جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
37
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 14:03
نمایش جزئیات
آفلاین
مام نظرامونو می دیم بلکه مفید واقع شه.

در مورد قیمت بازیکنا همونطوری که بقیه اشاره کردن خیلی کلیه و واقعا قیمت ها باید بازیکن به بازیکن فرق بکنه ... باید یه کمیتی مثل میانگین نمره فعالیت بازیکن ، مد نظر قرار بگیره و اون مثلا ضربدر یه عددی بشه و قیمت بازیکن تعیین بشه اونطوری ... البته اینا برا بعدهاست که سیستم ارتقا داده می شه اگه بخوایم از شروع این کارا رو بکنیم خیلی پیچیده می شه ... گاماس گاماس !

در مورد اسپانسر من یه صحبتهایی دارم ... سیستم اسپانسر گیری می تونه مثل فیفا 07 باشه ... اگه بازی کرده باشی اون قسمت باشگاهیش وقتی یه باشگاهو انتخاب می کنی یه اسپانسر هم باید انتخاب کنی ... این اسپانسر در صورت نباختن مقداری پول به باشگاه می ده و یه جدولی هم داره که برای لیگ های مختلف چقدر بهت پول می ده و اینا ... مثلا اگه جام حذفی قهرمان شی X دلار و اگه جام باشگاه های اروپا قهرمان شی Y دلار بهت می ده ... یه چیزی تو این مایه ها رو می شه تو کوییدیچ هم پیاده کرد ... یه جدول تنظیم کنی و اسم چند تا اسپانسرو توش بنویسی برا هر کدوم یه سری مقادیر مختلف پول برای جام های مختلف(اگه تعداد جام ها از یکی بیشتر باشه!) تعیین کنی و در آخر هم اونا رو درجه بندی کنی تا باشگاهای درجه یک بهترا رو بردارن و باشگاهای ضعیفتر هم اسپانسرای باقالی تر رو ... چیز جالبی می شه ..
البته به این پیچیدگی این طرح رو نمی شه پیاده کرد و کار می خواد ولی می تونی یه جاهایی رو انتخاب کنی و اونا رو از کل موارد بالا پیاده کنی .

بیشتر حرفم رو اسپانسر بود نظر دیگه ای داشتم بازم این ورا سر می زنم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هدویگ در 1386/2/9 14:07:12
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 01:51
نمایش جزئیات
آفلاین
چند نکته رو عرض می کنم
اول اینکه اسکی جون ممنونم که نظرات خیلی خوبی دادی از همشون به طور کامل استفاده میکنیم
دوم اینکه در مورد جوایز قهرمانی و این حرفا ما تصمیم داریم حتما جوایز خوبی در نظر بگیریم که شامل پاداش مالی و اختصاص ورزشگاه سایر چیزا میشه ولی برای شروع نمیتونستیم به قهرمان های دوره های گذشته جوایزی رو بدیم برای اینکه این جوایز قبل از هر مسایقه تعیین میشه
سوم اینکه بله ما تا قوانینمون رو کامل نکنیم مسابقاتی رو برگزار نمیکنیم
چهارم اینکه در مورد لیگ دسته و دو و این حرفا اگر درخواست برای تیم زیاد باشه و تعداد تیم های فعال زیاد باشه حتما این کارو انجام میدیم
پنجم اینکه کمیته ی آمار گیری و این حرفا رو هم قبول دارم که باید آخر هر لیگ تشکیل بشه و این چیزا رو انتخاب کنه نظر بسیار خوبی بود
ششم اینکه اسپانسر رو نفهمیدم دقیقا باید چی باشه ولی ما میتونیم مثلا به هر قسمت یا مجموعه یه مقداری پول بدیم تا اونا بتونن تیم تشکیل بدن یا ورزشگاه بخرن و مثلا اونو اجاره بدن مثلا یه پولی به حذب بدیم یا محفل یا مرگ خوارا اونا بیان ورزشگاه بخرن یا تیم بخرن و این حرفا در این مورد یکمی باید بیشتر کار بشه اگر بقیه نظری دارن بدن
هفتم اینکه در مورد قیمت بازیکنان که کورن گفت باید بگم اینا قیمت اولیه هستش و واقعا وقت میبره همه ی پستای افراد رو خوند و اونطوری قیمت گذاشت بعد از این حتما قیمت ها واقعی تر میشه فکر کنم همینا برا شروع خوب باشه ولی باید یه قانون کامل هم برای بالا و پائین رفتن قیمت بازیکنان بزاریم

فقط با نظر های همه هستش که میشه بهترین قوانین رو گذاشت و اجرا کرد امیدوارم همه کمک کنن حتی مدیران محترم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/2/9 2:00:48
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 00:42
نمایش جزئیات
آفلاین
من اول یه انتقاد داشتم:
در مورد قیمت بازکینا که خیلی نزدیک به همه و همچنین اختلاف واقعی بین خیلی از بازیکنا رو نشون نمیده...
در این مورد من یه پیشنهاد دارم:
بهتره همه ی پست های این بازیکنان مورد امتیاز دهی و نقد قرار بگیره...مثلا بازیکن ایکس در کل لیگ هایی که تا به حال برگزار شده ده پست زده...پست اول امتیاز سوژه فلان امتیاز فضاسازی فلان....و همینطور تا آخر که خود کاپیتان تیم با توجه به تعداد پست های و نمراتی که پست های بازکینا آوردن قدرت انتخاب بالاتری داشته باشه و بتونه بازیکن مورد نظرشو انتخاب کنه...البته این کار خیلی زمان می بره ولی حداقل یه نقد کلی از خود بازیکن میشه ارائه داد که میزان فضا سازی و سوژه دهی بازیکن و دیگر موارد به طور تقریبی و با یه نقد کلی بیان بشه که باز کاپیتان ها رو در انتخاب بازیکنا راحت تر می کنه...یا حداقل اگر این کار انجام نمیشه لینک های پست های بازیکنان قرار داده بشن که کاپیتان ها راحتت تر بتونن بازیکن مورد نظر خودشون رو انتخاب کنن...

ضمنا با انجام این کار ها میشه توی قیمت بازیکن ها باز هم دست برد و شیوه ی قمیت گذاری جدید تری ارائه داد و علاوه بر این حالت کلیشه ای این قیمت ها رو از بین برد...مثلا امتیاز یه بازیکن به طور میانگین حساب بشه که البته حد امتیازات طوری باشه که توی همون محدوده ی در نظر گرفته شده قرار گرفته باشه...مثلا امتیاز یه بازیکن به طور میانگین 190 میشه...این عدد ضرب در ده میشه و قمیت بازیکن حساب میشه...اینطور مسابقات نیز جذابیتی بیشتری خواهد داشت و بازیکنان برای بالا بردن قیمت خودشون تلاش بیشتری خواهند کرد...

با تشکر
کورن اسمیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 8 اردیبهشت 1386 22:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
چندتا نکته میخوام بکنم:


اولا سدریک عزیز درست میگن...ایشون یکی از بازیکن های خوب تیم پاورداس بودن که باعث شدن تیم ما نایب قهرمان لیگ اول کوییدیچ سایت بشه...به نظر منم حداقل باید برای ایشون رتبه ی "خوب" در نظر گرفته بشه و "متوسط" واقعا بی انصافیه!(گرچه زیاد به من مربوط نمیشه توجه نکنین!)

2-میخواستم یه خواهشی از ناظرین کوییدیچ بکنم و اونم اینه که اگر میشه لیگ جدید کوییدیچ رو قبل از اینکه تمام قوانین کامل و جامع درست بشن شروع نکنین!...خواهش میکنم واقعا این کارو نکنید!
خیلی خوب میشه اگر کارهایی مثل موارد زیر رو اول انجام بدین بعد لیگ رو برگزار کنین:


-تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ رو مشخص بکنین

-تیم های جدید باید برن دسته دو تا بعد از قهرمانی در دسته دو به دسته یک بیان!(این باعث میشه تیم های قدیمی سایت پابرجا بمونن...به خاطر وجودشون در دسته یک همه دوست دارن توشون عضو بشن...بدین ترتیب کاپیتان های تیم های دسته اولی دست و بالشون بازتر میشه و میتونن بازیکن های بهتری رو برای تیمشون انتخاب کنن!...بازیکن هایی که میمونن باید برن دسته دو و تیمشون رو بکشن بالا برای دسته یک!)

-بالتبع تیم آخر دسته یک باید بره دسته دو!

-چه بهتر که دوتا جام بزاریم هر دفعه!...یه لیگ یه جام حذفی!...قشنگ تر نمیشه؟...درسته که بیشتر وقت میگیره برای قوانین گذاشتنش ولی خیلی بهتر و جذاب تر میشه!...با این کارا مدیرا هم مجبور میشن این انجمن رو جدی تر بگیرن و جداش بکنن از هاگوارتز!

-یه کمیته ی آمارگیری باید داشته باشیم برای لیگ!...که ببینیم بهترین بازیکن لیگ کی بوده(که بالاترین امتیاز رو برای تیمش گرفته)...هجومی ترین تیم کدوم تیم بوده...دفاعی ترین تیم کدوم تیم بوده...فیرپلی ترین تیم کدوم تیم بوده(بر اساس خطا!) و وحشی ترین(!) تیم کدوم تیم بوده!...آقای گل کی بوده و تکنیکی ترین بازیکن کدوم بازیکن بوده!(کسی که معدل امتیازاتش نسبت به بازی هایی که انجام داده و پست هایی که زده از بقیه بیشتر بوده!)....واقعا قشنگ نمیشه؟!

-حتی میشه برای خطاکارها هم جریمه در نظر گرفت!...به طور مثال فرض کنین یه نفر تویه پستش زیادی از حد بی ناموسی به کار ببره...بعد برای بازی بعدی جریمه بشه و بیشتر از یک پست نتونه بزنه یا اصلا نتونه تویه بازی بعدی شرکت بکنه!...و بالعکس بهترین بازیکن زمین بتونه تویه بازی بعدی یه پست بیشتر بزنه و به تیمش بیشتر کمک بکنه!(البته این یه کم سخته قوانین براش وضع کردن ولی مطمئنا شما میتونین یه جوری براش قانون وضع کنین...یه کم همت میخواد!)

-یه چیز مهم دیگه اینه که جوایز باید جوایز خوبی در نظر گرفته بشن!...برای لیگ قبلی واقعا جوایز خوبی نداشتیم...کم اینکه تیمی مثل تیم پاورداس که دوم شد الان تقریبا فرق خاصی با بقیه تیم ها نداره خیلی!...یه کم شاید تو بودجه ای که در اختیارش گذاشته شده فرق داشته باشه...البته الان اعتراضی من ندارم ولی میشه بیشتر بهش پرداخت!

-برای قهرمان جام حذفی و لیگ هم میشه جام در جام برگزار کرد!!(البته در صورتی که جام حذفی بزارین!)

-حتی میشه تاریخچه ی لیگ رو هم جمع آوری کرد!...تویه یه تاپیک قهرمان های دوره های قبل گذاشته بشن...امتیازات آرشیو بشن(جدول بکشین آرشیو کنین)...بهترین بازیکن ها آرشیو بشن...آقای گل ها آرشیو بشن!

-صحبت اسپانسر رو من تویه یه تاپیک دیگه تویه این انجمن دیدم که به نظرم خیلی جالب بود!...برای زیبایی هر چه بیشتر میشه این کارو کرد...حتی ورزشگاه های بیشتر و ورزشگاه های اختصاصی!...جالبه خیلی جالبه!





فعلا دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!
اینارو اینجا گفتم که واقعا انجام بدین این کارارو بعدا لیگ رو برگزار کنید...چون به شخصه اگر نظارت این انجمن رو برعهده میگیرفتم اول این کارارو میکردم بعد لیگ رو برگزار میکردم پس انتظار دارم از شما که این کارو بکنید...چون من از طرفداران پر و پاقرض این انجمن هستم و حتما بیشتر کمک خواهم کرد هر وقت که دیوکورم! تموم بشه!

فعلا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 7 اردیبهشت 1386 23:09
نمایش جزئیات
آفلاین
هووم چه جالب اگه وقت داشتم که میرفتم چند رول میزدم نه بیام به امتیازم اعتراض کنم

خودم هم حال بحث اضافی ندارم اما این دیگه واقعاً ضد حال هست که با این قدر فعالیت تو کوئیدیچ این قیمت رو بنده گذاشته بشه

برای اطلاع هم عرض کنم تیم دراگون توسط من ایجاد شد و در جام جهانی شرکت کرد.

بعد هم به تیم پاورداس رفتم که نایب قهرمان شدیم.( کشکی نرفیتم نایب قهرمان شدیم که )

دیگه واقعاً آخرش هستین ها اگه این جوری هست چند تا از خوبهای رول رو جمع کنیم تا بیان نظر بدن آیا این قیمت حق من هست یا نه

بهتره تجدید نظری تو امتیاز دهی تون بکنید . در غیر اینصورت اسم بنده رو از لیست بردارید

ممنون




با عرض سلام پست های شما دوباره مورد بررسی قرار میگیره و جواب داده خواهد شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/2/8 0:26:31

اوتو بگمن را من ساختم ...
كليك بنما
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 7 اردیبهشت 1386 06:50
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام دوست

با سلام

بینزی جون ما که پرت شدیم بیرون ولی دیگه تو دیگه اذیت نکن برادر ...
اسم ما رو توی لیست قیمت ها نزدی ...

لیگی هم شرکت کردم لیگ 8 تیمی بودش در تیم پاورداس هم بودم !!!

ممنون
استرجس پادمور


استر عزیز انجام شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/2/7 13:48:02
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1386 23:05
نمایش جزئیات
آفلاین
پس از مدتی یه پستی بزنیم ها

مزاحم شدم یه مطلبی رو عرض کنم.

خب آخر این قیمتها رو زدید خسته نباشید . اما وقتی به امتیاز خودم نگاه تعجب کردم ...

سدریک دیگوری : متوسط
قیمت : 1300 گالیون

بینز جان بگو ببینم بر چه اساسی این قیمت رو بنده گذاشتی بگو عزیز تا ما هم بدونیم

بهتر یه نگاه دیگه ای به پستهای اینجانب بندازی ( ناسلامتی ما بودیم که باعث شدیم این انجمن ایجاد بشه ها )

طرف اومده دو تا پست زده حالا از برو بچ قدیمی نیست که بگیم خیلی باحاله پستش بعد اومدی به اون هم همون امتیاز رو دادی که به من دادی

الان من نمیتونم بخوابم ... گفتیم قیمتها رو میزنید ما هم میرم حال میکنیم اما نگو که ضد حال خوردیم

ممنون


سلام سدریک عزیز.امتیازدهی با بررسی کافی و مناسب انجام شد.وقت زیادی برای برنامه ریزی قوانین و امتیازات گذاشتیم.امتیازات هم با توجه به تمامی شرایط از قبیل کیفیت پستها, تعداد پستها , سابقه فعالیت در انجمن کوییدیچ نه در کل سایت و موارد دیگری داده شده است.مطمئن باشید که بررسی لازم برای امتیازدهی شده است.
متاسفانه هیچ اعتراضی به امتیازدهی پذیرفته نیست به چند دلیل:
1-بررسی کافی برای امتیازدهی انجام شده است.
2-اگر دست برای امتیازدهی پایین گرفته شده برای همه است و همین طور بالعکس
3-تا جایی که شده عدالت رعایت شده است.
4-وقتی که برای این کار گذاشته شده است , متاسفانه دیگر مقدور نیست نه برای من و نه برای بینز عزیز که این وقت را دوباره بگذاریم.

سدریک عزیز شما می توانید تا در لیگ بعدی که به زودی برگزار خواهد شد , شرکت کرده و امتیاز خود را بالا ببرید.
با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/2/7 0:16:32

اوتو بگمن را من ساختم ...
كليك بنما
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 22:02
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام
چند نکته رو به عرض میرسونم
برنامه انجمن کوئیدیچ برای برگزاری درست مسابقات:
اول اینکه من قوانین کوئیدیچ رو مینویسم و میزنم
دوم قوانین نقل و انتقالاته که اونم تدوین میشه و زده میشه
سوم نرخ گذاری بازیکنان و مشخص شدن ثروت هر باشگاه برای خرید هر بازیکنه
چهارم مشخص شدن تیم های شرکت کننده در مسابقات آتی
پنجم برنامه ی مسابقاته که بعد از مشخص شدن موارد بالا مشخص میشه
نکته اینکه ما در ابتدای راه هستیم و خیلی ممنون میشم اگر نظرات خودتون رو بدید
نکته ی بعدی اینکه در حال حاضر لازم نیست تیم تشکیل بدین و بازیکن معرفی کنین بعد از مشخص شدن ثروت هر باشگاه و قیمت هر بازیکن میتونین اعضا تیمتون رو اعلام کنین
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/2/2 22:15:23
[b][color=0000FF]بينز نام
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 21:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

من یه خواهشی داشتم و اونم اینه که اگر میشه لطف کنید یه خلاصه ای از مسابقاتی که ممکنه در آینده انجام بگیره اینجا بنویسید.

مخصوصا مسابقاتی که تویه تابستون انجام میگیره...آیا لیگ دوم رسمی کوییدیچ در همین تابستون برگزار میشه؟
مسابقات دیگه ای داریم؟

آیا قراره برای هر بازیکن امتیازی گذاشته بشه و خرید و فروش بازیکن صورت بگیره؟

آیا قراره لیگ کاملا با برنامه ریزی باشه و روز مسابقاتش از اول معلوم باشه؟



کلا هر چیزی که فکر میکنین توضیح لازم داره لطفا بگین که ما روشن بشیم!


به هر حال ما باید برای جمع کردن تیم از الان سعی و تلاش بکنیم تا اون موقع مشکلی نداشته باشیم


ممنون
فعلا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 24 فروردین 1386 20:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ببخشيد كه بي موقع مزاحم وقت گرانقدرتان شدم . من با اجازه ي شما مي خواهم در تيم كوييديچ عضو شوم . چگونه بايد اين كار را بكنم ؟

فعلا جامی برگزار نمیشه که بخواین عضوش بشین ... انجمن همچنان در حال برنامه ریزی میباشد!!!(پادمور)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط استرجس پادمور در 1386/1/25 17:30:33