جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

40 کاربر(ها) آنلاین هستند (22 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
40
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1385 21:49
نمایش جزئیات
آفلاین
دوباره پستا صفر شد و این قضیه همچنان ادامه دارد ...

ممنون از اطلاعی که دادید...اقدام شد...با تشکر و احترام ...ویکتور کرام ((سابق))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کرام سابق در 1385/8/28 0:03:29
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1385 21:35
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سلام!!

من همون ارباب لرد ولدمورت کبیرم که به شناسه قبلیم برگشتم

نقل قول:

تام ریدل پدر نوشته:
سلام
1_ ببخشید نمیشه استیل لینکهای تم وارکرفت وژن 2 رو تغییر بدید و از حالت ایتالیک در یارین؟

2_ نمیشه من تام ریدل بدون پدر باشم؟ ولدمورت تام مارولو ریدله!

ممنون.

1-شدنیش که میشه ولی باید دید وقت و هزینه ای که بای اینکار میشه میصرفه یا نه...به هر حال به تم سازمون میگیم!

1-فکر کنم اینجور بهتره چون تام ریدل((درسته مارولو نداره)) اسم هر دوشونه....و اینجوری مشخص میشه حداقل

باتشکر و احترام
ویکتور کرام....سابق
((دلم برای این امضام تنگ شده بود ))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کرام سابق در 1385/8/27 21:39:31
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1385 20:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
1_ ببخشید نمیشه استیل لینکهای تم وارکرفت وژن 2 رو تغییر بدید و از حالت ایتالیک در یارین؟

2_ نمیشه من تام ریدل بدون پدر باشم؟ ولدمورت تام مارولو ریدله!

ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک شب بر بارگاه غم خواب?
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1385 19:53
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

نقل قول:

الستور مودی نوشته:
سلام ملت مدیران من از این دامبلدور شکایت دارم ( البته خیلی مدیرا خوبیه )

آقا تو قوانین ایفای نقش نوشته 1 ماه کاربر وقت داره گروهش رو عوض کنه ولی وقتی من تو ماه اول 2 بار به دامبلدور تقاضا دادم اصلا جوابم رو نداد حتی تو یاهو هم بهش گفتم ولی گفت رسیدگی مشه و رسیدگی نکرد . می خوام بدونم چرا ؟
و اگر حق با منه می خوام اگر ممکنه گروهم عوض شه چون اون موقه حق من ضایه شده بود .

اگه بلیت زدی شماره بلیت رو بفرست تا رسیدگی بشه
برای اینجور کارا باید حتما بلیت میزدی

نقل قول:

سلام بر مدیران عزیز:
ببخشید من می خواستم جویا بشم ببینم آیا آقای رادکلیف . خانم واتسون ایمیل یا آیدی دارند؟

سلام
حقیتش فکر نکنم ایدی داشته باشند و یا وقت چت کردن داشته باشن!
در مورد ایمیل هم بهتره به سایتهای رسمیشون مراجعه کنی

با تشکر
ارباب ولدی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1385 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر مدیران عزیز:
ببخشید من می خواستم جویا بشم ببینم آیا آقای رادکلیف . خانم واتسون ایمیل یا آیدی دارند؟
با تشکر
آگوستوس
جاسوس لرد ولدومورت کبیر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
:..............................................................
فقط قدرت وجود داره و کسانی که از به دست آوردنش عاجزند...
لرد ولدمورت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1385 16:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ملت مدیران من از این دامبلدور شکایت دارم ( البته خیلی مدیرا خوبیه )

آقا تو قوانین ایفای نقش نوشته 1 ماه کاربر وقت داره گروهش رو عوض کنه ولی وقتی من تو ماه اول 2 بار به دامبلدور تقاضا دادم اصلا جوابم رو نداد حتی تو یاهو هم بهش گفتم ولی گفت رسیدگی مشه و رسیدگی نکرد . می خوام بدونم چرا ؟
و اگر حق با منه می خوام اگر ممکنه گروهم عوض شه چون اون موقه حق من ضایه شده بود .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده










[b][size=med
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1385 08:30
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
همه خوبین؟
نقل قول:

tire_khalass نوشته:
با سلام
من از طرف خودم از تمام مدیران تشکر میکنم که این سایت رو به نحوه احسن اداره میکنند مخصوصآ هری که بنیان گذار سایت هست و این سایت رو بر اساس نیاز جامعه ایجاد کرده.
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

ممنون و متشکر از براز لطفتون
همه ما امیدواریم که بتونیم شراطی رو فراهم کنیم تا علاقمندان هری پاتر با راحتی تمام درسایت ،اوقاتشونو با لذت و خوشی سپری کنند.

نقل قول:

مدیران عزیز بهتر نیست تا خبر کتاب سرای تندیس منتشر کرد ویرایش یا حذف شه تا دسترس کاربران نباشه تا اون لغتهای جذاب و زیبای افراد با ادب و بعضا پیشکسوت سایت رو تازه واردین یا خودمون نبینیم تا باعث شرم ما و شما نشه

در مورد خبر تندیس حق با شماست
متاسفانه بعضی نظراتی که در اون خبر داده شده واقعا به دور از ادب هست
ولی اگر توجه کرده باشی تعداد اینجور نظرات انقدر زیاده که وقت بسیاری رو میخواد برای پاک کردن اون نظرات.

البته ما برای خبر انتشار جلد دوم دیگر اجازه دادن چنین نظرات بی ادبانه ای ندادیم ولی مورد خبر انتشار جلد اول غافلگیر شدیم

متاسفانه همین نظرات هم باعث شد که نشر تندیس هم از ما کمی دلگیر بشه!البته موردهای دیگه هم بود که دیگه نمیخوام قضیشو باز کنم ولی به طور حتم مقصر ما نبودیم:

دوستان قدیمی در سایت زیرابیوس خبری رو منتشر کردند که تبعاتش به ما هم رسید به این دلیل که قبلا مدیران این سایت بودند ....ما فکر میکردیم با همکاری با نشر زهره، کتاب بهتری منتشر خواهد شد،تندیس از همکاری ما با نشر زهره دلخور به نظر میرسید و........

برای کتاب هفتم در نظر داریم از قبل صحبتهای خودمون رو با نشر تندیس کنیم تا دیگر هیچ مشکلی در اینگونه زمینه ها پیش نیاد و بشه در کتاب هفتم حتی کمک حال آنها باشیم.
به هر حال نام آنها در سایت رولینگ هست و ترجمه خانم اسلامیه زیر ذره بین قرار دارد.
به امید موفقیت همه
با تشکر ارباب لرد ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 26 آبان 1385 23:57
نمایش جزئیات
آفلاین
مدیران عزیز بهتر نیست تا خبر کتاب سرای تندیس منتشر کرد ویرایش یا حذف شه تا دسترس کاربران نباشه تا اون لغتهای جذاب و زیبای افراد با ادب و بعضا پیشکسوت سایت رو تازه واردین یا خودمون نبینیم تا باعث شرم ما و شما نشه
تازه در نظر بگیرید که این خبر به عنوان پربازدیدترین خبر در سایت قرار داره و هر فرد آشنا و نا آشنا رو حتی به خاطر پر بازدید بودنش به طرف خودش میکشه و اگر احیانا اون فرد یه مهمان یا تازه وارد باشه که
به نظر من نوجه به عنوانهایی از این قبیل که در صدر اخبارن توجه بیشتری میخواد .... چون من خیلی وقته این خبرو زیر نظر دارم و میبینم که روز به روز حتی به بازدیدشم اضافه میشه پس در صورت ویرایش نظرات هر گلی زدید به سر سایت زدید
منتظر اعمال نتیجم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 26 آبان 1385 23:24
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
من از طرف خودم از تمام مدیران تشکر میکنم که این سایت رو به نحوه احسن اداره میکنند مخصوصآ هری که بنیان گذار سایت هست و این سایت رو بر اساس نیاز جامعه ایجاد کرده.
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم.
آرتور چارلز کلارک
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 26 آبان 1385 10:44
نمایش جزئیات
آفلاین
خب با سلام

نقل قول:

فایرنز نوشته:
سلام به ناظرین محترم
من الان متوجه شدم که ساعت چترباکس یه ساعت جلو تر از ساعت واقعیه
شاید من اشتباه کردم اما حتما یه بررسی کنید
مرسی

من چک کردم ساعت چت باکس مشکلی نداشته احتمالا ساعت رایانه شما یک ساعت جلوتره
یاداوری:البته ساعتهایی که رو نوشته ها میاد، ساعت ارسال پیام هستش نه ساعت الان!
با تشکر

نقل قول:

عضی اوقات صفحه ی که مینویسه با تشکر از ارسال شما میاد و هر کاری میکنم صفحه ی بعد نمیاد.


اگه زیرشو بخونی نوشته اگر نیومد رو این لینک کلیک کنید تا بیاد
اگه با کلیک هم نمیومد.....کوکیهاتو پاک کن و کش دستگاهتو با کنترل اف پنج خالی کن....کمی صبر کنی میاد

نقل قول:

1) ارباب کی مرگخوار میگیره؟(یا میگیرید؟)

2) مارک سایت شما همین ققنوس طلاییه یا یه چز دیگه؟ اجازه میدین از وان مارک به عنوان مارک اسپانسر(الکی) استفاده کنم؟

3) میشه مدیرای قسمتای مختلفو بخش بندی کنین؟

4) زوپس فارسی حسابی از کجا گیر بیارم؟


1-در مور درول اینجا صحبت نمیکنم ولی به زودی
2-خیر..اگر مصر هستی یه بلیت بزن تا سازندش بهت اجازه بده که فکر نکنم بده!
3-قسمت بندی شدن!
4-ازhttp://www.xoops.ir

نقل قول:

سلام
میشه یخورده سرعت لود شدن صفحات رو زیاد کنید؟

والا ما تمام تلاش خودمونو کردیم تا سرعت لود شدن خفن باشه....از این بهتر فکر نکنم بشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/26 10:49:40
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت