جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

52 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
49
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: یکشنبه 5 شهریور 1385 03:37
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من باید توش عشق باشه
چون می تونه با باز شدنش تو زمانی که همه ی جادوگرا از هم نفرت دارن و
هیچ عشقی وجود نداره و از یکدیگه خوششون نمیاد و کلن جامعه ی جادوگری به هم ریختس باعث بشه دوباره صلح و آرامش و عشق و دوستی بین مردم برگرده و همه رو نجات بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط notron در 1385/6/5 3:40:48
من می دونم چشای من لایق دیدار تو نیست این چشای پر از گناه رفیق و غمخوار تو نیست ا
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: پنجشنبه 2 شهریور 1385 04:11
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه پشت اون اتاق امکان وجود عشق هست برای بیشتر هری پاتری ها واضحه خب توی اون اتاق عشق هست حالا که عشق وجود داره چرا لرد می خواد به اون برسه؟ برای رسیدن به عشق و عاشق شدن راهای دیگه هم هست من نمی دونم ولی همیشه می گن عشق یک حس هست چطور ممکنه بشه از یک حس محافظت کرد؟
حالا که خوب فکر می کنم کم کم می گم شاید رولینگ هیچوقت عشق رو نزاره توی اتاق شاید یک فردی اونجاست که این نیرو توش جاودانه است و لرد برای رسیدن به هدفش باید اون فرد رو فدا کنه یا حس اونو به خودش منطقل کنه شاید اون نیرو در حد درک ما نیست نیرویی جدید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 مرداد 1385 14:29
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


توی کتاب به وضوح گفته شده البته دامبلدور گفته .
دامبلدور به هری گفته بود :
هری توی اون اتاقی چیزی نگه داری میشه که تو داری ولی ولدمورت ذره ای از اون توی وجودش نیست ولی توی وجود تو سرشاره از اون هری اون چیزی که توی اتاق هست عشق است عشق .
پس مطمئننا توی اتاق عشق نگه داری میشه چرا ؟ شاید برای اینکه هر وقت عشق از دنیای جادوگران رفت ازش استفاده بشه و یا اینکه هری ازش استفاده کنه هر چند دومی مورد قبول ما نیست چون هری اون رو داره پس احتیاجی بهش نداره .
نکته ی آخر شما در مورد این موضوع بحث کردید ولی هیچ کدوم نگفتید عشق به چه شکلی توی اون اتاق هست ؟
شاید به شکل معجون باشه که به نظر بعید میاد چون باز هم مثل معجون عشقی که همه میسازن میشه .
هم میتونه یه جادوی بزرگ باشه که این منطقی تر هست و تا حالا جادوی عشقی ساخته نشده .
یا اینکه آوازی میتونه باشه مثل آواز ققنوس !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[quote]دلبستگی من به پرفسور کوییرل بیشتر از دلبستگی سرژ به ققنوس و بیشتر ا?
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر منم عشقه.
اینو همیشه همه گفتن که یکی از چیزایی که ولدمورت ازش بی بهره است عشقه.
توی اون اتاق مطمئنا باید پیزی باشه که فقط اونایی که لایقشن بتونن درشو باز کنن.
من توی این شک ندارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
حتی در مرگ،کاش پیروز باشی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیدونم توی کئوم کتاب هری پاتر خوندم اما یادم میاد که به هری گفته میشه پشت اون در نیرویی بی حدو مرز وجود داره که خیلی ها حتی توانایی کنترلش رو هم ندارن
این پست رو زدم که لااقل غیر از ایفای نقش، توی بخش های دیگه هم فعالیت داشته باشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 18:36
نمایش جزئیات
آفلاین
محتوای اون اتاق مطمئنا عشقه.
این رو دامبلدور بعد از اومدن از وزارت خونه توی دفترش به هری گفت.
گفت که نیرویی فراتر از همه ی ماست و همون طور که لسترنج عزیز گفته گفت که در هری به وفور یافت میشه اما ولدمورت از داشتنش عاجزه و در چند جای همه ی کتابها هم به هری گفته بود که این نیروی عشق که تو داری.
مری

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می دونی اینا رو من چند وقت پیش نوشتم؟؟؟؟؟اما چون عتیقه شدن قیمتین عوضشون نمی کنم!!

-------------
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 11:56
نمایش جزئیات
آفلاین
این که خیلی ضایع است دامبلدور وقتی از وزارت برمی گرده به هری می گه که((توی وزارت توی بخش اسراراتاقی هست که درش همیشه قفله و.....)) اون به هری می گه که توی اون اتاق نیروی عشق وجود دارد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 10:44
نمایش جزئیات
آفلاین
یعنی هری فقط نیرویه عشق و داره؟
پس نیرویه شجاعت چی؟
شاید شجاعتی که برایه گودریک گریفیندور باشه.
چون نمی دونم شما هم خوندید که بعد گودریک این هریه که بیشترین شجاعتو داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مهم نیست ولدمورت چی
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 10:06
نمایش جزئیات
آفلاین
احتمالا هری از نیروی عشقی که در این اتاق هست اسفاده می کنه و
ولدمورت رو شکست میده. ( اینکه چجوری بازش می کنه رو یکی خدا میدونه ، یکی رولینگ)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: اتاقی که درش همیشه قفله
ارسال شده در: پنجشنبه 1 تیر 1385 07:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نظر من با آرتور ویزلی موافقه
بیشتر احتمال می دم درون اون اتاق عشق باشه تا چیزه دیگه ای

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من می دونم چشای من لایق دیدار تو نیست این چشای پر از گناه رفیق و غمخوار تو نیست ا