جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (23 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
33
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آذر 1385 22:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من یه تاپیک در نظر دارم درباره وجود و نقش خداوند در داستانهای هری پاتر.
چند جا شخصیت های داستان به خدا قسم می خورن و خود من تو کتابهای انگلیسی که از سایت دانلود کردم کلمه خدا رو سرچ کردم و چندتایی پیدا کردم.

چند عنوان هم برای تاپیک در نظر دارم
1. آیا در داستانهای هری پاتر نقش خداوند دیده می شود؟
2. آیا رولینگ کتاب را به گونه ای تمام می کند که نقش خداوند دیده شود؟
3. نقش خداوند در هری پاتر چیست؟

که سومی چون کوتاه تره ، بهتره
ممنون میشم بررسی کنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: دفتر ناظران محترم تالار اصلی
ارسال شده در: جمعه 26 آبان 1385 20:16
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین اینجا من میخواستم اینجا همی یک تاپیک باز کنم به اسم ايا ر.ب.ا فقط 1جان پيچ نابود كرده؟

مجوز داده نمیشه!از ایجور تاپیک ها زیاد داریم،میتونی توشون همین بحث ها را بکنی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/8/27 20:41:37
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 26 آبان 1385 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین اینجا من میخواستم اینجا همی یک تاپیک باز کنم به اسم ايا ر.ب.ا فقط 1جان پيچ نابود كرده؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 26 آبان 1385 20:11
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین اینجا من میخواستم اینجا همی یک تاپیک باز کنم به اسم ايا ر.ب.ا فقط 1جان پيچ نابود كرده؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 26 آبان 1385 20:10
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین اینجا من میخواستم اینجا همی یک تاپیک باز کنم به اسم ايا ر.ب.ا فقط 1جان پيچ نابود كرده؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: پنجشنبه 25 آبان 1385 10:14
نمایش جزئیات
آفلاین
ايگور جان يه سوال ازت داشتم . وقتي اين نظر سنجي كه الان گذاشتم تموم بشه مي خوام نظر سنجي موضوع بعدي تاپيك رو بذارم . آيا مي شه دوتا نظر سنجي تو يه تاپيك گذاشت ؟

خیر،در هر تاپیک فقط یک نظر سنجی.حالا چرا به فکر نظر سنجی گذاشتن افتادی؟در هر صورت هر موقع خواستی عوض کنی و یکی دیگه بذاری به من اطلاع بده تا ببینم موافق هستم یا نه!
ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/8/25 17:57:39
[
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 20:01
نمایش جزئیات
آفلاین
اينيگو ايماگو عزیز!
برای هر موضوعی که نمیشود تاپیک جدایی زد.هر شخصیتی اگر بخواهد تاپیکی داشته باشد که باید یک انجمن جدید به نام شخصیت ها بزنیم،چون هر شخصیتی جای خودش ممکن هست مهم باشد.

مجوز داده نمیشود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 18:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همگان


رولينگ، طي مصاحبه اي كه قبلا باهاش انجام شده بود، اعلام كرده بود كه آمبريج در كتاب هفتم بايد يه كاري انجام دهد.



متن كامل مصاحبه

رولينگ : (با خنده بلند) اووووه . درسته ، آمبريج ، او يك شخصيت پر از شرارته.

تی ال سی : اون رو بيرون كردند ، حالا اون چيكار مي كنه؟

رولينگ : او در وزارتخانه مي مونه.

تی ال سی : آيا ما اون رو بيشتر خواهيم ديد؟ (رولينگ سرش را به علامت توافق تكان داد ) شما جواب من رو با بد جوري سر تكون دادن داديد.

رولينگ : بله ، اون سزاوار شكنجه است ، اما بايد يه نقش ديگر هم براي من بازي كنه


خب من مي خوام يك تاپيك در مورد اون كار بزنم، اين مورد مشكوكه و جاي موارد مشكوك كتاب در تالار اسراره...
خب اين كار چه كاري است..

آيا ضد هري پاتر است؟
اين ها همه سوالاتي است كه در مورد اين كار آمبريج مطرح است كه فكر كنم جاي بحث داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"Severus...please..."
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 19 آبان 1385 11:42
نمایش جزئیات
آفلاین
ايگور جان من تاپيك رو به نام : بحث در مورد جان پيچ ها زدم . در مورد همون عواملي كه گفتم هم بحث مي شه . قول مي دم ارزشي نشه .

دستت درد نکنه،عالیه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/8/19 16:17:52
[
Re: گفتگو با ناظران محترم تالار اسرار
ارسال شده در: جمعه 12 آبان 1385 20:09
نمایش جزئیات
آفلاین
painkiller عزیز،

این تاپیک وجود دارد و شما نمیتوانی آن را دوباره بزنی.برای درخواست تاپیک دادن باید اول بگردی ببینی چنین تاپیکی هست ای نه.اگر بود که هیچی اگر نبود درخواست مجوز میدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین