جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

52 کاربر(ها) آنلاین هستند (42 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
50
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 اسفند 1385 03:47
نمایش جزئیات
آفلاین
دلایل زیادی مطرح شد. ولی بزارین یه ذره تخیلی فکر کنیم.
شاید در زمان یکی از مدیران اولیه در یک حادثه اتاق مدیر دچار حریق شده و تابلوها از بین رفته.
البته اگر فرض کنیم عکسی بوده!
مورد دیگه اینکه من با کلمه همه مشکل دارم. یعنی فکر نمی کنم جایی گفته باشه همه مدیران قبلی تابلو دارن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لارتن کرپسلی در 1385/12/3 3:50:12
ویرایش شده توسط لارتن کرپسلی در 1385/12/3 3:53:33
نارنجی رو بخاطر بسپار!

طنز نویسی به موجی از دیوانگی احتیاج داره...

چه کسی بود صدا زد : لارتن!؟
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: جمعه 29 دی 1385 10:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آقای الیوندر نوشته:

باسلام
من هم می خواستم نظرم را بگویم:
من هم با روونا ریونکلاو موافقم چون:
1-یا اون تابلو هارو دزدیدن
2-یا اصلا" در اون زمان بلد نبودن چنین تابلو هایی بسازن
3-یا دلشون نخواسته





یکم فکر کنید اخه امکان داره که توی اون زمان نتونسته باشند یک تابلو درست کنند وقتی که یک مدرسه تونستن درست کنن؛ بعدشم وقتی تابلوهای مدیران قبلی هاگوارتز تابلوشون بوده پس تابلو بنیانگذاران حتما باید باشه.


نقل قول:

ارگ کثیف نوشته:

از نظر من کاملا مشکوکه.چون اون ها ادم های سرشناس و معروفی بودن پس باید از خودشون اثری میگذاشتن.چه طور عکس منفور ترین مدیر هاگوارتز به دیوار باشه ولی عکس اصل کاری ها نباشه؟مگر اینکه عکس اون ها در مکان خاصی که هنوز بر ما معلوم نیست اویزون باشه.





ارگ عزیز اصلا بحث سر عکس نیستش که. تابلو اگه باشه باید متحرک باشه پس یکم باید دقیق تر بحث کنی!
اگه دقت کرده باشین تابلوی مدیران هاگوارتز هم در یک اتاق ( اتاق مدیریت دامبلدور ) بودش یعنی یه جا جمع کرده بودند پس امکان داره تابلو توی یه اتاقی باشه که تا الان رولینگ به اون اشاره نکرده چون همین تابلوی مدیران رو هم اشاره نکرده بود.


نقل قول:

LINDA نوشته:

خب درسته که اونا باید با بقیه مدیرا تفاوت داشته باشند ولیبه نظر من اونا حتما عکس هایی داشتند که خب ممکنه بلایی سرشون اومده باشه .
اما موافقم که احتمال داره اون عکسا در جایی مخفی باشه حتی دامبلدور هم اقرار کرده که همه جایه هاگوارتز رو بلد نیست .




اها راست گفتی .... درسته خوده دامبلدور هم میگه که هنوز خیلی از جاهای هاگوارتز رو بلد نیست و چند ماه پیش خودش اتاق ضروریات رو پیدا کرده.... اما در مورد این که بلایی سر تابلو ها اومده باشه که امکانش هست ولی اگه دقت کنید تابلوی مدیران هاگوارتز فقط در هاگوارتز نبودش! پس اگه بخوان تابلو رو بدزدن یا این که نابودش کنن باید دو تا شو نابود کنن که من فکر کنم یکی دیگشون توی وزارت سحر و جادو باشه چون باید امن ترین جاها باشه و احتمال این هستش که برای ارتباط بین هاگوارتز و وزارت اونارو قرار داده باشن!





