جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
12
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: دوشنبه 6 شهریور 1385 17:41
نمایش جزئیات
آفلاین
من که تازه ثبت نام کردم و کلاس ها داره تموم می شه باید چیکار کنم؟

شما میتونید این یکی دو هفته باقی مونده در مدرسه رو شرکت کنید و بعد هم که امتحانه.اگه دوست داشتی شرکت کن.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/6 17:46:38
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: شنبه 7 مرداد 1385 18:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من به دفتر ثبت نام رفتم ولي كسي اونجا جواب نمي ده ! گفتم بيام اينجا بپرسم كه : آيا الانم ثبت نام صورت مي گيره يا نه ؟ اگه آره چه طوري ثبت نام كنم...اگرم نه كي مراجعه بكنم ؟
گروه :‌گريفندور
ممنون

فقط تا امشب برای ثبت نام فرصت دارید.تو همون تاپیک ثبت نام خودت رو معرفی کن تا بعدا توسط مدیر تایید بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/5/7 18:26:12
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: چهارشنبه 28 تیر 1385 15:10
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید... من باید کجا مجوز تاپیک برای هاگوارتز رو بگیرم؟!

هاگوارتز به هیچ احدی مجوز برای زدن تاپیک نمیده چون قسمت رول پلینگ نیست و فقط کلاس اونم با مجوز مدیر مدرسه در اون زده میشه.شما میتونید به انجمنهای دیگه مراجعه کنید.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/4/28 17:15:12
اگر یک فرد انسان، واحد یک بود ، آیا یاز یک با یک برابر بود؟!
[b][s
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: دوشنبه 26 تیر 1385 20:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
من در كلاس دفاع در برابر جادوي سياه پست زدم. بعد در امتياز دادنا پروفسور نوشته :5 امتياز (به خاطر يك پست بي جا و چون ثبت نام نكردم)
پست بي جا را قبول دارم اما عدم ثبت نام...
مگه معلم ها نمي دونند.
يك چيز ديگه..
شايد ربطي به اينجا نداشته باشه
چرا شكلك هاي فعال نيست؟
بايد از حفظ بزنيم؟؟؟

اعضای هافل بدون ثبت نام میتونن در مدرسه شرکت کنن مطمئنا ایشون اشتباه کردن میتونی بهشون پیام شخصی بزنی و تذکر بدی موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/4/27 18:10:20
قدرت رولو ببين توي سبك من، تعظيم كرد توي دست من
پس تو هم بيا رول بزن با سبكم، ميخوام شاخ جوجه رولرا رو بشكنم


Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: پنجشنبه 22 تیر 1385 09:29
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه پیشنهاد برای آزمون سمج دارم

یادمه اون اولا که عضو شده بودم یه آزمون سمج به صورت طنز برگذار شد که کالین کریوی(یا دنیس،درست یادم نیست)قهرمانش شد.
این آزمون در یه ماژول بود و سوالات مطرح میشد و بعد چهار گزینه داشت که میشد انتخاب کرد.اسم ماژولش هم فکر کنم کوییز بود.
نمیدونم به نظر شما بهتر نیست آزمون ها به این صورت برگذار بشه؟
این لینک خبرشه:خبر

با تشکر
جانسون


اگه چند تا صفحه قبل رو خونده بودی متوجه میشیدی که برای این ترم قراره همین کارو بکنیم.ممنون از پیشنهادت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/4/22 11:58:48
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: چهارشنبه 21 تیر 1385 00:43
نمایش جزئیات
آفلاین
ميخواستم ببينم قوانين مدرسه به صورت فهرست بار در يه پست ذكر نشده؟ اگه شده ي لينكي نقل قولي نشاني چيزي بديد ممنون ميشم خيلي وقته دبنالشم

قوانین مدرسه هاگوارتز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/4/21 17:14:37
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: چهارشنبه 14 تیر 1385 19:22
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من به سوالی داشتم...
شما گفته بودین که هافلپافی ها به علت کمی اعضا می تونن بدون ثبت نام تو هاگوارتز پست بزنن. الآن من به عنوان یه عضو هافلپافی می تونم تو کلاس ها پست بزنم یا باید تا شروع ترم بعدی صبر کنم؟

بله میتونید از این ترم در مدرسه شرکت کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/4/15 12:18:55
اگر یک فرد انسان، واحد یک بود ، آیا یاز یک با یک برابر بود؟!
[b][s
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 تیر 1385 17:18
نمایش جزئیات
آفلاین
به هرمیون:
اینجا قسمت انتقادات راجع به مدرسه هست و فقط مدیریت پاسخ میده شما باید به دفتر اساتید مراجعه کنید.

به راجر دیویس:
شما هم باید اینو در دفتر مدیریت بنویسی.در ضمن شما با اجازه مدیران شناستون رو تغییر دادید؟طبق قوانین اگه همچین کاری بدون اجازه مدیر صورت گرفته باشه شما از ایفای نقش اخراج میشی.اول برای من روشن کن که به چه علت شناستون رو تغییر دادید بعد در مورد هاگوارتز صحبت میکنیم.من در دفتر مدیریت منتظر توضیح شما هستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 تیر 1385 01:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نه اعتراض نه انتقاد و نه پيشنهاد

فقط خبر
: تا قبل از كنكور اسم من سويچ بود بعد از كنكورم 3-4 روز پيش اسمم رو گذاشتم راجر ديويس ولي توي ثبت نامي ها نوشتين سويچ!
حالا من بايد چي‌كار كنم!؟ مي‌تونم پست بزنم يا نه!؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
ارسال شده در: دوشنبه 12 تیر 1385 20:41
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت...پروفسور اسپروات...من برام يه سوالي پيش اومده شما در درس گياه شناسي جلسه ي اول به تمرينات من تنها 9 امتياز داديد يعني در واقع بايد بگم تمرين شماره ي 3رو ناديده گرفتيد...لازم دونستم بگم نه تنها من بلكه همه رو اين تمرينات وقت ميذارند...خواهشا يك مقدار منصف تر باشيد...من هيچ وقت در كار شما دخالت نميكنم ولي واقعا برام جاي سوال بود كه چرا اين موضوع پيش اومده .....همون طور كه ديديد حتي شما در نمايشنامتون هم منو دعوت به سكوت كرديد در حالي كه ميدونيد هرميون از دانش آموزانيست كه هيچ گاه در كلاس حرف نميزند..اگه شما مشكلي با من داريد يا وجودم ناراحتتون ميكنه ميتونيد خيلي راحت به من بگيد تا من هم با اجازه ي مدير مدرسه در كلاس شما شركت نكنم تا اذيت نشيد..ممنون ميشم زودتر جوابمو بديد

با تشكر ..هرميون گرنجر


ببخشيد پروفسور كوييرل اگه اينجا جاي اين حرف نبود ولي واقعا نميدونستم كجا بگم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به اوج باز می گردیم و بر تری گریفیندور را عملا ثابت می کنیم...منتظر باشید..