جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: اگه ما هری پاتر نداریم ، اونا سایت جادوگران ندارند !!!!
ارسال شده در: یکشنبه 26 فروردین 1386 02:18
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
باسلام .
من هم همیشه دلم میخواست ، ایرانی ها هم بتونند مثل رولینگ باشند ، اما داستان های ایرانی همه اش از دم مثل همه ! چرا ما هری پاتر نداریم ؟
بهتره بگی چرا ما رولینگ نداریم ؟!
داستان های ایرانی و کتاب ها همه غم انگیزند .
و یک مسئله ی دیگر .... شاید امکان داشته باشه که یک همچین جایی( منظورم هاگوارتزه )در اروپا باشه ولی اینجا ……… فکر نکنم .



حالا من هی میگم داریم بهترشم داریم شما هی بگین نداریم... .
لازم شد یک تاپیک جدید باز شه برای تهیه لیست از کتابهای ایرانی خوب! ( که آخرشم غم انگیز نباشه!!! )

در ضمن امکان وجود مدرسه ای با سیستم هاگوارتز هیچ جا نیست... اگه بود که هری پاتر معروف نمیشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
سوءتفاهم نشه ها!
من هم میدونم که قضیه فیلم ها ربطی به تاپیک نداره وفقط به عنوان مثال بودکه منظور خودم رو به شما بفهمونم وبا نظرکینگزلی هم موافقم که ما اون جور که باید قدرچیزایی که داریم رو نمیدونیم
و برای ما ایرانیا همیشه مرغ همسایه غاز بوده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنیتا دامبلدور در 1386/1/27 20:07:24
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
تا حالا شده به این فکر بیفتی که :تا حالا شده به این فکر بیفتی که :تا حالا شده به این فکر بیفتی که :[b]تا حالا شده به این فکر بیفتی که :[/b]


ممنون از دو مدیر اصلی سایت عله و مملی که نهایت سعی خودشون رو کردن، ولی:
سایتهایی در کشورهای دیگه هست که خود مدیران این سایت اصلا دوست ندارن که سایتشون با اونا همسطح شه یا به عبارتی اصلا خود مدیرا خودشون رو در این حد نمیدونن!
رول پیینگ گیم در واقع یک سبک بازی ویدئویی هستش(مثال: فاینال فانتزی) که بر اساس یک ایده اومده توی نت و البته کم ازین ایده استفاده میکنن اما خوب ساخته و پرداخته ی مدیران این سایت نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We'll Fight to Urgs mate, so don't shock your gecko!
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 20:22
نمایش جزئیات
آفلاین
نظر شخصی من اینه که ما فقط خودمون رو چسبوندیم به کتاب های فرهنگی.خب باید در مردم انگیزه باشه تا بتونن خلاقیتشون رو بالا ببرن.البته من شخصا یک کتاب شروع کردم بنویسم.شاید بتونیم این انگیزه رو درهمه ی مردم ایجاد کنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده









عضو رسمی محفل ققنوس

-------------------------------------
در مسابق
اگه ما هری پاتر نداریم ، اونا سایت جادوگران ندارند !!!!
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 18:56
نمایش جزئیات
آفلاین
باسلام .
من هم همیشه دلم میخواست ، ایرانی ها هم بتونند مثل رولینگ باشند ، اما داستان های ایرانی همه اش از دم مثل همه ! چرا ما هری پاتر نداریم ؟
بهتره بگی چرا ما رولینگ نداریم ؟!
داستان های ایرانی و کتاب ها همه غم انگیزند .
و یک مسئله ی دیگر .... شاید امکان داشته باشه که یک همچین جایی( منظورم هاگوارتزه )در اروپا باشه ولی اینجا ……… فکر نکنم .
تا حالا شده به این فکر بیفتی که :[b]تا حالا شده به این فکر بیفتی که :[/b][b]تا حالا شده به این فکر بیفتی که :[b]تا حالا شده به این فکر بیفتی که :[/b][/b]
چرا اونا سایت جادوگران ندارند ؟ چون هیچ کسی به فکرش نمیرسه همچین چیزایی درست کنه !!!!
جادوگران دوستت داریم !!!!جادوگران دوستت داریم !!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
چون كه ما هميشه به جاي آنكه آينده نگر باشيم گذشته نگريم و به جاي آنكه گذشته خود را درآينده نيز جاودان كنيم آينده خود را با گذشته نابود مي كنيم.


اوه اوه اوه! بابا!
دوستان، منظور از "ما" چیه؟
منکه نیستم! شما هستی، نه ما!
منظور مای شما در این تاپیک یعنی« "ما ملت مقیم این کشور ایران"».

خوب عزیز من، اگر شما خودت این خصوصیات رو داری به من چه ربطی داره؟
خوب ازین خصوصیات بگذریم، الان دیگه به همه چیز مجوز داده میشه و دیگه کم کم سانسور و اینجور چیزها از میون میفته، یک چیزی هست عنوان تاپیک دل من رو برده!

نقل قول:
چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟

ایران کجاست؟ همون کشوری که توی مختصات جغرافیایی جنوب غربی آسیا مدار ایکس و وای دقیقه قرار داره؟
خوب، داشته باشه، به این کار میگن کپی.
شما با کتابهای تخیلی چه حالی میکنید؟
از دنیای واقعی دور میشید؟:yhot:
خوب کتاب رو بخون، چیکار داری نویسنده ش کیه؟ تا حالا شنیدین بگن:

خانم جوان کتلین رولینگ یک انگیلیسی اصیل...
واقعا شنیدین؟(فقط میگن توی اسکاتلند سکونت داره. میتونست افغانستان هم باشه)
فقط آدمهای کوته فکرن که نگاه میکنن این بوق از کدوم کشور اومده!
خوب عزیزم، زبان ترجمه میشه، فقط یکم قیقاچ شاید.
چیکار داری این کتاب از ایران باشه؟ واقعا موندم؟ من یک شاهکار خلق کنم به شما سودی میرسونه؟
یکم فکر کنین و بعد نظر بدین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We'll Fight to Urgs mate, so don't shock your gecko!
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 10:44
نمایش جزئیات
آفلاین
چون كه ما هميشه به جاي آنكه آينده نگر باشيم گذشته نگريم و به جاي آنكه گذشته خود را درآينده نيز جاودان كنيم آينده خود را با گذشته نابود مي كنيم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر شما هم مي خواهيد انجمن بسازيد به وبلاگ من( كامپيوتر براي آينده ) هم سري بزنيد
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 24 فروردین 1386 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
خب فکر کنم کسی معنی حرف منو نگرفت بزارید اینجوری بگم :
درسته که کتابهای هری پاتر و ارباب حلقه ها خیلی معروفن ولی این معروف بودنشون
تا حد زیادی به فیلمشون وابسته است مثلا همین ارباب حلقه ها مردم بیشتر از رو فیلمش میشناسن تا کتابش!
خود من اصلا خیلی وقت نیست که فهمیدم که این فیلم از رو کتابش ساخته شده!
حتی همین هری پاتر با این که گفته میشه فیلماش جذابیت داستانش رو نداره ولی
در بیشتر معروف شدنش کم تاثیر نبوده
یه داستان وقتی مشهورترمیشه که از همه لحاظ تقویت بشه چه از لحاظ اینکه روی پرده سینما بره
و یا از لحاظ تبلیغات گسترده روی کتاب در سطح جهانی و........
که خوشبختانه ما هیچ کدومش رو نداریم
کدوم داستان ایرانی که حداقل در حد متوسط بوده ما روش در سطح جهانی تبلیغ گسترده داشتیم
ویه دلیل دیگه خیلی به گذشته وابسته ایم (کتابای شاهنامه و...) وفکر این رو نداریم که الان ما چی
به رشته ی تحریر در اوردیم؟!!! به جز اینکه فقط به گذشتمون مینازیم؟
یا حتی اون شاهنامه (که هیچکدومش رو نخوندم!) که کلی برای ما ارزشمنده چرا هیچ کدوم از داستانهای
خوبش به روی سینما نرفته؟ اون هم توسط خودمون؟
این بود حرف من!
جوون موافقم!prince_of_persiaدر ضمن با حرف


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 24 فروردین 1386 03:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من نشستم همه ی این 9 صفحه پست رو بخونم ولی کلا به نظرم همه شما با این نظر که " چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟ " موافقین . در حالیکه به نظر من مزخرفترین حرف دنیاس! ما رمان و کتاب داستان ناب ایرانی که از هری پاتر 1000 برابر هم قشنگ تر باشن زیاد داریم... حالا شما نخوندین بماند... بین کتابهای معاصر ایرانی تخیلی واقعا قشنگ هیچ کم نیست.
تنها دلیلی هم که هری پاتر این همه معروف شده با خاطر تبلیغات درسته که ناشرش برای این کتاب کرد... وگرنه اسکولاستیک تا قبل از اینکه هری پاتر رو منتشر کنه اصلا عددی نبود... تازه مگه چند تا کتاب هست که به معروفیت هری پاتر رسیده باشه؟ همین
توی ممکلت آزاد غرب؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ALL HAIL,
Princess_of_Persia
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 24 فروردین 1386 02:12
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب هم موضوع جالبه هم نظرها
قبل از اینکه نظر بدم یه چند تا نکته رو بگم
وقتی ما امثال هری پاتر نداریم نباید بشینیم و گریه کنیم وهمش بگیم ما این و نداریم ... ما بلد نیستیم و از اینجور چیزها .ما چیزای دیگه داریم سبک دیگه ای داریم تازه شاید , شاید که چه عرض کنم حتما, اگر شرایط فراهم بود استعداد های ایرانی هم شکوفا میشد و چیزهایی اگر بهتر از اونها نمینوشتیم حداقل در سطح انها می نوشتیم
خودمون ,خودمون را باور نداریم که این مسائل پیش می اید . مولانا مال ماست ولی کشورهای دیگه قدرش رو میدونن, جشن سالگرد فردوسی و یکی دیگه می گیره و ... .
من خودم هم قبلا هم عقیده خیلی از شما ها که از غربی ها طرفداری می کنن بودم تا اینکه استاد فارسی عمومی ما اومد چند تا اثر رو نقد کرد . دو ستان باورتون نمی شه که بگم هر کلمه ای که صادق هدایت نوشته یک منظور و هدفی داشته که در قالب کلماتی ساده بیان شده یا در داستان های جلال ال احمد هیچ کدوم از کلمات رو نمی تونید حذف کنید
این که بچه های این دورو زمونه علاقه ای به خوندن این کتاب ها و شاهنامه و حافظ و بقیه ندارند ساده است, متنش سخته یا مثلا من وقتی داستان داش اکل (هدایت) یا بچه مردم (ال احمد ) را خوندم احساس کردم بی مزه ترین داستان ها رو خوندم تا اینکه با نقد این داستان ها اشنا شدم و نظرم عوض شد.منظورم اینه که خواهش می کنم اگر از اینها خوشتون نمی اد , این کتاب ها رو دست کم نگیرید .
یکی نوشته بود که تا حالا دیدید فیلمی از تاریخ ایران بسازند؟ جواب اینه که ما انقدر تاریخه خودمون را خوار می کنیم و اینقدر از جاهای تاریی مان با بی دقتی حفاظت می کنیم که اصلا تاریخی برامون نمونده خودمونیم که باعث می شیم فیلم هایی نظیر فیلم 300 ساخته بشه (ببخشید این قسمت زیاد ربطی به تاپیک نداره من فقط جواب اون شخصو دادم)
و در اخر من مطمئنم ایرانی های نسل جدید استعداد مهم و انکار ناپذیری دارن که فقط باید در جهت درست سوقش بدن و سعی کنند از بیشترین ظرفیت مغزشون استفاده کنند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!