نقل قول:

سر الیاس لنسلوت سزیمو نوشته:

یه سوال مهم وجود داره کی گفته چهار موسس مدیر بودن؟ اسلایترین که رفت. تازه ممکنه اون موقع اصلا برای مدرسه مدیر تعیین نکرده باشن و چهارتایی با هم مدرسه رو می گردوندن و اون موقع اصلا کسی به اسم مدیر وجود نداشته و در ضمن ممکنه فقط یکیشون مدیر باشه و قبل از رفتن اون بقیه مرده باشن. تازه هیچ دلیلی نیست که این رسم از اول بوده باشه و بعد این رسمو گذاشتن. مثل گردن زدن جن های خونگی تو خونواده بلک


والا فکر نکنم کسی گفته باشه که اونا مدیر بودن چون همه می گفتن تابلوی اونا حتی از مدیرا هم با اهمیت تر هستش!



نقل قول:

پرفسور فلیت ویک نوشته:

لابد تکنولوژی عکس نداشتن یا شاید اونا رو دزیدن یا اونا اصلا دوست نداشتن یا عکس هاشون تو مدرسه باشه یا طی این همه سال پوسیده انداختنش دور



معلومه اصلا نظر نمی خواستی بدی چون اولا که تابلو که تکنولوژی نمی خوادش اون قدرت می خواد که همچین مدرسه ای بسازن که ساختن پس تابلو دیگه پیشش هیچه!
اما در مورد دزدین گفتم که احتمالش هست ولی هیچوقت یک دونه واسشون نمی زارن احتمالا یکی هم توی وزارت خونه باید باشه!
در مورد این که دوست نداشتن که تابلوشون توی مدرسه باشه هم خیلی ...... اخه امکان همچین چیزی 1 در صد هستش چون مدیران مدرسه تابلوشون رو گذاشتن و اونوقت تابلوی اینارو نخوان بزارن!!!! ولی خوب اون یک در صد هم میتونه کارساز باشه چون اونا فقط برای خدمت به مردم جادوگر اون مدرسه رو ساختن پس هیچ نیازی به تابلو برای یادآوری نیست!




نقل قول:

ایگور کارکاروف نوشته:

منم فکر نمیکنم که دلیل کم بودن دانش جادوگری باشه . چون همون مدیر های اولی بودن که هاگوارتز رو با اینهمه جاهای مخفی و جادویی درست کردن پس واسشون یه همچین تابلویی کاری نداشته . احتمالا دلیل خاصی داشته که تابلو ندارن .
این که خودشون نخوان تابلو داشته باشن بیشتر با عقل جور در میاد .
ممکنه که این موضوع بعدا مشخص بشه . موضوع جالبیه




بله! حتما یه دلیل داره که تابلو یا نیستش و یا نداشتن! که این امکان وجود داره توی کتاب هفتم خیلی کمک کنه پس باید در مورد بحث بیشتر بشه.
مثلا هری دنبال این تابلو ها می گرده و به دلیل محرک بودن فرد داخل آن بتونه ازش سوال کنه که چه اتفاقی در قدیم افتاده!

بعدش در مورد تابلو من خودم یه نظری دارم! اگه دیده باشین رولینگ در مورد سوراخ سنبه های تالار ها و یا خود تالار ها زیاد توصیف زیادی نکرده پس می تونه اون دور و برا باشه! و یا این که اصلا نباشه. پس به نظرم بیشتر بحث کنیم بهتره!

موفق باشید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو اتحاد اسلایترین
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: دوشنبه 25 دی 1385 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
منم فکر نمیکنم که دلیل کم بودن دانش جادوگری باشه . چون همون مدیر های اولی بودن که هاگوارتز رو با اینهمه جاهای مخفی و جادویی درست کردن پس واسشون یه همچین تابلویی کاری نداشته . احتمالا دلیل خاصی داشته که تابلو ندارن .
این که خودشون نخوان تابلو داشته باشن بیشتر با عقل جور در میاد .
ممکنه که این موضوع بعدا مشخص بشه . موضوع جالبیه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 21:35
نمایش جزئیات
آفلاین
لابد تکنولوژی عکس نداشتن یا شاید اونا رو دزیدن یا اونا اصلا دوست نداشتن یا عکس هاشون تو مدرسه باشه یا طی این همه سال پوسیده انداختنش دور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور فلیت ویک در 1385/10/19 21:37:46
فردا هرگز نمی میرد

