اصلا لازم نبود خودم کاری بکنم. به یادت میارم که تو فرصت فعالیت نداشتی و اصلا به کار های فروم رسیدگی نمیکردی و مک گونگال به طور علنی و یکی دو مدیر دیگه به طور مخفی خواهان برکناری تو بودن ولی من ازت دفاع کردم نه دفاع الکی و از سر دوستی بلکه چیزی بود که میدیدم و بهش اعتقاد داشتم و دارم که تو مدیر لایقی برای اداره کاربران سایت هستی

ولی منم با تو موافقم که این بیرون کردن برات خیلی خوب شد چون واقعا نمیشد به هر دو سایت رسیدگی کرد.


نقل قول:
جهت یادآوری کمی از اخبار زمان انتشار کتاب تندیس جادوگران رو مطالعه بفرمایید.


من خیلی مشتاقم چند نمونه از این خبر ها رو ببینم.

متاسفانه در این یه مورد کاملا حق به جانب پویانه و تو مملی و هاگرید و تا حدی خود پویان برای تندیس زدید و راست و دروغ سر هم کردید و به یادت میارم که هاگرید و مملی ترجمه اسلامیه رو به چه نحو به صورت شبنامه نقد میکردن و خوشبختانه تمامشون هم موجوده.

بعد هم که برای این نشر آهنگ ضبظ کردید و من واقعا نمیدونم چطور نشر تندیس معذرت خواهی شما رو قبول کرد و الان با اونا روابط خوبی پیدا کردید و این واقعا نشون دهنده اوج بزرگواری مدیر نشر تندیسه

ولی اگه منظور تو مطالب در نظر ها و فروم بر علیه نشر تندیسه یه بار دیگه میگم اولا مطالبی که الکی و بدون دلیل طرفداری از تندیس کردن خیلی بیشتر از دری وری ها و مطالب مخالف بی دلیل بود و ثانیا ما نوشتیم که مسوولیتی در مورد نظر های کاربران نداریم و این رو برای قشنگی ننوشتیم و تصور میکنم این مساله برای هر کسی واضحه.

اگه فحشی داده شده به خود منم فحش زیاد داده شده و راستش من وقتم رو بیشتر از این حرفا دوست دارم که بیام فحشا رو دیلیت کنم.

از طرفی نشر تندیس گفتگوی مستقیم با ما نکرده که مثلا فلان پست یا تاپیک رو دیلیت کنید در حالیکه خودت میدونی عرف اینه که کسی که بهش توهین شده بیاد و از مدیریت بخواد در این مورد اقدام کنه

در آخر اینکه ما خودمون و حتی خود تو اگه چیزی که توهین بود میدیدم دیلیت میکردیم و همونطور که گفتم اگه قرار بود نظر های کاربران هم پاسخگوش ما باشیم همه قسمت ها رو به صورت تاییدی در میاوردیم.

به نظر من اختلاف نشر تندیس با سایت جادوگران این نیست و بیان اینکه اینجا بهشون توهین شده بهانس بلکه از نقد های کاملا صحیحی که انجام شده دلخور هستن و انتظار دارن ما هم مثل آکادمی فانتزی بعد از کلی انتقاد بی پایه و اساس بیایم و بازم بی پایه و اساس از ترجمه طرفداری کنیم.

بله ما هم خیلی دوست داریم روابط خوبی با تندیس و با هر نشر دیگه ای داشته باشیم چه کسی بدش میاد؟ حداقل نفعش اینه که دو تا آدم حرفه ای در ترجمه و نویسندگی میان و دو تا مطلب در سایت مینویسن ولی نه به قیمت اینکه ترجمه رو نقد نکنیم و بله قربان گوی ترجمه باشیم و استقلال رای خودمون و آزادی فروم رو از دست بدیم.

تمام این های و هوی بعد از کتاب هفتم از بین خواهد رفت و برای تندیس یا هر نشر دیگه ای هری پاتر تموم شده خواهد بود و فقط ما خواهیم موند. چون اونا اقتصاد هری پاتر رو به طور خاص مد نظر دارن.

شما ببینید دقیقا در این سایت بود که بعد از کتاب ششم کلی سوتی های ترجمه اسلامیه به طور خودآگاه و نا خودآگاه کشف شد و اینجا بود که من یه مقاله نوشتم و توش ترجمه اسلامیه در فصل دوم به طور دقیق بررسی کردم که هیچ جوابی براش دریافت نکردم.

متاسفانه تو و مملی بیشتر از اینکه خود ترجمه ها رو ببینید نگاه کردید ناشر و مترجم کیه گواه اونم این که شما یه زمانی که با مدیر نشر زهره خیلی روابط خوبی داشتید به هیچ عنوان کلمه ای رو علیه ترجمه نشر زهره بر نمیتافتید و این در تاپیک بررسی ترجمه سمیه گنجی در سایت اکادمی فانتزی کاملا عیانه که پستای شما در اول و آخر تاپیک زمین تا اسمون تفاوت پیدا کردن و وقتی من دو فصل ترجمه گنجی رو دیدم و نوشتم ترجمه سمیه گنجی متوسطه این رو توهین بزرگی به ساحت مقدس این ترجمه دونستید و تندیس رو متفق القول میکوبیدید ولی بعدا که روابط شما با نشر زهره کمی به هم خورد به یکباره ترجمه اون هم اخ و بد شد و ترجمه اسلامیه که تا اون موقع دو زار ارزش نداشت و به قول مملی در هر خطش غلط وجود داشت یهو به ترجمه ای تبدیل شد که اون رو به بقیه توصیه هم میکردید در حالیکه ترجمه همون ترجمه و مترجم همون مترجم بود.

برای من نمره ترجمه گنجی 50 و نمره ترجمه اسلامیه 30 از صده و نمیگم که این نظر باید نظر همه باشه و یا این نظر کاملا درست و کارشناسی شدس ولی نظر منه و این نظرو یه سال هست که دارم چون در این سال ممکنه خیلی چیزا و روابط تغییر کرده باشه ولی ترجمه ها تغییر نکرده هر وقت ادیشن دوم ترجمه رو بیرون دادن ( که احتمالا وقت گل نی خواهد بود) منم نظرم رو تجدید خواهم کرد.

اینایعنی قضیه مدیریت قضیه اخراج و قضیه نشر تندیس و زهره همشون نشون دهنده اینه که شما هنوز عقیده ثابت بر اساس موارد مشخص ندارید یا نمیتونید اثر عوامل بدون ارتباط رو نادیده بگیرید و عوامل خارجی روی نظر شما در یه مساله تاثیر گذاره و تا وقتی وضعیت اینطور باشه متاسفانه نمیشه روی حرف و چیزی که میگید تصمیم گرفت یا حساب کرد چون معلوم نیست کدوم عامل ناشناخته بی ربطی روی این حرف اثر گذار بوده و بعدا دوباره چی خواهد شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.