جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

74 کاربر(ها) آنلاین هستند (60 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
74
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 8 اردیبهشت 1386 00:38
نمایش جزئیات
آفلاین
بلید باید بگم که این فقط یه تیکه از موضوع بود و خیلی جاها هست که با دین مخالفت داره مسلا موضوع اصلی کتاب که همین جادو هست که هم مسیحیت هم اسلام اون رو قبول نداره و اگه دقت کرده باشی خیلی از کسایی که هری پاتریستن به جادو علاقه دارن خودمم یکیش در ضمن ما از موضوع تاپیک هم بطور کامل خارج شدیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: شنبه 8 اردیبهشت 1386 00:01
نمایش جزئیات
آفلاین
تا اونجا که من یادمه پاپ از کتاب 3 مخالفت خودش رو اعلام کرده بود اما سر بسته و نه به این گستردگی.
در ضمن یه لباس که شباهت به لباس کشیشها داره دلیل بر این نمیشه مسیحیت زیر سوالب بره نه فکر نمیکنم این دلیلش باشه.
موضوع فراتر از این حرفهاست شاید این فقط بهونه بوده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلید در 1386/2/8 0:23:52
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 7 اردیبهشت 1386 18:09
نمایش جزئیات
آفلاین
خب بلید باید بگم که تو هری پاتر یه جا هست که به کشیش ها توهین شده و اونم در کتاب چهارم قسمت یول بال هست
که نوشته دراکو با لباسی بلند و.......همانند کشیشها شده بود.این قسمت رو وقتی پاپ دیده فکر کرده که رولینگ ضد مسیحی ها و کشیش ها نوشته واسه همین ضد اون تبلیغ میکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 7 اردیبهشت 1386 13:49
نمایش جزئیات
آفلاین
درسته توی هری پاتر اسمی از مذهب نبرده شده ولی میبینیم که چقدر پاپ مخالفش بود.پس هری پاتر توی اروپا هم برای بودنش با مذهب مشکل داره چه برسه به ایران که میخوان همه چیز رو به دین و مذهب ربط بدن پس مذهب دلیل بزرگیه نا دیده نگیریدش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلید در 1386/2/7 13:53:33
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: جمعه 7 اردیبهشت 1386 01:52
نمایش جزئیات
آفلاین
من با نظر ایوان موافقم.دین و مذهب دلیلی بر این موضوع نیست،چون میشه یه کتاب نوشت که نه خدا رو رد کنه نه قبول داشته باشه مثل هری پاتر،تو هری پاتر نه خدا وجود داره نه خدارو رد کرده،به نظر من رمان های تخیلی چیزی نیست که بشه درش دین رو جا داد،مگه اینکه بیاد مسائل دین رو بصورت داستان در اورد.مثلا بیاد یه دین رو توضیح بده که باز این کتاب موفقیتش زیاد نیست.من که میگم تو هر جای دنیا میشه کتاب تخیلی نوشت البته در صورتی که ارادش باشه،تبلیغاتش درست باشه،و مردم به اون سطح فرهنگ رسیده باشن که اگه یه مرد یا زن محصل با تحصیلات دانشگاهی بیاد یه کتاب تخیلی بنویسه نگن که یارو با این سنش مثل بچه ها رفتار میکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1386 21:55
نمایش جزئیات
آفلاین
من با قضیه مذهب مخالفم.مذهب دلیل اینکه ما توی کشورمون داستان های فانتزی نداریم نیست.خیلی راحت میشه داستانهایی نوشت که بدون نقض کردن قوانین مذهبی یه داستان فانتزی باشه.در واقع اگه کسی بخواد میتونه اینطوری بنویسه.حتماً لازم نیست که با دین مغایرت داشته باشه.مشکل اینه که کسی به خودش زحمت این کار رو نمیده.چون این سبک در داستان نویسی ایرانی سبک جدیدی به شمار میاد و تا در ایران جا بیوفته زمان زیادی لازم داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ایوان روزیه...اسکلتی که وجود ندارد!
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1386 18:05
نمایش جزئیات
آفلاین
آخه ایرانی ها چی دارن که بخوان هری پاتر و ارباب حلقه ها داشته باشن( حقیقت تلخ است). خدا وکیلی ایرانی ها همش چسبیدن به انرژی X و کار دیگه ای انجام نمی دن. بعدشم تا بگی ایرانی ها چیزی ندارن پای رستم و لی و خسرو و ... رو میارن وسط.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
There is something that I see
In the way you look at me
There's smile
There's truth
In your eyes
What an unexpected way
On this unexpected day
Could it be
This is where I bel
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 10:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من این موضوع خیلی فراتر از بحث های ماست
و باید خودش به چندین شاخه در بیاد
کی با من موافقه؟!
چون چندین جنبه داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 16:31
نمایش جزئیات
آفلاین
يه چيزي توي كتاب ارباب حلقه ها ما چنين چيزي كه دنياي ديگري بعد از مرگ وجود نداره نداريم و همچنين فانتزي مي تونه توي اين جهان اتفاق بيفته خيلي از كتابها هستند كه به سبك فانتزي هستند اما در اين دنيا اتفاق افتادند .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 10:08
نمایش جزئیات
آفلاین
يكي از دلايلش جنبه مذهبي مردم ايرانه.تو كتاب هاي نظير ارباب حلقه ها و يا لايرا مسائل مربوط به خلقت مورد شك قرار ميگيرن و يكسري مباحث اضافه رو وارد ميكنن.مثلا تو لايرا ميبينيم مردم بعد از مرگ در حال پوچي ميمونن و يا به عبارت درست بعد از مرگ زندگي و حسابي نيست.هر كس كه بميره چه خوب چه بد به يه دنيا ميرن و در كنار هم هستن و توسط يك سري موجود شرور عذاب ميشن.كه اين اين فرهنگ رو القا ميكنه كه اينده رو بيخيال حال رو بچسب!
ما از اين مسائل نداريم.اگه جنبه مذهب رو هم وارد كار كنيم ميشه همون شاهنامه خودمون.پس ما قبل از اونا به اين سبك نوشتن وارد شديم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ببین در مورد دیشب.
دعا رو اگر دوست