من همون زاخاریاس اسمیت هستم


مدیر سازمان سازمان پرورش و نگهداری از موجودات جادویی
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
یه سوال مهم وجود داره کی گفته چهار موسس مدیر بودن؟ اسلایترین که رفت. تازه ممکنه اون موقع اصلا برای مدرسه مدیر تعیین نکرده باشن و چهارتایی با هم مدرسه رو می گردوندن و اون موقع اصلا کسی به اسم مدیر وجود نداشته و در ضمن ممکنه فقط یکیشون مدیر باشه و قبل از رفتن اون بقیه مرده باشن. تازه هیچ دلیلی نیست که این رسم از اول بوده باشه و بعد این رسمو گذاشتن. مثل گردن زدن جن های خونگی تو خونواده بلک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 15:43
نمایش جزئیات
آفلاین
خب درسته که اونا باید با بقیه مدیرا تفاوت داشته باشند ولیبه نظر من اونا حتما عکس هایی داشتند که خب ممکنه بلایی سرشون اومده باشه .
اما موافقم که احتمال داره اون عکسا در جایی مخفی باشه حتی دامبلدور هم اقرار کرده که همه جایه هاگوارتز رو بلد نیست .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به تعداد شب ها روز وجود دارد ،
و طول شب ها و روز ها هم در چرخه یک سال مساوی است.
حتی سعادتمند ترین ز ندگی ها هم نمی تواند ?
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 15:24
نمایش جزئیات
آفلاین
از نظر من کاملا مشکوکه.چون اون ها ادم های سرشناس و معروفی بودن پس باید از خودشون اثری میگذاشتن.چه طور عکس منفور ترین مدیر هاگوارتز به دیوار باشه ولی عکس اصل کاری ها نباشه؟مگر اینکه عکس اون ها در مکان خاصی که هنوز بر ما معلوم نیست اویزون باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ببین در مورد دیشب.
دعا رو اگر دوست
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 14:18
نمایش جزئیات
آفلاین
باسلام
من هم می خواستم نظرم را بگویم:
من هم با روونا ریونکلاو موافقم چون:
1-یا اون تابلو هارو دزدیدن
2-یا اصلا" در اون زمان بلد نبودن چنین تابلو هایی بسازن
3-یا دلشون نخواسته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 آذر 1385 21:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نقل قول:
ربطي به وجود دوربين نداره اونا جادوگرن برگ چغندر كه نيستن اگه ميخواستن عكس بزارن با جادو كارشونو راه مي نداختن من كه سر حرف خودم هستم اونا براي اينكه با بقيه متفاوت باشن يك وسيله از خودشون به يادگار گذاشتن كه نشان دهنده ي خصوصيت اخلاقيشون هم باشه


درسته !
اگر جادوگران بخوان از خودشون عکس بگیرن یا تابلویی باقی بزارن میتونن !
مگه فقط پایه گذاران هاگوارتز قدیمی هستن ! خیلی از مدیران بودن که قبل از اختراع دوربین مدیر مدرسه شده بودن و حالا عکسشون در دفتر نصب شده !
پس این دلیل نمیشه . در واقع درستش همونه که اونا اشیایی باقی گذاشتن که نشون دهنده خصوصیات اخلاقیشون باشه ! یا اینکه نشون دهنده علاقه و رغبتشون به اون چیز .

در هر صورت این نظریه اشتباهه که اون موقع دوربین نبوده . حد اقل چیزی که میشه گفت اینه که اونا میتونستن از خودشون با مداد تصویری رسم کنند یا به کس دیگری این کار رو بسپرند ولی خودشون نخواستن .
مطمئن باشید .

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: جمعه 10 آذر 1385 21:35
نمایش جزئیات
آفلاین
ربطي به وجود دوربين نداره اونا جادوگرن برگ چغندر كه نيستن اگه ميخواستن عكس بزارن با جادو كارشونو راه مي نداختن من كه سر حرف خودم هستم اونا براي اينكه با بقيه متفاوت باشن يك وسيله از خودشون به يادگار گذاشتن كه نشان دهنده ي خصوصيت اخلاقيشون هم باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
... بگذرم گر از سر پیمان
میکشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم...